רמקולים התלבטות בבחירת מערכת קולנוע ביתי


gildmor

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני חדש בעניין ופעם ראשונה שאני מנסה להרכיב מערכת ולכן ההתלבטות, אני מוכן להשקיע יותר אם יש תמורה למחיר כי אין לי רצון לשדרג כל כמה שנים כי בחרתי בטעות משהו שלא יהיה מספיק טוב.

שמעתי כמה סטים של רמקולים אבל עדיין מתלבט בין Focal Sib&Cub לבין סט מבוסס על APEX של Monitor Audio. (למעט הסאב).

הם לא באותם רמות מחירים אבל בגלל שאופי הסאונד שונה קצת, הפוקל נותן הרגשה שהסאונד יותר קרוב יותר ולעומתו ב-APEX מרגישים יותר את מיקום הרמקולים. האם יש סט אחר באותה רמת מחיר של APEX שייתן יותר תמורה למחיר? (באותו גודל של רמקולים).
הסנטר של APEX מאוד רחב ואני שוקל לקחת פשוט A10 גם כסנטר במקום ה-A40.

סאב : B&W Asw610 או Tannoy TS10 שמעתי גם את הרדיוס 360 שנשמע מצוין במוזיקה אבל לא בטוח שיהיה מספיק חזק לסרטים ולחלל יותר גדול מאשר בחנות (+35 מ"ר).

רסיבר: Onkyo 609 או Yamaha 767 או Pioneer 921
שמעתי את אונקיו והוא נשמע טוב גם בסרטים וגם במוזיקה, מצד שני לימאהה יש יותר אפשרויות הרחבה במידת הצורך וגם שיחזור מצבי שמע שונים בלחיצה אחת כי אני עובד רק עם שלט אוניברסלי אחד (Logitech Harmony) אני חושב שהוא נשמע קצת פחות טוב אם כי לא שמעתי את שניהם ישירות אחד מול השני.
בגדול חשובה המוזיקליות של כל הסט אבל השימוש בפועל הוא יותר בסרטים.

אשמח לחוות דעת והמלצות.

חג שמח לכולם.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
ברוך הבא גיל.

על מנת שתקבל יותר רפרנס אני מציע לך להגיע לתערוכה הקרובה שלנו.

http://www.dtown.co.il/articles/1931.html

תוכל להתרשם שם משלל מוצרים מעניינים בתקציב שלך. יחד עם זאת יהיו מבצעים מדהימים על המון מוצרים במחירים מיוחדים לאורחי התערוכה. יש סיכוי גדול שתוכל להשיג שם מוצרים ברמה גבוהה יותר במחיר דומה.

בכל מקרה, מומלץ להגיע על מנת לקבל רפרנס לעוד המון מוצרים.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
האם אתה נעול רק על סטליטים?
זה בעייתי לבקש מוזיקליות מסטליטים ועוד במחיר צנוע....

ארז
 

gildmor

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

המגבלה מבחינתי היא אכן הגודל, כך שבכל מקרה לא אוכל לקחת משהו שיותר גדול, כפי שאמרתי אפילו עם הסנטר אני לא מתלהב לחרוג מגודל סטליט.
המחירים של הסטים נעים מ-7K ומעלה, אני דווקא הייתי מצפה לתמורה גבוה במחירים כאלה, השאלה אם בכלל יש חלופות אחרות ברמות המחירים האלה שיתנו תמורה טובה יותר מבחינה מוזיקלית וסרטים.
בינתיים הצלחתי למצוא רק סט אחד שנראה באותה קטגוריה של APEX, ה-Paradigm Milenium, לא שמעתי אותו ואם מישהו מכיר אשמח לקבל חוות דעת עליו.

נמר, אני לא בטוח שאוכל להגיע לתערוכה ובכל מקרה בשביל שאדע אם יש טעם להגיע הייתי שמח לקבל המלצה לחלופות יותר ספציפיות שגם אוכל לקרוא עליהם קודם. האם יהיו שם תנאים אידאליים לשמיעה והחלטה בין סטים שונים? נשמע לי קצת מלחיץ לקבל החלטות לגבי איכות שמע בכל ההמולה שתהיה שם.

תודה
 

gildmor

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
פורום מקצועי או שיווקי?

שלום,

ביקרתי בתערוכה ובשורה התחתונה זה היה בזבוז זמן מוחלט ואפילו בחינם לא היה שווה ביקור.
למען הגילוי הנאות מר נמר לוי היה אמור להזכיר שהוא ממארגני התערוכה.
ואם כבר לשווק את התערוכה אז לפחות שההמלצה תהיה רלוונטית בכלל למה שחיפשתי.

אין שם ולו סט אחד של סטליטים אחד בתצוגה פעילה (לא לראותם בלבד) שלא לדבר על אפשרות להשוואה של כמה דגמים שונים, איך בדיוק הייתי אמור למצוא שם משהו אחר שמתאים לתקציב שלי?

התערוכה טובה להרבה מטרות אבל בטח שלא להשוואה בין רמקולים או רסיברים של חברות שונות, אפילו בתצוגה של הרמקולים היותר גדולים בכל חדר הציגו דגמים מעטים ובדרך כלל של יצרן אחד.

לצערי, נפלתי בהטעיה שיווקית כי התרשמתי שהפורום מקצועי ולתומי חשבתי שקיבלתי המלצה לגיטימית. "מבצעים מדהימים" של 15% אפשר להשיג בכל חנות ואפילו יותר ברוב המקרים. אני לא מתיימר להיות מקצועי אבל כמדומני שהשמעת רמקולים ברמות ווליום כפי שנעשו ברבים מחדרי התצוגה נועדו בעיקר לעשות רושם.
שיטות שיווק מסוג זה שרווחות ב-"קרנבל החשמל" ודומיו אין בהם ערך מוסף שמצדיק תשלום על כניסה ובמיוחד לא את השקעת הזמן. הם משרתים את המשווקים והמארגנים בעיקר.

מי שבאמת מחפש ברצינות עדיף לו לכתת רגליו אפילו לכמה חנויות בשביל לשמוע \לצפות בציוד שמעניין אותו אחד מול השני.

לילה טוב.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור