הסבר אודיופילי המוצג בקיצוניות הפוכה


roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אתה יודע מה, בדקתי את ההגדרה המילונית של המילה "שרלטן", ואתה לא עונה עליה, ללא קשר לכמות ועומק אי-ההבנות והשטויות.

אני מתנצל, ואעשה חיפוש להחליף את המילה הזו בפוסטים שלי.
זה לא יתקן את הנכתב בציטוטים שלך של הפוסטים שלי.
:בעד: Reset על ה- History ודף חדש (ורד)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
:בעד: Reset על ה- History ודף חדש (ורד)
אני לא מוצא את מה שהייה פעם "חיפוש בפורומים".

עשיתי חיפושי גוגל:
  • שרלטן AK1 site:dtown.co.il
  • שרלטני AK1 site:dtown.co.il
ומחקתי/שיניתי את מה שיכולתי. היו איזה מקום/שניים שהיו קשורים לציטוטים שלך שלא יכולתי.
מציע שתחזור על החיפושים, תשנה אצלך ותעיר לי על מקומות שפיספסתי.

רק לתשומת ליבך: בכל מקרה שאני רואה שטעיתי, אני מייד מתנצל, לוקח אחריות ומתקן.
אתה לא נוהג כך.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אתה יודע מה, בדקתי את ההגדרה המילונית של המילה "שרלטן", ואתה לא עונה עליה, ללא קשר לכמות ועומק אי-ההבנות והשטויות.

אני מתנצל, ואעשה חיפוש להחליף את המילה הזו בפוסטים שלי.
זה לא יתקן את הנכתב בציטוטים שלך של הפוסטים שלי.
עמיר, עוד עניין, כידוע שנינו אוהבים להתפלפל.....נגדיר זאת כך "יותר מהממוצע בפורום".....לדעתי אם הדיונים בינינו יהיו עניינים ועל מי מנוחות אנו יכולים להפרות אחד את השני וכמובן את הפורום בתובנותינו.

ואני לא מדבר על נושאים שנויים במחלוקת כמו הכבלים אלא דוגמאות מהזמן האחרון כמו ה-MQA או אפילו שרשור זה.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
רק לתשומת ליבך: בכל מקרה שאני רואה שטעיתי, אני מייד מתנצל, לוקח אחריות ומתקן.
אתה לא נוהג כך.
אם אני לא נוהג כך לדעתך, תעיר לי על כך (בפרטי או בציבורי) וכמובן גם אני "אקח אחריות".
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אם אני לא נוהג כך לדעתך, תעיר לי על כך (בפרטי או בציבורי) וכמובן גם אני "אקח אחריות".

למשל בשרשור הזה:

  1. מי אמר ש-Codec האודיו שמשמש את Vimeo הוא ספציפי וקבוע לכל הסרטונים שם?

  2. על סמך מה אתה מניח שזה דווקא באיכות YouTube ו/או lossy ו/או בכלל?

  3. אין שום סיבה להניח שאנשי Synergetic Research הם פחות חכמים מה"גאונים" שמבקרים אותם, והאינטרס שלהם הוא שהאודיו יהייה באיכות מירבית, אז אם מניחים הנחות, הנחה סבירה יותר (שגם היא אינה מבוססת) היא שהאודיו הוא באיכות גבוהה ככל האפשר.

  4. תלמד: יש מה שנקרא בדיקה (test) ויש מה שנקרא הדגמה (demo), וצריך לדעת לא לבלבל ביניהם לפני שכותבים פוסטים מופרכים. זו לא בדיקה, זו הדגמה.

  5. כנראה שרוצים לתת את הרושם הקרוב ביותר להשתתפות בהדגמה, ולכן הם מקליטים את הכל עם מיקרופונים.

  6. אם כבר שמים מכשיר הקלטה ישירות מהסיגנל האלקטרוני, לפני הפיכתו לגלי קול, אז למה בפורטים של הרמקולים? הרבה יותר הגיוני לשים אותו בכל בדיקה במקום הקרוב ביותר למה שבודקים, למשל עבור הכבל שנכנס ל-DAC יש לחבר את מכשיר ההקלטה ליציאה מה-DAC (לא קודם כי רוצים לכלול גם את האינטראקציה עם ה-DAC), עבור הכבל שנכנס ל-pre יש לבדוק ביציאה מה-pre, וכו', ורק את השלב האחרון, שבודק את השפעת כבל הרמקולים, באינטראקציה עם הרמקולים, כן יש צורך לבדוק עם המיקרופונים, אחרת מדלגים על ההשפעה של האינטראקציה עם הרמקולים.
#1 עד #3: האם אתה רואה שהנחת הנחה לא-מבוססת, ושאין סיבה להניח אותה, ואם כבר הגיוני להניח את ההנחה ההפוכה?

#4: האם אתה רואה שהתייחסת לזה כאל בדיקה, כאשר זו בעצם רק הדגמה?

#5: האם אתה מסכים שאם כבר מחברים מכשיר הקלטה, עדיף לעשות זאת כמה שיותר מוקדם בשרשרת, ושאת הבדיקה האחרונה צריך לעשות עם מיקרופונים?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
#1-3 חפשתי ב"אמא" של Google ולא הצלחתי למצוא דבר לגבי מהו הקודק של Vimeo לעומת זאת הצלחתי למצוא במעומעם שב Youtube האודיו הוא lossy בין 192-320 מכאן הסקתי שזהו האודיו גם ב-Vimeo .

זו הנחת בסיס שאין לי שום דרך להוכיח אותה אבל היא מאוד הגיונית כי לא נראה לי שצריך להיות הבדל גדול בין Vimeo ל youtube.

כאמור, אולי אני טועה אבל זה "הטוב ביותר שאני יכול להסיק" .

#5 לדעתי זה לא נכון לעשות זאת עם מיקרופון אלא על הטרמינלים של הרמקולים כי המיקרופון לוקח בחשבון את האקוסטיקה בחדר + רעשים אקראיים לא צפויים....לעומת זאת הטרמינלים של הרמקולים הם "השורה התחתונה בשרשרת האודיו" אבל כאמור ללא האקוסטיקה ואלמנט האקראיות.

#4 אם זו רק הדגמה (ואולי אתה צודק ואכן זה כך ולא צריכים להתייחס לכל העניין ברצינות) אז למה זה היה לו כל כך חשוב להדגיש שזה נעשה באיכות 24/96 ועם מיקרופון AKG משובח ?
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר, עוד עניין, כידוע שנינו אוהבים להתפלפל.....נגדיר זאת כך "יותר מהממוצע בפורום".....לדעתי אם הדיונים בינינו יהיו עניינים ועל מי מנוחות אנו יכולים להפרות אחד את השני וכמובן את הפורום בתובנותינו.
נראה לי שלא הבנת מה שקרה כאן בדיוק.

זה לא שהשתנה משהו בסיסי. כל מה שקרה זה עניין מילולי -- הבנתי שהשתמשתי במילה "שרלטן" בצורה לא נכונה, ועל זה לקחתי אחריות, התנצלתי ותיקנתי את כל מה שיכולתי.

זה לא משנה את המצב הבסיסי, שאני חושב שאתה כותב שטוית באופן עיקבי, ושאני מציע לכל גולשי האתר שלא לקחת ברצינות שום דבר ממה שאתה כותב, ואם לוקחים משהו מדבריך, לבדוק אותו שבע עשרה פעמים לפני שמשתמשים בו.

אני לא רואה בך מקור להפרייה הדדית. אני רואה בך מקור לטעויות ולהטעיות, ושעדיף לכולם שלא תכתוב כאן.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
נראה לי שלא הבנת מה שקרה כאן בדיוק.

זה לא שהשתנה משהו בסיסי. כל מה שקרה זה עניין מילולי -- הבנתי שהשתמשתי במילה "שרלטן" בצורה לא נכונה, ועל זה לקחתי אחריות, התנצלתי ותיקנתי את כל מה שיכולתי.

זה לא משנה את המצב הבסיסי, שאני חושב שאתה כותב שטוית באופן עיקבי, ושאני מציע לכל גולשי האתר שלא לקחת ברצינות שום דבר ממה שאתה כותב, ואם לוקחים משהו מדבריך, לבדוק אותו שבע עשרה פעמים לפני שמשתמשים בו.

אני לא רואה בך מקור להפרייה הדדית. אני רואה בך מקור לטעויות ולהטעיות, ושעדיף לכולם שלא תכתוב כאן.
אם אתה לא מבין טכנית את שכתבתי אז אכן יש לך חוסר הבנה בסיסי בבדיקות אודיו......יתירה מזו, אתה לא מציע שום חלופה לאיך לדעתך כן צריך לבצע "בדיקה כהלכתה" כך שאין בסיס לדיון.

בוא נסגור את הדיון וכל טוב לכולנו.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אם אתה לא מבין טכנית את שכתבתי אז אכן יש לך חוסר הבנה בסיסי בבדיקות אודיו......יתירה מזו, אתה לא מציע שום חלופה לאיך לדעתך כן צריך לבצע "בדיקה כהלכתה" כך שאין בסיס לדיון.
אין בעייה להבין את מה שכתבת. בפוסט הקודם לא התייחסתי לזה. אז הנה ההתייחסות:

#1-3 חפשתי ב"אמא" של Google ולא הצלחתי למצוא דבר לגבי מהו הקודק של Vimeo לעומת זאת הצלחתי למצוא במעומעם שב Youtube האודיו הוא lossy בין 192-320 מכאן הסקתי שזהו האודיו גם ב-Vimeo .

זו הנחת בסיס שאין לי שום דרך להוכיח אותה אבל היא מאוד הגיונית כי לא נראה לי שצריך להיות הבדל גדול בין Vimeo ל youtube.

כאמור, אולי אני טועה אבל זה "הטוב ביותר שאני יכול להסיק" .

#5 לדעתי זה לא נכון לעשות זאת עם מיקרופון אלא על הטרמינלים של הרמקולים כי המיקרופון לוקח בחשבון את האקוסטיקה בחדר + רעשים אקראיים לא צפויים....לעומת זאת הטרמינלים של הרמקולים הם "השורה התחתונה בשרשרת האודיו" אבל כאמור ללא האקוסטיקה ואלמנט האקראיות.

#4 אם זו רק הדגמה (ואולי אתה צודק ואכן זה כך ולא צריכים להתייחס לכל העניין ברצינות) אז למה זה היה לו כל כך חשוב להדגיש שזה נעשה באיכות 24/96 ועם מיקרופון AKG משובח ?

ראשית, YouTube הוא לא פלטפורמה ל-hi-quality. להפך. זו פלטפורמה עממית לגמרי.
לעומת זאת, Vimeo מגדירים את עצמם כ"Home for High-Quality Videos‎", וכ"The world's leading professional video platform", וזה מה שהם מוכרים, high-definition.

אז הנה לך סיבה משכנעת למה אין להסיק מ-YouTube לגבי Vimeo.
זה לא סוד, רואים את זה ישר, אבל לא חשבת על זה. החשיבה שלך לא עובדת לכיוונים הנכונים... :(

שנית, אפילו ב-YouTube אין איכות קבועה. כל אחד מעלה את מה שהוא מעלה. אז אין להסיק מסירטון אחד לאחר אפילו ב-YouTube. זו צורת מחשבה שגוייה :(

שלישית, מומחה רציני, כמו שאתה מנסה לתייג את עצמך, לא הייה הולך לחפש בגוגל מה הרזולוציה של סרטון, אלא הייה מסתכל ב-headers שלו. זה צריך כתוב שם כדי שתוכנה תדע לנגן אותו בצורה הנכונה. אבל שוב, אתה בכלל לא חושב בכיוונים הנכונים :(

זה בהחלט "הטוב ביותר שאתה יכול להסיק", וזה עלוב, כי כל דרך המחשבה שגוייה מהיסוד ועד הפרטים :(

רביעית, בהחלט הבנתי למה אתה חושב שצריך להעדיף מכשיר הקלטה על הטרמינלים של הרמקולים ואת הבעייתיות של שימוש במיקרופונים, אבל אתה לא הבנת כלום ממה שכתבתי על זה שעדיף לא לחבר את מכשיר ההקלטה לטרמינלים של הרמקולים אלא מוקדם יותר בשרשרת, למעט המקרה של בדיקת ההשפעה על כבל הרמקולים, שאותו חייבים לעשות דווקא עם המיקרופונים.

וזה לא שלא צריך להתייחס לזה כן/לא ברצינות, אלא שהתהליך עצמו של בדיקה שונה מהתהליך של הדגמה, מהרבה בחינות. למשל, לצורך בדיקה אפשר להקליט את הסיגנל ללא שימוש באביזר שלהם, עם שימוש באביזר הראשון ועם שימוש באביזר השני, ולהחסיר בין הקלטות, לראות אם התוצאה לאחר סינכרון היא אפס או לא. לעומת זאת, בהדגמה, אתה רוצה לתת למאזין לשמוע. אפשר גם לעשות בדיקה עם מאזין/ים, אבל אז רצוי שזה יהייה double-blind, שזה הפוך למה שצריך לעשות בהדגמה, וכו'.

בקיצור -- עגום, רוברט, עגום. אתה לא חושב נכון, אתה לא מבין דברים נכון, ואתה כותב שטוית וחושב שאתה מומחה. אתה לא.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
אין בעייה להבין את מה שכתבת. בפוסט הקודם לא התייחסתי לזה. אז הנה ההתייחסות:



ראשית, YouTube הוא לא פלטפורמה ל-hi-quality. להפך. זו פלטפורמה עממית לגמרי.
לעומת זאת, Vimeo מגדירים את עצמם כ"Home for High-Quality Videos‎", וכ"The world's leading professional video platform", וזה מה שהם מוכרים, high-definition.

אז הנה לך סיבה משכנעת למה אין להסיק מ-YouTube לגבי Vimeo.
זה לא סוד, רואים את זה ישר, אבל לא חשבת על זה. החשיבה שלך לא עובדת לכיוונים הנכונים... :(

שנית, אפילו ב-YouTube אין איכות קבועה. כל אחד מעלה את מה שהוא מעלה. אז אין להסיק מסירטון אחד לאחר אפילו ב-YouTube. זו צורת מחשבה שגוייה :(

שלישית, מומחה רציני, כמו שאתה מנסה לתייג את עצמך, לא הייה הולך לחפש בגוגל מה הרזולוציה של סרטון, אלא הייה מסתכל ב-headers שלו. זה צריך כתוב שם כדי שתוכנה תדע לנגן אותו בצורה הנכונה. אבל שוב, אתה בכלל לא חושב בכיוונים הנכונים :(

זה בהחלט "הטוב ביותר שאתה יכול להסיק", וזה עלוב, כי כל דרך המחשבה שגוייה מהיסוד ועד הפרטים :(

רביעית, בהחלט הבנתי למה אתה חושב שצריך להעדיף מכשיר הקלטה על הטרמינלים של הרמקולים ואת הבעייתיות של שימוש במיקרופונים, אבל אתה לא הבנת כלום ממה שכתבתי על זה שעדיף לא לחבר את מכשיר ההקלטה לטרמינלים של הרמקולים אלא מוקדם יותר בשרשרת, למעט המקרה של בדיקת ההשפעה על כבל הרמקולים, שאותו חייבים לעשות דווקא עם המיקרופונים.

וזה לא שלא צריך להתייחס לזה כן/לא ברצינות, אלא שהתהליך עצמו של בדיקה שונה מהתהליך של הדגמה, מהרבה בחינות. למשל, לצורך בדיקה אפשר להקליט את הסיגנל ללא שימוש באביזר שלהם, עם שימוש באביזר הראשון ועם שימוש באביזר השני, ולהחסיר בין הקלטות, לראות אם התוצאה לאחר סינכרון היא אפס או לא. לעומת זאת, בהדגמה, אתה רוצה לתת למאזין לשמוע. אפשר גם לעשות בדיקה עם מאזין/ים, אבל אז רצוי שזה יהייה double-blind, שזה הפוך למה שצריך לעשות בהדגמה, וכו'.

בקיצור -- עגום, רוברט, עגום. אתה לא חושב נכון, אתה לא מבין דברים נכון, ואתה כותב שטוית וחושב שאתה מומחה. אתה לא.
אני נכנע - אתה צודק בהכל !!!
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
Vimeo משתמשים בקודק -AAC-LC (היורש של MP3 שעבר סטנדרטיזציה).
הוא בשימוש רחב מאוד: סמארטפונים, אינטרנט, קונסולות משחק.

דגימה 48 קילו הרץ, 2 ערוצים, קצב נתונים 320Khz לשניה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
Vimeo משתמשים בקודק -AAC-LC (היורש של MP3 שעבר סטנדרטיזציה).
הוא בשימוש רחב מאוד: סמארטפונים, אינטרנט, קונסולות משחק.

דגימה 48 קילו הרץ, 2 ערוצים, קצב נתונים 320Khz לשניה
אתה בטוח שזה הקודק היחיד שבו הם משתמשים? ושזה הקודק הספציפי שבשימוש עבור הסרטון הזה?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
Vimeo משתמשים בקודק -AAC-LC (היורש של MP3 שעבר סטנדרטיזציה).
הוא בשימוש רחב מאוד: סמארטפונים, אינטרנט, קונסולות משחק.

דגימה 48 קילו הרץ, 2 ערוצים, קצב נתונים 320Khz לשניה
תודה ליאור(ורד)- בדיוק כמו שחשבתי וכתבתי .
#1-3 חפשתי ב"אמא" של Google ולא הצלחתי למצוא דבר לגבי מהו הקודק של Vimeo לעומת זאת הצלחתי למצוא במעומעם שב Youtube האודיו הוא lossy בין 192-320 מכאן הסקתי שזהו האודיו גם ב-Vimeo .

זו הנחת בסיס שאין לי שום דרך להוכיח אותה אבל היא מאוד הגיונית כי לא נראה לי שצריך להיות הבדל גדול בין Vimeo ל youtube.

כאמור, אולי אני טועה אבל זה "הטוב ביותר שאני יכול להסיק" .

אם ליאור אכן צודק מעבר ל"הדגמה קלילה" לא ניתן להתייחס לבדיקה זו ברצינות.
 
נערך לאחרונה ב:

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
ע"פ ההסברים באמתר הרשמי שלהם, הם יבצעו downsample לכל מה שמעל 48khz.
עם זאת, על הקודק הם כותבים For best results , ולא מגבילים אותו.
אני מאמין שכולם לוקחים את ההמלצות ברצינות, והם לא כותבים for best results סתם. אך לא יודע לבטח.

https://vimeo.com/help/compression
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
נתונים שהוצאתי מהווידאו

Audio
ID : 2
Format : AAC LC
Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity
Codec ID : mp4a-40-2
Duration : 12 min 17 s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 137 kb/s
Channel(s) : 2 channels
Channel layout : L R
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF)
Compression mode : Lossy
Stream size : 12.0 MiB (4%)
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
ע"פ ההסברים באמתר הרשמי שלהם, הם יבצעו downsample לכל מה שמעל 48khz.
עם זאת, על הקודק הם כותבים For best results , ולא מגבילים אותו.
אני מאמין שכולם לוקחים את ההמלצות ברצינות, והם לא כותבים for best results סתם. אך לא יודע לבטח.

https://vimeo.com/help/compression
Vimeo משתמשים בקודק -AAC-LC (היורש של MP3 שעבר סטנדרטיזציה).
הוא בשימוש רחב מאוד: סמארטפונים, אינטרנט, קונסולות משחק.

דגימה 48 קילו הרץ, 2 ערוצים, קצב נתונים 320Khz לשניה
נתונים שהוצאתי מהווידאו

Audio
ID : 2
Format : AAC LC
Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity
Codec ID : mp4a-40-2
Duration : 12 min 17 s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 137 kb/s
Channel(s) : 2 channels
Channel layout : L R
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF)
Compression mode : Lossy
Stream size : 12.0 MiB (4%)
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19
יפה! :כל-הכבוד:

כך נראית עבודה מקצועית. לא ניחושים על סמך YouTube :)

Well done!!

במה אתה עובד, ליאור?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
כך נראית עבודה מקצועית. לא ניחושים על סמך YouTube
ניחושים, שמיחושים ..... אבל פוגע בול........במדע/הנדסה קוראים לזה "ניחוש אינטיליגנטי" ואכן כפי שעינך רואות זה עובד .
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אני חייב לציין שאני מופתע -- אפשר הייה לחשוב שאם יש זכות קיום לחברה כמו Vimeo שמוכרת שירותי וידאו, הם יתמכו ויעודדו סרטים באיכות מעל מה שכל אחד יכול לשים ממילא בחינם ב-YouTube. אז בעצם למה לשלם להם?

מישהו מתמצא בתחום הזה?
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
נתונים שהוצאתי מהווידאו

Audio
ID : 2
Format : AAC LC
Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity
Codec ID : mp4a-40-2
Duration : 12 min 17 s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 137 kb/s
Channel(s) : 2 channels
Channel layout : L R
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF)
Compression mode : Lossy
Stream size : 12.0 MiB (4%)
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19
ליאור, אתה יכול לפרט בבקשה איך אתה מחלץ אינפורמציה זו - תודה מראש
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
הורדתי הקובץ באמצעות פלאג אין של כרום, (ובאמצעות savevideo לוודא שזה אותו קובץ).

בדקתי באמצעות mediainfo: פלט מלא

General
Complete name : Synergistic Research 2019 Video Series - Episode 2 – How To Tune Your Galileo SX.mp4
Format : MPEG-4
Format profile : Base Media / Version 2
Codec ID : mp42 (mp42/mp41/isom/avc1)
File size : 309 MiB
Duration : 12 min 17 s
Overall bit rate mode : Variable
Overall bit rate : 3 517 kb/s
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Video
ID : 1
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L4
Format settings : CABAC / 5 Ref Frames
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 5 frames
Codec ID : avc1
Codec ID/Info : Advanced Video Coding
Duration : 12 min 17 s
Bit rate : 3 375 kb/s
Width : 1 920 pixels
Height : 1 080 pixels
Display aspect ratio : 16:9
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 25.000 FPS
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.065
Stream size : 297 MiB (96%)
Writing library : x264 core 157 r10 d4099dd
Encoding settings : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=hex / subme=8 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=34 / lookahead_threads=5 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / stitchable=1 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=infinite / keyint_min=25 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=50 / rc=crf / mbtree=1 / crf=20.0 / qcomp=0.60 / qpmin=5 / qpmax=69 / qpstep=4 / vbv_maxrate=5500 / vbv_bufsize=15000 / crf_max=0.0 / nal_hrd=none / filler=0 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Color range : Limited
Color primaries : BT.709
Transfer characteristics : BT.709
Matrix coefficients : BT.709
Codec configuration box : avcC
Audio
ID : 2
Format : AAC LC
Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity
Codec ID : mp4a-40-2
Duration : 12 min 17 s
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 137 kb/s
Channel(s) : 2 channels
Channel layout : L R
Sampling rate : 48.0 kHz
Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF)
Compression mode : Lossy
Stream size : 12.0 MiB (4%)
Encoded date : UTC 2019-04-04 17:58:19
Tagged date : UTC 2019-04-04 17:58:19


 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור