זהירות מאחריות היבואן של סמסונג- ממליץ להתרחק מהטלוויזיות שלהם בכלליות

  • פותח הנושא bvlp
  • פורסם בתאריך

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
עשיתי טעות ורכשתי מסך סמסונג UA-46ES6800.

לאחר פחות משנה הופיע כתם בהיר בקוטר 15 ס"מ באחת הפינות של הטלוויזיה.

הפעלתי את האחריות ותוך 3 ימים היה אצלי טכנאי בבית שאסף את הטלוויזיה לתיקון.

יצרו איתי קשר אחרי 5 ימים וטענו שהלך הפאנל והציעו לי לשדרג בתוספת 2000 שקל.

התעקשתי לקבל את מלוא האחריות ולקבל את המכשיר חזרה כשהוא תקין או "מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים" כפי שמציינת האחריות.
הנציגה שדיברה איתי (היא לא מסמליין אלא מאיזשהי מעבדה) טענה כי ניתן רק לשדרג ואין מה לעשות בנושא.


האם מישהו נתקל במצב דומה ואיך אפשר לצאת ממנו?

אני לא מעוניין לשדרג והמטרה היא לא להוציא עוד כסף אחרי שהלטוויזיה עבדה פחות משנה!!

גילוי נאות- הטלוויזיה נרכשה מעודפים של א.ל.מ והמוכר הבטיח כי האחריות היא זהה לחנות רגילה כמו כן בתועדת אחריות לא מצויינת שום הערה לגבי עודפים.
 

ron1999

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
0
נקודות
6
אם אתה לא מעונין להוסיף כסף - הבהר את זה ליבואן.
הוא חייב לפצות אותך לפי תנאי האחריות- אתה לא חייב לו שום דבר.
 

avilavi

אוהב את התחום
הודעות
307
מעורבות
4
נקודות
18
גם אני קניתי מא.ל.מ לפני שנה בערך טלויזיה מעודפים.. לא זוכר את הדגם המדוייק אבל 32 אינץ

ניסו לדחוף לי אחריות של מעבדה לא מעבדה ודרשתי אחריות יבואן כמו שהם מפרסמים

נקווה שלא נגיע למצב של מימוש אחריות.....

בכל מקרה תמשיך לעמוד על זכותך ואם הם מסרבים לממש אחריות תפנה למועצה להגנת הצרכן
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נשמע כאילו רכשת מסך מיבואן חלופי ולא מהיבואן הרשמי.

אני יכול להגיד להגנתם שבמקרה של חבר טוב המצב היה הפוך. הופיעו לו על המסך פיקסלים שרופים, הוא יצר קשר עם סמליין ותוך 4 ימים הגיע טכנאי. הטכנאי ראה שיש יותר מ-5 פקסלים שרופים, הודיע לו שיחליפו לו מסך ו-24 שעות אחרי שהלך הטכנאי הגיע איש שירות של סמליין והחליף לו את המסך לחדש.
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי את המכשיר בא.ל.מ- הם חלק מסמליין.
האחריות היא אחריות רשמית של היבואן שהוציא את עבודות התיקון למעבדת שירות כלשהי.
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
המשכתי להתעקש על קיום האחריות

המצב כרגע אחרי יומיים של שיחות הוא:
אני מקבל טלוויזיה זמנית ביום שישי, ( הציעו לי לפני אבל הכל בשעות העבודה וזה לא הסתדר)
ברגע שהמעבדה תקבל טלוויזיות מעודפים שתואמת את הטלוויזיה שלי הם אמורים לספק לי אותה.
המשך האחריות יהיה מתאריך הקניה הראשון

האם מישהו נתקל במצב דומה ויודע לעזור?
האם עליי להתעקש כי הטיפול יהיה במסגרת 10 ימים מהיום שלקחו לי את הטלוויזיה?
זה מה שרשום בתעודת אחריות.
איך אני יודע מה אני מקבל, האם הטלוויזיה משופצת/מחודשת/תצוגה/ עודפים וכו?
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
248
מעורבות
80
נקודות
28
שלום,
הנסיון שלי עם השרות שלהם הפוך.
החליפו לי טלוויזיה לאחר ביקור טכנאי ,הם ביקשו שאפקסס חשבונית קניה בכדי לוודא שהטלוויזיה לא נקנתה מעודפים.
כנראה שבמקרה שלך הקניה מעודפים היא המכשול לקבלת השירות שאתה מצפה לו.
אם לא מצויין בשום מקום שהקניה היא מעודפים \תצוגה יש לך על סיכוי.
בהצלחה
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
כמה זמן הטלוויזיה הייתה אצלך?

כאן חשוב להדגיש כי המוכר טען כי מדובר באחריות מלאה וזהה לאחריות של טלוויזיה רגילה
קיבלתי תעודת אחריות שבה אין מילה על בידול של עודפים
וככה גם בחשבונית
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
248
מעורבות
80
נקודות
28
התקלה הופיעה לאחר מספר ימים.
נסה לדבר עם שירות הלקוחות של החברה ולא של המעבדה.
הסיום האחרון שלהם אתך ,נשמע תואם למה שהאחריות מחייבת.
מה שאפשר ללמוד לא רק מהסיפור שלך הוא להמנע מקניית עודפים\תצוגה למרת המחיר המפתה.
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
דיברתי עם שירות לקוחות של היבואן, המעבדה והחנות שמכרה לי.
YMYM שמח על חוויה חיובית שעברת.
חברה שלא מוכנה לבצע את חוזה האחריות שהיא חתומה עליו היא בעיה בלי קשר לעודפים או לא.
הבעיה היא לא בתצוגה אלא שבחנות טוענים לאחריות מלאה והדבר מתברר כהטעייה ברגע שמנסים להפעיל את האחריות.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
סה"כ חוויה חיובית, אני חושב שאתה דורש יותר מדי
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
יותר מדיי?
אני דורש שיקיימו את תעודת האחריות שקיבלתי עם הטלוויזיה
כולנו מבינים שברגע שאני אקבל טלוויזיה זמנית אני אצטרך להמתין זמן בלתי מוגבל עד שהמעבדה תואיל בטובתה למצוא טלוויזיה תואמת למה שמסרתי.
בדגש על בלתי מוגבל, כששאלתי תוך כמה זמן אני אמור לקבל פתרון סופי הנציגה הודיעה לי שהיא לא יכולה להתחייב
 

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
אתה צודק !!!
שילמת ממיטב כספך ואתה צריך לקבל את האחריות כפי שהיא רשומה.
במידה ואין להם דגם זהה לחלוטין - הם צריכים לתת שווה ערך או טוב יותר.
אגב - זו אולי הזדמנות מבחינתך להשתדרג לדגם גדול יותר .

ניסית לכתוב מכתב ליבואן ולרשום בו את המקרה ??

אני מאמין שהם יתייחסו למקרה שלך .
עדכן אותנו
 

bvlp

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
המצב כרגע הוא שהחברה התחייבה (הקלטתי את השיחה) לספק טלוויזיה תקינה מעודפים בטווח של שבועיים
לתקופה הזאת אני מקבל את הטלוויזיה שלי חזרה,
פניתי למועצה להגנת הצרכן בעניין זמן הטיפול ואני שוקל גם לתבוע אותם בתביעות קטנות
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור