שלום לכל חברי הפורום.
לפני תשעה ימים קניתי נגן מבאג בקניון חולון אודיו d2. הנגן התקלקל נשלחתי למעבדה במושב בית שמן לתקן מוצר שהוא חדש והיה סיפור עם זה. פשוט אין לי זמן לרשום את הסיפור אז אני פשוט יעתיק את חוות הדעת שכתבתי בזאפ(שעדיין ממתינה לאישור):
" קניתי את הנגן מבאג בקניון חולון. המוכר היה אדיב אך חסר ידע לחלוטין על כל מה שקשור במוצר. לבסוף החלטתי לרכוש את המוצר בגלל זיכוי שהיה לי בחנות ממתנה שקיבלתי.
יום אחרי הרכישה המוצר התקלקל. חזרתי לחנות והתבקשתי להתקשר לשירות לקוחות מתוך טענה שניתן לתקן את זה טלפונית. המוכר אמר כי לשלוח למעבדת תיקונים יקח שבועיים. המוצר חדש וכבר התקלקל, במקרה כזה צריך להחליף מיד את המוצר ולא לתקן מוצר שהוא חדש.פניתי לשירות לקוחות, בשירות לקוחות הודיעו לי כי אין ברירה אלא שאם אני צריך את המוצר מהר אצטרך להגיע למעבדת התיקונים במושב בן שמן שרחוק מהבית שלי. בזבזתי 3 שעות ליסוע למושב לחכות לתיקון ולחזור. במושב הודיעו לי שהמוצר אבוד וחייבים להחליף אותו. היו שם שני בחורים ובחורה. היא שאלה אותו אם יש להם מוצרים חדשים והוא אמר שהוא חושב שכן. בסוף הבחורה הביאה לי אריזה שפתחו אותה כבר בעבר וטענה שהמוצר כנראה חדש בגלל שנמצא בו המספר הסידורי. דבר מעניין, הרי המספר סידורי יכול להיות בקופסא גם אם המוצר אינו חדש. הבחורה טענה שהמוצר חזר מחנות. למה המוצר חזר מחנות?!? כנראה שהמוצר כבר עבר יד של מישהו והמוצר שקיבלתי הינו מחודש ולא חדש. ברגע שהמוצר עבר יד של מישהו אחר זה נחשב יד שניה, אני אמור לשלם מחיר מלא על יד שניה? ממש לא. חזרתי לחנות והמוכרים אמרו שהם לא בעלי סמכות להחליף את המוצר, הם התקשרו למנהל והמנהל לא הסכים להחליף את המוצר והוא אמר לי להתקשר לשירות הלקוחות בפעם השניה. אמרתי להם שאני הולך לבטל את התשלום בכרטיס אשראי והוא אמר לי תעשה מה שאתה רוצה. אמרתי להם בפרצוף שהשירות שלהם הוא השירות הגרוע ביותר שראיתי. מטרת הקניה הייתה שהנגן יהיה איתי בנסיעה לאילת(הביקורת נכתבה ביום חמישי). הנסיעה תהייה ביום ראשון וביום שישי שירות הלקוחות לא עובדים.
אני מציע לכולם להתרחק מהרשת המפורסמת באג ולמנוע כאב ראש עצום, טרטורים, זמן עבודה ובסוף לא לקבל את המוצר שקניתם במלוא כספכם ויותר מזה, החברה מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים של יד ראשונה שימו לב והיזהרו! אני חושב שזאת בושה שרשת כל כך מפורסמת מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים חדשים, אם אני לא טועה אפשר לתבוע אותם על זה. יותר מזה שירות הלקוחות גרוע בצורה מחרידה. חשבתי שבגלל שהם יחסית יקרים, יהיה מי שיתמוך בי בעת תקלות, ויהיה מי שיחליף לי את המוצר בעת הצוך אבל כנראה שטעיתי. שתבינו שמדובר ביום אחד אחרי הרכישה, לא שבוע, לא חודש, יום והמוצר התקלקל. אני רק רוצה להגיד שאני לא יוותר להם עלי הם לא יעבדו. מצדי אני ידבר עם המנהל ואני אתבע אותו אישית. הצעה שלי, יש מלא חנויות אחרות, אל תקחו סיכון. "
בסוף, פנינו לשירות הלקוחות והמנהל לא אישר את החלפת המכשיר, פנינו לחברת האשראי והם אמרו שהם לא יכולים לבטל את העסקה.
רציתי לשאול מה עושים במצב כזה שמקבלים מוצר מחודש ואף אחד לא מוכן להחליף לך אותו.
אלו הסימנים שלפינם אני חושב שהמוצר משופץ: על המוצר מתחת לנילון שעל המסך הייתה טביעת אצבע, המוצר היה במעבדה, האנשים שהיו במעבדה שאלו זה את זה אם המוצר חדש ובסוף הבחורה טענה שכן בגלל שבקופסא נמצא מספרו הסידורי(גם במוצר מחודש המספר הסידורי ימצא בקופסא), הקופסא של המכשיר הייתה נראית שמישהו כבר נגע בה, הביאו לי רק את המכשיר בלי הקופסא(כנראה כדי שלא יהיה סימן לאיך נראית הקופסא), הגרסא שהייתה על המוצר הייתה 6 גרסאות אחורה, לעומת זאת במוצר הראשוני שקיבלתי הגירסא שהייתה עליו היא הגרסה החדשה.
ליאור, כרמי, כל החברים הוותיקים בפורום, בטח מישהו מכם כבר נתקל במצבים כאלה.... בא לי לתפוס את המנכ"ל הדפוק של החברה באג ו-.......................................:כועס:
השירות לקוחות שלהם גרוע, שבוע ימים מרחו אותי במקום להחליף לי במקום שלחו אותי לתקן מוצר חדש ובסוף הביאו לי מוצר מחודש. יחס גרוע ללקוח אחרי הקניה. לפני הקניה היחס כמובן אדיב כדי שתקנה את המוצר. אבל כשאתה בא בדרישות אתה לא מקבל כלום.
מה אפשר לעשות במצב כזה?
*אני נוסע לאילת היום ככה שאני לא אוכל לענות עד סוף שבוע, יום שישי אני חוזר.
תודה, ו-...... הצעה שלי, אל תקנו מבאג, יקרנים והאחריות שהם נותנים לא שווה לתחת! אתם תוכלו את הלבב בדיוק כמו שאני אוכל עכשיו.....
לפני תשעה ימים קניתי נגן מבאג בקניון חולון אודיו d2. הנגן התקלקל נשלחתי למעבדה במושב בית שמן לתקן מוצר שהוא חדש והיה סיפור עם זה. פשוט אין לי זמן לרשום את הסיפור אז אני פשוט יעתיק את חוות הדעת שכתבתי בזאפ(שעדיין ממתינה לאישור):
" קניתי את הנגן מבאג בקניון חולון. המוכר היה אדיב אך חסר ידע לחלוטין על כל מה שקשור במוצר. לבסוף החלטתי לרכוש את המוצר בגלל זיכוי שהיה לי בחנות ממתנה שקיבלתי.
יום אחרי הרכישה המוצר התקלקל. חזרתי לחנות והתבקשתי להתקשר לשירות לקוחות מתוך טענה שניתן לתקן את זה טלפונית. המוכר אמר כי לשלוח למעבדת תיקונים יקח שבועיים. המוצר חדש וכבר התקלקל, במקרה כזה צריך להחליף מיד את המוצר ולא לתקן מוצר שהוא חדש.פניתי לשירות לקוחות, בשירות לקוחות הודיעו לי כי אין ברירה אלא שאם אני צריך את המוצר מהר אצטרך להגיע למעבדת התיקונים במושב בן שמן שרחוק מהבית שלי. בזבזתי 3 שעות ליסוע למושב לחכות לתיקון ולחזור. במושב הודיעו לי שהמוצר אבוד וחייבים להחליף אותו. היו שם שני בחורים ובחורה. היא שאלה אותו אם יש להם מוצרים חדשים והוא אמר שהוא חושב שכן. בסוף הבחורה הביאה לי אריזה שפתחו אותה כבר בעבר וטענה שהמוצר כנראה חדש בגלל שנמצא בו המספר הסידורי. דבר מעניין, הרי המספר סידורי יכול להיות בקופסא גם אם המוצר אינו חדש. הבחורה טענה שהמוצר חזר מחנות. למה המוצר חזר מחנות?!? כנראה שהמוצר כבר עבר יד של מישהו והמוצר שקיבלתי הינו מחודש ולא חדש. ברגע שהמוצר עבר יד של מישהו אחר זה נחשב יד שניה, אני אמור לשלם מחיר מלא על יד שניה? ממש לא. חזרתי לחנות והמוכרים אמרו שהם לא בעלי סמכות להחליף את המוצר, הם התקשרו למנהל והמנהל לא הסכים להחליף את המוצר והוא אמר לי להתקשר לשירות הלקוחות בפעם השניה. אמרתי להם שאני הולך לבטל את התשלום בכרטיס אשראי והוא אמר לי תעשה מה שאתה רוצה. אמרתי להם בפרצוף שהשירות שלהם הוא השירות הגרוע ביותר שראיתי. מטרת הקניה הייתה שהנגן יהיה איתי בנסיעה לאילת(הביקורת נכתבה ביום חמישי). הנסיעה תהייה ביום ראשון וביום שישי שירות הלקוחות לא עובדים.
אני מציע לכולם להתרחק מהרשת המפורסמת באג ולמנוע כאב ראש עצום, טרטורים, זמן עבודה ובסוף לא לקבל את המוצר שקניתם במלוא כספכם ויותר מזה, החברה מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים של יד ראשונה שימו לב והיזהרו! אני חושב שזאת בושה שרשת כל כך מפורסמת מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים חדשים, אם אני לא טועה אפשר לתבוע אותם על זה. יותר מזה שירות הלקוחות גרוע בצורה מחרידה. חשבתי שבגלל שהם יחסית יקרים, יהיה מי שיתמוך בי בעת תקלות, ויהיה מי שיחליף לי את המוצר בעת הצוך אבל כנראה שטעיתי. שתבינו שמדובר ביום אחד אחרי הרכישה, לא שבוע, לא חודש, יום והמוצר התקלקל. אני רק רוצה להגיד שאני לא יוותר להם עלי הם לא יעבדו. מצדי אני ידבר עם המנהל ואני אתבע אותו אישית. הצעה שלי, יש מלא חנויות אחרות, אל תקחו סיכון. "
בסוף, פנינו לשירות הלקוחות והמנהל לא אישר את החלפת המכשיר, פנינו לחברת האשראי והם אמרו שהם לא יכולים לבטל את העסקה.
רציתי לשאול מה עושים במצב כזה שמקבלים מוצר מחודש ואף אחד לא מוכן להחליף לך אותו.
אלו הסימנים שלפינם אני חושב שהמוצר משופץ: על המוצר מתחת לנילון שעל המסך הייתה טביעת אצבע, המוצר היה במעבדה, האנשים שהיו במעבדה שאלו זה את זה אם המוצר חדש ובסוף הבחורה טענה שכן בגלל שבקופסא נמצא מספרו הסידורי(גם במוצר מחודש המספר הסידורי ימצא בקופסא), הקופסא של המכשיר הייתה נראית שמישהו כבר נגע בה, הביאו לי רק את המכשיר בלי הקופסא(כנראה כדי שלא יהיה סימן לאיך נראית הקופסא), הגרסא שהייתה על המוצר הייתה 6 גרסאות אחורה, לעומת זאת במוצר הראשוני שקיבלתי הגירסא שהייתה עליו היא הגרסה החדשה.
ליאור, כרמי, כל החברים הוותיקים בפורום, בטח מישהו מכם כבר נתקל במצבים כאלה.... בא לי לתפוס את המנכ"ל הדפוק של החברה באג ו-.......................................:כועס:
השירות לקוחות שלהם גרוע, שבוע ימים מרחו אותי במקום להחליף לי במקום שלחו אותי לתקן מוצר חדש ובסוף הביאו לי מוצר מחודש. יחס גרוע ללקוח אחרי הקניה. לפני הקניה היחס כמובן אדיב כדי שתקנה את המוצר. אבל כשאתה בא בדרישות אתה לא מקבל כלום.
מה אפשר לעשות במצב כזה?
*אני נוסע לאילת היום ככה שאני לא אוכל לענות עד סוף שבוע, יום שישי אני חוזר.
תודה, ו-...... הצעה שלי, אל תקנו מבאג, יקרנים והאחריות שהם נותנים לא שווה לתחת! אתם תוכלו את הלבב בדיוק כמו שאני אוכל עכשיו.....
נערך לאחרונה ב: