מגבר זה קדמגבר הלקסמן הטוב בעולם. הנה מדוע:


יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אם כבר, אז כבר

רוב המכשירים הנ"ל שייכים לסדרה שלקסמן הוציאה לאור במחצית השנייה של שנות השבעים, נקראה "Laboratory Reference Series" וכללה קדם מגבר, מגבר הספק, טיונר, יחידת שליטה בגוון הצליל, משווה תדרים ויחידת תצוגה להספק שיא. בסבב נוסף הוצגו מכשירים נוספים שכללו גם נגן קלטות – ומעל הכל: מעמד מתכת ייעודי "19 לכל הרכיבים.

לישראל הגיע סט אחד כזה וזה הוצג על-ידי טלמוסיקה, שהייתה אז היבואנית של לקסמן באולם התצוגה המאוד גדול שהיה לה בכיכר מלכי ישראל (אז; רבין היום). זה היה סט שונה ממכשירי הענק היותר ידועים (מגברי ההספק M2000, M4000 ו-M6000 וקדם המגבר C1000). עבדתי אז שם והדגמתי את הסט הנ"ל שמחירו בתקופה ההיא, עם המיסים הסופר גבוהים, היה משהו בלתי מובן (בחישוב גס מאוד, משהו כמו רבע מיליון שקלים היום לאלקטרוניקה בלבד, אבל עם הרבה פריטים).

המסקנה מר חומוס הנכבד: אתה חייב, לעצמך, לקהילה ולעם היושב בציון להשיג את כל מרכיבי המערכת, ואת המעמד המיוחד כמובן. המחויבות מחייבת.



Luxman_LRS.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Luxman_LRS.jpg
    Luxman_LRS.jpg
    KB 301 · צפיות: 496

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,918
מעורבות
472
נקודות
83
עתה ברור "מדוע".
 

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
יואל - אתה צודק לגבי כל מה שכתבת על סדרת ה Laboratory, אך עם תיקון אחד: פורמאלית, ה C-12 שמככב כאן לא היה שייך לסדרה הזו (יש לי מהסדרה הזו את המגבר ואת יחידת התצוגה להספק שיא שמתחברת דרך יציאה יעודית למגבר. אפשר לראות את שניהם בתמונה של פתיחת הפוסט) אלא לסדרה נמוכה יותר. אין לי מושג לגבי הקווים המקבילים שבין ה C-12 וסדרת ה Lab מבחינת תכנון הפנים. חיצונית, הקווים זהים אבל לסדרת ה Lab יש (היה) כיתוב באדום כדי להבדיל.
המגבר הוא המגבר הטוב ביותר שאי פעם היה לי, ומאפיל אפילו על ה Aragon 4004 האימתני שאצלי במערכת השניה. הוא פשוט נהדר, אז כן, סדרת ה Lab היתה מאוד מוצלחת.
לגבי המעמד היעודי....וואלה, אני לא יודע אם הייתי רוצה מפלץ כזה אצלי בסלון. זה נראה כמו שילוב של לוח הבקרה של האנטרפרייז עם הגולם של מכון ויצמן ו Ground control to major Tom.
440px-Golem_and_its_keyboard2.jpg
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
אכן, הקדם הנ"ל לא שייך, ולכן ציינתי בפתיח לפוסט הנ"ל "רוב המכשירים" וגו'. לגבי המלצתי, אני סבור שנרשמה כאן הגזמת מה; הגולם של ויצמן היה רחב במשהו מהמעמד של הסדרה הנ"ל. בכל זאת, חצי מטר זה לא 2-3 מטרים. הפסנתר העומד ליד הפרידג'דר הצהוב נורא נחמד ונראה מתאים לליווי שירה בציבור בסלון. מה שכן, אני לא רואה בפרידג'דר, כנדרש מגודלו, פתח לקוביות קרח וגם לא לסודה. יש סיבה?

ולנושא: הוא באמת לא מפלץ ומעניק נופך טכנולוגי מקורי לחדר המגורים. שלא לדבר על הקטע האספני וכו'
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור