אס ג'י ומדיניות אחריות


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מה שקובע בפועל את האחריות זו החשבונית.

הסיבה לכך פשוטה: חשבונית זה מסמך שהנתונים בו חייבים להיות מדויקים, מכיון שהוא מהווה הצהרה לשילטונות המס.

אי אפשר לשנות אותו, לשחק איתו ול"טפל" בו - יש עותק ששמור בהנהלת החשבונות עם תאריך מדויק ומתועד.

תעודת אחריות זו בעצם חתיכת נייר שנועדה לתת הרגשה נוחה לקונה - לא יותר ולא פחות. לכן גם נותנים אותה לחנויות כשהיא ריקה ובתיאוריה ניתן למלא אותה גם שנתיים אחרי הרכישה, עם כל שם וכל תאריך שהוא.

אי אפשר לדרוש מחברה לתת אחריות על סמך פיסת הנייר הזו - אין שם תאריך קניה שאפשר להתייחס אליו ברצינות, אין שם שם קונה שאפשר לדעת ולוודא שהוא הקונה המקורי - אין כלום.

SG לא יכולה לדעת על פי תעודת אחריות אם המכשיר נקנה על ידך כחדש - אולי הוא התגלגל כבר בכל הארץ, הם לא יכולים לדעת מתי הוא נקנה, הם לא יכולים לדעת שום דבר בלי חשבונית.

מכיון שגם בעיסקת ברטר יש להוציא חשבונית, אם קנית מחנות מסודרת ולא מאדם פרטי, פנה לחנות והם חייבים לספק לך את חשבונית העיסקה - גם אם היא בסכום כולל של אפס. אם מדובר במוצר שנמכר למפיץ מורשה של SG, וממנו ישירות אליך, בתאריך הנמצא תחת אחריות, אין לך שום בעיה.
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
1 אני לא מוצא את הקשר בין אחריות ושילטונות המס ?
ממתי שילטונות המס איכפת להם מאחריות מוצר

2 בישראל החוק מדבר על תעודת אחריות שהיבואן חיב לספק ומבחינתו זה מספיק מה איכפט ליבואן מי הקונה ממתי אחריות הפכה להיות שמית ? היבואן במקרה הזה זו אס ג'י מחליטה להקשות עוד יותר את נהלי האחריות וזאת על ידי כפיפה לחשבונית

3 שנה ראשונה אס ג'י מספקת אחריות במקביל לתעודה בלבד שאר השנתיים הנוספות מחויבות בחשבונית בו ותסביר איך זה משתלב אם מה שאמרת?

4 מבחינתי לא משנה מה אס ג'י יכולה לדעת או שלא זה עניין פנימי של החברה למה אני צריך להיות שותף לאיוולת של החברה
ולמה הם מפילים את התיק על הלקוח

5 תסכים איתי שאם אני אקח תעודת אחריות ריקה בעוד 5 שנים ואמלא אותה על הדגם הנוכחי זה לא יעבור שום מבחן גם לא משפטי אלה באמת אם אוכיח על ידי חשבונית וגם אז אני לא מאמין שזה יעבור בשלום. כאן מדובר על מכשיר עכשווי שרק היגיע לארץ בו ונבחין בהבדלים בבקשה.

6 חברה שלא מסוגלת להדפיס עותק נורמאלי של הוראות יצרן בעיברית למכשיר של עשרות אלפים ולא איזה חוברת עלובה שעשו טובה שהדפיסו אז זה אומר הכל על החברה ואיך היא רואה את הצרכן, ולכן גם התנהלות החברה לעניין האחריות גם הוא לוקה בטעם מר מאוד . ואני חוזר שוב מי שנותן לחברות כמו אס ג'י וחברות אחרות לגיטימציה להתנהג כך אז מה הפלא שאנחנו רואים חוסר אמניות ושקיפות והיבואנים מרשים לעצמם להתנהל בצורה מגעילה לצרכן. לצערי בארץ הצרכנות הנבונה שואפת לאפס לאף אחד לא איכפת באמת ממה שקורה כולם חזקים בטוקבקים אבל במעשים כלום
שבוע טוב
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
1 אני לא מוצא את הקשר בין אחריות ושילטונות המס ?
ממתי שילטונות המס איכפת להם מאחריות מוצר

2 בישראל החוק מדבר על תעודת אחריות שהיבואן חיב לספק ומבחינתו זה מספיק מה איכפט ליבואן מי הקונה ממתי אחריות הפכה להיות שמית ? היבואן במקרה הזה זו אס ג'י מחליטה להקשות עוד יותר את נהלי האחריות וזאת על ידי כפיפה לחשבונית

3 שנה ראשונה אס ג'י מספקת אחריות במקביל לתעודה בלבד שאר השנתיים הנוספות מחויבות בחשבונית בו ותסביר איך זה משתלב אם מה שאמרת?

4 מבחינתי לא משנה מה אס ג'י יכולה לדעת או שלא זה עניין פנימי של החברה למה אני צריך להיות שותף לאיוולת של החברה
ולמה הם מפילים את התיק על הלקוח

5 תסכים איתי שאם אני אקח תעודת אחריות ריקה בעוד 5 שנים ואמלא אותה על הדגם הנוכחי זה לא יעבור שום מבחן גם לא משפטי אלה באמת אם אוכיח על ידי חשבונית וגם אז אני לא מאמין שזה יעבור בשלום. כאן מדובר על מכשיר עכשווי שרק היגיע לארץ בו ונבחין בהבדלים בבקשה.

6 חברה שלא מסוגלת להדפיס עותק נורמאלי של הוראות יצרן בעיברית למכשיר של עשרות אלפים ולא איזה חוברת עלובה שעשו טובה שהדפיסו אז זה אומר הכל על החברה ואיך היא רואה את הצרכן, ולכן גם התנהלות החברה לעניין האחריות גם הוא לוקה בטעם מר מאוד . ואני חוזר שוב מי שנותן לחברות כמו אס ג'י וחברות אחרות לגיטימציה להתנהג כך אז מה הפלא שאנחנו רואים חוסר אמניות ושקיפות והיבואנים מרשים לעצמם להתנהל בצורה מגעילה לצרכן. לצערי בארץ הצרכנות הנבונה שואפת לאפס לאף אחד לא איכפת באמת ממה שקורה כולם חזקים בטוקבקים אבל במעשים כלום
שבוע טוב
תגיד לנו כשאתה מוציא את הראש מהחול.
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
תגיד לנו כשאתה מוציא את הראש מהחול.

אם כתוב שאתה משקיען בפורום אז צריך להתיחס אליך ברצינות כי לא נראה שאתה ראוי לכך....


חברה כמו שאמרתי תמשיכו לעודד שירות קלוקל של יבואנים ותמשיכו לרכוש מוצרים ואחר כך תבכו למה דפקו אתכם
כי זה פשוט מגיע לכם
אני את הראש הוצאתי מהחול מי שלא הוציא את הראש אלו אותם אנשים שבכוח מנסים לקבל הצדקה לשירות לקוי של סוחרים
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
אם כתוב שאתה משקיען בפורום אז צריך להתיחס אליך ברצינות כי לא נראה שאתה ראוי לכך....


חברה כמו שאמרתי תמשיכו לעודד שירות קלוקל של יבואנים ותמשיכו לרכוש מוצרים ואחר כך תבכו למה דפקו אתכם
כי זה פשוט מגיע לכם
אני את הראש הוצאתי מהחול מי שלא הוציא את הראש אלו אותם אנשים שבכוח מנסים לקבל הצדקה לשירות לקוי של סוחרים
זה לא שירות לקוי. זו רמת השירות המקובלת בעולם. הציפיות שלך הן שאינן סבירות/מקובלות/קבילות, וזה מה שכולם כאן מנסים לומר לך, בחוסר הצלחה מוחץ.

עמיר
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור