המלצה לעדשה


לימור

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
יש לי מצלמה קנון 600D עם עדשה 18-55MM. מבקשת המלצה לרכישת עדשה שאוכל לצלם תמונות נוף/ בני משפחה בטיולים ושאוכל לצלם אותם קרוב ככל שניתן. בכללי לא מבינה איזה עדשה עלי לקנות לכן מבקשת הסבר מדויק ושלא אהיה מבולבלת יותר ממה שאני עכשיו. מחפשת עדשה לא יקרה אפשרי חלופי.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
לצילום נוף בדרך כלל מתאימה עדשה עם זווית ראיה רחבה, וזו שלך יש זוית רחבה, אומנם היא לא הכי חדה או בעלת היכולת האופטית הטובה ביותר, אבל היא יכולה להתאים לצילום נוף. אני ממליץ ללמוד צילום איטי על חצובה זה יכול מאוד לשפר את הצילומי הנוף. וכן יהיה צורך לרכוש חצובה, אחת זולה זה יכולה להתאים להתחלה.

בקשר לצילום מקרוב האם הכוונה היא לצילום בהגדלה אז צריך עדשה בדיוק הפוכה עם זוית יותר צרה שמביאה הגדלה טובה יותר עדשה כמו קנון 55-250 אוו עדיפה הקנון 70-300 יעשו את העבודה.

אם ההקשר של צילום קרוב הוא לצילום מקרוב אז עדשה כמו סיגמא או טמרון 17-50 עם צמצם F2.8 תאפשר לך לקבל את זווית הראיה (הטווח זום) של העדשה שיש לך (וגם תתאים לצילומי נוף), אבל עם איכות אופטית יותר מוצלחת וכן יכול לצלם עם צמצם פתוח שמאפשר זמן חשיפה מהיר יותר ועומק שדה רדוד (יכולת לראות את האוביקט המצולם בפוקוס מובלט מהרקע שלא בפוקוס)
 

לימור

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
הדוגמה הכי טובה שאני יכולה לתת בקשר למרחק אם אני נמצאת באיצטדיון כדורגל ומצלמת את השחקנים רואים אותם רחוק מאוד למרות שאני מקריבה את התמונה הכי קרוב שאפשר/בטיולים כשבן משפחה עומד רחוק ונוף ברקע קשה להקריב אותו ולקבל תמונה מושלמת. תודה רבה על תשובתך
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
בקיצור:
הכוונה היא לצילום בהגדלה אז צריך עדשה בדיוק הפוכה עם זוית יותר צרה שמביאה הגדלה טובה יותר עדשה כמו קנון 55-250 אוו עדיפה הקנון 70-300 יעשו את העבודה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור