חנות לאודיו באזור רחובות


iftah20

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם אני די חדש כאן בפורום אז נעים מאוד.. אני רוצה לקנות מערכת שמע לטלויזיה החדשה שלי עוד לא סגור אם מערכת רמקולים או סאונד בר/מקרן קול והייתי רוצה ללכת לחנות שמתמחה בתחום
אני מאזור רחובות.אתם מכירים חנות כזו באזור? תודה..

נ.ב. מה בדיוק ההבדל בין סאונד בר למקרן קול? חיפשתי בגוגל וזה רק בילבל אותי יותר עם מידע שהוא סותר אחד את השני.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
יש חנות בשם סטריאו דרום ברחובות, את אודיו זיפ בנס ציונה והחנות של מוראל בנס ציונה.
 

iftah20

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
תודה רבה.הסלון שלי הוא 4.7 מטר אורך רוחב 3 מטר כאשר מרחק הצפייה הוא 3 מטר אפילו פחות יש לי מזנון עם גלגלים ואני יכול לקרב את המסך לספה.מצד שמאל למסך יש קיר עם חלון שתופס שטח נרחב מהקיר צד ימין פתוח ברובו למטבח ומאחור יש קיר. מאחורי הספה יש גם קיר.האם ממה שתיארתי אתה יודע להגיד אם מקרן קול הוא טוב לסלון שלי? כי אני לא יודע אם אני רוצה להסתבך עם כל החוטים של מערכת רמקולים ומקרן קול/סאונד בר נראה לי פיתרון אסתטי טוב.
 

iftah20

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
גם מערכת רמקולים בסיסית לפי מה שהבנתי עולה מ2500 שקל והתקציב המקסימלי שלי יכול להיות אני צריך לבדוק בוודאות הוא עד 2000 שקל. אשמח לתגובות, עצות הארות..
 

iftah20

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
טוב אז ככה סופית התקציב שלי הוא עד 2,000 שקל.בתקציב הזה שווה לרכוש מערכת קולנוע או מקרן קול/סאונד בר? ראיתי בזאפ גם מערכות במאות שקלים השאלה עד כמה הן שוות. בהודעה למעלה רשמתי את נתוני הסלון שלי אם זה יעזור..הרוחב סלון זה בעצם בדיוק 3.3 מטר.ואם מערכת קולנוע אז אפשר גם רמקולים שאפשר לתלות על הקיר/תקרה כי יש לי בעיה קצת של מקום הספה והכורסה תופסים את כל הרוחב איפה שיושבים.תדה לכל העונים וחג שמח
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מקרן קול בתקציב שלך יהיה "נחמד" במוזיקה ויתפקד בעיקר כמערכת רמקולים משופרת לטלוויזיה. אל תצפה לאפקט של צליל היקפי כגון אפקטים שמגיעים מאחור.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור