בישראל עשרות אלפי מיליונרים ואחוז הצעירים מתוכם גדול מאי פעם

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אז זהו? סיימנו את זה?
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
רועי, לא הבנת, הכוונה היא שהגם שכולם מכירים את סיפור הפנסיה של מערכת הביטחון, היא מספרת רק חצי מהסיפור. לא כולם מכירים את החגיגה של חח"י, הנמלים, רשות שדות התעופה, גמלאי בתי המשפט ועוד.
כלומר בעזרת השרירים של ההסתדרות, השכירים הכי עשירים במדינה, הצליחו לייצר אקזיט ששווה כספית הרבה מעבר למה שהייטקיסט ממוצע מרוויח מאופציות, וזה החיבור לפוסטים הפותחים "כל דור והאקזיט שלו".
בוא נעשה את זה פשוט: בארגונים האלה השכר הממוצע בפרישה הוא 35,000 (מינימום). הפנסיה התקציבית מבטיחה 70% מהשכר בפרישה, קרי 27,000. תכפיל ב 12 חודשים לשנה, ותכפיל ב נאמר 20 שנה אחרי הפרישה (מאחל להם גם 40), ותגיע להתחייבות מדינה בסדר גודל של 6,480,000 לפורש.

זה גם החיבור לפתיחת השרשור. אנשים חושבים על מתעשרים חדשים, ולא מבינים שהקסטה העליונה, לקחה את כל הקופה כבר בשנות ה 70, ובסכומים שההיטקיסט או היזם היה מת לדגדג :)

וואלה אני מקווה לפחות מהחגיגה הזו מגיע לשוק האודיו. שיתגלגל כמה שיותר ציוד מעניין בשוק היד 2 (בד"כ היכן שאני בודק קודם).
מכיר בעוונותי גם את הסיפורים האחרים, התרעמתי על מה שנראה לי כרצון להחריג את גימלאי מערכת הבטחון, בשל מה שנתפס אצל רבים כקורבן הגדול שהללו מקריבים עבור כולנו. עיקר יתרונם של הללו כידוע הוא הגיל הצעיר ולפיכך שנות הפנסיה הרבות ביחס בהן המדינה משלמת להם מכיסנו את הפנסיה התקציבית, מה שבחשבון הכולל מעמיד אותם יפה מאוד די בפיסגה. מסכים גם שבחלק נכבד מהמקרים מדובר בסכומים שפליטי אקזיט למיניהם לא מגיעים אליהם בחשבון כולל, בהבדל אחד מובהק, האחרונים מתכסים בשמיכה הנאה הזו בגיל צעיר מאוד יחסית, הפנסיונרים בגיל מעט מאוחר יותר, כזה שבו התשוקה לכל מיני קופסאות עם אורות שמוציאות קולות כבר קצת מהוהה. ולזה להבנתי אגב התכוון הפותח בציטוטו.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
אז זהו? סיימנו את זה?
בחיית נמר, תמחק את השירשור הזה, פוליטיקה אפשר להגיב בוואלה, ynet ואולי יש גם פורומים של פוליטיקה, פה אנחנו נכנסים כדי לא לפגוש את דעותיהם הפוליטיות מדיניות חברתיות של חברי הפורום אלה לריב על מה עדיף, ממיר או פטיפון (ברור שממיר!)…
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור