ביקור 2.0 אצל מארק (Or-Audio)


ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,328
מעורבות
694
נקודות
113
בקרתי אתמול בערב את מארק (מ- Or-Audio), להאזנה לרמקול החדש של חב' horns מוגברים עם 2 מונו בלוקים מפלצתיים, פרה ודאק של חב' Auris (לפי מארק מערכת בסביבות 150 אלפי ש"ח). זה לא הביקור הראשון שלי אצל מארק, פניתי איליו לפני מספר חודשים כאשר רציתי לרכוש אוזניות (ורכשתי) למערכת שניה בעבודה, ומעבר ליבואן מותגים אקזוטיים מארק קודם כל בנאדם, איש שיחה מעניין (וכיפי) מאוד... שלמרות שהאוזניות נרכשו תוך 10 דקות (באתי ממוקד מטרה רק לשלם ולאסוף) נשארתי אצלו כמעט שעתיים (שלמחרת היה גמר המונדיאל ומארק היה צריך לארגן מסיבה לכ- 100 חברים).

horns+Auris:
ואוו איזה הנאה יצאו מהשופרים האלה... נכון, הרמקולים טרם עברו הרצה (כ-10-15 שעות מתוך 150-200 שעות), ומטעמי נוחות יושבים על סטנד עם גלגלים, אבל מערכת באמת סופר סופר כיפית, ריאליסטית וחושפנית, ללא קשר לז'אנר המוסיקאלי שהושמע. אני מאמין, שעם הספייקים המקוריים ולאחר ההרצה התוצאה תהיה טובה אף יותר.
הכי התרשמתי מקולות אנושיים "ווקאל" (אבל לא רק); Andrea Bocelli- live גרם לי להאמין שאני מאזין לו בהופעה חיה (כולל ה- Orchestra שמורכבת מעשות נגנים הבמה ריאליסטית מאוד באופן כזה שניתן למקם אותם בחלל האזנה בדומה להופעה בבלו-ריי), כנ"ל לאונארד כהן, Gregory Porter ועוד זמרים (וזמרות) נהדרים/ות נוספים.
כנ"ל בסולו תופים מאחד הטרקים שהאזנו לו בו ניתן היה לזהות בקלות את מיקום כל חלק וחלק בתוף (לרבות ההבדלים בסוגי העור), גובה, עומק ובמה- לא היה חסר לי מאומה.
נראה (נשמע) שהרמקול מוציא הכל (עם המון אוויר בין הכילים) ללא בעיה, ללא קשר אם זה פסנתר, סולו כלי נשיפה (באחד מהסולואים שהאזנו חשבתי שאוניה צופורת כי היא מנסה לצאת מהסלון), תופים ועוד.
מעבר לאיכות הרמקולים מהממים ביופיים (כחול מטאלי), גדולים ומרשימים בנוכחותם, שלדעתי הם ישתלבו בסלון גדול כרהיט נוסף (אם לא העיקרי)...

זה לא הביקור האחרון (מקווה לנצל את חול המועד) לקפוץ שוב עם 2 חברים שלא יצא להם להגיע.

חג שמח
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור