סונוס פבר - חדש!!!


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
לא בדיוק.

זה הטוי בצביעה אחרת ובגירסת למיטד אידשן.

תומר
 

תמונות מצורפות

  • toynewr-.jpg
    toynewr-.jpg
    KB 80.5 · צפיות: 286

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
קשה שלא להתאהב במראה הסונוספברי.

שיהיה בהצלחה.
 

אלוהיםאדירים

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
0
נקודות
0
היום אין לך סיכוי תומר. כל הפורום קאבאס.
תנסה שוב בשבוע הבא. :p

למרות שהאיטלקים האלה אלופי העיצוב
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
לפעמים נדמה לי שסונוס פאבר נקנו ע"י טויס אר אס עם הדגמים המצועצעים האלה.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
עזוב, צפיד, הם גאונים.
הלכו על אסטרטגיה שמציבה את העיצוב במקום הראשון ומייצרים רמקולים שמצליחים לגרום לאנשים להוזיל ריר. בזכות זה הם מוכרים רמקולים כמו שבמכולת השכונתית שלך מוכרים לחמניות בבוקר, ומצליחים לתמחר אותם במחירים מצויינים (מבחינת היצרן כמובן).
לטעמי ובבדיקות שאני עשיתי, אין שום קשר בין איכות הסאונד של הרמקולים שלבם למחיר שלהם. יש רמקולים שנשמעים פי כמה יותר טוב, ועולים פחות או באותו מחיר מקביל, אבל נחשבים לפחות פופולאריים וחודרים פחות טוב לשוק.

מסקנות?
1. העיצוב בהחלט קובע בשוק ורמקול שנראה בון בון ומקשט יפה את הסלון, נמכר טוב.
2. מנהל השיווק והמנכ"ל של סונוס פאבר יודעים לעשות עסקים.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני מוכרח להגן על סונוס במקרה הזה.

הגווארינרי הוא בהחלט רמקול ראוי, הקרמונה החדש {שהיה אצלי בסקירה} גם כן רמקול מעולה, הגראנד מזזה של אופרה גם כן רמקול מעולה, אולי אלה יציאות, פוקסים או מה שתרצה אבל זו השורה התחתונה. הצליל.

לגבי שאר הרמקולים האיטלקים ששמעתי בעצמי אני נוטה להסכים איתך. יש להם עיצוב מרהיב אבל רובם נשמעים פחות טוב ממה שהם נראים.
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,039
מעורבות
97
נקודות
48
קרמונה מעולה בשוואה למה ? הגראנד מזה מעולה בהשווה למה ? השורה התחתונה אומרת שהחברה הזאת טובה אבל צריכה עוד הרבה להשתפר לפחות בעיני !!
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
זה יפה?!
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אני מוכרח להגן על סונוס במקרה הזה.

הגווארינרי הוא בהחלט רמקול ראוי, הקרמונה החדש {שהיה אצלי בסקירה} גם כן רמקול מעולה, הגראנד מזזה של אופרה גם כן רמקול מעולה, אולי אלה יציאות, פוקסים או מה שתרצה אבל זו השורה התחתונה. הצליל.

לגבי שאר הרמקולים האיטלקים ששמעתי בעצמי אני נוטה להסכים איתך. יש להם עיצוב מרהיב אבל רובם נשמעים פחות טוב ממה שהם נראים.

אני התייחסתי רק לסונוס פאבר.
1. שמעתי כמה פעמים את גראנד פיאנו, עם הגברות מצוינות - רמקול סתום וסתמי לטעמי.
2. שמעתי את הקרמונה, דור קודם - רמקול סביר ותו לא. לא מדהים ולא מרגש ולא מיוחד בכלום. לא גרוע אבל גם לא ממש טוב. העיצוב יוצא דופן ויפה מאוד. המחיר לא מוצדק, למרות הגימור המדהים.
3. שמעתי כמה פעמים את האליפסה ופשוט לא האמנתי שרמקול כ"כ יקר ו"נחשב" יישמע כל כך 'פארש'. הפעם האחרונה הייתה לפני כמה חודשים בניו-יורק, רציתי לבדוק אותו עם הגברה יקרה. הוא חובר להגברה 'מפוארת' של מקינטוש: זוג מנובלוקים מפלצתיים, קדם מגבר עצום ו CDP ענק, כל העסק שוקל מאות ק"ג. התוצאה הייתה פאדיחה לדעתי. לא מבין בכלל ממה מתלהבים ממנו. (ועוד סחבתי איתי את אישתי שתחיה, שלא הבינה על מה המהומה ומי מוכן לשלם איזה מאה אלף דולר על הסט הזה).
4. הקונצרטו אמנם מפתיע ביחס לגודל שלו, אבל יש רמקולים בגודל הזה שנשמעים הרבה יותר טוב ממנו. רפרנס 3A דה קאפו למשל, ויש עוד רבים וטובים שאתה מכיר טוב ממני בוודאי.
5. את הגווארינרי מהדור הישן אהבתי. רמקול מצויין לדעתי, אם כי קצת רזה, והים אני לא חושב שהייתי יכול לחיות איתו.

לא שמעתי את האמאטי היקר (שחבר מכובד ועצבני בפורום הזה הסביר לי פעם שאחרי ששמע את ה - VR4JR הקטנים שעולים אולי חצי או פחות, החליט למכור את האמאטי שלו). גם לא שמעתי את הסטראדיבארי המאוד יקר, אבל אם הולכים שם בקו של האליפסה אז אולי לא ממש הפסדתי. את כל הסדרה החדשה של TOY אני לא מכיר גם כן.

שורה תחתונה, מהנסיון שלי: עיצוב 10. מחיר יקר. ביצוע בינוני.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
קח אחד.

אני מדבר גם על הגווארינרי הישן, את החדש פחות אהבתי אבל עדיין מדובר ברמקול מעולה.

עם כל השאר לגבי סונוס אני נוטה להסכים איתך מלמד הקרמונה החדש שהוא רמקול מצויין לטעמי.
להבדיל מהישן הוא הרבה יותר נטרלי, התחום הנמוך מדויק והתחושה היא שהם לקחו את הרמקול לצד היותר "אודיופילי" והפחות "מרשים בדקה הראשונה".
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
קח אחד.

אני מדבר גם על הגווארינרי הישן, את החדש פחות אהבתי אבל עדיין מדובר ברמקול מעולה.

עם כל השאר לגבי סונוס אני נוטה להסכים איתך מלמד הקרמונה החדש שהוא רמקול מצויין לטעמי.
להבדיל מהישן הוא הרבה יותר נטרלי, התחום הנמוך מדויק והתחושה היא שהם לקחו את הרמקול לצד היותר "אודיופילי" והפחות "מרשים בדקה הראשונה".

לא מכיר את הקרמונה החדש. שמעתי רק את הישן.
בכל מקרה, מעריך את דעתך.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
מישהו שמע Electa Amator MK 2 בהשוואה ל MK 1 ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא מכיר את הקרמונה החדש. שמעתי רק את הישן.
בכל מקרה, מעריך את דעתך.

תודה ידידי.(ורד)
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
סונס פאבר אכן אלופי העולם בעיצוב

אבל מי לעזאזל רוכש רמקולים שמיוצרים בנגריה כזו? ;)


(lol)






amati5.jpg





למען האמת גם אני חושב שהעיצוב של סונס זה בית ספר לעיצוב ופרוגרסיבי ביותר.
ואין אחד שלא היה רוצה עיצוב כזה אצלו בבית, במיוחד "בעלת הבית" {שלא נדבר על הרושם שהם נותנים למבקרים חולפים}
הבעיה זה הסאונד שלא מתחבר ליופי {למרות שיש כאלו שזה פחות חשוב להם...}
ואכן הרמקולים נחמדים ולא יותר,לטעמי. בוודאי שיש מתחרים עדיפים יותר לאין שיעור,אבל מה?
העיצוב שלהם פושר/ארכאי/לא אסתטי/שבלוני/רוטיני ושאר ביטויים -אבל הסאונד? עדיף.

מה כל אחד מחליט? זה פחות חשוב לי.
אבל אין לי ספק לרגע שעיצוב טוב מהווה יתרון שיווקי על פני רמקולים יותר שבלוניים.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הרמקול לא כזה יפה...קצת הגזמתם.

אם תסתכלו טוב תוכלו לראות את פינוקיו רץ שם.
 

Avner

אוהב את התחום
הודעות
326
מעורבות
46
נקודות
28
לדעתי הטוי לא ממש יפה לא בגימור שמוצג כאן ולא בגימור הרגיל.
אבל סונוס פאבר לא מייצרים רק רמקולים יפים אלא בהחלט מייצרים רמקולים איכותיים
וכן אני בהחלט בוחר מוצר שהו גם סוג של "רהיט" מודה לא הייתי מוכן להכניס לסלון משהו שלא יראה בין סביר ליפה
אם היה לי חדר יעודי פרטי מילא.
שמעתי את הגוארנרי החדש ממש מעט זמן ואת הקרמונה וגם את הקרמונה אודיטור
ואני חייב לספר משהו
שמעתי את האודיטור עם סאב של רל והגברה של פאטוס
המקור היה מרידיאן
לעומתם הושמעו הקרמונה + קונארד גונסון אותו מקור ואותו סאב B1
לטעמי,אישית קיבלתי צמרמורת מהאודיטור לי זה נשמע הכי טוב
אני לא בטוח שהקונארד גונסון עושה חסד עם הקרמונה
אם הייתי צריך לבחור עכשיו על סמך הבדיקה הזו
האודיטור + B1 + פאטוס
 

il62

עוסק בתחום
הודעות
597
מעורבות
32
נקודות
28
סונאס פאבר -אהבת חיי

סונאס פאבר .....
הסט של חיי...כולו על טהרת החברה
אבל הדגמים של פעם ....כולו אהבה טהורה של עשיה
אין ספק
חברה מהתקופה שהרמקולים היו מעץ והאנשים מברזל
לא כמו בחברות אחרות שם המצב ...............הפוך
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
לדעתי, הטוי השחור/אדום ממש יפה בגימור שמוצג כאן.

תומר
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
נוטה להסכים עם ישראל,מה שסונוס פאבר עשו פעם זה מה שהביא אותם לאן שהם היום.
מדובר על רמקולים מאוד איכותיים ומאוד רומנטים .
לי היו בערך 4 דגמים שלהם שניגנו לא מעט זמן ואני חושב שזה מה שהכניס אותי לתחום.

מי שמכיר את סונוס פאבר ולא מקריאת מגזינים מתצוגות אלא ממש חי עם הרמקולים שלהם לא מעט זמן מבין שמדובר ברמקול מעולה בכל מדד אפשרי(עיצוב ומוסיקליות).
לפי מה שהבנתי המשפחה שניהלה את החברה התחלפה ויחד עם זאת התחלף גם סגנון הייצור ומיצוב החברה(המונית יותר מסחרית יותר).
נמר ציין את אופרה- אני לא חושב שאופרה במיוחד הדגם שציינת מתקרב באיזשהו מדד לבנייה האיכותית של סונוס פאבר ,לא שמעתי את הרבה דגמים של אופרה אבל ממה ששמעתי-זה לא לטעמי ואין קשר לSF לא בסאונד ולא בבנייה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
צפיד ידידי.

לא טענתי לרגע שאופרה וסונוס פאבר הם באותה רמה. טענתי שיש ציוד איטלקי שנשמע טוב ונראה טוב. האופרה גראנד מזזא שימש כדוגמא לרמקול כזה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור