אייל גולן בהיכל נוקיה - רשמים.


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
זה לא סוד שאני חובב מושבע של מוסיקה עברית ים תיכונית. זה גם לא סוד ששני הזמרים האהובים עלי הם אייל גולן וישי לוי. השאר {קובי פרץ, מושיק עפיה, דודו אהרון ושו"ת} מבחינתי שרים אך עדיין רחוקים מלהיות זמרים כמו שני אלה שאני אוהב.

מוצאי שבת האחרון מצאתי את עצמי {לא במקרה} יושב מול במה ענקית שבמרכזה יעמוד אחד מהקולות הגדולים ביותר בארץ - אייל גולן ומאחוריו שלל נגנים. 2 כינורות, 1 ויולה, 1 צ'לו, 3 נשפנים, 2 גיטרות, 1 מתופף, 1 פרקשן, 1 קלידן ואחראי מחשב {לאלקטרוני}, 1 בס ופסנתרן. כן הרבה כלים בלי ספק.

על העוצמה היתה אחראית מערכת הגברה של EAW מטורפת לחלוטין. לא ארחיב על ההגברה אך אגיד בביטחון שהיה שם סאונד מטורף בכל קנה מידה.

ההופעה הזו היא בעצם של אייל גולן ואלי יצפאן שהצליח להפיל את הקהל עד דמעות ואייל שהצליח לרגש את הקהל עד דמעות. השילוב בניהם מדהים. בהופעה הזו תשמעו את שיריו של אייל מרוב הרפרטואר הענק שלו בעיבודים חדשים של המעבד הגאון "יעקוב למאי". השיא של ההופעה היה בשירו החדש של אייל גולן "איפה את" בו הוא ישב על המדרגות, עצם עיניים והראה בדיוק מה הוא יודע לעשות, פשוט אי אפשר שלא להאמין לשירה שלו. זה מגיע מעמקי הנשמה וזה ניכר בביצוע. בכלל, קולו החלק של אייל שמטייל בקלות באוקטבות הגבוהות ביותר פשוט מעורר יראה. הדיוק, הסילסול הנכון והלא מוגזם, הרכות וההגשה של אייל היא אחת ויחידה. בתור מבצע הוא בהחלט ראוי להיות אחד מהטובים שיש.

נחזור לשיר "איפה את". מעבר לעיבוד המוסיקלי המדהים, הלחן המקסים והתיבולים של אייל בסילסוליו המקסימים אנו מקבלים תמורה מדהימה לכסף. זה מתחיל במקום ממוזג ונעים מאוד, מופע תאורה מרהיב בקנה מידה בין לאומי, סאונד מדהים ושירים שמעוררים פרץ רגשות בלתי נשלט.

שורה תחתונה.
מדובר באחד מהמופעים היותר טובים שהיו אי פעם בארץ ברמת ההפקה, באחד הזמרים הגדולים ביותר בארץ. ההופעה הזו היא בהחלט חוויה מומלצת לכל חובב מוסיקה.

אייל גולן ואלי יצפאן בהיכל נוקיה - המלצה חמה, חמה ביותר.

<גילוי נאות - למרות שאני עובד עם אייל אין לי שום קשר מסחרי ישיר או עקיף עם ההפקה הזו>
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
האמת מכל הזמרים המזרחים הוא היחיד שאני באמת מעריך.
 

dansany

אוהב את התחום
הודעות
218
מעורבות
0
נקודות
0
גם אני אוהב אותו זמר גדול עם קול נדיר
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
לאייל גולן ישנה נשמה בקול.
נכון להיום הוא מס' אחד .
שמח לישמוע שישנה הקפדה על איכות
סאונד בהופעה.שוקל בחיוב ליראות הופעה שלו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור