חוות דעת מהצוות האודיופילים על פוקל 926


israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
לכל אחד אוזן משלו, יש כאלה שאינם מתחברים לפטיפון ומעדיפים cd טוב. או סטרימר אודיו משובח.
אוי לנו במידה ולכולם היה טעם זהה.

חח כתבתי כמו שראית שפטיפון נשמע הכי טוב
עניין שאנשים מעדיפים CD זה בגלל נוחות
אתה חושב שבדיוק קל למצוא תקליטים?!ברור שהם יעדיפו אז CD חחח
אבל אני כתבתי מראש ובמפורש שמבחינת סאונד פטיפון הוא הבחירה הכי טובה !
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
היי רמי

אני ממש לא מבין מדוע אתה מתעקש , נתת את דעתך המלומדת , הקשבתי והחלטתי לא לקבל את דעתך וגם הסברתי מדוע זו זכותי המלאה , ומרגע זה המשך הדיון שלך לא תורם לי ולפורום שום מידע נוסף והוא בזבוז אנרגיה מוחלט של כולם

לכן אאחל לך שוב בהצלחה ותודה , ונוכל להמשיך הלאה בשלווה
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,236
מעורבות
784
נקודות
113
שלום לחברי DTOWN היקרים

ברשותי כיום מערכת סטריאו שכוללת רמקולים של פוקל CHORUS 716 , שמשודכים לYAMAHA AVENTAGE 3040 , ולסאב של SVS SB2000 ומשמשים לקולנוע ביתי - 70% , ולסטריאו 30% , כאשר בקולנוע ביתי אני שומע מעולה , ובסטריאו בסדר גמור אבל לא יותר מזה ..

בעקבות הצעת טרייד אין אטרקטיבית , הוצע לי לעבור לדגם הבכיר יותר מסדרת ARIA 926 , בבחינה בחנות של דגם אחד מול השני במספר שירים ועם אותה הגברה (ימהאה 3040) אכן הARIA נשמעה בבירור טובה יותר , למרות שקשה לי בדיוק "לשים את האצבע" ולתאר בדיוק מה זה אומר בשפה אודיופילית , חבל שאין לי אוזן אודיופילית כמו לשאר חברי הפורום ..

כמשתתף בתערוכה , עברתי על הפורומים , וראיתי איזכורים רבים לדגם שאותו אני מעוניין לרכוש , נראה שיש לכם המון ניסיון עם הסדרה הזאת של פוקאל , ו"חוכמת ההמונים" האודיופילים , יכולה לתת לי לעזור לי בהחלטה , ואולי להוסיף עוד אינפורמציה או זויות שלא לקחתי בחשבון , בנוסף ראיתי בתערוכה וגם קיבלתי פידבק דומה באתר על סאטפאים משובחים שנשמעו לא טוב , וסאטאפים פשוטים שנשמעו מעולה , אני רוצה לוודא שאני לא מוסיף עוד תקציב ולא מתקדם משמעותית

לכן אשמח לפידבק שלכם על כל חוויה\המלצה\משוב שהייתה לכם עם האריה 926 , כל אינפורמציה היא מבורכת

השאלות שבעיקר מעניינות אותי הם
1. הצבע של פוקאל: לפוקאל יש מוניטין יש רמקולים בהירים , אבל אני לא יודע לגבי הARIA , האם ה926 בהיר יחסית ?
2. התאמה של ה926 למגבר של הYAMAHA: האם חתימת הצליל של ימהאה ׁבמצב PUREׂ , מתאימה לפוקאל , האם הימהאה שהוא רסיבר קולנוע ביתי (סדרה יוקרתית אמנם) מספיק כדי להוציא מהרמקולים את הפוטנציאל או שהוא לא מסוגל לממש את הפוטנציאל של הרמקולים , ועלי להוסיף אקסטרא תקציב על הגברת סטריאו ?
3. באסים: ל716 היו חסרים באסים , ולכן חשבתי שהסאב יוסיף לי חתימה של באסים , מצד שני שמתי לב שכשהרסיבר במצב PURE , הוא לא מוציא סיגנל לסאבוופר ולכן אין באסים וכשאני עובר למצב STRAIGHT יש באסים אבל הסאונד בסטריאו הרבה פחות איכותי , מצד שני ל926 יש 2 וופרים והוא יורד ל45 במקום 50 , לכן רציתי לדעת האם הבאסים יהיו משמעותית יותר דומיננטיים ?
4. גודל חדר: באתר של פוקאל רשום שהם מיועדים לחדר של 30 מטר מרובע , בעוד שה926 שיש להם אקסטרא וופר , מתאימים לחדר של 20 מטר מרובע , איך יכול להיות שרמקול גדול יותר מיועד לחדר קטן יותר (החדר שלי הוא 8 על 4 מטר)
5. האם לדעתכם המעבר מ726 ל926 הוא שידרוג גדול\מינורי ? האם בחנתם בעבור שידרוג דומה והחלטתם לתעדף רמקול אחר באותו תקציב (פארדיגם , Bַ&W , ..) ?
5. כל פידבק אחר שלא חשבתי עליו יכול מאד לעזור ..

חוץ מזה שאלה לא קשורה ?
את השירים אני מזרים בעזרת PLEX שמופעל על NVIDIA SHIELD דרך HDMI לרסיבר ,כל השירים ברזולוצית FLAC או בקצב דגימה 320KB לפחות , מצד שני בתערוכה הרוב המכריע ניגן עם סטאפ של CD או תקליט.

השאלה שלי אם צורת החיבור הזאת מאפשרת הזרמה איכותית (לפי הדוקומנטציה ל3040 יש ESS Technology 192 kHz/32 bit ES9016 DAC פנימי) , האם צורת החיבור הזאת איכותית או שיש משהו שאני מפספס


home-audio-enceintes-haute-fidelite-aria-900-enceintes-colonnes-aria-926-10.jpg

אנסה להתיחס לשאלות שלך (היו לי פוקל קורוס ואלקטרה):

1. לגבי בהירות הרמקול, זה סוביקטיבי. פוקאל נחשבת בעקרון לחברה עם רמקולים בהירים יחסית, ומצד שני מאוד מפורטים (ביחס למתחרים של סדרה ספציפית באותה רמת מחיר מחברות אחרות).
2. בגלל מה שצינתי רמקול של פוקאל דורש הגברה מאוד איכותית בדרך כלל יותר יקרה מהרמקול. עזוב רגע יציאות של מגברים זולים וטובים, יש כאילה, אבל אם תחבר הגברה טובה שעולה 40k לפוקל אריה הוא ינגן משמעותית טוב יותר ממגבר זול. זה נכון לגבי חברות רמקולים אחרות, אבל מאוד בולט ומתבקש בנוגע לפוקאל. היו לי אלקטרה, חיברתי הגברות מאוד טובות של פאס ולקסמן והרגשתי שהגברה יקרה יותר (נניח ויטוס) תוציא ממנו אפילו יותר. לא הגעתי לגבול של הרמקול גם עם הגברות מאוד יקרות.
3. לא סגור על באסים לא באסים ורסיבר. רסיבר בכלל לא מתאים לרמקול הזה.
4. תלוי בכל מני דברים, איך אתה מעמיד אותם בחדר ואולי גם טעות באתר. לא היתי מתיחס לנתון הזה ברצינות מידי. בכל מקרה לפני שאתה קונה אתה בודק בבית, ככה שלא ממש רלווטי הנתון היבש.

ממה שכתבת מסיק שביקרת בתערוכה. לדעתי תתחיל בבדיקה של רמקולים בחדרים שאהבת, יש גם רמקולים במחירים שפויים יחסית כמו המגנפאן הקטנים ספנדורים וכו. אם אהבת אחד מהם לא היתי פוסל בדיקה שלהם גם אם אין שם דיל מדהים. בסופו של דבר חשובה יותר ההנאה שלך.

אם אתה נעול על פוקל זה גם בסדר. מה שאני אומר לך עלול להשמע מוזר, אבל זה מתוך נסיון יחסית גדול עם הרמקולים שלהם:

1. אתה לא תהנה (ואולי אפילו תסבול) בטווח הארוך עם הימאהה. אל תמכור את הפוקלים שתקנה עד שלא תשמע מגברים ומקורות טובים שעולים לפחות פי 2 מהרמקול.
2. אריה לדעתי רמקול יחסית בינוני בסדרות שלהם. הם ניסו להיות יותר מאוזנים ויצא להם רמקול פרווה כזה, כביכול יותר מאוזן, אבל לא רמקול ממש מרגש (לדעתי)
3. היתי בודק דווקא איזה פוקאל קורוס יד 2, ואם תמצא קורוס W תחטוף (לא פחות טובים מאלקטרה). לדעתי הקורוס היו יותר מוצלחים מהאריה (היה לי 826v).
4. אם תמצא אלקטרה יד 2, (אפילו מדפיים עם סאב) הוא כבר הרבה יותר טוב מהאריה, אמור להיות מחיר דומה לאריה חדש. אבל רמקול כזה אי אפשר לבדוק עם רסיבר או מגבר זול של ימאהה, הוא יקרע לך את האוזן. דווקא nad פשוט (צליל חם, לא מפורט אבל לפחות טונלית יהיה סבבה) יעשה איתו חסד עד שתחסוך למגבר טוב יותר
5. גם מדפים אוטופיה ישנים הם פיגוז (מפורטים בטירוף). אם לא טועה מסתובב פה משהו בלוחות תבדוק. אבל דחילק את אילה ממש אי אפשר לדחוף עם רסיבר.

כל מה שאמרתי הוא על דעתי בלבד וסוביקטיבי לחלוטין. תבדוק בעצמיך, לא קונים רמקול בלי לשמוע בבית.

הרסת לי האצבעות, מקליד בטלפון,
בהצלחה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
הוא מסוג האנשים שמתכוונים לקנות רמקול לטווח הארוך כמוני,(לצערי אני לא יתכוון לשדרג רמקול בעתיד) לכן שאמרתי שרמקולים רוכשים פעם אחת ולתמיד התכוונתי לזה וההודעה היתה מופנת אליו כי גם הוא מתכוון להישאר עם רמקול ולא לשדרג בעתיד אבל במחיר שהוא משקיע הוא באמת יצתרך לשדרג. משיחת טלפון איתו הבנתי לאן הוא חותר,לרכוש במחיר כזה לא יתן הרבה,אין במה לרמקולים במחיר כזה,סאונד רזה ביחס לרמקול של 30 ומעלה .לדעתי כמובן שלא התחברתי לכל הרמקולים ברמת מחיר ה5 ועד 15-ו18 כי מה לעשות אני שומע את כל סגנונות המוסיקה,ולפי טענתו גם הוא מקשיב לכול הסגנונות,רמקול שמנגן את הכל באופן טוב לפי מה שבדקתי עולה באזור ה30,בדקתי רמקולים עם מגוון שירים והם נפלו בשירים מסוימים בזמן שרמקול ב30 אכל את כולם

לא מסכים. ספנדור d9, אופרה גראנד מזזה או קוינטה, הרברת׳ 5, לווינג וויס אווטר עולים פחות מ-30 והם רחוקים מלהיות רזים ונטולי במה (שזה לא תלוי רק ברמקולים).

עם זאת, הפוקאל המדובר עלה 4000 דולר בשנת 2005 טרם הוחלף הדגם שנה אחרי. זה מסדר לך רמקול שאז היה נחשב ליקר מאוד והיה אחד לפני סדרת האוטופיה (הפרופיל לא נחשב).

ולגבי הרמקולים שבדקת עד 30,000. זה מעולה שנסיונך לימד אותך את זה. אבל מדוע אתה סבור שנסיונך באמת משקף את המציאות כפי שהיא? הרי לצורך העניין, לעניות דעתי (וזה סתם בשביל הדיון) רמקול רצפה טוב מתחיל ב-100,000 ש״ח. האם זה אומר שפחות מהסכום הזה אין רמקולים טובים? הרי לא שמעתי את כולם - אז אמרתי.

"באודיו אי אפשר לחסוך..ככול שאתה חוסך התוצאה תיהיה לא יעילה והכסף יזרק סתם."

מבחינת המקור וההגברה,אם קונים רמקול טוב אי אפשר לחבר לו מגבר ב2000 שקל ,ולא מקור ב1000 שקל,המקור אצלך עולה חצי מליון :) ,אתה בעצמך יודע כמה זה חשוב,אז זאת היתה הכוונה שלי בנושא הזה.מקור ומגבר נורמלי לא צריך לעלות זול ביחס לרמקולים,זה מה אני בא לומר

מהי תוצאה יעילה? מה למערכת אודיו ויעילות. היא אמורה לעשות דבר אחד בלבד - לנגן מוסיקה ובאיכות המקסימלית במסגרת התקציב. אי לכך, כתבתי לבחור שאם הוא מתכנן להישאר עם הרסיבר ולא להשקיע מסביב הייתי שוקל היטב רכישה של רמקול כזה. מצד שני, המקור בהחלט חשוב, אבל אני לא בגישה של מקור תחילה אם כי איזון תחילה. הכל צריך להיות ברמה הטובה ביותר בתוך חלוקת התקציב עם פשרות. רמקול יקר עשוי להיות שקוף עוד יותר. זה אומר שהעלויות הנלוות יביאו את השואל למצב בו הוא יכניס את היד עמוק לכיס על מנת להוציא את התוצאה הנדרשת. אי לכך, הפוקל הזה, שהוא רמקול יקר כחדש בזמנו, איכותי מאוד גם היום, יביא אותו להוצאות מסביב.

מה אני בא להגיד. אתה נוגד את מה שאתה מנסה להעביר. אני באופן אישי הבנתי את כוונתך. אך לא בטוח שהיתר הבינו ועוד יותר לא בטוח שההמלצה שלך נכונה. אתה טוען שהוא צריך רמקול יקר משמעותית ממה שהוא מחפש משום שהוא עתיד להישאר איתו שנים. ואני טוען, לפני שהוא מחליט כמה זמן הוא נישאר עם הרמקול, כמה הוא הולך להשקיע מסביב לו.

הרמקולים שאתה ממליץ מרוקנים את התקציב באופן דרמטי. זה אומר שאם הרמקולים הללו שעלו בגזרת המחיר שאתה מעודד אליו (30,000 פלוס מינוס) אמורים להיות מתאימים לדרישות שאתה מדבר עליהן. ומצד שני צריך להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לרמקולים בתקציבים הללו כחדשים. כלומר, להתאים להם אלקטרוניקה בהתאם.

ולכן זה מביא אותי לשאלה חשוב (על מנת שנבין אחד את השני).

אם נניח אדם רוכש ווילסון וואט פאפי ישן ב-13,000 ש״ח (רמקול שעלה ברף העליון של העשרות אלפי שקלים), האם לדעתך ישקיע במגבר של רוטל ב-5,000 ש״ח, נגן של מרנץ ב-3500 ש״ח וקדמגבר של שינדק ב-4400 ש״ח?

אל תתייחס למחיר של המוצר המשומש כאילו זהו מחירו האמיתי. התייחס למחירו האמיתי והתאם לו אלקטרוניקה שתואמת את רמתו. אם גם היא (האלקטרוניקה) משומשת, תוכל להרכיב מערכת מעולה בכסף שפוי.

לגבי המקור שלי. נכון, הוא יקר, אבל הוא לא העיקר. היתר, למטה והצדדים, מושקע במידה לא פחותה (בלי קשר לכסף).
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
שלום רונן,

אבוא בגישה שנוגדת את "רוח הפורום" אך לדעתי זו הגישה הנכונה , ותחילה סיפור קטן.

בשבועות האחרונים צברתי עשרות רבות של שעות של צפיה ב-YouTube בנושא Review -ים של אוזניות. יש המון אוזניות עם תכונות מצוינות כמעט בכל התחומים אך תחום אחד קטן ומאוד מסוים "דופק אותם". החברה שם לא מתייאשים ומתקנים את אותו תחום באמצעים שונים - Equalizing, הוספת חומרי בליעה בתוך האוזניה שנויי מבנה וכו' .

ולעניינך, אם רמקול מסויים מוצא חן בעיניך , נניח אין לו "קופסאתיות" , הבאס שלו לטעמך והרמקול כמעט מושלם, אך איזה באסה הרמקול מעט צורם בגבוהים - הדבר המשמעותי ביותר שאתה יכול לעשות כדי לתקן את אותו תחום מרגיז הוא להשתמש באקווליזר (רצוי פרמטרי) או אף Tone Control (פחות מומלץ).

שום מגבר/כבל/פיוז אודיופילי לא יתן לך את אותו "שינוי דרמטי " כמו משחק ב-Frequency Respons .

אגב יצרני הרמקולים בתהליך ה-Voicing של הרמקול מבצעים את אותו תהליך בדיוק שתארתי ע"י משחק ב-Cross Over - מומליץ "לא להתבייש" ולבצע בדיוק את אותו תהליך באמצעים שתארתי.

....אני בטוח שיהיה עלי סוג של "זובור" מהחברים הפיוריסטים בפורום - אקוואלייזר ???? איפה טוהר הצליל ו"המסלול הקצר" ??? .... אבל זו דעתי וכך נוהג כל עולם האודיו המקצועי , ובניגוד מוחלט לכל האודיופילים חובבי המינימליזם.


גלוי נאות: אני מבצע את אותו תהליך שהצעתי לך עם הרמקול שלי.

בהצלחה.... :מנצח:
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא יהיה עלייך זובור חלילה. אתה פשוט מציע לו עיצה נוראית. זה משום שעם כל רמקול אני יכול להגיע לוויסינג נעים או צומרני בעזרת אקולייזר. אבל מנגד, אני הורס דברים אחרים.

ההבדל בין מגבר מקינטוש ל-asr הוא לא דרמטי הוא סופר דרמטי. אבל הקטע הוא הדרמטי הזה לא יחריב את התוצאה כמו אקולייזר.

אגב רוברט יקירי. האם אתה מודע שיש שני פורומים (כחול וכתום) שהם ממש לרוחך?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אגב רוברט יקירי. האם אתה מודע שיש שני פורומים (כחול וכתום) שהם ממש לרוחך?

אבל אני אוהב אותך :לב:


אתה פשוט מציע לו עיצה נוראית. זה משום שעם כל רמקול אני יכול להגיע לוויסינג נעים או צומרני בעזרת אקולייזר. אבל מנגד, אני הורס דברים אחרים.?
אוי ואבוי , ובעיקר לעולם האודיו המקצועי, אם אקווליזר היה הורס דברים. אקווליזר טוב משפיע על התחום הרלוונטי בלבד בלי לגעת בשום תחום אחר.
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
מציע לך לא להחליף את הרמקול עדיין.
גש וקח לך מגבר סטריאו טוב, משהו באזור ה 8-10 אלף, חבר אותו מה PRE-OUT של המגבר לרמקולים.
חזור עם רשמים. :)

ואחרי כל זה עדיין ממליץ לך לשמוע לעצתי.
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
1. תודה
הופתעתי לגלות כמה תגובות היו להתלבטות שלי , חברים רבים תרמו מניסיונם העשיר , וטרחו לכתוב לי בפירוט מה דעתם והמלצתם , אני ממש מודה לכם :מנצח:

2. מה דעתכם על פוקל 926
ננסה לסכם.. רוב החברים היו בקונצנזוס שפוקל חברה איכותית ומכובדת , ושהרמקול מפורט יחסית לאחרים , לגבי מידת הבהירות הייתה שונות בין התשובות חלק ציינו שמדובר ברמקול בהיר יחסית מה כיאה לחתימה של פוקל , וחלק טענו שדווקא סדרת האריה בהירה פחות , ושמדובר בנתון סובייקטיבי , היו גם דעות לכאן ולכאן על באס נפוח או רזה , כשניסיתי להבין את הBOTTOM LINE , ולהבין האם השדרוג יהיה מינורי או משמעותי היו דעות לכאן ולכאן (שזה הגיוני , כי השאלות הם סובייקטיביות , וגם כי ל100 יהודים יש 200 דעות ;))

3. מה שלמדתי מהמירוץ לחלל
כשהאמריקאים בשנות ה60 ניסו להבין איך להתנהל לנצח את הרוסים בקרב על החלל , הם ניסו לפתור בעיה שהציקה לאסטרונאוטים שלהם , איך פותרים את הבעיה שהעט לא כותב בחלל (בשל חוסר הכבידה) , והשקיעו הרבה מאמץ בפתרון הבעיה , מצד שני המהנדסים הרוסים לא הבינו במה האמריקאים המוזרים האלה מתעסקים , כי הבעיה אינה "איך מייצרים עט שכותב בחלל" , אלא "איך כותבים בחלל" , וזה קל , למה לא להשתמש בעיפרון ? ! ..

4. מה הקשר
בירה נשר , כשקראתי את כל התשובות זה היה לי ברור לגמרי , אני שאלתי מה חוות דעתכם על פוקל 926 ? , בעוד שהשאלה הנכונה שהייתה צריכה להישאל הוא מהו האלמנט בסטאפ שלי שהחלפה שלו , תיצור את השינוי הגדול ביותר ? , אני חושב שמה שעלה בצורה הכי ברורה הוא קונצנזוס שלכם שרסיבר הקולנוע הביתי שלי הוא חולייה החלשה בסטאפ הסטריאו שלי , ושעליי להחליפו כשדרוג ראשון לפני המעבר לסדרה בכירה יותר

אני חייב להודות שהייתי מופתע , כי בדרך כלל התקציב צריך להיות 70% לטובת הרמקולים , ומכיוון שה716 הם רמקולים של 7-8K , אז להגברה נשאר 2K , ורסיבר קולנוע ביתי ב10K במצב PURE אמור להיות מקביל למגבר סטריאו ב2K , כך לפחות חשבתי ..

5. מסקנות
מכיוון שאני מעוניין בקולנוע ביתי ובסטריאו , אנסה לבחון את האפשרות להשתמש בימהה כPRE , ולהשתמש בPOWER AMP להגברת שתי ערוצי הסטריאו , אני אנסה להשאיל סטאפ כזה מחנות הסטריאו החביבה עליי (המלצות בשמחה בפרטי) ולבחון האם השינוי הוא משמעותי

6. כיוונים אחרים
אם כבר לפתוח את הראש , למה לא לבדוק אספקטים אחרים ?
- העמדה: בעקבות פידבק שקיבלתי בפורום שיניתי את המרחק מהקיר - הבסים משמעותיים בהרבה => שינוי משמעותי
- כבילה: כבלים עבים סטנדרטים (אייס) , הוחלפו בכבל איכותי יד שנייה ׁ (furutech) מחנות הסטריאו החביבה עליי ,
לבדיקה , שמעתי כמה פעמים , ולא האמנתי לשינוי שזה עשה כאילו מדובר ברמקול חדש , מדהים
- סיגנל: ניסיתי להשמיע את אותו השיר בפורמטים שונים מ320 ומעלה דווקא אוזניי לא שמעו הבדל משמעותי

תודה לכולם , המשך דיווח ומסקנות בהמשך

Slider4.jpg
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,035
מעורבות
97
נקודות
48
בוקר טוב חבר.
מה שנישאר זה לאחל לך בהצלחה. אם אתה יודע מה אתה רוצה. אז מדוע אתה כל כל מתעקש על דעתך. למרות שאתה שואל ובכל זאת רוצה דעות. הרי זה לא תורם . כי מי שצריך לחיות ולאהוב אותם. זה אתה בלבד
כמו שנאמר לאוזניך. בלבד. ובזה אסיים. מה תעולתו של דעה זאת או אחרת וסיוע שאתה דורש. ואז שעונים לעזרה. אתה מקובע במה שאתה דורש. לפי הבנתי אתה עדיין בהתחלת הדרך. ואני מאחל לך את הקניה הטובה ושתצליח בכל אשר תעשה.
ומה הועילו חכמים בתקנתם. אם אתה לא בודק דברים אחרים.
יום ניפלא לך.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
לא מסכים. ספנדור d9, אופרה גראנד מזזה או קוינטה, הרברת׳ 5, לווינג וויס אווטר עולים פחות מ-30 והם רחוקים מלהיות רזים ונטולי במה (שזה לא תלוי רק ברמקולים).

עם זאת, הפוקאל המדובר עלה 4000 דולר בשנת 2005 טרם הוחלף הדגם שנה אחרי. זה מסדר לך רמקול שאז היה נחשב ליקר מאוד והיה אחד לפני סדרת האוטופיה (הפרופיל לא נחשב).

ולגבי הרמקולים שבדקת עד 30,000. זה מעולה שנסיונך לימד אותך את זה. אבל מדוע אתה סבור שנסיונך באמת משקף את המציאות כפי שהיא? הרי לצורך העניין, לעניות דעתי (וזה סתם בשביל הדיון) רמקול רצפה טוב מתחיל ב-100,000 ש״ח. האם זה אומר שפחות מהסכום הזה אין רמקולים טובים? הרי לא שמעתי את כולם - אז אמרתי.



מהי תוצאה יעילה? מה למערכת אודיו ויעילות. היא אמורה לעשות דבר אחד בלבד - לנגן מוסיקה ובאיכות המקסימלית במסגרת התקציב. אי לכך, כתבתי לבחור שאם הוא מתכנן להישאר עם הרסיבר ולא להשקיע מסביב הייתי שוקל היטב רכישה של רמקול כזה. מצד שני, המקור בהחלט חשוב, אבל אני לא בגישה של מקור תחילה אם כי איזון תחילה. הכל צריך להיות ברמה הטובה ביותר בתוך חלוקת התקציב עם פשרות. רמקול יקר עשוי להיות שקוף עוד יותר. זה אומר שהעלויות הנלוות יביאו את השואל למצב בו הוא יכניס את היד עמוק לכיס על מנת להוציא את התוצאה הנדרשת. אי לכך, הפוקל הזה, שהוא רמקול יקר כחדש בזמנו, איכותי מאוד גם היום, יביא אותו להוצאות מסביב.

מה אני בא להגיד. אתה נוגד את מה שאתה מנסה להעביר. אני באופן אישי הבנתי את כוונתך. אך לא בטוח שהיתר הבינו ועוד יותר לא בטוח שההמלצה שלך נכונה. אתה טוען שהוא צריך רמקול יקר משמעותית ממה שהוא מחפש משום שהוא עתיד להישאר איתו שנים. ואני טוען, לפני שהוא מחליט כמה זמן הוא נישאר עם הרמקול, כמה הוא הולך להשקיע מסביב לו.
d9 עולה פחות מ-30?
הרמקולים שאתה ממליץ מרוקנים את התקציב באופן דרמטי. זה אומר שאם הרמקולים הללו שעלו בגזרת המחיר שאתה מעודד אליו (30,000 פלוס מינוס) אמורים להיות מתאימים לדרישות שאתה מדבר עליהן. ומצד שני צריך להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לרמקולים בתקציבים הללו כחדשים. כלומר, להתאים להם אלקטרוניקה בהתאם.

ולכן זה מביא אותי לשאלה חשוב (על מנת שנבין אחד את השני).

אם נניח אדם רוכש ווילסון וואט פאפי ישן ב-13,000 ש״ח (רמקול שעלה ברף העליון של העשרות אלפי שקלים), האם לדעתך ישקיע במגבר של רוטל ב-5,000 ש״ח, נגן של מרנץ ב-3500 ש״ח וקדמגבר של שינדק ב-4400 ש״ח?

אל תתייחס למחיר של המוצר המשומש כאילו זהו מחירו האמיתי. התייחס למחירו האמיתי והתאם לו אלקטרוניקה שתואמת את רמתו. אם גם היא (האלקטרוניקה) משומשת, תוכל להרכיב מערכת מעולה בכסף שפוי.

לגבי המקור שלי. נכון, הוא יקר, אבל הוא לא העיקר. היתר, למטה והצדדים, מושקע במידה לא פחותה (בלי קשר לכסף).
לא מסכים. ספנדור d9, אופרה גראנד מזזה או קוינטה, הרברת׳ 5, לווינג וויס אווטר עולים פחות מ-30 והם רחוקים מלהיות רזים ונטולי במה (שזה לא תלוי רק ברמקולים).

עם זאת, הפוקאל המדובר עלה 4000 דולר בשנת 2005 טרם הוחלף הדגם שנה אחרי. זה מסדר לך רמקול שאז היה נחשב ליקר מאוד והיה אחד לפני סדרת האוטופיה (הפרופיל לא נחשב).

ולגבי הרמקולים שבדקת עד 30,000. זה מעולה שנסיונך לימד אותך את זה. אבל מדוע אתה סבור שנסיונך באמת משקף את המציאות כפי שהיא? הרי לצורך העניין, לעניות דעתי (וזה סתם בשביל הדיון) רמקול רצפה טוב מתחיל ב-100,000 ש״ח. האם זה אומר שפחות מהסכום הזה אין רמקולים טובים? הרי לא שמעתי את כולם - אז אמרתי.



מהי תוצאה יעילה? מה למערכת אודיו ויעילות. היא אמורה לעשות דבר אחד בלבד - לנגן מוסיקה ובאיכות המקסימלית במסגרת התקציב. אי לכך, כתבתי לבחור שאם הוא מתכנן להישאר עם הרסיבר ולא להשקיע מסביב הייתי שוקל היטב רכישה של רמקול כזה. מצד שני, המקור בהחלט חשוב, אבל אני לא בגישה של מקור תחילה אם כי איזון תחילה. הכל צריך להיות ברמה הטובה ביותר בתוך חלוקת התקציב עם פשרות. רמקול יקר עשוי להיות שקוף עוד יותר. זה אומר שהעלויות הנלוות יביאו את השואל למצב בו הוא יכניס את היד עמוק לכיס על מנת להוציא את התוצאה הנדרשת. אי לכך, הפוקל הזה, שהוא רמקול יקר כחדש בזמנו, איכותי מאוד גם היום, יביא אותו להוצאות מסביב.

מה אני בא להגיד. אתה נוגד את מה שאתה מנסה להעביר. אני באופן אישי הבנתי את כוונתך. אך לא בטוח שהיתר הבינו ועוד יותר לא בטוח שההמלצה שלך נכונה. אתה טוען שהוא צריך רמקול יקר משמעותית ממה שהוא מחפש משום שהוא עתיד להישאר איתו שנים. ואני טוען, לפני שהוא מחליט כמה זמן הוא נישאר עם הרמקול, כמה הוא הולך להשקיע מסביב לו.

הרמקולים שאתה ממליץ מרוקנים את התקציב באופן דרמטי. זה אומר שאם הרמקולים הללו שעלו בגזרת המחיר שאתה מעודד אליו (30,000 פלוס מינוס) אמורים להיות מתאימים לדרישות שאתה מדבר עליהן. ומצד שני צריך להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לרמקולים בתקציבים הללו כחדשים. כלומר, להתאים להם אלקטרוניקה בהתאם.

ולכן זה מביא אותי לשאלה חשוב (על מנת שנבין אחד את השני).

אם נניח אדם רוכש ווילסון וואט פאפי ישן ב-13,000 ש״ח (רמקול שעלה ברף העליון של העשרות אלפי שקלים), האם לדעתך ישקיע במגבר של רוטל ב-5,000 ש״ח, נגן של מרנץ ב-3500 ש״ח וקדמגבר של שינדק ב-4400 ש״ח?

אל תתייחס למחיר של המוצר המשומש כאילו זהו מחירו האמיתי. התייחס למחירו האמיתי והתאם לו אלקטרוניקה שתואמת את רמתו. אם גם היא (האלקטרוניקה) משומשת, תוכל להרכיב מערכת מעולה בכסף שפוי.

לגבי המקור שלי. נכון, הוא יקר, אבל הוא לא העיקר. היתר, למטה והצדדים, מושקע במידה לא פחותה (בלי קשר לכסף).[/QU
לא מסכים. ספנדור d9, אופרה גראנד מזזה או קוינטה, הרברת׳ 5, לווינג וויס אווטר עולים פחות מ-30 והם רחוקים מלהיות רזים ונטולי במה (שזה לא תלוי רק ברמקולים).

עם זאת, הפוקאל המדובר עלה 4000 דולר בשנת 2005 טרם הוחלף הדגם שנה אחרי. זה מסדר לך רמקול שאז היה נחשב ליקר מאוד והיה אחד לפני סדרת האוטופיה (הפרופיל לא נחשב).

ולגבי הרמקולים שבדקת עד 30,000. זה מעולה שנסיונך לימד אותך את זה. אבל מדוע אתה סבור שנסיונך באמת משקף את המציאות כפי שהיא? הרי לצורך העניין, לעניות דעתי (וזה סתם בשביל הדיון) רמקול רצפה טוב מתחיל ב-100,000 ש״ח. האם זה אומר שפחות מהסכום הזה אין רמקולים טובים? הרי לא שמעתי את כולם - אז אמרתי.



מהי תוצאה יעילה? מה למערכת אודיו ויעילות. היא אמורה לעשות דבר אחד בלבד - לנגן מוסיקה ובאיכות המקסימלית במסגרת התקציב. אי לכך, כתבתי לבחור שאם הוא מתכנן להישאר עם הרסיבר ולא להשקיע מסביב הייתי שוקל היטב רכישה של רמקול כזה. מצד שני, המקור בהחלט חשוב, אבל אני לא בגישה של מקור תחילה אם כי איזון תחילה. הכל צריך להיות ברמה הטובה ביותר בתוך חלוקת התקציב עם פשרות. רמקול יקר עשוי להיות שקוף עוד יותר. זה אומר שהעלויות הנלוות יביאו את השואל למצב בו הוא יכניס את היד עמוק לכיס על מנת להוציא את התוצאה הנדרשת. אי לכך, הפוקל הזה, שהוא רמקול יקר כחדש בזמנו, איכותי מאוד גם היום, יביא אותו להוצאות מסביב.

מה אני בא להגיד. אתה נוגד את מה שאתה מנסה להעביר. אני באופן אישי הבנתי את כוונתך. אך לא בטוח שהיתר הבינו ועוד יותר לא בטוח שההמלצה שלך נכונה. אתה טוען שהוא צריך רמקול יקר משמעותית ממה שהוא מחפש משום שהוא עתיד להישאר איתו שנים. ואני טוען, לפני שהוא מחליט כמה זמן הוא נישאר עם הרמקול, כמה הוא הולך להשקיע מסביב לו.

הרמקולים שאתה ממליץ מרוקנים את התקציב באופן דרמטי. זה אומר שאם הרמקולים הללו שעלו בגזרת המחיר שאתה מעודד אליו (30,000 פלוס מינוס) אמורים להיות מתאימים לדרישות שאתה מדבר עליהן. ומצד שני צריך להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לרמקולים בתקציבים הללו כחדשים. כלומר, להתאים להם אלקטרוניקה בהתאם.

ולכן זה מביא אותי לשאלה חשוב (על מנת שנבין אחד את השני).

אם נניח אדם רוכש ווילסון וואט פאפי ישן ב-13,000 ש״ח (רמקול שעלה ברף העליון של העשרות אלפי שקלים), האם לדעתך ישקיע במגבר של רוטל ב-5,000 ש״ח, נגן של מרנץ ב-3500 ש״ח וקדמגבר של שינדק ב-4400 ש״ח?

אל תתייחס למחיר של המוצר המשומש כאילו זהו מחירו האמיתי. התייחס למחירו האמיתי והתאם לו אלקטרוניקה שתואמת את רמתו. אם גם היא (האלקטרוניקה) משומשת, תוכל להרכיב מערכת מעולה בכסף שפוי.

לגבי המקור שלי. נכון, הוא יקר, אבל הוא לא העיקר. היתר, למטה והצדדים, מושקע במידה לא פחותה (בלי קשר לכסף).
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
D9 עולה פחות מ- 30?
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
מי שלא מסתכן לא מרוויח,מי שלא עושה לא טועה,מי שלא שומע הרבה לא מבין,אל תיהיה נעול על רמקול ,ואל תנתח דברים
ממליץ לך להיכנס לליאור מאודיו קלאב יש לו תמבחר הכי טוב בארץ לרמקולים,וגם את הרמקול שאתה רוצה יש לו בתצוגת רמקולים,תעשה את ההשוואה מול עשרות דגמים שם שמחוברים
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
לא מסכים. ספנדור d9, אופרה גראנד מזזה או קוינטה, הרברת׳ 5, לווינג וויס אווטר עולים פחות מ-30 והם רחוקים מלהיות רזים ונטולי במה (שזה לא תלוי רק ברמקולים).

עם זאת, הפוקאל המדובר עלה 4000 דולר בשנת 2005 טרם הוחלף הדגם שנה אחרי. זה מסדר לך רמקול שאז היה נחשב ליקר מאוד והיה אחד לפני סדרת האוטופיה (הפרופיל לא נחשב).

ולגבי הרמקולים שבדקת עד 30,000. זה מעולה שנסיונך לימד אותך את זה. אבל מדוע אתה סבור שנסיונך באמת משקף את המציאות כפי שהיא? הרי לצורך העניין, לעניות דעתי (וזה סתם בשביל הדיון) רמקול רצפה טוב מתחיל ב-100,000 ש״ח. האם זה אומר שפחות מהסכום הזה אין רמקולים טובים? הרי לא שמעתי את כולם - אז אמרתי.



מהי תוצאה יעילה? מה למערכת אודיו ויעילות. היא אמורה לעשות דבר אחד בלבד - לנגן מוסיקה ובאיכות המקסימלית במסגרת התקציב. אי לכך, כתבתי לבחור שאם הוא מתכנן להישאר עם הרסיבר ולא להשקיע מסביב הייתי שוקל היטב רכישה של רמקול כזה. מצד שני, המקור בהחלט חשוב, אבל אני לא בגישה של מקור תחילה אם כי איזון תחילה. הכל צריך להיות ברמה הטובה ביותר בתוך חלוקת התקציב עם פשרות. רמקול יקר עשוי להיות שקוף עוד יותר. זה אומר שהעלויות הנלוות יביאו את השואל למצב בו הוא יכניס את היד עמוק לכיס על מנת להוציא את התוצאה הנדרשת. אי לכך, הפוקל הזה, שהוא רמקול יקר כחדש בזמנו, איכותי מאוד גם היום, יביא אותו להוצאות מסביב.

מה אני בא להגיד. אתה נוגד את מה שאתה מנסה להעביר. אני באופן אישי הבנתי את כוונתך. אך לא בטוח שהיתר הבינו ועוד יותר לא בטוח שההמלצה שלך נכונה. אתה טוען שהוא צריך רמקול יקר משמעותית ממה שהוא מחפש משום שהוא עתיד להישאר איתו שנים. ואני טוען, לפני שהוא מחליט כמה זמן הוא נישאר עם הרמקול, כמה הוא הולך להשקיע מסביב לו.

הרמקולים שאתה ממליץ מרוקנים את התקציב באופן דרמטי. זה אומר שאם הרמקולים הללו שעלו בגזרת המחיר שאתה מעודד אליו (30,000 פלוס מינוס) אמורים להיות מתאימים לדרישות שאתה מדבר עליהן. ומצד שני צריך להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לרמקולים בתקציבים הללו כחדשים. כלומר, להתאים להם אלקטרוניקה בהתאם.

ולכן זה מביא אותי לשאלה חשוב (על מנת שנבין אחד את השני).

אם נניח אדם רוכש ווילסון וואט פאפי ישן ב-13,000 ש״ח (רמקול שעלה ברף העליון של העשרות אלפי שקלים), האם לדעתך ישקיע במגבר של רוטל ב-5,000 ש״ח, נגן של מרנץ ב-3500 ש״ח וקדמגבר של שינדק ב-4400 ש״ח?

אל תתייחס למחיר של המוצר המשומש כאילו זהו מחירו האמיתי. התייחס למחירו האמיתי והתאם לו אלקטרוניקה שתואמת את רמתו. אם גם היא (האלקטרוניקה) משומשת, תוכל להרכיב מערכת מעולה בכסף שפוי.

לגבי המקור שלי. נכון, הוא יקר, אבל הוא לא העיקר. היתר, למטה והצדדים, מושקע במידה לא פחותה (בלי קשר לכסף).

נמר יקר .לגבי הרמקולים שאתה מציע לו,יחסית הם צריכים הגברה בריאה ומאוד איכותית..הרמקול שהמלצתי לו להאזין הוא CABASSE IROISE 3 שגם מבחינת הגברה כמו VINCENT 237 נשמע מעולה..וההגברה היא לא יקרה, הרמקולים שאתה מציע הם אומנם במחיר נוח אולי,אבל הם צריכים הגברות איכותיות ולפעמים קשה להתאים להם הגברה כדי לנצל את הפוטנציאל ,
הקאבס אופי צליל מאוזן,שהולך טוב עם מגוון רב של הגברות לטעמי בשל נצילות יחסית טובה של 93 DB
בברכה
רמי
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
רמזתי פעם אחר פעם ל"שתולים" של אודיו-קלאב , שהם "עזרו" לי כבר מעל ומעבר ..
אני אנסה פעם אחרונה שיהיה ברור , לא אקנה לעולם , לעולם , בשום אופן , בשום מצב , בחנות של ה"שתולים"
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
היי רמי

אני ממש לא מבין מדוע אתה מתעקש , נתת את דעתך המלומדת , הקשבתי והחלטתי לא לקבל את דעתך וגם הסברתי מדוע זו זכותי המלאה , ומרגע זה המשך הדיון שלך לא תורם לי ולפורום שום מידע נוסף והוא בזבוז אנרגיה מוחלט של כולם

לכן אאחל לך שוב בהצלחה ותודה , ונוכל להמשיך הלאה בשלווה

לא לקבל את דעתי?באיזה מובן?
אמרתי לך לשמוע כמה שיותר מערכות,מה פסול בלומר את זה,כשאתה נכנס לחנות כזאת או אחרת אתה לא חייב לרכוש אתה רוצה להאזין,המלצתי לך על אודיו קלאב כי באודיו קלאב יש תרמקול שאני ממליץ לך וגם את הרמקול שאתה רוצה ה926 לייד רמקולים נוספים באותו מחיר..

מה הקשר בזבוז אנרגיה?אם אתה מתכוון שאנשים ימליצו לך על רמקול דרך הפורום זה לא יקרה..כי כל אחד יש לו טעם משלו..למה אתה שואל שאלות כמו מה דעתכם על פוקל 926..למה אתה לא שואל מה דעתך על פוקל 926?! ולמה אתה לא הולך לשמוע רמקולים באותו טווח מחיר שלו בחנות שהמלצתי לך ושכולם ימליצו לך על אותו חנות כמוני

רמקול שמתאים לך בול לא יפול לך מהשמיים ישר מהפורום כאן. אם לא תשמע מספר דגמים של רמקולים..זה לא יעבוד לעולם
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
נמר יקר .לגבי הרמקולים שאתה מציע לו,יחסית הם צריכים הגברה בריאה ומאוד איכותית..הרמקול שהמלצתי לו להאזין הוא CABASSE IROISE 3 שגם מבחינת הגברה כמו VINCENT 237 נשמע מעולה..וההגברה היא לא יקרה, הרמקולים שאתה מציע הם אומנם במחיר נוח אולי,אבל הם צריכים הגברות איכותיות ולפעמים קשה להתאים להם הגברה כדי לנצל את הפוטנציאל ,
הקאבס אופי צליל מאוזן,שהולך טוב עם מגוון רב של הגברות לטעמי בשל נצילות יחסית טובה של 93 DB
בברכה
רמי
הרמקול הזה מאוד מטעה. על אף נתון הנצילות הוא צריך הגברה חזקה.
הרבה טועים לגביו.
מציע שתעשה ניסוי
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
רמזתי פעם אחר פעם ל"שתולים" של אודיו-קלאב , שהם "עזרו" לי כבר מעל ומעבר ..
אני אנסה פעם אחרונה שיהיה ברור , לא אקנה לעולם , לעולם , בשום אופן , בשום מצב , בחנות של ה"שתולים"

אתה לא איתנו חבר..
מי אמר לך שתקנה משם?זה מה שאתה לא מנסה להבין אמרתי לך רק לשמוע שם..תקנה ממקום אחר מצידי את מי זה מעניין מאיפה תקנה.. אתה רק עושה טעות שאתה תקוע במחשבה,אודיו קלאב אחלה חנות ואפילו הרוב כאן יעיד ויספר לך
 

israrami

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
6
נקודות
8
הרמקול הזה מאוד מטעה. על אף נתון הנצילות הוא צריך הגברה חזקה.
הרבה טועים לגביו.
מציע שתעשה ניסוי

הרמקול הזה נשמע בחנות מעולה עם וינסט ..התוצאה של וינסט אליו היא טובה ברור שאם תחבר לו PASS LABS או MBL או JADIS מנורות זה שילוב יותר מתאים לו..אבל בהתחלה לשמוע עם הגברה כזאת..אחלה תוצאה..
עדיף להתחיל עם משהו שנותן צליל טוב ונחמד ולאט לאט להתקדם..מאשר להתחיל עם משהו שישמע לא טוב על ההתחלה בגלל שהרמקול בעיתי מאוד להגברה שמותאמת לו
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
נראה לי שיש בלבול של חלק מהמגיבים בין האלקטרה926 ל 926 החדש
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור