התלבטתי ... הרי מה שאני עומד לכתוב יעורר שוב את התגובות הרגילות : שוב הברקץ מנסה למכור לנו את התאוריות המוזרות שלו.
אבל אני עקשן. ומספר רק מה ששמעו אזני הבדיל שלי.
בקיצור עברתי באודיוזיפ. ביקור קצר בדרך למקום אחר. ניגן דיסק שאני מכיר היטב : טריו של ברהמס עם קטצ'ן סוק וסטרקר. נגן פשוט. ומגבר משולב דגם כניסה ב 3500 שקל של שינדק (חברה שהיו לי מוצרים שלה ונוטה להפתיע). והרמקולים ? מרטן מיילס 5. דגם הכניסה של הסדרה הגבוהה של החברה. רמקול שעולה פי 15 מהמגבר. והתוצאה ? מעולה. פשוט מעולה. ובלי קשר - בתור אחד שלא תמיד משתגע על רמקולים קרמיים שנשמעים לי לפעמים קרירים מדי, למיילס יש גוון חם טבעי ומאד נכון לאזניי.
התאוריה אומרת שעדיף להניע רמקול זול עם הגברה יקרה ולא להפך. אבל התוצאה פה מדברת בעד עצמה ... כל הכבוד למגבר שמצליח להוציא תוצאה כזאת מהרמקולים וכל הכבוד לרמקולים שנשמעים ככה גם עם הגברה פשוטה.
אין לי לרגע ספק שכשיחוברו למיילס מגברים של asr או קונסטליישן (בפעם הבאה שאבוא לבקר) התוצאה תהיה עוד יותר טובה ואפילו בהרבה. אבל אני אוהב הפתעות והשילוב הזה של המרטן עם השינדק היה בדיוק כזה : מפתיע.
אבל אני עקשן. ומספר רק מה ששמעו אזני הבדיל שלי.
בקיצור עברתי באודיוזיפ. ביקור קצר בדרך למקום אחר. ניגן דיסק שאני מכיר היטב : טריו של ברהמס עם קטצ'ן סוק וסטרקר. נגן פשוט. ומגבר משולב דגם כניסה ב 3500 שקל של שינדק (חברה שהיו לי מוצרים שלה ונוטה להפתיע). והרמקולים ? מרטן מיילס 5. דגם הכניסה של הסדרה הגבוהה של החברה. רמקול שעולה פי 15 מהמגבר. והתוצאה ? מעולה. פשוט מעולה. ובלי קשר - בתור אחד שלא תמיד משתגע על רמקולים קרמיים שנשמעים לי לפעמים קרירים מדי, למיילס יש גוון חם טבעי ומאד נכון לאזניי.
התאוריה אומרת שעדיף להניע רמקול זול עם הגברה יקרה ולא להפך. אבל התוצאה פה מדברת בעד עצמה ... כל הכבוד למגבר שמצליח להוציא תוצאה כזאת מהרמקולים וכל הכבוד לרמקולים שנשמעים ככה גם עם הגברה פשוטה.
אין לי לרגע ספק שכשיחוברו למיילס מגברים של asr או קונסטליישן (בפעם הבאה שאבוא לבקר) התוצאה תהיה עוד יותר טובה ואפילו בהרבה. אבל אני אוהב הפתעות והשילוב הזה של המרטן עם השינדק היה בדיוק כזה : מפתיע.
נערך לאחרונה ב: