עשיתי טעות ורכשתי מסך סמסונג UA-46ES6800.
לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר בקוטר 15 ס"מ באחת הפינות של הטלוויזיה.
הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.
יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.
התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.
האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?
אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!
גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.
לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר בקוטר 15 ס"מ באחת הפינות של הטלוויזיה.
הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.
יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.
התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.
האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?
אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!
גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.