חווית קנייה גרועה של מוצר SAMSUNG ב"טרקלין חשמל"


uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
יום שבת האחרון רכשתי LCD LA40C530 בטרקלין חשמל כ"ס שבמתחם G .
הגעתי הביתה והבנתי שהגודל הנוכחי אינו מתאים למיקום המיועד ושהטלויזיה היא 50 הרץ.
למוכרים שם, אין ממש מושג בטלויזיות ורחוקים מלהיות מבינים ולתת לך המלצה על טלויזיה שתתאים לצרכים שלך.
הגעתי היום (יומיים לאחר סגירת העסקה) לטרקלין חשמל ולהפתעתי כשנכנסתי עם הטלויזיה התייחסו עליי כמצורע וכבעינף יד שלחו אותי למנהל, שלומי אברהמי, הגעתי אליו והסברתי לו שהטלויזיה קטנה מדי בישבילי והיא 50 הרץ ואני רוצה להחליף אותה.
תשובתו הייתה שהוא לא מוכן לקבל את הטלויזיה (מבלי להסתכל עלייה בכלל).
במשך יותר משעתיים אני מנהל איתו דין ודברים אני לא מפסיק לקבל יחס מזלזל מדי פעם מגיע אחד העובדים ומסתכל ככה בצורה טיפה מאיימת(שלא הבנתי מה הוא רוצה)ולבסוף הוא אומר שהוא יעשה לי "טובה" ויבדוק מחר מול היבואן הרשמי של סמסנוג (סמליין) מה אפשר לעשות.
ועוד לחשוב שבאתי להשקיע יותר מפי 2 מהטלויזיה הנוכחית.
אני רוכש הרבה מוצרים חשמליים ויצא לי כבר להחזיר לא פעם מוצר ומעולם לא ניתקלתי בכזה יחס מזלזל ומנוגד לחוק.

אני אישית, לא אקנה יותר לא מ"טרקלין חשמל" ולא מוצר SAMSUNG


אשמח לשמוע אם אנשים נתקלו כבר בבעיה דומה?
אני שוקל לפנות לרדיו.
לזכויות הצרכן אני כבר אפנה.
פשוט בושה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
האם ישנו פרסום ברור בחנות שמפרט על תנאי ההחזרה? זה מחויב להיות לפי החוק.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ביטול רכישה על-ידי המזמין
הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהמוצר סופק כאשר הוא פגום או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל תוך מתן הודעה למוקד השירות ובמקרה כזה לא יחויב הלקוח בגין דמי ביטול.
ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר טרקלין חשמל בע"מ, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה,
למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, סכום כלשהו.
הלקוח מחויב להחזיר את המוצר לטרקלין חשמל או למחסני הספק, הכול לפי שיקול דעתה של טרקלין חשמל.
על אף האמור לעיל לא ניתן לבטל את רכישת המוצרים הבאים:
1.מוצרים פסידים.
2.מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהמזמין פתח את אריזתם המקורית.
יודגש כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של טרקלין חשמל לתבוע כלנזק שייגרם לה בגין ביטול כאמור בשל העובדה שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
3. ביטול עיסקה יעשה בכתב באמצעות הפקס.

התקנון של טרקלין באינטרנט, מה שאומר שבחנות הוא אמור להיות מאוד דומה.
אנא פנה לשירות הלקוחות שלהם במהירות הבזק ושהשלומי הזה ילך לחפש את חבריו.
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלחתי לטרקלין וסמיליין.
לא חשבתי בכלל לחפש תקנון, אני קונה הרבה מוצרים חשמליים ומעולם לא עשו לי בעיה בנוגע להחזר מוצר.
המנהל התנהל בצורה שפוגעת בעסק , כי לרוב עם התמקחות נכונה תוכל לקבל מחיר טוב כמעט בכל מקום לכן הדבר החשוב הוא ההתנהלות מול הלקוח.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
לא מפתיע אף אחד

אני כבר שנים לא קונה ברשתות או בחנויות ( טוב למעט האקסטרימר בבאג אבל זה כי אין ברירה ) .

בדרך כלל אני עושה סקר שוק באינטקנט , בוודק את הדגמים , את המחירים , את החברות ואחרי שאני ננעל על משהו אני מתחיל לבדוק מחירים. בשלב הזה בהחלט ניתן לבדוק בחנות או שניים בשביל לראות את המחיר ( אני אף פעם לא הופתעתי ודווקא האינרנט מצאתי דילים לא רעים ) . אבל כאן וכאן האבל , אני לא נותן לאף אחד לבלבל אותי . אני שואל על הדגם הספיציפי ורק עליו .

בכל מצב אם כבר בחנויות אז עדיף במקומות שמתמחים בנושא וגם פה מותר להתווכח על המחיר ואף אחד לא מכריח אותך לקנות גם שם ..

בכל מצב ברשתות הרגילות אני פשוט לא קונה . לא יודעים לתת יחס ללקוח , מזלזלים בכסף שלך ובכלל נותנים לך הרגשה שעושים לך טובה , נהנים לקחת לך את הכסף ורגע אחרי נעלמים והכי גרוע לא מבינים כלום במה שהם מוכרים . אני לא מכליל אבל בהרבה חנויות כאלו זה המצב .
 

פאדי

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
1
נקודות
16
תראה דני, אצל אורי המצב היה קצת שונה הוא רצה את הדגם הזה אבל רק אחרי שחזר הביתה גילה שההשתקפויות היו יותר מדי עבורו ולכן הוא החליט להחליף. באותו יום שהוא הלך לחנות להחליף הוא פתח פה דיון ושאל לאיזה דגם להחליף.
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
אתמול, היתקשר אלי שלומי(מנהל הסניף) והזמין אותי לבוא להחליף או לבטל עסקה.
הגעתי אתמול ורכשתי טושיבה 47XV733 מתצוגה, הגעתי הביתה חיברתי בחדר חשוך והייתה זליגת אור מאוד חזקה בצד ימין של המסך.
היום יצרה איתי קשר נציגת טרקלין בכדי לברר את כל הנושא והעליתי את הבעיה עם הטושיבה.
הנציגה עשתה כמה בדיקת והזמינה אותי להגיע לסניף להחליף.
הגעתי ורכשתי LA-46C650 במחיר של 6800 ש"ח.
הסתכלתי לפני שלקחתי על הקופסא לגבי הפאנל והיה כתוב SQ הגעתי הביתה וראיתי שעל המדבקה שבפאנל כתוב CNO1.
והבנתי שזה פאנל נחות בהרבה מSQ.
איך אפשר לדעת שהפנל הוא SQ מבלי לפתוח את האריזה?
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
כבר היתחרפנתי מכל הקנייה הזו.
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
כבר היתחרפנתי מכל הקנייה הזו.
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
מאיפה קיבלת את המידע לגבי הפאנלים ?
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
פאדי , בהודעה המקורית כתב על "חווית הקניה" ונסיונות ההחלפה( הוא לא רשם שזה הדגם שהוא רצה .. ) .. אלו חוויות שלצערי מוכרות מאוד לכל ישראלי שנכנס לרשת חשמל מוכרת .
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
פורומים ואתרים בארץ ובעולם...
 

uri_r

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
פאדי,
אחד מהדיונים לגבי נושא זה.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1178897
 

טרקלין חשמל

עוסק בתחום
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
בהמשך לפנייתו של הלקוח להלן תגובת טרקלין חשמל

הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 22.1.11 למסך מדגם LA40C530 של סמסונג
לאחר מס' ימים ולאחר שהלקוח פתח את המוצר ועשה בו שימוש חזר לחנות בבקשה להחליף את המוצר היות והגודל של המסך איננו מתאים ,
ללקוח הוסבר שהיות והמוצר נפתח ונעשה בו שימוש זה לא אפשרי להחליפו וע"מ שזה יקרה יש צורך לקבל אישור חריג , ואכן כך קרה לאחר קבלת האישור להחלפת המסך , הלקוח בחר מסך שראה בתצוגה של החנות, בחן אותו והחליט לבצע את ההחלפה לדגם : 46XV733 של טושיבה, חשוב לציין שהלקוח יצא מהחנות שבע רצון והודה למנהל החנות על השירות ועל אופן הטיפול בו .
בתאריך 27.1.11 לאחר שהתפרסמה הודעתו של הלקוח בפורום ביצעתי שיחה טלפונית ללקוח ושוחחנו ארוכות בדבר הרכישה , הלקוח הביע בפניי את חוסר שביעות רצונו לגבי המסך שהחליף וטען שהמסך איננו תקין זאת כאמור לאחר שראה את המסך עובד בחנות ובחר בו .
כמחווה של רצון טוב אושר ללקוח לא להמתין לביקור טכנאי ע"מ שיבדוק את תקינות המוצר כנהוג .
אלא לבצע שידרוג לדגם אחר שהיה מעוניין בו .
עוד באותו היום הגיע הלקוח וביצע שדרוג לדגם LA46C650 של סמסונג לפי בחירתו ובקשתו .
ביום 28.1.11 חזר הלקוח לחנות להחזיר את המוצר בטענה שהמוצר שרכש מגיע לפי בדיקותיו עם פנל לא מקורי , משהחזיר הלקוח את המוצר שוב בוצע לו ביטול עסקה בסניף .

חברת טרקלין חשמל נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות והמקצועיות המוענקת ללקוח תהיה איכותית וגבוה ככל הניתן
וכחברת האלקטרוניקה המובילה בתחומה חרטה על דגלה את איכות השירות הניתן ללקוחותיה ולראיה החברה הינה מהראשונות שהצטרפו לארגון אמון הציבור למען מסחר הוגן כלפי לקוחותיה .
במקרה הנ"ל הפעלו כל מנגנוני ההגינות , השירות והמקצועיות כלפי הלקוח .

בברכה ,
מיכל לסרי
מנהלת שירות הלקוחות
רשת טרקלין חשמל בע"מ
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
נראה כמו התיחסות עניינית אבל למה כל חברה שמגיבה חייבת להוסיף את סיסמא "חרטה על דגלה את....".
לא פעם ולא פעמיים מסתבר שמדובר ב"חרטא" ולא יותר...
ואין באמור לעיל משום הבעת עמדה לגבי המקרה הנ"ל.

ארז
 

onoff

אוהב את התחום
הודעות
264
מעורבות
1
נקודות
18
ובל נשכח שעקב העלאת הנושא כאן

נראה כמו התיחסות עניינית אבל למה כל חברה שמגיבה חייבת להוסיף את סיסמא "חרטה על דגלה את....".
לא פעם ולא פעמיים מסתבר שמדובר ב"חרטא" ולא יותר...
ואין באמור לעיל משום הבעת עמדה לגבי המקרה הנ"ל.

ארז

לפתע היחס השתנה מלילה ליום

ומסכים עם כל מילה של ארז

ככה זה
 

eyalsha

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
גם אני עשיתי לצערי את הטעות וקניתי מחשב נייד דרך טרקלין חשמל.

השירות שקיבלתי היה מזעזע.
הוזמן מחשב עם מערכת הפעלה באנגלית, הובא מחשב עם מערכת הפעלה בעברית.
הובטחו לי תיק וראוטר אלחוטי אם אקנה מהם , וזה היה כל יתרונם של טרקלין על פני המתחרים מבחינת מחיר. אז הלכתי על זה.

כמובן שעם המחשב לא הגיע התיק ולא הראוטר.
כמובן שהמחשב הובא עם מערכת הפעלה עברית והוכחש שביקשתי אנגלית. כדי לטפל בנושא הזה עליי לנסוע פיזית למעבדה ,להשאיר שם מוצר חדש מהניילונים כדי שיתקינו לי מערכת הפעלה חדשה וכמובן לחזור לקחת וזה למרות שהובטחו שנתיים אחריות עם איסוף מבית הלקוח.

חודש אני רודף אחריהם כדי לקבל חשבונית מקור, עדיין לא קיבלתי.

לאחר שהוסבר לי שאני לא אקבל ראוטר מסיבות כאלה ואחרות הרמתי ידיים ודרשתי את התיק.
לפני 3 שבועות נאמר לי שנשלח לי בדואר (עוד חוצפה)
עד היום לא הגיע.
אני מתקשר כל יומיים שלושה כדי לשאול מה עם התיק והחשבונית.
באותו מעמד הובטח לי שוב ראוטר אלחוטי כפיצוי על עוגמת הנפש שהיתה עם מערכת ההפעלה של המחשב.
כמובן שכשהתקשרתי לברר מה עם הראוטר נאמר לי שבסוף הוחלט לא לתת לי.

מה כבר ביקשתי, לקנות מוצר סגור שלא דורש התערבות של טרקלין. גם כאן הצליחו להרוס את חוויית הקניה, לגרום לי לעוגמת נפש, לבזבוז זמן ושיחות טלפון.

אני מטרקלין לא אקנה יותר כלום, חבל שלא נכנסתי לחנות המחשבים מתחת לבית שלי ושלא קניתי את אותו מוצר ב100 שקל יותר.

גם טלויזיות וגם מחשבים צריך לקנות מחנויות מתמחות ולא מרשת גדולה שלא נותנת שירות גדול.

רק לפני 3 חודשים רכשתי פלזמה ברשת א.ל.מ שדרשה פעמיים החלפה וקיבלתי שירות יוצא מגדר הרגיל, חשבתי שהשיפור בשירות של הרשתות הגדולות חילחל לכל הענף אבל כנראה טעיתי.
 
נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
גם אני עשיתי לצערי את הטעות וקניתי מחשב נייד דרך טרקלין חשמל.

השירות שקיבלתי היה מזעזע.

איך יכול להיות שהשירות היה מזעזע?
אבל החברה "חרטה על דגלה...."
מוטב שיתרכזו במתן שירות טוב, שיתבטא בפחות תלונות של לקוחות וביותר מכתבי תודה של לקוחות, מאשר לצאת בהכרזות בומבסטיות.
אבל זה הסגנון במדינה הזאת - במקום לעשות עוסקים בססמאות...

ארז
 

eyalsha

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
אני לא יודע מה הם חורטים על הדגל , אבל דבר אחד בטוח: השרשורים האלה נחרטים בגוגל כי ככה הגעתי לשרשור הזה מלכתחילה ע"י חיפוש המלה טרקלין חשמל.

אם השרשור הזה היה מתפרסם לפני שהזמנתי את המחשב , הייתי מראש מוותר.
לשמחתי ,לפחות בינתיים, המוצר פיזית תקין .
חצי נחמה.

לא יודע אם זה מקרי או לא, שעה אחרי פרסום השרשור קיבלתי טלפון מטרקלין שם נאמר לי ש"נפלתי בין הכסאות",
כלומר הפרטים שלי לא עברו לספק ולכן לא סופק לי מה שהיה צריך להיות מסופק בלה בלה בלה.
 

נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
אני לא יודע מה הם חורטים על הדגל

תשמע, צריך לקחת בחשבון שלא תמיד החריטה היא ברמה טובה ולפעמים זה קצת נמחק או לא ברור...
אולי גם הדגל עם החריטה אבד ולא מוצאים אותו....

סליחה על הציניות אבל הססמאות האלה שמפריחים לכל עבר ללא כיסוי כבר עלו לי על העצבים.

ארז
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור