תגובה לפוסט שהוקדש לי ולא ניתן לי לענות.


מצב
הנושא נעול.

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63

זה ממש לא מוסיף לך כבוד האופן שבו אתה מתנסח וגם לא לפורום הזה, בפרט מכיוון שאתה מנהל אותו.
לכתוב לחבר פורום דביל זה מבייש אותך.

אני מרגיש מצוין עם זה שבפעם השניה שמכנים אותי ואת האתר שבבעלותי ״בעל אינטרס״ או יותר מכך ״מושפע מפרסומים״. לכן, אין לי בעיה שתעלב כשכיניתי אותך דביל. יחד עם זאת, כל אתר אחר היה מוחק את ההודעה שלך ומעיף אותך. אצלינו מאפשרים חופש ביטוי מוחלט. אז יותר טוב אל תבכה על זה שבעל הדירה ניכנס בך שאתה משתין לו בסלון בזמן שאתה נהנה מהחימום אצלו בבית.


ברוך השם אני לא אומד את יכולותיי השכליות על סמך השתלחות שנזרקת לעברי.
אין פרט אחד במה שכתבתי שאינו נכון, כפי שכבר כתבתי בעבר, פורום שלא מסוגל להכיל ביקורת אין לו זכות קיום והאופן בו אתה מתבטא כאן מראה שאתה לא מסוגל להכיל ביקורת גם כאשר היא מוצדקת.

השתלחויות לעברך? אתה זה שטענת שאנחנו מונעים רק מאינטרסים של כסף בזמן שמה לעשות, כסף מהאתר הזה לא ממש רואים ואת הפרנסה שלי (וכסף לא ממש חסר לי) אני מרוויח ממקומות אחרים. לא צריך קומבינות ולא צריך טובות מאף יבואן.


ביקורת יכולה לגרום לשיפור כאשר מסוגלים להתמודד איתה.
אתה יכול להוציא אותי מהפורום אבל אינך יכול להשתיק את הביקורת המוצדקת ואם תוציא אותי תמשיך לשמוע אותה ממקורות אחרים ואם תוציא גם אותם, יישאר פורום מסורס שאף אחד לא רוצה לכתוב ולקרוא בו.

ביקורת בונה נכתבת בצורה אחרת. אתה כותב מתוך רשעות גרידא. אין בך שום דבר שמרמז על בניה. ולגבי הפורום - הוא מנוהל על ידי 13 שנה. בינתיים הוא רק גדל וצומח. גם בתחום איכות הכותבים וגם במימדי התערוכות והקהל שמגיע לכל אחת מהן. אל תלמד את אבא איך עושים ילדים.


כאשר יבואנים מכפילים ומשלשים את המחירים המקובלים בעולם גם אם הם משלמים כסף כדי לפרסם כאן, אין שום הגיון בלהגן עליהם וכרגע אתם נלחמים מלחמה אבודה מול כל מי שהגיב כאן.
(ראינו רק לפני שבוע דוגמאות אחרות שבה סיריוס הציגו באתר שלהם מחיר גבוה פי שלוש ממחירים למוצרים זהים - רמקולים של elac ברחבי העולם)

אני לא טוען שזה טוב שהוא מכפיל או משלש מחירים. אני טוען שאני יודע מה קרה מאחורי הקלעים משום שאני מברר את שני צידי המטבע. מיד כשראיתי את הפוסט התקשרתי לבדוק מול אלגזי משום שאני כאתר אחראי גם על מה שנקרא ״תביעת דיבה״. אתה לעומת זאת, יכול לקשקש את עצמך לדעת ואני עלול לשלם את המחיר. זה ההבדל בינך לביני. נאמר לי במפורש שהגולש הנ״ל לא שוחח עם דודי מפני שהוא בכלל היה בחופשה באנגליה בשבוע וחצי האחרונים. אז כבר יש כאן חור במידע שאתה מקבל. יחד עם זאת, הוא התנהל מול מפיץ ועניין הפרואק היה שולי ביחס למוצרים משומשים שפותח השירשור התעניין בהם.

אבל החטא הגדול שלך הוא להתייחס למוצר שהמלצתי עליו כשהוא במחיר מבצע בעוד (ותבדוק אותי) לא המלצתי על המוצר הזה במחירו המקורי. וזה חביבי, זה נקרא רשעות. דהיינו, המחיר שבו הצעתי את המוצר לגולש הוא מחיר חו״ל כמעט במדויק. אתה מתאר שהמלצתי על מוצר שעולה כפול 3 ממחיר חו״ל? ככה אתה פועל? מכפיש?


לא איכפת לנו אם אפשר להתמקח ולהוריד אח"כ חלק מסויים מהמחיר המנופח, מה גם שבמקרים רבים זה יפחית מהמחיר אחוז זניח או בכלל לא.
יש כאן מספיק תגובות שמסבירות בצורה מצויינת מדוע זה לא הפתרון ואין שום צורך לחזור על כך.
מאוד נוח להתעלם מהתגובות שהסבירו את זה מצויין.

לא יודע איפה אתה גדלת אבל מה לעשות, בישראל מתמקחים. ואם יקר מידי אז לא קונים.
יחד עם זאת, בדקתי את המחירים של פרואק בכל מדינה חוץ ממדינת המקור. בכולן המחיר שלו מופרז. כנראה יש משהו שאתה לא יודע. המשהו הזה הוא התנאים של פרואק ליבואן.


ברוך השם אני לא אומד את יכולותיי השכליות על סמך השתלחות שנזרקת לעברי.
שום דבר לא נזרק לעברך אם כי חוזר אלייך אחרי שזרקת. קוראים לזה בומרנג - תכיר - נעים מאוד. לגבי יכולתך השכלית. אם היית שכלתן לא היית מגיע למצב בו אתה מאשים אתר שמקדם את התחום הזה כפי שהוא מקדם בצורה כזו בוטה. היו לך 247686 דרכים אחרות לעשות זאת מבלי להגיע לכאן. אתה ״שכלתן״ כמו שאני הולנדי.

השירשור הזה ננעל. תודה למשתתפים ותודה למשתתף החדש שבהודעה הראשונה שלו בפורום בחר להיות רובין הוד!

תגובה שלי:
כל מה שכתבת לגבי לא נכון ולנעול את השרשור אחרי שכתבת פוסט שלם שמוקדש לעוד השתלחויות שקריות בי זה בדיוק לסתום את הפה.
לכן אני לוקח את הזכות לענות.

1. בעל אינטרס וניגוד עניינים זוהי הגדרת המצב העובדתית לגבי מי שמנהל אתר ו\או כותב בו שבו יש מפרסמים בתשלום, זו אינה דעה אלא עובדה. אם מישהו חושב שהוא על אנושי ויכול להתעלם ממצב ניגוד העניינים בו הוא נמצא לבריאות, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שהוא נמצא בניגוד עניינים. זוהי הגדרת מצב עובדתית.
2. שוב השתלחות מביכה. זוהי אינה דרך לנהל פורום ובודאי שזה ראוי לגינוי ולביקורת. להאשים אותי שאני כותב מתוך רשעות זו האשמה מגוחכת לחלוטין, מילה במילה אפשר לראות את כוונותי המאוד מאוד ענייניות, אין מילה אחת שסוטה מכך, ולהאשים באופן כזה זה מעשה לא ראוי בשום מקום שרוצים לנהל בו שיח.
3.אף אחד לא אמר שאתם טוענים שזה טוב אלא שהזדעקתם להגן על יבואנים שמכפילים ומשלשים את המחירים. כתבתי בפירוש שאנחנו לא מצפים שתתקיפו אותם, הם לקוחות שלכם, אבל מוטב במצב כזה של ניגוד עניינים פשוט לא להתערב. זוהי בדיוק הפעולה שאנשים עושים בניגוד עניינים. משעים את עצמם מעיסוק בנושא.
4. לא טענתי בשום מקום שהמלצת למישהו לקנות מוצר שעולה פי שלוש מחו"ל, תקרא היטב ותראה. זו אינה אמת.
בהחלט אפשר לצפות ממנהל פורום שלא ימליץ על מוצר שהמחיר השערורייתי שרשום שם לפני הנחה הוא פי 3.5 מהמחיר שניתן להשיג בחו"ל ופי 1.5 אחרי הנחה מהמחירים השל הרמקולים ההאלו כרגע בחו"ל.
זהו פרסום מאוד מטעה מצד היבואן הצרכן כי מי יעלה על דעתו שהמחיר המקורי היה פי 3.5 ! ממחיר חו"ל וברגע שהוא יראה את ההנחה ה"מטורפת" הוא עלול לא לבדוק ולהתפתות ישר לקנות. כאמור המוצר עדיין יקר באופן משמעותי מחירו בחו"ל.
הדרך הנכונה היא להסב את תשמת ליבם של הצרכנים שלמחיר המקורי אין שום קשר למחיר הוגן וזו מניפולציה או שוד ואם לא ניתן לעשות זאת כי המפרסם הוא לקוח שלך, עדיף לא להמליץ.
5. שוב השתלחות מביכה, "אתה שכלתן כמו שאני הולנדי" כמו שכבר כתבתי אני לא מקיש על יכולותיי השכליות מהשתלחויות נמוכות. אז אני רחוק מאוד מלהעלב, אני רק מובך, בשבילך, מהרמה שאתה יורד אליה.
6. כאמור נכתב מספיק מדוע אין לנו עניין לרוץ להתמקח עם כל היבואנים כדי להבין כמה עולה כל מוצר באמת. אם זו הדרך שהאתר הזה מציע לנהל את שוק האודיו, אז אפשר להבין מדוע יש כאן בעיה.
שלא לדבר על כך שמוצרים מתומחרים פי שתיים ופי שלוש ממחיר הוגן (חו"ל) כך שאין שום יולת לסמן לעצמך מה בטווח התקציב שלך ומה ללכת לשמוע ואז לבחור לקנות.
זה כל מה שאנחנו דורשים כאן.
במקום לנסות לתקן את העיוות הזה שכל מי שכתב כאן יצא נגדו, מגנים באתר על העיוות הזה ומצדיקים אותו.
זו לא דרך ליצור תחום אודיו משגשג, זה בדיוק ההיפך, זו דרך להמשיך ליצור התכתשויות בין צרכנים ליבואנים, בין חברי פורום למנהלי פורום ובין כולם לבין כולם.
אנחנו מעוניינים במחירים הוגנים שזהים למחירי חו"ל, בלי ניפוח מחירים, בלי בזאר טורקי ובלי מסחרה ובלי מריבות.
מעוניינים לשמוע מוסיקה, זה הכל.
אדי
 

גדי בן עזרא

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
8
נקודות
8
האדם שקרא לך דביל הוא במצוקה ראיתה את הקלפים שלו ואין לו אס מנצח אז הוא ממורמר.
 

go_go

אוהב את התחום
הודעות
98
מעורבות
27
נקודות
28
מבלי להכנס למי צודק או לא צודק ,לקרוא לאדם דביל בפורום שאמור לשרת אנשים שחולקים את ההובי שלהם אינו מכבד את בעליו ואין לו מקום בשיח הציבורי.
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
אד ליב
זכית כאן למאה אחוז תמיכה והזדהות מוחלטת למעט חלק ממנהלי האתר
גם לדעתי הגיבוי לו זכה היבואן מטעם ההנהלה היה לא במקום
יש מצב שתחת כובע אחר עמדתו הכתובה של נמר היתה שונה במידה
אבל מאידך, (ולהבדיל ממך) אינני חושב שיש כאן איזה ניגוד עניינים שנשען על מניעים כספיים
לכל היותר זו החברותא של העוסקים/המתעסקים בתחום.
יתכן שזה מה שהטריף את הנמר שכשל בלשונו והתבטא באופן שאסור היה לו מכח מעמדו

כפי שראית מכמה תגובות, זו מדיניות היבואן הנ"ל ,וכמותו יש עוד כמה בודדים ששמותיהם הועלו
את הציוד שלי אני רכשתי מהיבואנים הקטנים ולשמחתי אף לא נאלצתי לנהוג בדרך פשרה
מכיוון שלטעמי הם גם אלה שמחזיקים בסחורה העדיפה והאיכותית יותר בשוק שכבר איננו דל
בקיצור אד - leave (תניח לזה) ונצביע ברגליים
 

נערך לאחרונה ב:

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
חשוב לזכור שאנו חיים במדינה קטנה ושוק מוצרי ה AUDIO האיכותי קטן וממש אינו דומה לשוק הסלולרי למשל. לא מצפה מיבואן בארץ שימכור במחיר חול, אבל מצפה שימכור במחיר הוגן,
לכן להשוות את מחיר המוצר למחיר בחול זה ממש לא נכון.
יצא לי לקנות ציוד AUDIO מיבואנים בארץ במחיר הוגן וגם הזמנתי ציוד יקר של AUDIO מיבואן בחול (כי לא היה יבואן בארץ) , הצרכן צריך לבדוק מה המחיר בארץ ומה המחיר בחול ולעשות את החשבון לבד,
היום אפשר להזמין כמעט כל דבר מחול (ממפיצים) , אז ילך הצרכן לחנות, ישמע את המוצר ויקנה מחול ,
לא חושב שזה מה שמעוניין הסוחר בארץ שתשתה אצלו קפה ותזמין מחול, ואם הוא מפרסם מחירים לא הוגנים אז מן הסתם לא יבואו אליו לשמוע קפה ולשתות רמקולים ופשוט ולא יקנו ממנו...
אני מאמין שמטרת בעלי האתר לקדם את התחום בארץ ואני מסכים לכותב שמעלי (גרופר)
"אבל מאידך, (ולהבדיל ממך) אינני חושב שיש כאן איזה ניגוד עניינים שנשען על מניעים כספיים
לכל היותר זו החברותא של העוסקים/המתעסקים בתחום" והוסיף ואומר שלכל היותר ממניעים של קידום התחום בארץ
 

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
אני עוקב (דיי בתדהמה יש לציין) אחר השירשור שהתפצל לו ומרגיש דיי במבוכה-
מצד אחד, עולה טענה של חבר בפורום, אודות מחירים מופקעים של יבואן מסוים ומצד שני, הוסבר לו כי זהו סוג של "נוהל"- מחיר מחירון כזה או אחר, ובוא לא ניתמם- ליבואן יש עלויות רבות, הוא לא "מעביר יד" כאשר הוא מייבא באופן רשמי מוצר כזה או אחר.. אני מסכים עם הטענה כי אין מקום בעולם המסחרי של היום, להפקיע מחירים ולא להיות צמוד (באופן יחסי וחלקי) למחירי חו"ל. מה גם שאין ולא יהיה מצב שבו הציוד יימחר במחיר ה"מופקע" (לכאורה או שלא- לא נכנס לאימות העניין) אותו מציין היבואן בפלטפורמה זו או אחרת ומשכך הם פני הדברים, ברור לכולם (חוץ כנראה מה ל- "אד ליב")שהמחיר בפועל, נמוך יותר. אני גם לא מאמין שלקוח (מוזר ככל שיהיה ואני לא טוען שהוא מוזר), ישתמש ביבואן מקומי כסוג של "חברת הובלות" לשינוע המוצר לביתו- קנייה של רמקולים, בטח ובטח של פרואק, מלווה בשיח, דין ודברים עם המוכר באשר ליכולותם, טיבם, נסיונו איתם, המלצות לשידוך סוגי הגברה וכו. למה אני מכוון? אני מכוון שמכירה כזו היא סוג של דו שיח מקצועי בין הקונה למוכר וזה עוד בטרם נגענו בסוגיית המחיר! ולכן כל עליית השירשור, מקורה, מבחינתי כמתבונן מהצד וכחבר פורום- לא מקרה תמים ללא כוונת זדון... אז ראית שבחו"ל המוצר זול יותר, אז מה! אתה חי במדינה חופשית וכל אחד יעשה כרצונו (בעניין זה)
הוא יכול גם לרשום 25,000 יורו, אנחנו, כקהל לקוחות, יכולים ואף מחויבים לבצע מו"מ (כל אחד על פי יכולותיו השיווקיות/מקצועיות וכו) ולקבל את המחיר הטוב ביותר- נמר, בזכות הכרותו המעמיקה עם כלל הפתרונות בשוק, יכול להגיע ליבואן ולהגיד לו-"במחירX אני יכול לקבל פתרון של... ולכן, אני אבחר במוצר שלך רק אם, לצורך העניין, הוא יהיה שווה ערך של פחות 30 אחוז לדוגמא, אזי נלין על זה שאין לנו יכולות טכניות כמו של נמר???
באשר לקביעתך ל"ניגוד עניינים" "אינטרסים" ושאר תאוריות הקונספירצייה- אם היית באמת בקיא ברזי העבר של האתר ושל הנפשות הפועלות בו, היית מבין שאין שחר לדברים! ולא, אני לא חבר של נמר, רק מכיר אותו ברמת מפגשים של חברי הפורום ומעריך את פועלו (ויכול להיות שקצת הגזים עם התגובה- בכל זאת- נמר....:)) לבוא עם נשק ה"מקלדת" ולנסות למחוק במחי "רישרוש מקלדת" את פועלו, לא מכבד, לא יאה ומבחינתי, לא ראוי להיות פה ותוכן כזה, דינו להיגנז! כן, למרות ה"ליברליות" וחופש הביטוי, בסופו של דבר זה הבייבי של נמר וזו מתנה גדולה לנו, כחובבי ומתעסקי אודיו-וידאו, שניתנה לנו הזכות לפלטפורמה זו..
לא זכור לי שציינת שהצמידו לך אקדח לרקה ורצו לקחת לך את כרטיס האשראי לביצוע חיוב (ללא תשלומים!), אז במתותה ממך, שחרר- לא נאה לך- אל תקנה ומצא לך דרכים אחרות לרכישת ציוד אבל הדבר לא שווה 5 דפי שירשור
שבת שלום,
יובל
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
בעבר חיינו בעולם של ״יזהר הצרכן״, בעידן השקיפות והמידע עברנו לעולם של ״יזהר המוכר״.
מי שלא מפנים את הכלל יתקשה לשרוד בטווח הארוך.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,304
מעורבות
775
נקודות
113
..... אנחנו, כקהל לקוחות, יכולים ואף מחויבים לבצע מו"מ
זאת בדיוק הבעיה שלנו - מחוייבים לבצע מו"מ - רק בארצינו דבר כזה יכול להיות וקורה.
למה הרי? בכול העולם קיים מחיר נקוב ומומלץ ע"י יצרן, כמובן מותאם למדינה ומיסוי מדינה זו או אחרת, אך בפנים מחיר הינו אחיד בכול מקום ובכול עיר - אין מקום למיקוח - מחיר יש מחיר וממדניות זו לדעתי כולם מרוויחים ואין בזבוז עצבים וזמן - מחיר מתאים? - קונים, לא? - לא, ממשיכים הלאה בחיפוש מוצר שמסתדר אם הכיס.
אני מבין מעט במה עומד מאחורי התמחור כאן, מדינה קטנה, עלויות וכו', אך עדיין, כול פעם נתקלים בקטע של שוני מחירים בין מקום למקום ועדיין קיימים יבואנים שמגזימים - זה די מטיש, אבל קיים פתרון - לא קונים, לא חסר מוצרים בתחום האהוב אילנו. וגם אכן לאחרונה רוב היבואנים נותנים מחיר חו"ל+מע"מ, אך זה אולי בשנה-שנתיים אחרונות.
 
נערך לאחרונה ב:

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
זאת בדיוק הבעיה שלנו - מחוייבים לבצע מו"מ - רק בארצינו דבר כזה יכול להיות וקורה.
.
מה אתה חושב מתרחש בחדרי ישיבות מפוארים כאשר מיליארדרים, גויים לא בארץ, קונים/מוכרים/ממזגים חברות ?

הדו שיח בשורה התחתונה (לא מבחינה לשונית) הוא ברמה ששוק רמלה לוד הוא הופעת הבלט המלכותי של וינה .....רק ששם כולם עם עניבות, מלווים בעורכי דין חדי לשון ועם תיקי עור מעוצבים, ועל כל שקל בשוק רמלה לוד יש להכפיל במיליארד
 
נערך לאחרונה ב:

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,304
מעורבות
775
נקודות
113
:)
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
רוברט, אחד הטובים....:eek:
אתה משווה רמקול ב 2000 פאונד שיש לו מחירון לעסקת אוליגרכים.
מה גם שלא נכחת מעולם במו״מ כזה:rolleyes:
 

robo7

אוהב את התחום
הודעות
450
מעורבות
85
נקודות
28
...הוא יכול גם לרשום 25,000 יורו, אנחנו, כקהל לקוחות, יכולים ואף מחויבים לבצע מו"מ
...........
לא זכור לי שציינת שהצמידו לך אקדח לרקה ורצו לקחת לך את כרטיס האשראי לביצוע חיוב (ללא תשלומים!)
הוא יכול לרשום כמה שהוא רוצה, וללקוח אסור למחות ?
רוצה לקנות קוטג' בזול ? אף אחד לא מכריח אותך לקנות במגה, סע לניו-יורק...
(ורד)
R
 

ronengolanpt

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
333
נקודות
63
כמה דברים שלי חשוב להגיד ..

האחד הוא שנמר עשה ועושה המון למען תרבות האודיו בישראל , הוא הקים אתר לתפארת , יזם תערוכות מושקעות , וערך ביקורות מושקעות , האתר החזיר לי את האהבה למוזיקה ואודיו שקצת נזנח במסלול החיים (לימודים\ילדים\עבודה) , ואני חושב שעל התרומה שלו לתרבות הזאת אין עוררין.

הנושא השני הוא תרבות הדיון שמתפתחת כאן , אני חושב שתמיד צריך לזכור שמאחוריי המקלדת עומדים אנשים , ותגובה פוגענית בפורום יכולה לפגוע ברגשותיהם , ומשם הדיון הופך ללא ענייני ואישי , זה בסדר שיש דעות לכאן ולכאן , אני חושב שאם ננסה לשמור על רמת דו-שיח תרבותית ונעימה , זה יהפוך את השהייה כאן לנעימה יותר.

הנושא השלישי הוא נושא תמחור המוצרים , מתוך ניסיון אישי שלי , קניתי ציוד מדני בכור , ניסן וספיר מפיוז , ואמיר מארמה אודיו , בכל המקומות האלו תמיד נהניתי להיכנס ולשמוע מה חדש , לשבת לקפה , לשמוע מוזיקה טובה , וכשמשהו מצא חן בעיניי , גם לתת לי מחיר תחרותי , גם יחסית למחירי חול.

אז נכון , ואולי לא כל היבואנים כאלה , וחלק עובדים עם שולי רווח גבוהים בהרבה, ויצא לי גם להיווכח בדוגמאות כאלו , במקרים האלו במקום להתעצבן ולכעוס אני פשוט לא קונה שם , אני יעדיף ציוד אחר , או לקנות מחו"ל , הכוח שלנו כקהילה הוא להביא למודעות את הדוגמאות החיוביות של תמחור הוגן , כך שזה ייהפך לסטנדרט שירות במדינה שלנו , אני חושב שזה עדיף בהרבה מכל תגובה פוגענית שלא עוזרת בכלום

קחו לדוגמה את "טיסות סודיות" בפייסבוק , במקום לכעוס על חברה ספציפית שמוכרת במחיר לא תחרותי , הם סורקים את כל חברות התעופה ומוצאים דילים במחירים אטרקטיביים , המודעות הזאת למחירים , גורמת לצרכן לקבל מחירים טובים יותר ולחברות להבין שזה מה שאנו מחפשים , ולבסוף כל החברות יתיישרו לסטנדרט הזה או יישארו ללא קונים.

והנושא האחרון הוא הנושא של קונפליקט המובנה של מנהל האתר שעלול להמליץ על מוצר של יבואן מצד אחד ומצד שני לקבל תשלום מהיבואן על פרסומות באתר , דעתי האישית היא שנמר הוא אדם ערכי , ושמו הטוב חשוב לו , אני באופן אישי התייעצתי אתו והערכתי את דעתו המקצועית שעזרה לי לקבל החלטה. מצד שני , אם למישהו יש חשש שיש כאן קונפליקט שעלול להשפיע על מקצועיות ההמלצות , זה בסדר גמור , ובמקרה שכזה אני ממליץ להתייעץ עם מי שאתם חושבים , ובעיקר עם אוזן ימין ואוזן שמאל שלכם , בדרך כלל הם ייתנו לכם את העצה הכי טובה , אני חושב שזה עדיף בהרבה מהאשמות לא מבוססות על המלצות שנובעת מבצע כסף , שפוגעות במנהל האתר , וחבל ..

שבת שלום והרבה מוזיקה טובה
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
רוברט, אחד הטובים....:eek:
אתה משווה רמקול ב 2000 פאונד שיש לו מחירון לעסקת אוליגרכים.
מה גם שלא נכחת מעולם במו״מ כזה:rolleyes:
בקשר לאוליגרכים, גם כשמלכת אנגליה אוכלת חומוס היא מפליצה לאחר מספר שעות.....מקווה שאתה מבין את הנמשל.
 
נערך לאחרונה ב:

Yasmart

אוהב את התחום
הודעות
184
מעורבות
86
נקודות
28
הוא יכול לרשום כמה שהוא רוצה, וללקוח אסור למחות ?
רוצה לקנות קוטג' בזול ? אף אחד לא מכריח אותך לקנות במגה, סע לניו-יורק...
(ורד)
R
בטח ובטח שמותר למחות, השאלה באיזה אופן... אין לאף אחד (לדעתי) ויכוח על העניין עצמו כמו התצורה שהעניין הוצג.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
גם כשמלכת אנגליה אוכלת חומוס היא מפליצה לאחר מספר שעות.....מקווה שאתה מבין את הנמשל.
בשבילך (כנראה שאתה לא צריך)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מה אתה חושב מתרחש בחדרי חדרים מפוארים כאשר מיליארדרים קונים/מוכרים/ממזגים חברות ?

הדו שיח בסופו של יום הוא ברמה ששוק רמלה לוד הוא הופעת הבלט המלכותי של וינה .....רק ששם כולם עם עניבות, מלווים בעורכי דין חדי לשון ועם תיקי עור מעוצבים, ועל כל שקל בשוק רמלה לוד יש להכפיל במיליארד

מה הקשר בין החלטה צרכנית של קניית מוצר שיש לו מחיר מחירון מוגדר לבין סגירת עסקאות מורכבות בין חברות?

לגבי שאר הנושאים:
1. תקיפת האתר ונמר: אני סולד מהדרך הזאת. אי אפשר וזה לא פייר לצפות מהנהלת אתר שתיקח "צד". הם לא פעילים חברתיים ולא לוביסטים של חברות. הם איפשהו באמצע. ואולי בכלל לא על הסקאלה.
2. אני לחלוטין חולק על נמר ש"בארצנו" צרכן צריך להיות מוכן נפשית להתמקח על מוצר כשהוא קונה מחנות או יבואן. להכניס את זה כתנאי מקדים לכל תהליך רכישה זה מטומטם, זאת התנהלות פריטיבית של באזאר תורכי וזה תרבות שיוצא ממנה רק רע. יש לזה אינסוף דוגמאות.
קח יבואנים כמו אייל פור ז"ל, גם לסרי, ארמה... לא יודע מתי לאחרונה היית בפוזיציה של "צרכן מן המנין", נמר, אבל ניסית פעם להתמקח איתם על מחיר? ברוב המקרים, שקל הם לא יורידו לך. ובכוונה אני נוקב בשמות, כי ההתעקשות שלהם על מחירים היא מכוונת ומשרתת את המותגים שאותם הם מייצגים.. מגינים על הערך שלהם ביד2, מגינים על הלקוחות שלהם שירצו לשדרג, וקשה מאד לקבל אצלם "מחיר סופי" השונה מהותית מה"מחיר ההתחלתי". בכלל, אני לא מבין מה זה "מחיר סופי" ומה זה "רציני". שני מושגים שאותי, בתור צרכן שמצפה לקבל שירות טוב, בייחוד ברמות מחיר כאלה, מקוממים.
איפה בכל זאת הגמישות באה לידי ביטוי? בטרייד-אין. במחירי תצוגה. בקניה חוזרת. בשידרוג.

3. גם ליבואנים שהזכרתי, וגם ליבואנים הקטנים שלא הזכרתי, מחירי הפתיחה הם תמיד *הוגנים*. ואתה יודע מה? גם אם הם נראים גבוהים, אפשר לקבל הסבר, ובדר"כ מצוין. סתם דוגמא: "ערן, למה המחירים של לקסמן בארץ כ"כ הרבה יותר יקרים מביפן?" תשובה: מעבר למשלוח, נושא הסכם הסחר, נושא מחירי הייצוא, וכדוגמא מביא לי את מחירי ארה"ב - הגבוהים לעיתים ב- 30% ממחירי המחירון שלו בארץ! אז יש הסבר.

4. עם אלגזי ספציפית לי יש בעיה. קניתי בעבר שני רמקולים של פרואק, אחד חדש ממנו, והשני יד שניה. הרמקול עלה בשנת 2001, 2000 פאונד באנגליה ויותר מ- 15,000 ש"ח בארץ. אנחנו מדברים על לפני 16 שנה. כבר היתה גישה למחירי חו"ל. נשכתי את השפתיים וקניתי כי זה היה דרך חנות של אדם שאני מעריך, כי מאד מאד רציתי את הרמקול הספציפי עוד מתקופת הילדות שלי. אבל להגיד לכם שהרגשתי שקיבלתי מחיר טוב? ז*ן בע*ן!

כנ"ל לגבי מוצרים של קיימברידג' אודיו.

ההסברים שקיבלתי מבעל החנות שקניתי ממנו נגעו בעיקר למחירי ייצוא גבוהים של החברות. כלומר, "ניקה" את היבואן מאשמה. מין הסתם גם העובדה שהמכירה היא דרך מפיץ / חנות, מוסיפה כמה עשרות אחוזים למחיר. השורה תחתונה נשארת זהה: המחיר לצרכן הרבה פחות אטרקטיבי.

עבורי, צרכן "מנוסה" בתחום שלנו, היבואן הזה וכשכמותו נשארים בגדר דינוזאורים שאבד עליהם הכלח, או בניסוח מעט יותר חריף: מי שקונה מהם - פראייר. גם אם התימחור שלהם מותח את היכולת שלהם לקצה, האם שווה לשקול בכלל חברות שיש להם כאלה מחירי ייצוא גבוהים? לדעתי לא. פרואק אחלה חברה. אבל אם הם מנקנקים לקוחות מחו"ל, אז שיישארו למכור באנגליה. יש היום מספיק אלטרנטיבות.

הבעיה היא שלא אני ולא 90% מכותבי הפורום הם הלקוחות של יבואנים כמו אלגזי. אבל, אני כן תומך נלהב של ויקי כנאפו של האודיו. (גם אם זה לא קוטג'), ואם יש הזדמנות להציף את הנושא, אני אבחר לעשות את זה, כדי שצרכן שלא מעורה בתחום ידע שיש לו אפשרויות אחרות.

5. הטענה של "מותר ליבואן למכור פי 1000 מהמחיר המומלץ לצרכן וחובותינו כצרכנים להחליט אם זה מתאים לנו או לא", ע"ע "שוק חופשי", גם היא שערורייתית, מקוממת, ומעודדת חוסר אמון בסיסי בין נותני שירות לצרכנים. או במילים פשוטות: טענה דוחה. אם אני שומע משהו שמריח ככה מנותן שירות או מוכר מוצר, אני מתרחק מהם כמו מאש.

6. עם כל הכבוד לאלגזי (ובאמת שיש כבוד. הוא מוכר מוצרים מצויינים כבר עשרות שנים), טענתו ש"הלקוח לא היה רציני, לא בא אלי, לא שמע את הרמקול ולא החליט שהוא רוצה אותו" גם היא שייכת לאזור הלבנט ובעיקר רלוונטית לשוק השטיחים הסרוגים, לא שוק של מערכות סטראו, ולא במדינה מתקדמת. לא מדובר פה בעסקה של מליונים. מה כ"כ קשה לתת מחיר אצלכם באתר? מה זאת המנטליות הזאת של לתת מחיר גבוה כדי שאפשר יהיה להוריד אותו במעמד המכירה? תאשימו את הצרכן הישראלי שככה הוא מתנהל? אוקיי. אז תאשימו. רק תדעו שיש דרך אחרת, וכבר הולכים בה יבואנים שמתחרים בכם.

7. הגיע הזמן להתקדם לשקיפות גבוהה יותר, מחירים טובים יותר, ואולי - עבור היבואנים - לשקול מודל עסקי טוב יותר. למשל: לוותר על חנויות הקצה, בייחוד במוצרי נישה. במדינתנו הקטנטונת יש הבדל קטן מאד בין לנסוע מרמת הגולן לחיפה כדי לשמוע פרואק, לבין לנסוע מרמת הגולן להוד השרון.

בזאת תם טקס יום העצמאות.
 
נערך לאחרונה ב:

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
כמה דברים שלי חשוב להגיד ..
חברות התעופה ומוצאים דילים במחירים אטרקטיביים , המודעות הזאת למחירים , גורמת לצרכן לקבל מחירים טובים יותר ולחברות להבין שזה מה שאנו מחפשים , ולבסוף כל החברות יתיישרו לסטנדרט הזה או יישארו ללא קונים.

שבת שלום והרבה מוזיקה טובה
מסכים עם כל מה שכתבת למעט זה.
הבעיה כאן היא שרמקולים זה לא כרטיסי טיסה, ואני חותם לך שלפחות 60% ממי שנכנס לאלגזי או אחד מסניפיו ברחבי הארץ לא מודע כלל להיצע האלטרנטיבי שיש, ולא נכנס לעובי הקורה של התימחור. למה? זה אופי הלקוחות. רוצים מוסיקה אבל רוצים לגמור עם זה מהר. הולכים למי שמחייך אליהם וקונים מה שיש. בודקים מעט. ולכן חשוב שיש דיון כזה. כי כשכותבים PROAC, ואז שוב, פרואק, ואז שוב PROAC אנגליה ו- D25 ו- D28 של פרואק ועוד חברות אחרות כמו Cambrdige Audio, אז העמוד הזה ייעלה בתוצאות החיפוש (אם לא ימחקו אותו).

לא אותו הדין עם כרטיסי טיסה, שם יותר קל למצוא אינפורמציה, התחום הרבה יותר תחרותי, והמחזור הקניה קטן בהרבה (גם בזמן וגם בתקציב)
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
מה הקשר בין החלטה צרכנית של קניית מוצר שיש לו מחיר מחירון מוגדר לבין סגירת עסקאות מורכבות בין חברות?

.

להזכירך הנושא שהגבתי עליו היה "בזאר תורכי" ומכאן התגובה שלי - מה לא ברור לך ?
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור