בזק יוצאת בניסוי טכנולוגי Fiber NGN המאפשר גלישה במהירות של 1Gb


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
5GHz אסור לשימוש בישראל
כמו עם ה-D-Link 2760u, בזק תחסום שימוש בתדרים אלה ע"י firmware מיוחד

אבל זה לא מפריע להם לספר לוקשים כרגע...

מי צריך 1GHz בבית בכלל?
מה זה רפליקציה בין אתרים? :)
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
5GHz מותר, אבל בטווח תדרים מצומצם, ראוטרים כאלו מיובאים לישראל באופן סדיר (יש דגמים של D-Link וסיסקו).
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
זה בדיוק 2760u שבזק משווקת, ושתומך ב-5GHz אבל חסום (ברמת ה-dropdown בממשק אתה כבר לא יכול לבחור),
זאת גם התשובה שקיבלתי מ-dLink israel
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מוזר, כל צוות D-LINK ישראל היו באירוע ההשקה היום, כולל המנכ"ל, הפרסום בבזק נעשה בשיתוף איתם.
אצלי יש ראוטר של סיסקו, פתוח ל- 5GHz, נקנה בישראל ביבוא רשמי, עבר כמובן אישור של משרד התקשורת והוא לא היחיד.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
רק חלק קטן מטווח ה- 5GHz מאושר לשימוש בישראל, מה שאומר שיצרני הציוד צריכים להתאים אותו למגבלות, ראוטר 5GHz רגיל אכן לא מאושר, אבל כזה שעבר התאמה (הקטנת תחום התדרים ב- 5GHz) יאושר לשימוש כאן. לא כל היצרנים מוכנים לעשות את זה במיוחד לשוק הישראלי, כנראה הראוטר הזה כן עבר התאמה.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
אני חייב להגיב לזה

כי באמת יש גבול לחוצפה של בזק עם הפרסומים שלהם . כבר חודשיים וחצי אני מחובר ל 20 מגה בבזק ובזק בין לאומי ( אחרי ציפיה של שלוש שנים לNGN זה הגיע לחיפה ) . חבריה למעט כמה שעות בבוקר בימי חול , אפשר לחלום על מהירות כזאת ( אלה אם תעשה חשבון גיימר שיעלה לך עוד 26 שקלים לחודש וגם אז לא בטוח ) . רוב הזמן המהירויות גלישה שלי נמוכות , לא בעשירית אלה ב 1/20 מהמהירות המדוברת, הם מציינים בפרוש שבחול הם לא מתחייבים ל 20 מגה ומי כמונו יודע שרוב ההתחבריות שלנו היא מול שרתים מעבר לים , כשבדקתי מול אתר SPEEDTEST שהם המליצו לי עליו המבחנים מול שרתים בחול היו קטסטרופלים בכל המדידות . שלא נדבר על כמה תקלות וניתוקים ועל היחס של בזק ( יש רצון אבל בפועל המימוש ממש צולע , אחד לא יודע מה השני עושה , אתה מדבר עם טכנאי שמבטיח לחזור אלייך בטלפון עם תשובה ונעלם - וזה קרה לי לא פעם ולא פעמיים ) .

אני לא אלאה אתכם כמה טכנאים עברתי ( שבאו הביתה ובתומכים בטלפון , כולם עם רצון טוב וידע אבל במערכת שאין לה מספיק כוח אדם ) וכמה פעמים הפסדתי שעות עבודה ( תשמעו בדיחה עצובה : החנויות של בזק נפתחות במהלך השבוע ב .. 9 בבוקר !!! הם לא מסוגלים לקום כמו כולם ב 8 כדי ללכת לקראת האנשיםהעובדים והקפה שלהם חשוב יותר מזמן העבודה של הציבור ואנחנו משלמים על זה שעות העבודה שלנו ) ועדיין יש לי בעיות ניתוקים פה ושם ובסופו של דבר עצתי האמייתית לכם היא : חבל לכם על הכסף הזמן , המרץ ועוגמת הנפש ,באמת , תשכחו מכל ההבטחות הנוצצות האלה , תעשו 10 מגה ( שזה החשבון הבסיסי בNGN וגם שם אני מסופק לגבי המהריות שתקבלו ברוב הזמן והסופי שבוע ) ותפסיקו להאמין לכל הפרסומות של בזק ובזק בין לאומי על המהירויות העצומות , אין דבר כזה ( אלה שוב עם תוסיפו 26 ששקלים וגם אז לא בטוח ) , אני אחרי 3 חודשים לא מקבל תמורה לאגרה ובינואר נראה לי אני משנמך חזרה כי חבל על הכסף , יחסית ל 5 מגה שהיה לי קודם , כמעט ואין שיפור בחלק לא קטן משעות היום ובלילה וסופישים כלל אני לא מרגיש הבדל ( לפעמים אפילו יותר גרוע ) הכל זוחל כמו צב .

מה שכן האור היחידי שאני רואה כאן זה אותו כבל ימי חדש שבזק בין לאומי מדברת עליו כל הזמן אני מנסה להאמין שהוא יהיה קרש ההצלה שלהם כי היום אני אישית מאוכזב מאוד מהתמורה .
 
נערך לאחרונה ב:
א

אורח

אורח
מהירות 15

אחרי כמה ימים של ניסויים עם 012 בזק בינלאומי וCCC אני יכול לומר שאין כל הבדל בין מהירות של 10 למהירות של 15 לכמעט כל האתרים בחו"ל. הצלחתי למצוא בSPEEDTEST אתרים שאכן מראים 15 אבל זה לא קורה בשום אתר שאני צריך :(

כמו כן בניסוי להעברת קובץ FTP משרת בארצות הברית בזק בינלאומי יצאו מעט יותר טובים מ 012. CCC משתרך הרחק מאחור.

אין כל משמעות למהירויות הגבוהות שהם מציעים כאן כל עוד הם לא פותחים את החיבור לחו"ל... ואני לא בטוח שאחרי הכבל התת ימי יפתחו לנו יותר כי גם כרגע הכבל הקטן הקיים מנוצל באחוזים ספורים מהקיבולת שלו. ההוצאה שלהם היא על התעבורה מעבר לקצה השני של הכבל ....
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור