אודיו ב- CES 2008: הנקודה היהודית - גאווה ישראלית


yoavgeva

עוסק בתחום
הודעות
20
מעורבות
23
נקודות
3
תודה על התגובה יואב.
אני שמעתי פעמיים בחול ובארץ את הרמקולים. לא ידעתי שעאפשר לרכוש אותם בארץ.
ברשותך כמה שאלות:
איך מקבלים מחירים עדכניים?
האם פונים אליך בצורה ישירה על מנת להזמין?
אחריות?

שלום Sonus!

לגבי מחירים ושאר שאלות עסקיות, אני מעדיף לדבר באופן אישי ולא לנצל את הפורום לצורך פעילות מכירות. אני מתנצל על חוסר הנוחות, אולם אודה לך אם תפנה אליי באופן אישי בטל' 001-720-840-6441 או באי-מייל yoavSPAMFILTER@yg-acoustics.com ללא המילה SPAMFILTER.

ראשית, לגבי אחריות: אנו נותנים אחריות של 5 שנים. כאשר הלקוח משדרג את הרמקול לגרסתו העדכנית ביותר (נניח שהלקוח קונה Kipod ובעוד כשלוש שנים יוצא לשוק Kipod 2), השדרוג תמיד כולל הארכה אוטומטית של האחריות ל-5 שנים נוספות, כך שבאופן פרקטי האחריות היא ללא הגבלה, כל עוד הלקוח דואג שברשותו תהיה גרסה עדכנית. הסיבה לתנאי זה היא שרק כך יש באפשרותי לוודא שכל החלקים ברמקול הלקוח הם עדכניים וניתן להשיג עבורם חלקי חילוף במקרה הצורך.

ברצוני לציין גם שתקלות ברמקולים שלנו הן נדירות ביותר. כמעט כל התקלות (המועטות) שנתקלתי בהן עד כה היו כתוצאה מנזקי משלוח, ואנו כמובן שמחים לתקנן במסגרת האחריות, אולם אנו גם מתגאים בכך שלא מדובר בחוסר הקפדה מצידנו. הסיבה לאמינות הגבוהה היא כפולה: ראשית, אנו משתמשים להלחמות בבדיל של Mundorf מגרמניה המכיל אחוזים גבוהים של כסף ומעט זהב, ומחזיק מעמד היטב בטמפרטורות גבוהות. כך מובטח שגם בעת התחממות של נגדים במעגל החיבורים לא ייחלשו לאורך זמן. שנית, אנו מרכיבים את התיבות בשיטה תעופתית של לחץ מתמיד, וכך מבטיחים שאף חיבור לא יתרופף לאורך זמן או בשל שינויי טמפרטורה. אם נשווה את התוצאה לרמקול יקר ביותר של מתחרה שקיבלתי בטרייד-אין, שבו כבר קל לראות את איזורי העומס מתחת לשיכבת הצבע המבריקה, קל לראות מדוע חשוב להרכיב בצורה ששומרת את כל התיבה תחת לחץ מסויים.

בברכה,
יואב גבע
YG Acoustics
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור