חברה, דפקו אותי, קיבלתי מוצר משופץ מה עושים?


oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל חברי הפורום.

לפני תשעה ימים קניתי נגן מבאג בקניון חולון אודיו d2. הנגן התקלקל נשלחתי למעבדה במושב בית שמן לתקן מוצר שהוא חדש והיה סיפור עם זה. פשוט אין לי זמן לרשום את הסיפור אז אני פשוט יעתיק את חוות הדעת שכתבתי בזאפ(שעדיין ממתינה לאישור):

" קניתי את הנגן מבאג בקניון חולון. המוכר היה אדיב אך חסר ידע לחלוטין על כל מה שקשור במוצר. לבסוף החלטתי לרכוש את המוצר בגלל זיכוי שהיה לי בחנות ממתנה שקיבלתי.
יום אחרי הרכישה המוצר התקלקל. חזרתי לחנות והתבקשתי להתקשר לשירות לקוחות מתוך טענה שניתן לתקן את זה טלפונית. המוכר אמר כי לשלוח למעבדת תיקונים יקח שבועיים. המוצר חדש וכבר התקלקל, במקרה כזה צריך להחליף מיד את המוצר ולא לתקן מוצר שהוא חדש.פניתי לשירות לקוחות, בשירות לקוחות הודיעו לי כי אין ברירה אלא שאם אני צריך את המוצר מהר אצטרך להגיע למעבדת התיקונים במושב בן שמן שרחוק מהבית שלי. בזבזתי 3 שעות ליסוע למושב לחכות לתיקון ולחזור. במושב הודיעו לי שהמוצר אבוד וחייבים להחליף אותו. היו שם שני בחורים ובחורה. היא שאלה אותו אם יש להם מוצרים חדשים והוא אמר שהוא חושב שכן. בסוף הבחורה הביאה לי אריזה שפתחו אותה כבר בעבר וטענה שהמוצר כנראה חדש בגלל שנמצא בו המספר הסידורי. דבר מעניין, הרי המספר סידורי יכול להיות בקופסא גם אם המוצר אינו חדש. הבחורה טענה שהמוצר חזר מחנות. למה המוצר חזר מחנות?!? כנראה שהמוצר כבר עבר יד של מישהו והמוצר שקיבלתי הינו מחודש ולא חדש. ברגע שהמוצר עבר יד של מישהו אחר זה נחשב יד שניה, אני אמור לשלם מחיר מלא על יד שניה? ממש לא. חזרתי לחנות והמוכרים אמרו שהם לא בעלי סמכות להחליף את המוצר, הם התקשרו למנהל והמנהל לא הסכים להחליף את המוצר והוא אמר לי להתקשר לשירות הלקוחות בפעם השניה. אמרתי להם שאני הולך לבטל את התשלום בכרטיס אשראי והוא אמר לי תעשה מה שאתה רוצה. אמרתי להם בפרצוף שהשירות שלהם הוא השירות הגרוע ביותר שראיתי. מטרת הקניה הייתה שהנגן יהיה איתי בנסיעה לאילת(הביקורת נכתבה ביום חמישי). הנסיעה תהייה ביום ראשון וביום שישי שירות הלקוחות לא עובדים.

אני מציע לכולם להתרחק מהרשת המפורסמת באג ולמנוע כאב ראש עצום, טרטורים, זמן עבודה ובסוף לא לקבל את המוצר שקניתם במלוא כספכם ויותר מזה, החברה מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים של יד ראשונה שימו לב והיזהרו! אני חושב שזאת בושה שרשת כל כך מפורסמת מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים חדשים, אם אני לא טועה אפשר לתבוע אותם על זה. יותר מזה שירות הלקוחות גרוע בצורה מחרידה. חשבתי שבגלל שהם יחסית יקרים, יהיה מי שיתמוך בי בעת תקלות, ויהיה מי שיחליף לי את המוצר בעת הצוך אבל כנראה שטעיתי. שתבינו שמדובר ביום אחד אחרי הרכישה, לא שבוע, לא חודש, יום והמוצר התקלקל. אני רק רוצה להגיד שאני לא יוותר להם עלי הם לא יעבדו. מצדי אני ידבר עם המנהל ואני אתבע אותו אישית. הצעה שלי, יש מלא חנויות אחרות, אל תקחו סיכון. "

בסוף, פנינו לשירות הלקוחות והמנהל לא אישר את החלפת המכשיר, פנינו לחברת האשראי והם אמרו שהם לא יכולים לבטל את העסקה.

רציתי לשאול מה עושים במצב כזה שמקבלים מוצר מחודש ואף אחד לא מוכן להחליף לך אותו.

אלו הסימנים שלפינם אני חושב שהמוצר משופץ: על המוצר מתחת לנילון שעל המסך הייתה טביעת אצבע, המוצר היה במעבדה, האנשים שהיו במעבדה שאלו זה את זה אם המוצר חדש ובסוף הבחורה טענה שכן בגלל שבקופסא נמצא מספרו הסידורי(גם במוצר מחודש המספר הסידורי ימצא בקופסא), הקופסא של המכשיר הייתה נראית שמישהו כבר נגע בה, הביאו לי רק את המכשיר בלי הקופסא(כנראה כדי שלא יהיה סימן לאיך נראית הקופסא), הגרסא שהייתה על המוצר הייתה 6 גרסאות אחורה, לעומת זאת במוצר הראשוני שקיבלתי הגירסא שהייתה עליו היא הגרסה החדשה.

ליאור, כרמי, כל החברים הוותיקים בפורום, בטח מישהו מכם כבר נתקל במצבים כאלה.... בא לי לתפוס את המנכ"ל הדפוק של החברה באג ו-.......................................:כועס:
השירות לקוחות שלהם גרוע, שבוע ימים מרחו אותי במקום להחליף לי במקום שלחו אותי לתקן מוצר חדש ובסוף הביאו לי מוצר מחודש. יחס גרוע ללקוח אחרי הקניה. לפני הקניה היחס כמובן אדיב כדי שתקנה את המוצר. אבל כשאתה בא בדרישות אתה לא מקבל כלום.
מה אפשר לעשות במצב כזה?

*אני נוסע לאילת היום ככה שאני לא אוכל לענות עד סוף שבוע, יום שישי אני חוזר.

תודה, ו-...... הצעה שלי, אל תקנו מבאג, יקרנים והאחריות שהם נותנים לא שווה לתחת! אתם תוכלו את הלבב בדיוק כמו שאני אוכל עכשיו.....
 

נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
טוב.
אז לפני שצועקים ועושים רעש.

אני במקרה ניהלתי מחסן של פלאפון איזה שנה, ועבדתי עוד שנה בתור נציג טכני בשילו בעם מעבדה.

המכשיר שקיבלת 99.9% הוא מוצר חדש.
אריזות במערכות ניהול מלאי מנוהלות כ"אריזה/ערכה". כאשר המוצר נמכר המק"ט הזה נגרע מההמלאי.

פעמים רבות יש ביטולים שנובעים מ:חוסר רצון של הלקוח,אי אישור של אשראי, חלק לא תקין בערכה וכו...

אז אי אפשר להחזיר ערכה למלאי, אלא רק חלקים(דבר שעולה כסף לחברה אגב). כל חלק מקבל מק"ט חדש משל עצמו. לא כל הנציגים של החברות מבינים הכל במקטי"ם.

המכשירים לרוב עוברים בדיקה מלאה במעבדה (משם כנראה טבעית האצבע) לראות שהמכשיר תקין, לאפס אותו וכו..
כנראה אצלך בטעות מישהו איפס את המכשיר להגדרות היצרן ולא עשה לו טעינת גרסא. נפלה טעות ועל כך מגיע לך פיצוי קטן(אלא אם זו הגרסא שבא הוא מגיע בחנות ואז אין להם מה לעשות).

מכשירים אלו לרוב נשארים כמכשירים חדשים (וזה מה שהם) , לשם טיפול בבעיות כמו שלך.

הרכבת ערכה היא בעיה כספית לרוב, הקשורה בעניינים של ניהול כספים ותיקים.

אם אמרו לך שהמוצר חדש יש לך שתי אפשרויות : א. להאמין. , ב. לתבוע אותם, הכל חייב להיות מתועד במערכות שלהם. לכן הם לא יוכלו להתחמק מזה.
 
נערך לאחרונה ב:

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
מבלי להתייחס ישירות למעשה:
הביקורת שכתבת לא תתקבל בזאפ, מאחר ואתה משמיץ את החנות.
תקרא טוב טוב את חוקי הכתיבה שם כי אחרת אתה תתבקש פעם אחר פעם אחר פעם לשכתב
את הביקורת שלך.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
טוב אחרי שבוע שימוש של איזה 5 שעות בנסיעה לאילת החלטתי לא לתבוע אותם. המוצר עובד סבבה בלי בעיות, כבר הכנסתי לו את כל מה שצריך שירים, סרטונים, ערכת נושא, לוגו הכל וזה.... הייתי רוצה לתבוע אותם, אבל אין לי כח למשפטים. אני בטוח שהמוצר לא חדש, רואים שמישהו נגע בו לפני אבל שטויות, ניקיתי לו את המסך, שמתי לו מגן מסך, עדכנתי לו את הגרסא וזהו. דיברתי כמה פעמים עם שירות הלקוחות של באג הם לא הסכימו לעשות בשבילי כלום. הדבר היחידי שיכולתי לעשות הוא לא להסכים לקבל אותו מהמעבדה. אבל רק בדרך חזרה ראיתי שהמוצר לא חדש ואז אמרתי שאני כבר יחזיר את זה לקניון חולון. נסעתי יום אחרי לשם ולא נגעתי בו בכלל והם לא הסכימו לקבל אותו. רק מוכיח שהם רצו להיפטר ממנו. בכל מקרה המוצר עובד סבבה, והתקלה הכי קטנה שתקרה אני יבוא לחנות ואקח מוצר חדש ואם הם יעשו לי בעיות אני יתחיל לעשות להם בעיות וממש לא כדאי להםם. הדבר היחידי שאני כן אעשה זה להמליץ לכל מי שאני מכיר לא להיכנס לחנות הזאת, ולא לקנות מהם איזשהו מוצר יותר אפילו לא משו ב-5 שקל.
טוב אז יש לי שאלה אחרונה, כשהוא החליף לי את האם פי הוא זרק את המגן מסך בטענה שזה חד פעמי, 2 מגני מסך עולים 60-70 שקל, למרות שזה לא כסף, פרנציפ, אפשר לדרוש מהם שיביאו לי מגן מסך חדש?
 

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
כמו שמישהו אמר פה גם בפלאפון עושים את זה ואין בעיה עם זה כמעט שלא נגעו במוצר הזה
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
זה בסדר דביר, העברתי יותר מדיי שעות בחיי בדיבור עם אנשים כמו אורן, בתור עובד במרכז שרות.
הם לא מקשיבים ככ לרוב.
 

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
אני לא יכול לסבול אנשים שצועקים על טלפנים או על עובדים פשוטים וממררים להם את החיים כאילו מה? הם קבעו שזה יהיה מוצר משופץ ולא מקורי? ואז העובד מנסה לעזור לך ולהרגיע ולקוח ממשיך לצעוק. אותם אנשים גם אומרים שיש לנו מדינה גרועה ושהם מעדיפים לגור בחו"ל ואורן לא דיברתי עליך ואם נפגעת אז סליחה
 

נערך לאחרונה ב:

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
דביר, אני בדיוק כמוך לא יכול לסבול אנשים כאלה, למען הסר ספק נמנעתי עד כמה שאפשר מלצעוק על העובדים שלא יכלו לעשות דבר. ברגע שמנהל הסניף לא היה מוכן להקשיב, לא היה להם מה לעשות. אם הם היו מחליפים לי בניגוד למה שמנהל הסניף אמר היו מורידים להם את זה מהמשכורת ואפילו מפטרים אותם, ככה שזו לא אשמתם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור