LCD או פלזמה התלבטות לגבי פלסמה בסלון מואר


langam

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אנחנו לקראת מעבר לדירה חדשה אשר מתוכננת כך שמול מיקום מסך הטלוויזיה תהיה היציאה לגינה, כלומר קיר שלם של חלונות (דלתות יציאה לגינה). הגודל המתאים למסך הינו 42 (כ - 3 - 3.3 מ'). בעיקרון אני מעדיף פלזמה בשל התמונה היותר טובה בשידורי SD שזה עיקר השימוש אך חושש מאוד מהשתקפות כבדה. קראתי בכמה מקומות שלפלסמות של פנסוניק יכולת התמודדות טובה עם העניין, במיוחד בדגם PV700 שכבר לא נמכר כנראה, אך ראיתי בכמה ביקורות שגם ל PY800 יכולת התמודדות טובה עם העניין. אשמח לסיוע והמלצות בעניין מכל מי שיש לו נסיון בכך אם בהמלצות על דגמי פלסמה שמתמודדים עם ההשתקפות או אם יש למישהו המלצה על LCD טובה (לא ראיתי כזאת עדיין)
תודה
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לא ציינת תקציב.
השאלה היא בכלל ניתן להשיג את PY800 כיום.
 

langam

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
היי ליאור,
התקציב שלי הוא עד 8K אך אשתי עובדת בכירה באחת החברות של יורוקום ולכן יכול להשיג מחירים טובים של פנסוניק. באשר לשאלה אם ניתן להשיג את ה - PY800 לא ביררתי כי התבססתי רק על המידע העקרוני שמצאתי באינטרנט (מן הסתם לא מאמין למוכרים בחנויות) אך בכל אופן השאלה היא אם אתה מכיר דגמי פלסמה טובים שיכולים לתמודד עם הבעייה ואם לא אזי LCD שנותנת תמונה טובה ב - SD. אגב האם יצא לך לראות את ה - LG42LH50YR? ראיתי איפשהוא מישהו שמאוד ממליץ עליה לשידורי SD?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
עם כל הכבוד לפלזמות של פנסוניק, אני חושב שLCD מתמודד טוב יותר עם השתקפויות - נכון צריך לקחת בחשבון את איכות התמונה ואני אישית אוהב את התמונה בפלזמןת של פנסויניק.

אז יש כאן באמת נקודה שצריך לחשוב על מה לוותר - מצד שני לפנסוניק יש גם LCD אם יש לך מחיר טוב ביורוקום אז אולי כדי לבדוק זאת.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לא יצא לי לראות את ה - LH50YR במציאות.
אם יש לכם מחירים טובים, אולי תוכל להשיג פלזמה פנסוניק G10, נדמה לי שהמחיר הרשמי שלה הוא 11,000 ש"ח.
 

langam

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
האם הדגם הנ"ל אמור להתמודד טוב עם השתקפויות? כי בהמשך למה שכתב כרמי נראה לי שלא כדאי לקחת סיכון עם פלזמה בסלון שכל מה שיש מול המסך זה חלונות, לכן מתעניין גם ב LCD טובה (ככל שיש כזאת)
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
יש בדיקה קצת מטעה שאפשר לעשות להניח ציור גדול עם זכוכית במקום המיועד למסך ולראות את ההשתקפות ועד כמה היא קיימת. הבדיקה מטעה בגלל שאתה לא רואה מסך מהיר רק תמונה ואתה מראש בודק עד כמה זה מפריע ובדוק יותר ממה שבאמת צריך לשים לך לב.
אבל אם תעשה את הבדיקה בראש פתוח יהיה לך מוסג יותר מאשר לפני הבדיקה - כמו כן זו בדיקה מאוד קלה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור