רמקולים המלצה על זוג קדמיים.

  • פותח הנושא orku
  • פורסם בתאריך

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
ראשית ערב טוב וחג שמח! החלטתי שהגיע הזמן לשדרג את המערכת בחדר והייתי שמח להמלצה מצידכם. נכון לכרגע המערכת כוללת זוג רמקולים קדמיים מדפיים של Tannoy mx12 רסיבר Harman Kardon AVR142 סאב של Morel וסנטר של Omega, קיימים זוג אחוריים של Kef שעקב מעבר דירה כרגע לא מורכבים עדיין וברגע שהקדמיים יוחלפו הקדמיים הנוכחים יהפכו לאחוריים. התקציב לחדשים הוא בסביבות 4000-5000K והאמת שאני מעט מפוזר בהתלבטות, מצד אחד אני מאוד אוהב באס עשיר וחזק מה שגרם לי לחשוב ללכת בכיוון של Cerwin Vega שגם נראים מעולה (מראה זה דבר שחשוב אצלי! כמה שיותר גדול ככה יותר טוב :) ) מצד שני חשבתי אולי לא שווה להרוס את האיכות ש Tannoy נותנים לי ולשלב רמקולים מעט יותר עדינים ולתת לסאב לעשות את העבודה שלו (והוא עושה עבודה יפה ומדוייקת גם כשאני מגביר את הווליום) ולהנות יותר מסאונד מדוייק. הייתי שמח לשמוע דעתכם וכמובן פתוח לכיוונים אחרים..תודה מראש וסליחה על החפירה. חג שמח!!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ראשית ספר לנו מה גודל החלל, מהם סגנונות המוסיקה להם אתה מאזין?

איזה טנוי יש לך כרגע?

מה חסר לך שאתה רוצה לשפר?
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
ראשית תודה על התגובה!, שנית אני מתנצל, שכחתי לציין את הפרטים שציינת. בכל מקרה הטנוי שלי הם Mercury mx12-light maple והסגנונות אותם אני שומע הם מגוונים מאוד משנות ה 90 המוקדמות ועד למזרחית דיכאונית, אפשר להגיד שאני נהנה מכל העולמות, אבל אין ספק שהעיקרי שלי זה היפ הופ ומוסיקה אלקטרונית. האמת שלגבי מה שחסר לי כרגע ולצערי אני אשמע פה ילד-זה החידוש עצמו, עצם השידרוג והגודל של הרמקולים הקדמיים, חסר לי בעיניים זוג קדמיים שיראו נוכחות בחדר. זו גם הסיבה שאני מאוד מתלבט לאיזה כיוון ללכת, אני באמת נהנה מהמערכת שלי כרגע. גודל החדר הוא 3.20 לאורך על 2.80 לרוחב.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
על מנת להכניס רמקולים גדולים לחלל יש להתחשב בגודלו. במקרה שלך, החלל הקטן שברשותך אמור להכיל רמקול מדפי או רמקול רצפה קטן.

על מנת לקבל דיוק, פרטים, רזולוציה ושקיפות יש להגיע למצב בו החלל אינו מתערב או מתערב כמה שפחות בצליל. רמקול גדול, עם יחידות גדולות, מיועד מראש לחללים גדולים יותר מהמידות שאתה מציג.

ההמלצה שלי היא ללכת על רמקול רצפה בגודל בינוני. אפילו אחד כזה עם יחידת מידבס נוספת ממה שיש לטנוי שברשותך. זה בהחלט אמור לספק אותך למרות שזו סוג של פשרה בין היכולת לנגן בקול רם ולהרעיד את החלל לאיכות צליל מקסימלית.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
אוקי קיבלתי את מה שאמרת, השאלה עכשיו היא איך משלבים בין השניים, מצד אחד שיראה נוכחות וגם כשהמערכת לא תנגן יורגש שיש בחדר משהו לא רגיל ומצד שני שבאמת לא יהיה מדוייק ולא יתפזר בפזיזות בחלל החדר, אני אשמח אם תמליץ על משהו מסויים שלדעתך ישלב בין השניים, וככה אהיה יותר מכוון לגבי הבחירה הסופית (שכמובן תגיע אחרי שאשמע, ארגיש ואראה בעיניים את הרמקולים).
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
תודה על התגובה המהירה, לצערי היום כבר יהיה מאוחר בשביל להגיע ולשמוע אבל יום ראשון אני מקווה שאספיק לקפוץ לשם ולהאזין, יש עוד משהו ששווה לשים עליו עין או לחלופין אופציה נוספת למקרה ולא התחברתי לסאונד?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אם אתה רוצה לשמוע מבחר תוכל לגשת לאודיו פידליטי ולהאזין לעוד רמקולים בתקציב שלך.
יש לו כרגע מבצע על משומשים ותצוגות. כדאי לנצל את זה.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
אוקי תודה על העזרה, נראה איך אתקדם. הייתי שמח לשמוע חוות דעת לגבי ה Zensor 5 של Dali, איך לדעתך הם יוכלו להשתלב אצלי?
 

maikey

עוסק בתחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
6
בוקר טוב!
לדעתי קודם כל תחפש מגבר סטריאו יד שנייה חזק שיחזיק טוב את הרמקולים שיש לך כרגע כי ההרמן ממש רחוק מלהיות מסוגל להתקרב לתוצאה שאתה מחפש ואז אתה יכול בכיף לשדרג את הרמקולים נמר נתן לך כמה הצעות מצויינות
בהצלחה.
 

Jay

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
5
נקודות
18

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
אז כמו שהרוב כאן המליצו, ה Epic 5 של Epos נרכשו בשעה טובה ומוצלחת. רשמים תמונות והתלהבות תקבלו מחר פשוט היום הגעתי מאוחר ולא הספקתי לכוון או להקשיב כמו שצריך, דבר אחד בטוח-אצל זיו זה היה נשמע מצויין ולא הרגשתי צורך לשמוע זוגות נוספים, אפשר להגיד שהרמקולים קנו אותי ולא אני אותם, מחר פוסט מסודר כולל תמונות והתלהבות ייתר :). תודה לכל מי שתרם מהידע שלו לפוסט הזה!
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור