אס ג'י ומדיניות אחריות


bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
אני לא יודע אם זה נציג האולם תצוגה או מדיניות יבואן
אבל אס ג'י איינה מקימת את הפירסום ל3 שנים אחריות ללא חשבונית רכישה דבר שמאוד תמוהה בעייני

בעיסקת ברטר קיבלתי רסיבר RX3010 כדת וכדין לא מיבוא מקביל עם תעודת אחריות של אס ג'י
על התעודה היה רשום 1 שנה אחריות ונאמר שעלי להירשם באתר של החברה וכך היה
אולם לא קיבלתי החזר תגובה להאחרת האחריות ל3 שנים.

כתבתי מייל לאס ג'י מדוע אני לא מקבל הרחבת אחריות ? וענה לי בחור כניראה מנהל האולם תצוגה
שאני צריך לשלוח את הספח של תעודת האחריות בצרוף חשבונית
כתבתי לו בחזרה שאין ברשותי חשבונית כי המכשיר אינו נקנה בכסף ולכן לא הוצא חשבונית.

כמובן שהוא חזר אלי אם תשובות לקוניות שיש תקנון וכך צריך לעשות ,שאלתי הייכן אני יכול לראות את התקנון? והנשלחתי לחנויות לחפש את התקנון שאלתי מדוע התקנון לא מפורסם באתר החברה ? ידוע שהחוק אוסר על מתן אחריות רק כנגד הצגת חשבונית אבל תשובות אין

אני שואל מדוע בכלל עלי להציג חשבונית רכישה אם תעודת האחריות שלהם לא מספקת אותם אז אולי בכלל לא צריך לרכוש מוצרים של אס ג'י ... מה קורה לאדם שרכש מכשיר אבל רשם בחשבונית מוצר אחר כדי להזדכ האם אבדה לא האחריות? מה קורה לאדם שקיבל את המכשיר כמוני בעסקת חליפין כמוני בגלל זה אדם צריך לאבד את האחריות המורחבת ?

נראה כי כל העניין אם האחריות מורחבת של אס גי' אינו עומד במחן המציאות בחברה שמנסה להתהדר על שירות ואמינות
ותחשבו על זה לפני שאתם רוכשים מוצרים של אס ג'י כי אני עם מוצרי אס ג'י סיימתי לשימחתי ישנם יבואנים שעדיין דואגים לשרות ואמינות בשוק של אודיו ווידאו
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
תדבר עם החנות שעשית את העסקה אצלהם , שידאגו לך
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
לא ברור לי - גם שרוכשים במזומן המוכר חייב להציא חשבונית
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
מי דיבר על רכישה בכסף נעשתה עסקת חליפין המוכר אינו חייב להוציא חשבונית.

אולי החשבונית על סכום נמוך ולא מעוניינים שהיבואן ידע את סכום החשבונית

ויש עוד מלא סיבות מדוע אין לי חשבונית או למה אני לא רוצה לשלוח חשבונית זו הפרטיות שלי ואין לי רצון שיכנסו לפרטיות של החשבונית גם ממניעי מיסוי

מעבר לכך מדוע בכלל להתנות אחריות בחשבונית?

מראש התניה של דבר בדבר זה מדיניות שהיא לא תקינה

אם היבואן רוצה לתת אחריות ולתת שירות התניה של דבר בדבר אינו מצב מומלץ ואינו מראה על הוגנות יתרה
 

נערך לאחרונה ב:

home36

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יפה על היושר והאמינות של החנות שמכרה לך "כדת וכדין" שהמס והמכס יפלו עלייך ועליהם נראה על הוגנות רכשיתי רמקולים של כאנטון לפני 5 שנים האחריות הייתה 5 שנים פיספסתי ביומיים את מועד האחריות ועדיין לא נאלצתי לשלם בעבור התיקון תודה לבחור הנחמד שהיה במעבדה דוד דודי משהו כזה
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
לא מצליח לרדת לסוף דעתך אין כאן שום תרגיל או משהוא לא הוגן ועל תנסה ליצור מצג שווא
חוץ מיזה אנחנו לא דנים בעניין במיסים אלה בעניין עקרוני של התנית דבר בדבר שהוא לא מקובל
אני לא חיב להציג חשבונית בשביל אחריות קייימת תעודת אחריות שהיבואן מספק ואם היבואן חושב שהמכיר לא סופק על ידו בשביל זה יש מס' סידורי אין לי חשבונית ואני רכשתי את הרסיבר כדת וכדין והרסיבר כשר למהדרין של חברת אס ג'י ומבחינתי תעודת אחריות של היבואן צריכה לתת את המענה כלל האחריות שס ג'י מפרסמת וזה לא יעבור שום בית משפט ההתניה המטופשת של החברה במידה ותהיה חס לחלילה תקלה במכשיר והם יסרבו לתקן
אס ג'י מנצלת מצב כדי להתעלם ממתן אחריות ואינה מציגה את התקנון כפי שהיא מצהירה עליו נקודה וזה רק גורע מהאמינות של החברה
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
היבואן צודק.
אחריות מופעלת תמיד כנגד חשבונית.
ואם אין לך כזו- נראה לי שמי שיתקשה בבית המשפט הוא דווקא אתה.
ואיך בדיוק יקבע ממתי מתחילה האחריות אם אין חשבונית ואין תאריך רכישה?
 

aviram_1

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
8
נקודות
18
רונן צודק , איך החברה יכולה לדעת מתי התחילה האחריות בכלל ? למה בעל החנות לא פונה אליהם בשבילך ?
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
לא מצליח לרדת לסוף דעתך אין כאן שום תרגיל או משהוא לא הוגן ועל תנסה ליצור מצג שווא
חוץ מיזה אנחנו לא דנים בעניין במיסים אלה בעניין עקרוני של התנית דבר בדבר שהוא לא מקובל
אני לא חיב להציג חשבונית בשביל אחריות קייימת תעודת אחריות שהיבואן מספק ואם היבואן חושב שהמכיר לא סופק על ידו בשביל זה יש מס' סידורי אין לי חשבונית ואני רכשתי את הרסיבר כדת וכדין והרסיבר כשר למהדרין של חברת אס ג'י ומבחינתי תעודת אחריות של היבואן צריכה לתת את המענה כלל האחריות שס ג'י מפרסמת וזה לא יעבור שום בית משפט ההתניה המטופשת של החברה במידה ותהיה חס לחלילה תקלה במכשיר והם יסרבו לתקן
אס ג'י מנצלת מצב כדי להתעלם ממתן אחריות ואינה מציגה את התקנון כפי שהיא מצהירה עליו נקודה וזה רק גורע מהאמינות של החברה

לפי מה שאתה אומר, תיאורטית - אני יכול לנצל את תעודת האחריות שלי על כל מוצר משנות ה 70 ועד היום.
נראה לי שמי שמנסה להציג מצג שווא (על SG) זה אתה..
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
ממש לא אמרתי את זה וכניראה שאתה לוקה בהבנת הנקרא
בתעודת האחריות רשום דגם המכשיר ותאריך רכישה מעבר לכך שיש רישום באתר
ועוד דבר על כל מוצר יש מס' סידורי שיודעים בדיוק מתי היגיע לארץ
אם היבואן מטומטם כי הוא לא מסודר זו כבר לא בעיה שלי אבל אני לא מחויב לחשבונית כל נושא האחריות בארץ הפך להיות דבר הזוי חברות מנסות בכל דרך להימנע מלממש את חובתם ואת זכויות הצרכן. לכן הם מנסות להגביל בכל מיני צורות משונות ומטופשות, זה כמו שחברות מתנות את האחריות באופן שמי רק לאותו אדם ואם המוצר נמכר בזמן האחריות האחריות בטלה, וניתן לראות את התופעה בעולם המחשבים למשל ב KSP ועוד כמה חברות וזה לא נראה לך חוצפה? מעבר לכך שזה לא תקף חוקית אבל מנסים מה איכפת ליבואנים לנסות, 80% זה עובר על ה 20 % הנותרים יגיעו לפשרה שווה להם לריב אם 20 % כי הם חוסכים הרבה כאב ראש בעניין האחריות זה השרות המחורבן במדינה שלנו היהודים מנסים לעשות מניפולציות איפה שרק אפשר אפילו יפסידו לקוח בשביל להרויח עוד 2 גרוש אבל לא איכפת להם להפסיד את אותו לקוח לקוח בעשרות שקלים
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
ממש לא אמרתי את זה וכניראה שאתה לוקה בהבנת הנקרא
בתעודת האחריות רשום דגם המכשיר ותאריך רכישה מעבר לכך שיש רישום באתר
ועוד דבר על כל מוצר יש מס' סידורי שיודעים בדיוק מתי היגיע לארץ
אם היבואן מטומטם כי הוא לא מסודר זו כבר לא בעיה שלי אבל אני לא מחויב לחשבונית כל נושא האחריות בארץ הפך להיות דבר הזוי חברות מנסות בכל דרך להימנע מלממש את חובתם ואת זכויות הצרכן. לכן הם מנסות להגביל בכל מיני צורות משונות ומטופשות, זה כמו שחברות מתנות את האחריות באופן שמי רק לאותו אדם ואם המוצר נמכר בזמן האחריות האחריות בטלה, וניתן לראות את התופעה בעולם המחשבים למשל ב KSP ועוד כמה חברות וזה לא נראה לך חוצפה? מעבר לכך שזה לא תקף חוקית אבל מנסים מה איכפת ליבואנים לנסות, 80% זה עובר על ה 20 % הנותרים יגיעו לפשרה שווה להם לריב אם 20 % כי הם חוסכים הרבה כאב ראש בעניין האחריות זה השרות המחורבן במדינה שלנו היהודים מנסים לעשות מניפולציות איפה שרק אפשר אפילו יפסידו לקוח בשביל להרויח עוד 2 גרוש אבל לא איכפת להם להפסיד את אותו לקוח לקוח בעשרות שקלים

זה קיים ומקובל בכל העולם (כמעט)
זה שאתה לא מקבל את הדברים כפי שהם, לא הופך אותנו ללא מבינים את הנקרא, או מציגי מצגות שווא וכדומה.
אפשר להסכים שזה לא הוגן, שזה מחורבן או מה לא, אבל זו המדיניות כאן בין אם נרצה או לא, בלי שום קשר לחברה כזו או אחרת.
אני מזכיר שבאותה מידה יש מקרים בהם חברות יוצאות מגדרן עבור הלקוחות שלהם, בניגוד למדיניות.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
בתעודת האחריות רשום דגם המכשיר ותאריך רכישה מעבר לכך שיש רישום באתר
ועוד דבר על כל מוצר יש מס' סידורי שיודעים בדיוק מתי היגיע לארץ

אדוני חי בישראל?....:מה??????????:
יש לך מושג כמה קומבינות היו עושים אם לא הייתה חובה של הצגת החשבונית?
מה מונע מחנות לחתום על התעודה ולהשאיר את שדה התאריך ריק ?
ג'סטה נחמדה על חשבון היבואן..."קח ותמלא תאריך כאשר תצטרך ואז תשלח ליבואן....".

ותאריך הגעת המוצר לארץ לא רלוונטי.
הפעלת האחריות מתקיימת מתאריך המכירה.

ארז
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
אדוני חי בישראל?....:מה??????????:
יש לך מושג כמה קומבינות היו עושים אם לא הייתה חובה של הצגת החשבונית?
מה מונע מחנות לחתום על התעודה ולהשאיר את שדה התאריך ריק ?
ג'סטה נחמדה על חשבון היבואן..."קח ותמלא תאריך כאשר תצטרך ואז תשלח ליבואן....".

ותאריך הגעת המוצר לארץ לא רלוונטי.
הפעלת האחריות מתקיימת מתאריך המכירה.

ארז

לרמות זו לא בעיה, תאמין לי אפשר לעשות גם קומבינות עם חשבונית אם רוצים לא חסר אפשרויות לרמות את היבואן אבל זה לא המיקרה ואני לא עוסק בלרמות. מעבר לכך אם היבואן לא סומך על התעודה שהוא מנפיק או החנות שאיתה הוא עובד יש לו בעיה רצינית ואני לא צריך להיות זה שפותר לו את בעיית חוסר האמון.
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
זה קיים ומקובל בכל העולם (כמעט)
זה שאתה לא מקבל את הדברים כפי שהם, לא הופך אותנו ללא מבינים את הנקרא, או מציגי מצגות שווא וכדומה.
אפשר להסכים שזה לא הוגן, שזה מחורבן או מה לא, אבל זו המדיניות כאן בין אם נרצה או לא, בלי שום קשר לחברה כזו או אחרת.
אני מזכיר שבאותה מידה יש מקרים בהם חברות יוצאות מגדרן עבור הלקוחות שלהם, בניגוד למדיניות.

לצערי אני לא מכיר תופעה כזו בעולם למעט אולי מדינות נחשלות ותאמין לי הייתי וחייתי בהרבה מקומות בארה"ב למשל כל עניין האחריות אין לא ערך והכוונה ששם החברות /יצרנים/יבואנים כבר מראש עם גישה שונה שהצרכן הוא תמיד צודק בניגוד לישראל שמראש מגדירים את הצרכן כרמאי ושקרן ואף פעם לא צודק
מסכים איתך שיש מקרים בהם החברות יוצאות מגידרם למען הלקוח אבל לצערי זה נדיר וזה לא חל על הכלל כי זה יוצא מין הכלל
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
גם אני הייתי בארה"ב, ולכן זה מוכר לשנינו ששם לא מדברים איתך ללא חשבונית.
עם הצגת חשבונית - הגישה שלהם היא כפי שציינת, הלקוח תמיד צודק.
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
בכלל בארה"ב לא נתקלתי בדבר שנקרא תעודת אחריות יש חשבונית והיא מספיקה
מושג האחריות הוא ערך אבסטולוטי בניגוד לישראל ,תעודת אחריות זה מושג אירופאי מפגר
בארה"ב אין כזה דבר ללכת לדילר על מנת לתקן את המוצר אם יש תקלה , אתה עשית עסקה עם החנות היא דואגת לך כל זמן שהמוצר בתוקף אחריות לחנות יש סימוכין או דרכים לבדוק שהמוצר נרכש אצלם ,כאן הפכנו להיות מדינה מפגרת היבואן במקרה הזה אס ג'י מספק תעודה וגם מתנה תנאים מטומטמים לקבלת האחריות מעבר לכך שלא זכיתי לראות את התקנון המהולל של החברה חברה שמתהדרתשקיפות ואמינות דבר ראשון זה פרסום תקנון האחריות באתר החברה. בכל אתר של עסק אמריקאי שתיכנס ולא משנה על איזה מוצר יש מדיניות העסק בנוגע להחזרת המוצר או אחריות וכו' אני רוכש המון מוצרים דרך האינטרנט
ואני נהנה לראות שלכל חנות /יצרן /דילר יש מדיניות מפורטת של החברה בנוגע לאחריות משלוח או החזר מוצר
רק כאן כל אחד הופך להיות תחמן
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
עזוב נו..
הנה דוגמא לתעודת אחריות, שגם מפרטת בהתחלה על חובת אחזקת קבלה (לתיעוד תאריך תחילת האחריות)
http://www.digitalintelligence.com/Limited_Warranty.pdf
את חברת NETGEAR אתה מכיר אני מניח?
אז בבקשה, ושים לב לאזכור שלהם שלמימוש אחריות אתה חייב PROOF OF PURCHASE (הוכחת רכישה)
http://support.netgear.com/app/answers/detail/a_id/1113/~/warranty-return-policy
 

bronco

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
הינה הפסקה מ NETGEAR לעניין מימוש אחריות
אין איזכור לתעודה או חשבונית רק אישור רכישה
שבארץ זה נקרא בשפה שלנו תעודת אחריות המסופקת על ידי היבואן
מבחינת היבואן זה אמור להספיק אבל היבואן כבר מראש מחליט שהצרכן רמאי ונוכל לכן הוא מנסה להקשות כמה שיותר על מנת לתת את מה שהוא צריך לקבלהיה לחבר שלי סיפור דומה בזמנו עם מסכי פיוניר שהיבואן נתן 3 שנים וגם דרש חשבונית ולחבר לא הייתה חשבונית אלה רק תעודת אחריות אם אתה חושב שהוא לא קיבל בסוף 3 שנים אתה טועה
אבל עזוב הוויכוח הזה מיותר כי אנחנו לא מגיעים לעמק השווה בקו חשיבה שלנו
תמשיכו בדרככם לעודד מסחרה של יבואנים





Warranty Replacement Procedure

Your contact information
•Product serial number
•Proof of purchase
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
אנחנו לא נגיע לעמק השווה כי אין שווה.
להלן ההגדרה של PROOF OF PURCHASE מתוך המדיניות של APPLE למשל, ואני סבור שזה לקוח ישירות מספרי החוק לצרכן:
1.The proof of purchase must be legible. Screen shots are not accepted.

2.The proof of purchase must include the following information:

A clear description of the product.
The product's date of purchase.
An invoice or receipt number.
The product's price.
The reseller's contact information, and if possible, the reseller's company seal or logo.
3.The proof of purchase should also include the product's serial number, if the reseller normally lists serial numbers on their invoices.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
אני לא יודע אם זה נציג האולם תצוגה או מדיניות יבואן
אבל אס ג'י איינה מקימת את הפירסום ל3 שנים אחריות ללא חשבונית רכישה דבר שמאוד תמוהה בעייני

בעיסקת ברטר קיבלתי רסיבר RX3010 כדת וכדין לא מיבוא מקביל עם תעודת אחריות של אס ג'י
על התעודה היה רשום 1 שנה אחריות ונאמר שעלי להירשם באתר של החברה וכך היה
אולם לא קיבלתי החזר תגובה להאחרת האחריות ל3 שנים.

כתבתי מייל לאס ג'י מדוע אני לא מקבל הרחבת אחריות ? וענה לי בחור כניראה מנהל האולם תצוגה
שאני צריך לשלוח את הספח של תעודת האחריות בצרוף חשבונית
כתבתי לו בחזרה שאין ברשותי חשבונית כי המכשיר אינו נקנה בכסף ולכן לא הוצא חשבונית.

כמובן שהוא חזר אלי אם תשובות לקוניות שיש תקנון וכך צריך לעשות ,שאלתי הייכן אני יכול לראות את התקנון? והנשלחתי לחנויות לחפש את התקנון שאלתי מדוע התקנון לא מפורסם באתר החברה ? ידוע שהחוק אוסר על מתן אחריות רק כנגד הצגת חשבונית אבל תשובות אין

אני שואל מדוע בכלל עלי להציג חשבונית רכישה אם תעודת האחריות שלהם לא מספקת אותם אז אולי בכלל לא צריך לרכוש מוצרים של אס ג'י ... מה קורה לאדם שרכש מכשיר אבל רשם בחשבונית מוצר אחר כדי להזדכ האם אבדה לא האחריות? מה קורה לאדם שקיבל את המכשיר כמוני בעסקת חליפין כמוני בגלל זה אדם צריך לאבד את האחריות המורחבת ?

נראה כי כל העניין אם האחריות מורחבת של אס גי' אינו עומד במחן המציאות בחברה שמנסה להתהדר על שירות ואמינות
ותחשבו על זה לפני שאתם רוכשים מוצרים של אס ג'י כי אני עם מוצרי אס ג'י סיימתי לשימחתי ישנם יבואנים שעדיין דואגים לשרות ואמינות בשוק של אודיו ווידאו
למסכן התורן שלום,

לפני שאתה מתקיף חברה/יבואן/חנות ומנסה לפגוע בפרנסתם, מן הדין שתבדוק את עצמך היטב.

הגיוני ביתר שחובת הוכחת הקנייה היא על הקונה, אחרת תמיד אפשר להאשים את המוכר שהוא איבד בכוונה/ברשלנות את מסמכי המכירה, והוא יחוייב לתת שירות שעולה לו כסף גם ללקוחות שלא קנו ממנו.

זכותו של המוכר להגביל את האחריות למי שקנה ממנו ישירות. לא מוצא חן בעיניך? אל תקנה יד שנייה ו/או בבארטרים ו/או בעיסקאות שאתה נזקק "להגן על פרטיותך" בקשר אליהן -- נראה חשוד מאוד, מה גם שאתה מזכיר ענייני מיסוי...

או שאם אתה קונה מחנות שעובדת עם היבואן, תדרוש ממנה לסדר את העניין עבורך כתנאי לקנייה.
לא עשית זאת? תבוא בתלונות לעצמך, לא לחנות ולא ליבואן.

לא רק זה, אלא אתה תובע מהיבואן לתת לך אחריות מורחבת/מוארכת, מעבר למקורית שלא בטוח שמגיעה לך. על סמך מה?

ליכלכת, חבר, פשוטו במשמעו, ויותר מבמשמעות אחת.
עמיר
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור