כרמי,ליאור, הפתרון פשוט.
אם כל ישראלי , לא יתקשר כל 2 דק' לספר לאשתו/אחותו/גיסו/שכנו/חברו/מוקד 144 של בזק, שהשניה מישהו חתך אותו בכביש/הוא ראה משהו נורא מצחיק/וכו...
אז החברות האלו יבינו שנשבר לנו ה... ויורידו מחירים כי הן תתחלנה להפסיד...
אבל , ופה האבל , כבר ראינו שהצרכן הישראלי הוא רק "צרחן" וזהו, הוא יתן שידפקו אותו מכל כיוון, בלי הכרה.
ולכן ומשום כך הוא ימשיך להיות רק "צרחן" .
הנה אתן דוגמא אישית. שלי. כל פעם שואלים אותי : "מתי אתה מחליף כבר את הגרוטאה הזו , הטליט X170 שלי" .
התשובה שלי פשוטה : "זה מחייג?כן, זה מצלצל?כן, זה שולח SMSים? כן". אני מתשמש בזה למשהו אחר ? לא.
לכן, אני נשאר במסלול הישן והטוב שלי, לא משדרג, לא משתמש בשירותי דור 3 3.5 , 10 , רק כדי לראות שהפועל ארגזים הפסידו 10-1 להפועל דרום צפון קלמנטינות.
פשוט ככה. השיחות שלי מצומצמות לרוב לשיחות אינפורמטיביות בעיקר.
שיחות ארוכות? אפשר לדבר בבזק שזה הרבה הרבה יותר זול , או בכבלים.
אפשר לשלוח SMS ממצה .
אפשר להשתמש במסנג'ר, ICQ, וכדומה.
אפשר להתשמש במספרים פרטיים בפורום
ואפשר פשוט לקבוע עם פלוני אלמוני או פלונית אלמונית , בבית,בבית קפה,בגינה ציבורית , וכו..
ולהפסיק לתת לחברות הללו לשחוט אותנו עד זוב דם.
היו שלום ותודה על הדגים.