התאמת שלט אוניברסלי/חכם/לומד לרסיבר

  • פותח הנושא NLBA
  • פורסם בתאריך

NLBA

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב !

יש לי בעיה נורא מציקה: ברשותי רסיבר של חברת ProAudio, דגם AV-505. השלט של הרסיבר אבד, לא ניתן למצוא אותו. הרסיבר הוא בעל רמת שימוש מאוד גבוהה באחד החדרים אשר בביתי וללא שלט פשוט לא ניתן לתפעל את הרסיבר בכלל, ממש כלום, ולכן אני חייב שלט חדש... פניתי ליבואן של החברה שנקרא בישראל סיריוס אלקטרוניקה - היבואן טוען שזה דגם ישן וששלטיו אזלו, שאלתי בננוגע לשלט אלטרנטיבי, הם אמרו שיש להם שלט חכם שמתאים לו אך לבסוף חזרו מאמירתם ואמרו שגם את השלט הזה והם גם לא מכירים אותו כך שהם אפילו לא יודעים את הדגם של השלט האלטרנטיבי שאוכל לחפשו...

אחרי שבוע של מריבות עם סיריוס אלק׳, החלטתי שאני לא יכול לחכות והבעיה היא פשוט מטרידה נורא ועל סף הבלתי נסבלת, אמרתי לעצמי אני קונה שלט אוניברסלי חדש. הבעיה היא שלא מדובר הרסיבר של Yamaha, שכל שלט יודע לזהות, מדובר ברסיבר פשוט ביותר שבקושי היבואנים שלו מכירים אותו... עשיתי עליו גוגל בשביל לראות אם הוא מוכר באתר מסוים שהוא לא ישראלי - אין לו אפילו אזכור ולו הקטן ביותר... בקיצור בשפה הכי עדינה שמצאתי: זבל של דבר וסליחה על הביטוי.

אמרתי לעצמי: איך אני משיג שלט? כל חנות שהתקשרתי אליה לא מוכנה לקחת אחריות שהשלט יזהה את הרסיבר... אמרתי לעצמי, אולי צריך שלט ברמה הכי גבוהה והוא כבר ידע את העבודה, אז החלטתי שאני קונה שלט Logitech Harmony, לא סגור על הדגם אבל לצורך העניין 550,555, 880 וכו׳... אמרתי גם ככה אני לא סובל את כל השלטים שבביתי אז עכשיו יהיה לי גאדג׳ט שיחליף אותם אבל כמובן הכי חשוב זה תפעולו הבסיסי של הרסיבר בעזרת השלט...
עכשיו מה הבעיה, שאפילו ללוג׳טק שיש מאגר של יותר מ-225000 מכשירים שהשלטים שלהם יודעים לתפעל, אין במאגר את הדגם של הרסיבר... מה עושים במצב כזה? אני מיואש מאוד ומתוסכל... אם השלטים של לוגיטק, אני חוזר של לוגיטק לא ידעו להפעיל אותו אז שלט פשוט של הום סנטר ידע להפעיל אותו, אפילו במאגרים של השלטים של חברת פיליפס לא מצאתי את החברה... :כועס::משתומם:

מה אתם חושבים, מה עלי לעשות? מה אנשים עושים במצב שלי? ואל תגידו לי בבקשה להחליף רסיבר/ מגבר...
לפי מה שהבנתי השלטים של לוגיטק יכולים ללמוד את המכשיר גם בלי השלט המקורי... זה נכון, יש לכם ניסיון עם זה, או שזה סתם בולשיט, זה אפילו כתוב באתר שלהם שיש לו Learning , מין פעולה של למידה של המכשירים או משהו בסגנון ???

אתה לא מבינים כמה אני אודה ואברך את הבן-אדם שיפתור לי בעיה זו... ! ! ! :אוהב-מאוד::O:אוהב-מאוד:

תודה רבה רבה מראש, שבוע טוב ושנה טובה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור