הקדם מגבר החדש של AVM: גם הגיע לארץ, גם זכה בכתבה מצוינת


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
כאילו תיאמנו זאת מראש, הקדם מגבר החדש של AVM, דגם PA5.2 נחת אתמול בארץ ובאותו יום התפרסמה עליו כתבה מעולה ב - POSITIVE FEEDBACK.

לכתבה: http://www.positive-feedback.com/Issue69/avm_audio.htm

הכתב מצהיר שלדעתו בשוק ה - HIGH END היום צריך לשלם לפחות כפליים, אם לא הרבה יותר, כדי לקבל רמת בצועים כל כך גבוהה. כדי לנסות ולקבל ביצועים טובים יותר, צריך כבר לחשוב על תקציב של פי שלוש, לפחות .

והאם רק כתב אחד חושב כך? ממש לא:

להלן עוד כמה פרסים שקיבל דגם זה ב - 12 חודשים האחרונים, וזאת מעבר לחוות דעת מעולות רבות בכל רחבי הרשת:
AWARDED "PRODUCT OF THE YEAR" BY THE ABSOLUTE SOUND 2012
AWARDED "EDITORS CHOICE 2013" BY THE ABSOLUTE SOUND
AWARDED "BEST OF SHOW" CES 2012

כדאי גם לזכור שה - PA5.2, כמו כל המכשירים של AVM, מציע רמת תחכום ויכולת בחירה, שליטה ונוחיות ללא תקדים: בחירת סוג המעגל (גם טרנזיסטורי וגם מנורתי), היכולת להוסיף מודולים לפי הצורך (טיונר, כניסת פונו, DAC אנסינכרוני), תפריט שליטה אינטנסיבי ( בחירת העוצמה, השם, התצוגה של כל ערוץ, ועוד ועוד).

ה - PA5.2 מספק כל מה שאפשר לצפות מקדם מגבר למערכת ברמה הגבוהה ביותר בעשור השני של המאה - 21 : איכות צליל פנטסטית, ערך לכסף ללא תחרות, וורסטיליות והתאמה לכל צורך, נוחיות הפעלה מושלמת, ואיכות בניה ברמה הגבוהה ביותר שיכולה להיות.

האם יש לו מתחרה? כנראה שלא.

וכמובן, בארץ, השירות ויכולות ההדגמה, הייעוץ ומיקסום הביצועים, על ידי יבואן מנוסה, מוביל ומקצועי זה 20 שנה בשוק ה - HIGH END בישראל.

אתם מוזמנים להתרשם ממוצרי העל של AVM ב"אודיו פידליטי" מייד עם סיום ההרצה שלהם.


IMG_1260.JPG




_bild_1347883330.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

yanivrsi

מושעה
הודעות
384
מעורבות
27
נקודות
28
איזה כתבה יפה POSITIVE FEEDBACK. פעם ראשונה שבוחן אודיו מתרשם ממכשיר וטוען שלא היה שיכור במהלך המבחן ממש יפה אהבתי. המכשירים נראים ונשמעים מעולה לפי הכתבה ראיתי אותם במינכן השנה אבל לא יצא לי לשמוע אותם מעניין איך הם מול החברות הוותיקות KREEL PASS LAB ASR
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
לasr אין קדם ,בפילוסופיה שלהם ,נטען שאין צורך בכך ,המכשיר שלהם משנה עוצמה עיי שינוי רגישות המגבר ,כך מקבלים ניקיון משופר, אבל בלי הקסם שחלק מהקדמים מוסיפים ,בקיצור לטוב ולרע ,זו התפיסה שלהם ,ושומעים את הניקיון באזניים ,וזה טוב או לא בהתאם להתאמה .
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור