טלפון חוות דעת על החנות ELINE - לא לקנות משם !


Ichigo91

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
בינואר 2014 רכשתי מכשיר Galaxy S4 I9500 מרשת ELINE. כחצי שנה לאחר מכן התחילה להופיע בעיה במכשיר ולא היה ניתן להטעין אותו. הבעיה נעלמה באופן זמני, אך הופיעה שוב לסירוגין. הבאתי את המכשיר לסניף ת"א, והם החליטו לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה.

לאחר 10 ימים התקשרו אליי והודיעו לי שישנה קורוזיה על שקע הטעינה, ושהתיקון יעלה 300 ש"ח. בנוסף לכך, הודיעו לי מהחנות שאין אחריות על קורוזיה, למרות שהאחריות עדיין הייתה תקפה. בעל החנות התנער מהאחריות והטיל את האשמה עליי בטענה שהרטבתי את המכשיר במכוון. כמובן שלהיות מואשם במשהו שכלל לא עשיתי היה מאוד מתסכל. הסברתי לבעל החנות שהמכשיר לעולם לא בא במגע עם מים או כל סוג של רטיבות.

לא אישרתי את התיקון, וביקשתי לשלוח את המכשיר חזרה לסניף על מנת שאוכל לאסוף אותו. מאז אותה שיחה עם הטכנאי, לקח עוד שבועיים עד שקיבלתי את המכשיר חזרה. המכשיר חזר אליי, אך חזר עם סוללה שלא הייתה שייכת לי, פגומה (נפוחה) ובלי תאריך עליה (על הסוללה שלי היה רשום תאריך).
ביקשתי מבעל החנות שישלח לי את הסוללה המקורית שנלקחה. בעל החנות ניסה לתרץ את העניין בכך שהם לא החליפו שום סוללה, ושהם "לא עושים דברים כאלה". הם התכחשו לעובדה שהסוללה המקורית שלי הוחלפה בסוללה פגומה ונפוחה. לאחר עימות מילולי דרך הטלפון, הוא אמר שיישלח סוללה אחרת וש"לא צריכים להיות קטנוניים". חיכיתי מעל שבועיים וכמובן שלא הגיע אליי שום סוללה, או במילים אחרות, בעל החנות שיקר לי.

בינתיים, פניתי למעבדה פרטית לתיקון ניידים על מנת לבדוק את טענת חברת איליין בעניין הקורוזיה. לאחר בדיקה התברר שלא הייתה במכשיר שום קורוזיה.

התקשרתי לחברת איליין והודעתי להם על ממצאי הטכנאי שבדק לי את המכשיר. הפקידה בסניף המציאה סיפור חדש, וטענה שהמכשיר תוקן בחינם. (ממש מגוחך). שאלתי אותה כיצד יכול להיות שהמכשיר תוקן בחינם ללא ידיעתי? תזכורת: הרי מראש אמרו לי שהתיקון יעלה 300 ש"ח, אז איפה האמת? וגם אם נעשה פה תיקון, מדוע המכשיר עדיין לא עובד? הם אמרו לי בפירוש שהאחריות על המכשיר לא כולל תיקון בקורוזיה, ושהתיקון יעלה 300 ש"ח. לא אשרתי את התיקון והטכנאי שלח את המכשיר חזרה לחנות איליין.

הם ניסו בכל הדרכים להתחמק מהבעיה האמיתית. השיחה הסתיימה בעימות מילולי קשה, והפקידה טרקה את הטלפון.

זוהי חברה לא אמינה, ואני מציע לכולם לא לקנות מהם ניידים או כל מכשיר אלקטרוני אחר.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
עברתי חוויות קשות עם המעבדה של אורפרק, יבואנים נוספים של סמסונג.
עברתי חוויות קשות עוד יותר עם המעבדה של סלדון, שהיו צריכים לתקן מכשיר HTC של הבת שלי.
בשניהם מדובר בסיוט מתמשך, שכן המכשירים שוכבי אצלם שבועות ואין עם מי לדבר.
שומר נפשו ירחק!
אני לא יודע אם יש בארץ מעבדה רצינית לסלולר שיודעת לתת שירות, שאפשר לסמוך עליה ושמילה שלהם היא מילה.
אשמח לשמוע המלצה חיובית על אחת כזו - שתהייה לי כתובת לעתיד.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור