הופך את עולמי - שינוי דרמתי במחשבה


shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
654
נקודות
113
אני בהחלט יכול להבין את תגובתך, אם זאת אשמח לדעת כיצד אני חוטא לעניין האודיופיליה וזאת כמובן על פי שיטתך. נ.ב אני אומר זאת לצערי;, לא פעם האמת כואבת גם בכל הקשור לתחום הנדון
כי אודיופיליה היא נבנית על אדני האהבה למוסיקה והרצון ליהנות ממנה ולהתרגש ממנה, תוך מיקסום טיב אפשרויות ההאזנה הקיימות, וושניתן להשיג במסגרת הרצון והיכולת. ו אם מערכת איכותית, יעני אודיופילית, הייתה מחולקת בחינם וללא מאמץ לכל דורש - אף אחד לא היה מסתפק בטרנזיסטור או מערכת מיני.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
כי אודיופיליה היא נבנית על אדני האהבה למוסיקה והרצון ליהנות ממנה ולהתרגש ממנה, תוך מיקסום טיב אפשרויות ההאזנה הקיימות, וושניתן להשיג במסגרת הרצון והיכולת. ו אם מערכת איכותית, יעני אודיופילית, הייתה מחולקת בחינם וללא מאמץ לכל דורש - אף אחד לא היה מסתפק בטרנזיסטור או מערכת מיני.
תעבור שוב על מה שאני כותב, נראה שדברי הוצאו מהקשרם! אני מדבר על כך שלא פעם נתקלתי באותה הנטיה של אודיופילים מכובדים, להתמקד בתום לב בתופעות הלוואי של המצלול ובכך לפספס את העיקר שזו המוסיקה. כל זאת מתרחש בד"כ כתוצאה מהעדר תרגול ומיומניות האזנה למוסיקה חיה וללא הגברה.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
כלומר הוא יבנה סט אפ מבוסס ציוד היי אנד שהחוזקה שלו זה בלהעביר אפקטים ודגשים של רזולוציות שכמו נשאבו למצלול
ושנשתמרו בו מהביצוע שהתרחש אי שם בזמן. חוסר איזון בין שקט לרעש או לדוגמה בין עסיסיות לשליטה ואיפוק יוצרים אם נרצה או לא זום אין על
אותם אפקטים שמתקיימים הרבה מעבר למה שהם אמורים להשמע . ומכאן שבסופו של יום הרצון להעביר קטע מוזיקלי בציוד היי אנד שאותו אודיופיל פלוני בחר לא מצליח לייצר שמע אותנטי ומדוייק בלי קשר אם מדובר בהדפסה משובשת או כזו נטולת פגמים!
אתה מתאר מערכת מאוד לא מאוזנת עד כדי גיחוך, מערכת כמעט בלתי אפשרית שמבליטה את רעשי הרקע שנמצאים באולפן ההקלטה או באולם הקונצרטים על חשבון המוזיקה. משם אתה מקיש על בעליה של אותה מערכת שמתרכז בהכל חוץ מהמוזיקה.
מי שמאזין למוזיקה יודע שכשנגן מרעיד את כל הנגינה הוא נותן עוד גוון לצליל, הדרך שבה הנגן נושף לכלי הנגינה, הדרך שבה מקיש על התוף ועם איזה מקל הוא עושה את זה, החומר שממנו עשוי כלי הנגינה, הגיטרה שהגיטריסט בחר ספציפית לאותו קטע, עומק במה ועוד ועוד... כל אלה נחשפים בהקלטה טובה ונעלמים במערכת פחות טובה ושם המון פעמים אפשר למצוא רגש ועיניין מוזיקלי וגם את התחביב שלנו.
 

נערך לאחרונה ב:

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
654
נקודות
113
תעבור שוב על מה שאני כותב, נראה שדברי הוצאו מהקשרם! אני מדבר על כך שלא פעם נתקלתי באותה הנטיה של אודיופילים מכובדים, להתמקד בתום לב בתופעות הלוואי של המצלול ובכך לפספס את העיקר שזו המוסיקה. כל זאת מתרחש בד"כ כתוצאה מהעדר תרגול ומיומניות האזנה למוסיקה חיה וללא הגברה.
אני מתייחס למסקנה שהסקת ומהמנגינה של דבריך. והנה, שוב אתה חוזר על הטענה בשינוי אדרת. לי אין מיומנות בשמיעה של מוסיקה חיה, לא ניגנתי על כלים אקוסטיים ואו חשמליים ואו... ועדיין כשאני שומע מוסיקה במערכת שלי אני יודע, או מניח שאני יודע, לזהות האם המכלול נשמע טוב יותר או פחות. רוב המוזיקאים שאני דיברתי איתם מדברים מנקודת מבט של אומן על הבימה, ואני בפרספקטיבה הפרשנית בשורה החמישית שישית. דגשים ומוטיבציות ורגש שונה לחלוטין עפ"ר.
אגב, שמיעת אצבעות היד של נגן הבאס כשהן עוברות על המיתרים או נוגעות בגשר , או נשימת הזמרת והיכולת לדמיין את שפתיה זזות ( ארטיקולציה ) כשלעצמן יכולות להעיד כי יש רמת פירוט מסוימת, שהיא על רוב הספקטרום אבל אינה מעידה בהכרח על הנאה ממערכת מסוימת. יש פשוט פרטים שקל יותר להבחין בהם וקל להשוות ביניהם וזה טבעי שהמאזין יחפש אותן כדי להקל על המסע- מעין עוגני רפרנס בכל מיני קטעי מוסיקה אהובים ואו שמשמשים לבדיקה.
לטעמי השלב הבא במקצוענות ,הגדולה אם תרצה, היכ היכולת לזהות את זה בכל הקלטה עם עוגנים פחות בולטים ולהבחין מתי הקלטה היא פשוט מאוזנת ולאו לומר שהיא " סתומה", וההפך.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
אתה מתאר מערכת מאוד לא מאוזנת עד כדי גיחוך, מערכת כמעט בלתי אפשרית שמבליטה את רעשי הרקע שנמצאים באולפן ההקלטה או באולם הקונצרטים על חשבון המוזיקה. משם אתה מקיש על בעליה של אותה מערכת שמתרכז בהכל חוץ מהמוזיקה.
מי שמאזין למוזיקה יודע שכשנגן מרעיד את כל הנגינה הוא נותן עוד גוון לצליל, הדרך שבה הנגן נושף לכלי הנגינה, הדרך שבה מקיש על התוף ועם איזה מקל הוא עושה את זה, החומר שממנו עשוי כלי הנגינה, הגיטרה שהגיטריסט בחר ספציפית לאותו קטע ועוד ועוד... כל אלה נחשפים בהקלטה טובה ונעלמים במערכת פחות טובה ושם המון פעמים אפשר למצוא רגש ועיניין מוזיקלי וגם את התחביב שלנו.
אני מדבר על איזון בין כלל המרכיבים שמתקיימים בהקלטה ספציפית ואתה אומר לי שאני מדבר על מערכת לא מאוזנת עד כדי גיחוך! וזה לא סוד שלא רק מבחינתי לבנות מערכת הי פי דו ערוצית לעלא ולעלא דרושה הרבה מאד עבודה והרבה מעבר לנסיון האזנה למכשירים והרכבתם לכדי סט אפ היי הנד, לשם כך נדרש גם ובעיקר משהו בין האוזניים!!!
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
אני מתייחס למסקנה שהסקת ומהמנגינה של דבריך. והנה, שוב אתה חוזר על הטענה בשינוי אדרת. לי אין מיומנות בשמיעה של מוסיקה חיה, לא ניגנתי על כלים אקוסטיים ואו חשמליים ואו... ועדיין כשאני שומע מוסיקה במערכת שלי אני יודע, או מניח שאני יודע, לזהות האם המכלול נשמע טוב יותר או פחות. רוב המוזיקאים שאני דיברתי איתם מדברים מנקודת מבט של אומן על הבימה, ואני בפרספקטיבה הפרשנית בשורה החמישית שישית. דגשים ומוטיבציות ורגש שונה לחלוטין עפ"ר.
אגב, שמיעת אצבעות היד של נגן הבאס כשהן עוברות על המיתרים או נוגעות בגשר , או נשימת הזמרת והיכולת לדמיין את שפתיה זזות ( ארטיקולציה ) כשלעצמן יכולות להעיד כי יש רמת פירוט מסוימת, שהיא על רוב הספקטרום אבל אינה מעידה בהכרח על הנאה ממערכת מסוימת. יש פשוט פרטים שקל יותר להבחין בהם וקל להשוות ביניהם וזה טבעי שהמאזין יחפש אותן כדי להקל על המסע- מעין עוגני רפרנס בכל מיני קטעי מוסיקה אהובים ואו שמשמשים לבדיקה.
לטעמי השלב הבא במקצוענות ,הגדולה אם תרצה, היכ היכולת לזהות את זה בכל הקלטה עם עוגנים פחות בולטים ולהבחין מתי הקלטה היא פשוט מאוזנת ולאו לומר שהיא " סתומה", וההפך.
ראוי להדגיש שאני מאד מכבד כל אחד ואחת שעוסקים בתחום והוא או היא ראויים להערכה ובעיקר להתייחסות שווה ואף מעבר לכך. אני אישית מעריך מאד אוטודידקטים ובטח כאלה שפיתחו (כפי שאתה מעיד על עצמך) יכולות הבחנה גבוהה במצלול סאונד הי הנד וזה לא מובן מאליו. שנית אני מסכים איתך שאפשר וקיימים מוסיקאים שרחוקים לשמוע מה שאודיופילים מסויימים שומעים מהסיבה שהם עצמם לא עוסקים בכך. אני רק טוען וטענתי, שמחד גיסא האזנה לכלים בו נקרא להם אותנטיים והכוונה לכאלה שלא עוברים הגברה, מאפשרים להרחיב את אותה היריעה ובעיקר הפרספקטיבה הכמעט אין סופית של האודיופיל על סאונד, ומאידך גיסא מאפשרת לו להתמקד במה שראוי ובעיקר בזיהוי אותה הפסולת שלא פעם אנחנו נתקלים בא כחלק מתופעה שמתקיימת בסאונד יוקרתיי וזאת ביתר שאת!
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
654
נקודות
113
. אני אישית מעריך מאד אוטודידקטים ובטח כאלה שפיתחו (כפי שאתה מעיד על עצמך) יכולות הבחנה גבוהה במצלול סאונד הי הנד וזה לא מובן מאליו
לא מעיד על עצמי ואין מה לכתור כתרים:מאזין:. יש מומחים ממני, אבל עדיין מניח שעם השנים יודע לזהות ופיתחתי טעם.
אותה היריעה ובעיקר הפרספקטיבה הכמעט אין סופית של האודיופיל על סאונד, ומאידך גיסא מאפשרת לו להתמקד במה שראוי ובעיקר בזיהוי אותה הפסולת שלא פעם אנחנו נתקלים בא כחלק מתופעה שמתקיימת בסאונד יוקרתיי וזאת ביתר שאת!
האמת לא כל כך הבנתי. רק יכול לנחש שאולי התכוונת שלא כל מערכת שמורכבת ממרכיבים יקרים יוקרתיים והייאנדים בהכרח מובילה לתוצאה טובה ומוסיקלית- ואם זה מה שהתכוונת אני מסכים. לא כל כך מבין את ההתמקדות בכלים לא מוגברים טיבעים.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
לא מעיד על עצמי ואין מה לכתור כתרים:מאזין:. יש מומחים ממני, אבל עדיין מניח שעם השנים יודע לזהות ופיתחתי טעם.

האמת לא כל כך הבנתי. רק יכול לנחש שאולי התכוונת שלא כל מערכת שמורכבת ממרכיבים יקרים יוקרתיים והייאנדים בהכרח מובילה לתוצאה טובה ומוסיקלית- ואם זה מה שהתכוונת אני מסכים. לא כל כך מבין את ההתמקדות בכלים לא מוגברים טיבעים.
אני אנסה להסביר את דברי בהקשר לפיסקה האחרונה שלך ואעשה זאת באמצעות אנלוגיית הגסטרונומיה שלך שהעלת כתגובה למה שכתבתי והאמת שלא הבנתי את הקשר, שכן לא טענתי שמי שמחפש אייכויות בסאונד יוקרתי (ובעיקר ככזה שאינו מתפשר אליהן) בהכרח פוגם בחוש הטעם שלו.
מכאן לטענתך גופא; ...."האם שף שבודק בשוק גלם איכותי יותר ויותר אבד את חוש הטעם?"... אז תאר לך תוכנית קולונרית בינלאומית שבכדי להשתתף בא יש צורך להציג לפחות שני כוכבי מישלן. וואלה תסכים איתי שמדובר בפרוייקט ובעיקר בליהוק שאפתני למדי, הגם שאתה לשם ההמחשה בלבד משוגע על בישול וזה כל עולמך. שניה אני מגיע לפואנטה, דמיין שבתוכנית הזו מגרילים בין לא מעט צופים נרגשים ממדינות שונות, כרטיס אחד בלבד שמאפשר לזוכה המאושר/ת לזכות באירוח vip מלא בצמוד לאחד המאסטרים הגדולים בעולם, ובמקרה שלנו מאסטר עטור פרסים וזאת בזמן הצילומים של תוכנית חצי הגמר. אכן ניחשת, שכן בסופו של דבר אתה מגריל את אותו כרטיס יקר מפז. אתה מגיע לאתר הצילומים וההפקה מקבלת את פניך ומאפשרת לך לצפות מקרוב במאסטר, ויתרה מזאת להחשף לאותם המרכיבים הסודיים שלו, על צורת ההכנה והשימוש שעשה בהם, ובעיקר לזכות ולהכיר את טעמיו המופלאים יוצאי הדופן מלאי ההשראה שזיכו את אותו בשלן גאון בכוכבי מישלן נחשקים. עכשיו תחשוב שלא זכית בכרטיס וכאדיקטיב לבישול אתה צופה בתוכנית מהבית ובו נגיד בלשון המעטה קצת מבואס, מדוע!? משום שתבחר איזו רזולוציה חברה או טכנולוגית או העברת תמונה ויחס אולגרפיה מתקדמת, בסופו של דבר אתה מקסימום יכול לצפות בתמונה, לא להריח ובוודאי שלא לטעום מהבישול המולקולרי והפסיכי של המאסטר. מה שהתכוונתי לומר זה שאין כמו לעמוד אל מול המקור ולחוש אותו במלא עוצמתו ללא תווך מיותר שלא פעם עלול לשבש ולפגום ביחודיות שלו. ולעניין הסאונד,לפתח את יכולות האזנה שלנו והרגישות שלה, ובתוך כך להרחיב את הטעם האישי שהם הם הבסיס של כל אודיופיל. לשם כך לא חייבים לרבוץ באולפנים ובהקלטות מכל סוג בכדי לקבל מושג יותר מדוייק על איך המרקמים והמאפינים השונים של הכלים נשמעים לך באוזניים שלך מתפשטים ומתכווצים מולך בזמן אמת, וכנל לגבי ווקל ג'אז של זמר/ת , קלאסי מודרני, מקהלה א-קפלה וכו. ויש שיטות פשוטות כמו להגיע לתחרות רובינשטיין, לצפות בכיתות אומן לגשת ולהאזין לקונצרטים ועוד. זה לפחות מה שתרם לי רבות להבדיל מקרוב בין העיקר לטפל כפי שבא לידי ביטוי במצלול שבו עסקינן לא פעם מצאת החמה ולא פעם עד צאת הנשמה, ולא רק באותו נסיון להתמקד כמעט בצורה סיזיפית בלהחליף ציוד ולהשתדרג עד אין קץ. יתכן
שזה לא מתאים לכל אחד. אם זאת אני יכול להעיד על עצמי כמי שאינו מוכן להתפשר, הדרך הזו אפשרה לי להגיע לסאונד אופטימלי ולהנות ממנו למרות מגבלות הציוד שרכשתי עד היום! ובסופו של דבר והכי חשוב, שמכל מלמדי השכלתי.....
 
נערך לאחרונה ב:

MOAR

אוהב את התחום
הודעות
182
מעורבות
51
נקודות
28
איך אני מגדיר אודיופיל? אדם שמחפש / רודף אחר הצליל שייסב לו את ההנאה הגדולה ביותר כאשר הוא מאזין למוסיקה.
האם זה קשור במחיר המוצר? לא
האם זה קשור במותגים או אפילו בקונצנזוס לגבי מוצר x או y ? לא
הכל מיתנקז לרגע שבו המאזין מרגיש או לא מרגיש מסופק ( לא מספק) ממה שהוא שומע.
לכן מסע של כל אחד מאיתנו להשגת המטרה היא שונה ואינה ניתנת להשוואה.
אני לדוגמא לפני כמה חודשים החלפתי פרה למערכת שלי הפרה היה טוב יותר כמעט בכל פרמטר מהפרה שיש ברשותי הכל היה שם יותר אבל כאשר בחנתי את כל החבילה ההנאה שלי ירדה לכן נאלצתי לחזור אחורה למרות שהפסדתי כסף.
ברגע שמגעים “ לבגרות אודיופילת״ יש את היכולת לעשות צעדים שיתפרשו כלא פופלרים או כלא אדיופילים אבל לא כך הוא המצב.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,346
מעורבות
654
נקודות
113
אני לדוגמא לפני כמה חודשים החלפתי פרה למערכת שלי הפרה היה טוב יותר כמעט בכל פרמטר מהפרה שיש ברשותי הכל היה שם יותר אבל כאשר בחנתי את כל החבילה ההנאה שלי ירדה
זה אומר מבחינתי שבהנחה שאתה מאזין מיומן, הפרה שחזרת אליו היה יותר טוב. יותר טוב למערכת שלך ועבורך סובייקטיבית ואובייקטיבית. או שמשהו חשוב מאוד עבורך היה חסר בקדם מגבר שלכאורה היה יותר טוב ( איזון? נשמה? אותנטיות? ) שייתכן שלאחרים הוא לא חשוב.
אם אתה יודע להגדיר מה יותר טוב בפרה שחזרת אליו זו אודיופיליות מבחינתי. כי אתה יודע לזהות את המרכיבים , ומי נגד מי, ועכשיו רק נותר לבחור את המינון האהוב עליך.
 

לני

חבר משקיען
הודעות
679
מעורבות
270
נקודות
63
כשהייתי בן 7 אמא של חבר טוב שלי הייתה מכינה כול יום שניצל ופירה עם קטשופ.
אמא שלי הייתה מכינה תבשילים שהתחילו משעות הבוקר המוקדמות.
כילד אהבתי יותר את השניצל והפירה שאמא שלי אף פעם לא הכינה.
עם השנים נחשפתי להרבה מטבחים, והרבה טעמים.
אבל רק כשהתבגרתי התחברתי בחזרה למטעמים הצפון אפריקאים שלי, לקוסקוס ולסלטים המבושלים האלה.


הבעיה באודיופיליות היא החיפוש אחרי המגרעות במערכת והמרדף הבלתי אפשרי אחרי השלמות.
בסוף, הכי כיף זה הפשוט.

רונן מאחל לך שעות של כיף מול המערכת .
 

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
כשהייתי בן 7 אמא של חבר טוב שלי הייתה מכינה כול יום שניצל ופירה עם קטשופ.
אמא שלי הייתה מכינה תבשילים שהתחילו משעות הבוקר המוקדמות.
כילד אהבתי יותר את השניצל והפירה שאמא שלי אף פעם לא הכינה.
עם השנים נחשפתי להרבה מטבחים, והרבה טעמים.
אבל רק כשהתבגרתי התחברתי בחזרה למטעמים הצפון אפריקאים שלי, לקוסקוס ולסלטים המבושלים האלה.


הבעיה באודיופיליות היא החיפוש אחרי המגרעות במערכת והמרדף הבלתי אפשרי אחרי השלמות.

רונן מאחל לך שעות של כיף מול המערכת .

אכן , תודה..
ולכן התגברתי על עצמי וכעת מתרגש מהתוכן ולא מהאמצעי .
המשפט הידוע : לאודיופיל משנה איך זה נשמע ולא מה נשמע״ כבר לא רלוונטי לגביי.
רוצה לומר בנושא מקביל. ( סרטים לדוגמא ) , נהנה מסרט עם עלילה, תוכן ומשחק טוב גם אם הוא בשחור לבן
ויוצר בשנות השלושים וללא אפקטים מודרניים.
 

לני

חבר משקיען
הודעות
679
מעורבות
270
נקודות
63
אכן , תודה..
ולכן התגברתי על עצמי וכעת מתרגש מהתוכן ולא מהאמצעי .
המשפט הידוע : לאודיופיל משנה איך זה נשמע ולא מה נשמע״ כבר לא רלוונטי לגביי.
רוצה לומר בנושא מקביל. ( סרטים לדוגמא ) , נהנה מסרט עם עלילה, תוכן ומשחק טוב גם אם הוא בשחור לבן
ויוצר בשנות השלושים וללא אפקטים מודרניים.


האוכל התוניסאי הארדקור נראה זוועות אבל טעים ברמות (למי שמכיר מלוחיה שזה מרק סמיך בצבע ירוק שחור מעלי סלק)

ממליץ לך לראות את הסרט הנס בתא מספר 7.
ראיתי 4 פעמים בגרסה הקוראנית ובכיתי כמו ילד בכול הפעמים.
סרט חובה....
 

Golan Ziv

אוהב את התחום
הודעות
147
מעורבות
31
נקודות
28
אתה בתהליך החלמה ארוך ובריא
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,387
מעורבות
471
נקודות
83
פתאום כולם קונים לפי האוזן, ומאזינים למוסיקה בהנאה, בפועל הריי רוב החברים פה רודפים בעיוור אחרי תג מחיר בשביל לעבות את מחיר הסטאפ כולו כנגזרת של השופוני בחברה, בלי קשר למוסיקה, וזאת אחת הסיבות המרכזיות לטווח המחירים המטורף בתחום שהוא לרוב ללא קשר מהמציאות, וזה נכון לכל הפריטים במיוחד בנילווים וחבל לפתוח את זה.
לפאן הפסיכולוגי משקל גדול יותר מהחלק המעשי בתחום, יותר מ 50 אחוז זה נטו פסיכולוגיה, ואולי גם הרבה יותר...
 

RoyZx6r

חבר משקיען
הודעות
649
מעורבות
411
נקודות
63
פתאום כולם קונים לפי האוזן, ומאזינים למוסיקה בהנאה, בפועל הריי רוב החברים פה רודפים בעיוור אחרי תג מחיר בשביל לעבות את מחיר הסטאפ כולו כנגזרת של השופוני בחברה, בלי קשר למוסיקה, וזאת אחת הסיבות המרכזיות לטווח המחירים המטורף בתחום שהוא לרוב ללא קשר מהמציאות, וזה נכון לכל הפריטים במיוחד בנילווים וחבל לפתוח את זה.
לפאן הפסיכולוגי משקל גדול יותר מהחלק המעשי בתחום, יותר מ 50 אחוז זה נטו פסיכולוגיה, ואולי גם הרבה יותר...
מה נסגר איתך?

כל הודעה שלך יותר ממורמרת מהקודמת. תן לאנשים להנות מהכסף. שיקנו ושיהנו.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,387
מעורבות
471
נקודות
83
אמרתי שלא יקנו, להיפך שיקנו, כולנו קנינו/קונים/ו נקנה.
אבל שלא יספרו סיפורים ושכנועים כאילו רגש לא רגש, קונים לפי מה שנשמע טוב ולא לפי התג מחיר, זה הכל סיפורים.
תכלס, קונים מה שיותר יקר/ריטייל שאפשר לנפנף בו, ההגיון אומר שאם זה יקר זה חייב להיות יותר טוב, וחיים עם זה, לפעמים זה פוגע ולפעמים מעיפים כי מגלים ש זה לא ממש זה ... או שפשוט לא יודעים, ואז חיים עם סטאפ יקר שהוא בעצם פח אבל יקר
 

לני

חבר משקיען
הודעות
679
מעורבות
270
נקודות
63
פתאום כולם קונים לפי האוזן, ומאזינים למוסיקה בהנאה, בפועל הריי רוב החברים פה רודפים בעיוור אחרי תג מחיר בשביל לעבות את מחיר הסטאפ כולו כנגזרת של השופוני בחברה, בלי קשר למוסיקה, וזאת אחת הסיבות המרכזיות לטווח המחירים המטורף בתחום שהוא לרוב ללא קשר מהמציאות, וזה נכון לכל הפריטים במיוחד בנילווים וחבל לפתוח את זה.
לפאן הפסיכולוגי משקל גדול יותר מהחלק המעשי בתחום, יותר מ 50 אחוז זה נטו פסיכולוגיה, ואולי גם הרבה יותר...


אנשים יוצאים מתוך הנחה שיקר יותר זה טוב יותר.
באודיו בסופו של דבר זה עניין של טעם, יכול להיות שהמערכת תהייה דינמית ושקטה אבל פחות מוסיקאלית ועם תג מחיר גבוה.
לאחד זה יתאים לשני לא.
כמו שלאחד יתאים מערכת מושלמת אבל דורשת תקליטים איכותיים והאחר יעדיף להתפשר על איכות ביוטיוב אבל להנות מזמינות ומגוון אינסופיים
 

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
ועוד משהו שהמריץ אותי בעניין בו פתחתי השירשור

(כמובן שהרוב לא יסכימו - בעניין הזה אני בספק אך מתחיל להצדיק )

בעת השידרוג למה שיש לי כיום , שאלתי את היצרן מספר שאלות בסיסיות לקבל חוו״ד.

תשובות :
חשמל : אם הבית שלך ״נורמלי״ ואתה לא סובל מבעיות חשמל מרובות...
1. לחבר את המגבר ישירות לקיר ללא כל מכשיר הגנה.
2. כבל חשמל - השתמש במה שסיפקנו ( בקופסא היה כבל קומקום שחור )
3. אין צורך בפילטר כלשהו
4. שקע חשמל רגיל מספק.
אביזרים :
1. לא צריך לשים דבר מתחת לרגליים של המגבר / פרוססור - הם יודעים לעמוד יפה לבד ללא עזרים ( סוף ציטוט )
2.
כבלים - לא להשתגע !
שמע :
תתחיל להינות ממוסיקה ומסרטים ותפסיק לרדוף אחרי ריקון חשבון הבנק בתוספות מעין אלו .

הייתי המום , אבל היצרן צודק , מסתבר.

אין טעם לצטט מי היצרן , אך האמינו לי הוא מהשורה הראשונה של High End
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
רונן היקר
אתה לא ילד לא בגיל ולא בתחום.
מפליא אותי שאתה מתפלא ומצוטט מה שהיצרן של הציוד שלך אומר.

כַּסְתָּ"ח
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור