האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,937
מעורבות
3,019
נקודות
113
רק תשמע , אחרי זה אם טוב מארגן לך מכשיר כמו שלי בזול , עזוב לי את זה ! עלי
אתה יודע שאני לא מקובע על דברים ותמיד שמח לבדוק ולקבל עצות מבעלי ניסיון.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
306
מעורבות
106
נקודות
43
מה זה אומר "אזן את החדר"?
סליחה שאני יורד לפרטים, כנראה עניין של אופי.
לכל אורך השירשור, אתה זורק כל מיני ביטויים וסיסמאות באוויר, על איזונים, פיוריסטיות וספות למינהן, אבל לא באמת טורח להסביר.

אין דבר כזה לאזן את החדר, מבלי להשקיע המון המון כסף, להביא אנשי מקצוע, לבצע מדידות, להתנסות בחומרים שונים ואז לבצע שוב מדידות ואז שוב חומרים ואז שוב אנשי מקצוע ואז לגלות.... שאולי החדר מאוזן, אבל הוא לא נשמע טוב לאוזניך.

אקוסטיקה זה מדע. לומדים את זה. במשך שנים.
יש חללי האזנה מפורסמים ברחבי העולם שהושקעו בהם מליונים על חומרים ויועצים למינהם ואז....נאלצו לשבור הכל, למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה. זה לא דבר של מה בכך, "לאזן את החדר".

ברור שהרוב המוחלט מסתפק בחצי עבודה וזה סבבה לגמרי (איש איש באמונתו יחיה..) . אני נתקל בזה ביום יום במשך 25 שנה שאני מגיע לחללים ורואה כל מיני דברים זרוקים על הקירות והתקרה.

למה דווקא שם? מי בדק את זה? מי מדד את זה? איזה באמת חומרים נבדקו?
זה לא באמת משנה, העיקר שזה "נשמע טוב" לאותו מאזין.
זה סבבה ואני מקבל את זה, אבל ברמה האישית, זה אנטי תיזה לכל מה שבעיני צריך לעשות כדי באמת להשיג סאונד טוב.

רן


רן היקר,
לא בכדי תנאי הקבלה ללימודי אקוסטיקה בחו"ל לא קלים. מה הדבר מוכיח!? רק לסבר את האוזן, הדרישה הבסיסית לקבלה ללימודים בגרמניה בתחום הנדון, כוללת יכולת נגינה ושליטה בכלי כלשהו ברמה מקצועית גבוהה.

עדיין לא ירדתי לסוף דעתך בדבר היתרונות של ה-rc, בפרט כשאתה טוען בכזו נחרצות: ...."אין דבר כזה לאזן את החדר, מבלי להשקיע המון המון כסף, להביא אנשי מקצוע, לבצע מדידות, להתנסות בחומרים" ...וחוזר חלילה, ולמרות כל התהליך המייגע שאני אמור לעבור קיימת האפשרות;. .."שאולי החדר מאוזן"....וזה עלול להחטיא את המטרה מהסיבה ש .."הוא לא נשמע טוב לאוזניך"... וניתן להסיק מכך שהתוצאה לא תמיד דרה בכפיפה אחת עם רגישויות האוזן האנושית!

לטענתך.."יש חללי האזנה מפורסמים ברחבי העולם שהושקעו בהם מליונים על חומרים ויועצים ואז...נאלצו לשבור הכל, למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה"...למה לדעתך זה קרה או קורה!? הנתונים קיימים והמדידות יחסית זמינות ומן הסתם הגרפים מאד מדוייקים, וכל הסיפור שאמור לאזן, לסגור, לפתוח וכו ולעניניינו לתקן את הסיגנל בהתאם לחדר, לא גרם לייתר את מעורבותך בתהליך, נהפוך הוא!

בהתאם לכך "לאזן את החדר" זה לדידך לא דבר פשוט ובעיקר מסורבל. האם זה שווה המאמץ? אני בעד בעיקר לאור התוצאה שאליה הגעת ומבחינתי אכן זה כל הסיפור. למרות זאת, ניתן להבין ממך שלצד שלל הפטנטים שמגולמים בטכנלוגיה המועדפת אלייך, התגובה שעלולה להתרחש לנוכח הדרמה שהיא מייצרת לא פעם רחוקה מלהיות חתונה ממבט ראשון.

לסיכום, למרות שניתן באמצעות ה-rc להקים חדר שמע לתלפיות, קיים סיכוי סביר שאמצא את עצמי לא מרוצה. יתכן כי הסיבה לכך נעוצה בפעולת תיקון הסיגנל שמתייחסת בראש ובראשונה לחדר ורק אחר כך לאודיופיל. במידה שטעיתי, זה לא יעמוד בסתירה. אולי הגורם לחוסר השלמות של אותו תיקון נעוץ בכלל בהעדר היכולת הטכנולוגית של ה -rc לטפל בתנודות האוויר שלא לדבר על שדות מגנטיים שנוצרים בחדר. אין זה סוד שאלה האחרונים מהווים מכשול לא קטן בדרך להשגת תוצאת סאונד אופטימלית.

נ.ב נשאלת השאלה האם לאור האמור לעיל ה-rc הוא הכלי האולטימטיבי לאיזון החדר כפי שאתה מציג זאת. יתרה מזאת, במידה וקיימת טכנולגייה איכותית ולא פחות מרשימה לפחות במבחן התוצאה, שאינה מצויידת באותו ארסנל מדעי אלא אנושי והוראות ההפעלה שלה פשוטות יחסית, היא לפחות לא צריכה להיתפס כפרימטיבית וממקום זה כנחותה. אני רק מעלה כאן זווית ראיה נוספת לגבי ה-rc שאולי תחלוק עליה וכמובן שאני אקבל זאת בהבנה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,772
מעורבות
936
נקודות
113
אכלתם את הראש....
הכל כבר נאמר ויותר מפעם אחת.
לטעמי המטרה הושגה - חשיפת rc ככלי לטיפול אקוסטי שיכול לשפר המון.
זה לא מתאים לכל אחד, זה לא plug and play , ולצד היתרונות יש גם חסרונות.
ממש מיותר להמשיך את ההתכתשות הזאת לגבי הלגיטימיות או העדיפות של rc על פני פתרונות אקוסטיים אחרים.
 

MarioMan

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
45
נקודות
28
זה לא מתאים לכל אחד, זה לא plug and play , ולצד היתרונות יש גם חסרונות.

ברשותך אני רוצה להתייחס לנושא הנ״ל:

1. Lyngdorf הוא בהחלט plug and play. אין יותר פשוט מזה.
2. לגבי Trinnov - אל תטעה, ישנו Wizard שמביא אותך בקלות למצב מצויין המצדיק את העלות.

העניין עם Trinnov הוא שהפלטפורמה מאפשרת גם הרבה הרבה מעבר, בידי בעל מקצוע מתאים. אבל, אין בזה מלגרוע מהיכולות של המערכת גם בקינפוג ה״סטנדרטי״.

תחשוב על זה כמו על מכונית מהקצה העליון שמגיעה מהיצרן כמות שהיא - היא נותנת הרבה מאוד ומצדיקה את מחירה עבור אותו קהל יעד.

עם זאת, סדנת רכב מתאימה יכולה לחלץ אפילו עוד יותר ביצועים (ברמה שתוספת הביצועים תהיה מורגשת) מאותה מכונית שגם ככה במקור מאוד מאוד מוצלחת.

מערכות אחרות (Dirac למשל) אני לא מכיר מעבר לשלום שלום, אז לא יכול להתייחס, אך אני מאמין שמכוון שהמערכת הזו מוצאת עצמה בכל מני מוצרי Mainstream כמו למשל רסיברים של Arcam, אז השד לא כזה נורא.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן היקר,
לא בכדי תנאי הקבלה ללימודי אקוסטיקה בחו"ל לא קלים. מה לדעתך הדבר מוכיח!? רק לסבר את האוזן, הדרישה הבסיסית לקבלה ללימודים בגרמניה בתחום הנדון, כוללת יכולת נגינה ושליטה בכלי כלשהו ברמה מקצועית גבוהה.

עדיין לא ירדתי לסוף דעתך בדבר היתרונות של ה-rc, בפרט כשאתה טוען בכזו נחרצות: ...."אין דבר כזה לאזן את החדר, מבלי להשקיע המון המון כסף, להביא אנשי מקצוע, לבצע מדידות, להתנסות בחומרים" ...וחוזר חלילה, ולמרות כל התהליך המייגע שאני אמור לעבור קיימת האפשרות לגלות;. .."שאולי החדר מאוזן"....וגישה זו עלולה להחטיא את המטרה .."אבל הוא לא נשמע טוב לאוזניך"... וניתן להסיק מכך שהתוצאה לא תמיד דרה בכפיפה אחת עם רגישויות האוזן האנושית!

לטענתך.."יש חללי האזנה מפורסמים ברחבי העולם שהושקעו בהם מליונים על חומרים ויועצים ואז...נאלצו לשבור הכל, למחוק הכל ולהתחיל מהתחלה"...למה לדעתך זה קרה או קורה!? הנתונים קיימים והמדידות יחסית זמינות ומן הסתם מאד מדוייקות, וכל הסיפור שאמור לאזן, לסגור, לפתוח וכו ולעניניינו לתקן את הסיגנל בהתאם לחדר, לא גורם לייתר מנסיונך את התערבות האודיופיל דה פקטו.

בהתאם לכך "לאזן את החדר" זה לדידך לא דבר פשוט ובעיקר מסורבל. אף על פי כן, זה שווה כל רגע ומאמץ, בעיקר לאור התוצאה שאליה הגעת ומבחינתי אכן זה כל הסיפור. למרות זאת, ניתן להבין ממך שלמרות שלל המדידות והיכולות המדעיות שמגולמות בטכנלוגיה המועדפת אלייך, התגובה שעלולה לתרחש לנוכח הדרמה שהיא מייצרת לא פעם רחוקה מלהיות חתונה ממבט ראשון.

ולסיכום, למרות שניתן באמצעות ה-rc להקים חדר שמע לתלפיות, קיים סיכוי סביר שאמצא את עצמי לא מרוצה. יתכן כי הסיבה לכך נעוצה בפעולת תיקון הסיגנל שמתייחסת בראש ובראשונה לחדר ורק אחר כך לאודיופיל. במידה שטעיתי, זה לא יעמוד בסתירה. אולי הגורם לחוסר השלמות של אותו תיקון נעוץ בכלל בהעדר היכולת הטכנולוגית של ה -rc לטפל באותן תנודות אוויר שנוצרות בחדר ובעיקר להתחשב בתגובות שהן יוצרות. אין זה סוד שהן מהוות מכשול לא קטן בדרך להשגת תוצאת סאונד אופטימלית.

נ.ב נשאלת השאלה האם לאור האמור לעיל ה-rc הינו הכלי האולטימטיבי לאיזון החדר כפי שאתה מציג זאת. ויתרה מזאת, במידה וקיימת טכנולגייה איכותית ולא פחות מרשימה לפחות במבחן התוצאה, שאינה מצויידת באותו ארסנל מדעי אלא אנושי והוראות ההפעלה שלה פשוטות יחסית, היא לפחות לא צריכה להיתפס כפרימטיבית וממקום זה להתפס כנחותה. אני רק מעלה כאן זווית ראיה נוספת לגבי ה-rc שאולי תחלוק עליה וכמובן שאני אקבל זאת בהבנה רבה!

אני אנסה קצת להרחיב למה אני חושב ש- RC יהיה עדיף על טיפול פאסיבי.

לפני כן, חשוב לחדד ולומר כי המערכות הללו אכן דורשות זמן, ידע, התמקצעות, התעמקות, התנסות ושילוב של אנשי מקצוע...אבל, ההשקעה היתרה הזאת נוגעת למיצוי היכולות שלהם, קשה להגדיר את זה באחוזים, כי הפרש של אחוזים הוא סוביקטיבי לחלוטין והוא גם לא נכון לכל אחת מהמערכות, אבל כ-כלל אצבע הייתי אומר שההשקעה המאוד גדולה היא עבור אותם 20-25% אחרונים של יכולות המערכת, שאנחנו מבינים יכולים להיות מאוד מאוד מהותיים.

למרות זאת. הדרמה שייצרו אותם 75-80% הוא קל מאוד לביצוע בכל המערכות ובדרך כלל מדובר על עניין של דקות ספורות. כמו בכל דבר, ישנם אנשים שיהנו ויעופו מהשיפור האמור (ובצדק רב) ולא ירצו להתעסק ולהכנס לאותם אחוזים נותרים ויהיו כאלה שירצו להטיס אנשים מרחבי הגלובוס על מנת למצות את המוצר, עניין של אופי.

בסופו של יום חשוב מאוד להבהיר כי המערכות הללו קמות ונופלות על איכות הכיול.

בהחלט יהיו מקומות שאנשים ישמעו טרינוב ויחשבו ששומעים נחמד ולא יבינו על מה המהומה ויהיו מקומות שאנשים יקשיבו לטרינוב ומאוד מאוד יתפעלו. הקשבה במקום מסוים לטרינוב רחוקה מלהעיד על כלל היכולות של המערכת הזאת, אלא אותו כיול ספציפי, באותו מקום ספציפי.

לגבי יתרונות של RC ביחס לאקוסטיקה פאסיבית. הייתי מחלק את זה למספר קטגוריות:

1. עלויות
2. זמן
3. גמישות
4. תוצאה סופית

אני מנטרל את שני הסעיפים הראשונים, כי שניהם סעיפים מאוד נכבדים, בהנחה שאנחנו הולכים "All In" בשתי האופציות.

אני כן רוצה לדבר על נושא הגמישות, שמוליך אותנו גם לתוצאה הסופית.

הבעיה באקוסטיקה פאסיבית, היא חוסר היכולת לתקשר עם ספוגים, או עצים, או חומרים אקוסטיים אחרים ולכן יש כאן המון ניסוי וטעייה, בדגש על האחרון. הגמישות כאן היא מאוד נמוכה ולכוון את הספוג שבסופו של יום גם יוריד מבעייתיות מסוימת וגם לא יפגע במשהו אחר וגם לא יגרום לאיבוד של הקסם שהיה לנו, היא מאוד מאוד מורכבת.

לעומת זאת, מערכות הקצה של ה- RC (והגיע הזמן אחרי 20 עמודים להבין שזה לא אקוולייזר או אודיסי, או כל מיני מערכות מלפני עשרים שנה....) הן גמישות מאוד בכל הקשור לאופן הטיפול, הפרטרים של הטיפול והתאמת הסאונד בדיוק לרצון של המשתמש.

אנחנו יכולים להחליט שאנחנו מטפלים רק בנושא של החזרים, או רק בנושא של פאזות, או מכיילים עד תדר מסוים, לצורך העניין ומחליטים שהמערכת לא תתערב בכל מה שקשור מעל 200HZ לשם הדוגמא.
אנחנו יכולים להחליט על עוצמת התיקון וכן הלאה.
וכמובן יכולים מיידית להבין ולהקשיב לתוצאה, עם ובלי.

לאחר שטיפלנו במה שאנחנו רוצים לטפל, יש לנו את כל הכלים האפשריים להתאים את הסאונד בדיוק לסאונד שאנחנו מבקשים, לרבות שימוש בכל מיני עקומות מטרה (כדוגמת עקומת הארמן), כי הרי בסופו של יום, זה עניין של טיונינג.

הריצה אחרי איזה כבל שאולי ואולי לא "יפתח" לנו את הגבוהים, או ניסיונות לטפל בחשמל להשיג, לדוגמא, אימיג'ינג טוב יותר (דוגמאות בלבד...) ניתנות להשגה יחסית בקלות עם אותן מערכות.

מקווה שזה קצת חידד יותר את הדברים.

רן
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,067
מעורבות
1,520
נקודות
113
חידד , כבר נשבר השפיץ מרוב שחד
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
אני אנסה קצת להרחיב למה אני חושב ש- RC יהיה עדיף על טיפול פאסיבי.

לפני כן, חשוב לחדד ולומר כי המערכות הללו אכן דורשות זמן, ידע, התמקצעות, התעמקות, התנסות ושילוב של אנשי מקצוע...אבל, ההשקעה היתרה הזאת נוגעת למיצוי היכולות שלהם, קשה להגדיר את זה באחוזים, כי הפרש של אחוזים הוא סוביקטיבי לחלוטין והוא גם לא נכון לכל אחת מהמערכות, אבל כ-כלל אצבע הייתי אומר שההשקעה המאוד גדולה היא עבור אותם 20-25% אחרונים של יכולות המערכת, שאנחנו מבינים יכולים להיות מאוד מאוד מהותיים.

למרות זאת. הדרמה שייצרו אותם 75-80% הוא קל מאוד לביצוע בכל המערכות ובדרך כלל מדובר על עניין של דקות ספורות. כמו בכל דבר, ישנם אנשים שיהנו ויעופו מהשיפור האמור (ובצדק רב) ולא ירצו להתעסק ולהכנס לאותם אחוזים נותרים ויהיו כאלה שירצו להטיס אנשים מרחבי הגלובוס על מנת למצות את המוצר, עניין של אופי.

בסופו של יום חשוב מאוד להבהיר כי המערכות הללו קמות ונופלות על איכות הכיול.

בהחלט יהיו מקומות שאנשים ישמעו טרינוב ויחשבו ששומעים נחמד ולא יבינו על מה המהומה ויהיו מקומות שאנשים יקשיבו לטרינוב ומאוד מאוד יתפעלו. הקשבה במקום מסוים לטרינוב רחוקה מלהעיד על כלל היכולות של המערכת הזאת, אלא אותו כיול ספציפי, באותו מקום ספציפי.

לגבי יתרונות של RC ביחס לאקוסטיקה פאסיבית. הייתי מחלק את זה למספר קטגוריות:

1. עלויות
2. זמן
3. גמישות
4. תוצאה סופית

אני מנטרל את שני הסעיפים הראשונים, כי שניהם סעיפים מאוד נכבדים, בהנחה שאנחנו הולכים "All In" בשתי האופציות.

אני כן רוצה לדבר על נושא הגמישות, שמוליך אותנו גם לתוצאה הסופית.

הבעיה באקוסטיקה פאסיבית, היא חוסר היכולת לתקשר עם ספוגים, או עצים, או חומרים אקוסטיים אחרים ולכן יש כאן המון ניסוי וטעייה, בדגש על האחרון. הגמישות כאן היא מאוד נמוכה ולכוון את הספוג שבסופו של יום גם יוריד מבעייתיות מסוימת וגם לא יפגע במשהו אחר וגם לא יגרום לאיבוד של הקסם שהיה לנו, היא מאוד מאוד מורכבת.

לעומת זאת, מערכות הקצה של ה- RC (והגיע הזמן אחרי 20 עמודים להבין שזה לא אקוולייזר או אודיסי, או כל מיני מערכות מלפני עשרים שנה....) הן גמישות מאוד בכל הקשור לאופן הטיפול, הפרטרים של הטיפול והתאמת הסאונד בדיוק לרצון של המשתמש.

אנחנו יכולים להחליט שאנחנו מטפלים רק בנושא של החזרים, או רק בנושא של פאזות, או מכיילים עד תדר מסוים, לצורך העניין ומחליטים שהמערכת לא תתערב בכל מה שקשור מעל 200HZ לשם הדוגמא.
אנחנו יכולים להחליט על עוצמת התיקון וכן הלאה.
וכמובן יכולים מיידית להבין ולהקשיב לתוצאה, עם ובלי.

לאחר שטיפלנו במה שאנחנו רוצים לטפל, יש לנו את כל הכלים האפשריים להתאים את הסאונד בדיוק לסאונד שאנחנו מבקשים, לרבות שימוש בכל מיני עקומות מטרה (כדוגמת עקומת הארמן), כי הרי בסופו של יום, זה עניין של טיונינג.

הריצה אחרי איזה כבל שאולי ואולי לא "יפתח" לנו את הגבוהים, או ניסיונות לטפל בחשמל להשיג, לדוגמא, אימיג'ינג טוב יותר (דוגמאות בלבד...) ניתנות להשגה יחסית בקלות עם אותן מערכות.

מקווה שזה קצת חידד יותר את הדברים.

רן
רן, אני רוצה לספר לך בדיחה עם זקן ארוך על עורכי דין שאתה בטח מכיר:
מעשה בעו״ד ותיק ומפורסם שניהל משרד גדול במשך עשרות שנים.
יום אחד, נכנס לחדרו בנו, עורך דין צעיר ונלהב ואומר לו כשכולו קורן מאושר: אבא, אתה זוכר את התיק של כהן שאנחנו מנהלים במשך 20 שנה?
גמרתי היום את התיק! אומר הבן וכולו התלהבות. מה שאתה לא הצלחת כל כך הרבה זמן!
אביו מביט בו במבט מאוכזב ואמר לו: אדיוט שכמוך, התיק הזה אמור היה להחזיק אותנו לפחות עוד 10 שנים, מה עשית???

ובמילים אחרות: אני בטוח שRC פותר הרבה בעיות, אם לא את כולם, אבל לי כרגע זה רק עושה חשק להחליף עוד פעם את האינטרקונקט.
לא יודע למה, אולי אני פשוט מעדיף להמשיך את התחביב והקשקשת עוד קצת?
אנא עארף.

(הכל כמובן בצחוק. ברור שהתוצאה היא החשובה ולא ההתעסקות האין סופית ואם נמצא סוף סוף הגביע הקדוש אז הללויה).
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן, אני רוצה לספר לך בדיחה עם זקן ארוך על עורכי דין שאתה בטח מכיר:
מעשה בעו״ד ותיק ומפורסם שניהל משרד גדול במשך עשרות שנים.
יום אחד, נכנס לחדרו בנו, עורך דין צעיר ונלהב ואומר לו כשכולו קורן מאושר: אבא, אתה זוכר את התיק של כהן שאנחנו מנהלים במשך 20 שנה?
גמרתי היום את התיק! אומר הבן וכולו התלהבות. מה שאתה לא הצלחת כל כך הרבה זמן!
אביו מביט בו במבט מאוכזב ואמר לו: אדיוט שכמוך, התיק הזה אמור היה להחזיק אותנו לפחות עוד 10 שנים, מה עשית???

ובמילים אחרות: אני בטוח שRC פותר הרבה בעיות, אם לא את כולם, אבל לי כרגע זה רק עושה חשק להחליף עוד פעם את האינטרקונקט.
לא יודע למה, אולי אני פשוט מעדיף להמשיך את התחביב והקשקשת עוד קצת?
אנא עארף.

(הכל כמובן בצחוק. ברור שהתוצאה היא החשובה ולא ההתעסקות האין סופית ואם נמצא סוף סוף הגביע הקדוש אז הללויה).

מכיר את הבדיחה מן הסתם, כל מרצה טרחן באוניברסיטה מספר אותה.

אני רק אחדד קצת יותר, כי זה מאוד חשוב לאלדר,
אין כאן גביע קדוש ואין כאן שקט, בוודאי לא לאותם אנשים שהם לא שקטים באופי שלהם.

כל מערכת כזו היא שונה וישנם אנשים שמשדרגים למערכות עדיפות ועוברים את כל התהליך מהתחלה....

וכמובן כל החלפה של מגבר, או רמקול, או סאב וופר יחייבו גם הם להתחיל את כל התהליך מהתחלה.

אם אתה רוצה לקנות סוג של שקט, זה לא הכיוון...:)

יותר בכיון של לעבור לאיסוף בולים.

רן
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,687
מעורבות
1,420
נקודות
113
זאת לא כזאת בדיחה - לפני כ-15 שנה נשלחתי ללקוח בבודפשט לבדוק על מה מתלונן, תיקנתי את כל מה שהיה.
בחזרה קיבלתי זובור מנכ"ל והם גם לא חידשו חוזה שרות.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
אני מצדיע לרן:
על תשובותיו לכל הסקפטים כולל אותי , בסבלנות בנימוס ובכתיבה ללא הנחות , בדבקות וההכרה של תרומת הטרינוב לקבלת התוצאות המתקבלות.
האמונה החדורה בו והלהט שהוא משתף את. הקוראים מתחילה לערער
לי את הביטחון שאולי אנחנו ה ״תועים״ כי בעצם של שמענו.
ואפילו אני בעצמי כועס על כותבים שלא שמעו ציוד מסויים ופתאום מתחילים
להסביר לי מה אצלי בחדר ואיך אני שומע.
לכן, עד שלא שמענו למה נערער.
סליחה.
״הנשר נחת״
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אם אתה רוצה לקנות סוג של שקט, זה לא הכיוון...:)

שקט יש רק 6 פיט למטה.. והרבה ממנו.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,922
מעורבות
474
נקודות
83
אולי לקראת סוף הסאגה הזו, אבי ז"ל אמר לי פעם שמע יוסי, הדרך הקצרה ביותר היא הדרך שאתה מכיר.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,345
מעורבות
2,774
נקודות
113
אולי לקראת סוף הסאגה הזו, אבי ז"ל אמר לי פעם שמע
יוסי, הדרך הקצרה ביותר עבורך היא הדרך
שאתה מכיר.
אולי, אבל הדרך הקצרה ביותר אינה בהכרח הטובה ביותר להשגת התוצאה שבה אתה מעוניין.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
יוסי אבא שלך לא היה בצבא אני מבין.
״האלכסון הוא אסון״
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,922
מעורבות
474
נקודות
83
יוסי אבא שלך לא היה בצבא אני מבין.
״האלכסון הוא אסון״

קיצורי דרך בהחלטות חשובות, יכולות לגרום לך לרקוד הורה במעגלים, ואתה כבר
רקדן מנוסה.
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,058
מעורבות
466
נקודות
83
ערב טוב רן.
ממש נהנה לקרוא אותך,
רהוט,נעים,ומדבר לעיניין.

הטרינוב ודומיו,דיי מעניינים אותי למען האמת.
כשהסט נמצא בסלון הביתי,
ולהכניס הביתה את כל הספוגים,ומלכודות העכבישים הללו לא אפשרי,
הפיתרון שבחרת ראוי בעניי.

ובכל זאת שאלת תם,
האם התיקון שיצרת,וכיוונת לתנאים אצלך ולטעמך האישי,
עושות חסד עם כל אלבום שאתה שומע,
או שמא,בהקלטות מסוימות יש סירוס מסויים בשל אותם תיקונים.

היום משתמש ברמקולים גדולים,בחלל לא ממש מטופל,
בעצם רק שטיח ווילון שבדכ פתוח,
החלל אינו סימטרי לצערי (שיחנק הקבלן על כמות החלונות שהתקין),

רוב הזמן לא מתלונן,אפילו דיי נהנה,
ישנן הקלטות,שההיתי מעדיף קצת ריסון של החלק התחתון,
ובאחרות,זה חיוך אווילי שמתפשט מהנאה.
היום חי עם זה בשלום,יודע שאפשר יותר.
אייך אתה והטרינוב חווים את זה?
תודה.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
סביר יהיה להניח שהשיטה הזו מכוונת את החדר בנקודה אחת, כלומר יוצרת רק SWEET SPOT אחד שבו החדר לא מורגש..?
 

נערך לאחרונה ב:

alont

אוהב את התחום
הודעות
111
מעורבות
15
נקודות
18
סביר יהיה להניח שהשיטה הזו מכוונת את החדר בנקודה אחת, כלומר יוצרת רק SWEET SPOT אחד שבו החדר לא מורגש..?

יש פתרונות RC כמו Dirac (מה שיש לי בבית) שמאפשרים מדידות מרובות של מספר נקודות בחדר בשביל להגדיל את הsweet spot.

חשוב להדגיש שבכל אופן בשביל ש"חדר לא יהיה מורגש" חייבים גם טיפול אקוסטי פאסיבי בחדר כי יש דברים שRC לא יכול לתקן, כמו Room modes וזמני תהודה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור