רמקולים חלק שני: ההצבה, ההצגה, והתחושה


shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,354
מעורבות
658
נקודות
113
לא רואה קשר בין מחירים של מוצרים לתוצאה, וזה לא ממש משנה מה היבואן בהונג קונג מחבר אליהם או מה החברה של דיפטיק מחברים. יש המון הגברות שיזיזו יפה את הרמקול לא הייתי ננעל על כלום.
מסכים לחלוטין. לאחרונה חבר כאח הניע רמקולים שעולים לא מעט german physics borderland mk5 , עם רדפורד בן 60 שנה שצועק 25 וואט. לטעמי לא היה חסר כלום , הבאס היה מלא , ובכלל הרגשתי שהרמקול מנגן מצויין. היצרן אגב מדבר על 400 וואט+ ... העובדה שהחבר מכר את המגבר - שלא על דעתי ולהפתעתי - מלמדת 2 דברים : א, שדעתי לא נחשבת כנראה... ב. שטעמים שונים וצרכים שונים לכל אחד מאיתנו .
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
הי רן,
תודה על הסקירות ושיתוף החוויות, מאוד נהנתי.
אני מכיר את חוויית "הקיר המנגן" והיא מרגשת, לא מכיר את חוויית "המפל" והיא מסקרנת. הבנתי ששמעת הרבה מוזיקה קלאסית וגם כמה קטעים של פופ, רוק ומוזיקה ישראלית. שתי השאלות שלי -
1..האם חווית "המפל" חזרה על עצמה בכל סגננות המוזיקה ובכל סוגי ההקלטות?
2. האם ניסית לשמוע את אותו סט ואת אותם קטעים, פעם עם סאב אחד ופעם עם שניים? הרגשת בהבדלים?

חג שמח ושקט לכולם.
תודה. אכן, חג שקט ושמח לכולם. תשובות לשאלותיך:

1. משהו שלא כתבתי בשרשורים עד כה. חוויית ההאזנה לרמקולים של דיפטיק מדגם 160 משתפרת פלאים לא רק כאשר מציבים אותם במקום האופטימלי בחדר, עניין שנכון לכל רמקול. אלא גם כשהמאזין מציב את עצמו במיקום האופטימלי כלפי הרמקולים. למה אני מתכוון? את ההאזנה התחלתי בחלל הפתוח (למסדרונות) כשאני יושב על כסא משרדי ניתן לכוונון (עניינים של כאבי גב בעונת מעבר) כשהאוזן בגובה יותר מ-110 ס״מ. שמעתי לפתיחה דווקא את אביתר בנאי ב״מתי נתנשק״ וזה היה גרוע. הייתי טוטאלית מחוץ לחוויה. סיפרתי לדן נגר והוא פקד עלי ״קום, ותוריד עם הבוכנה את הכסא לגובה המינימלי שלו״ - ירדתי לגובה המינימלי - 105 ס״מ גובה אוזן ותוך שניה הוכנסתי לתוך החוויה - מפל המים, הקיר המנגן וכל היתרונות העצומים של רמקול ריבון פול-ריינג׳ פלאנרי. הבדל של שמים וארץ ב-5 ס״מ גובה, ומשם חווית מפל המים חזרה על עצמה בכל סגנונות המוסיקה ובכל סוגי ההקלטות. זו הגדולה של הרמקול.

2. ועכשיו נעבור לחוויה בחדר השני עם זוג הסאבים של פרליסן. התשובה היא לא יודע. לא עלה על דעתי לבקש לשמוע בסאב אחד או בשניים כדי לחוות אם יש הבדלים. נתת לי רעיון להאזנה הבאה. תודה. בכל מקרה גם אם יהיו הבדלים לטובה בשני סאבים זה יכניס אותי לבעייה קשה. בסלוני הלא סלחני אין מקום בקו הקדמי-סמוך ל״בולען״ לשני סאבים של פרליסן. אם וכאשר, האפשרות היחידה תהיה לשלב סאב שני בקו האחורי שבו הקיר סטנדרטי ותקני לחלוטין.

2.א. לכאורה, פתרון נוסף יהיה להפוך את כיוון הישיבה בסלוני הלא סלחני, אבל זה לא ישים משלל סיבות: שינוי מיקום מזגן, שינויים גדולים במערכת החשמל ובחיבור לאינטרנט בסלון, ויתור על ויטרינת זכוכית בעלת ערך סנטימנטלי-משפחתי, קירבה של כל מרכיבי המערכת וגם של רמקול דיפטיק קדמי לחלון זכוכית ענק לכיוון מערב שסופג המון חום ואור בין החודשים מרץ לספטמבר בכל שנה.

כל המערכת בנוייה בארבע וחצי השנים האחרונות כדי שמעמדי פיניט אלמנט ועליהם הציוד, הטלויזיה, הסאב וופר וזוג הרמקולים הקדמיים בצירוף שקע חיבור לרשת, 3 שקעי חשמל הדרושים להפעלת המערכת (אחד מהם קריטי במיוחד בעל קו ישיר לארון החשמל הדירתי ) ממוקמים כולם בתוך וסמוך לנישה הבולענית שגורמת לרוב הבעיות האקוסטיות. בצד הזה של הסלון ממוקמים גם שני חלונות קטנים שהתריס בהם סגור כל הזמן, כדי שהחום שמגיע מצד מערב לא יזיק למרכיבי הציוד במערכת. בצד השני של הסלון אי אפשר יהיה לסגור בתריס את חלון הזכוכית הענק, משום שבמקרה כזה הסלון יהפוך לחשוך כמעט לגמרי (ואז אולי כן יהיה אפשר להכניס מקרן עם מסך קבוע ענק בגודל 130 אינץ׳ ויותר?)

תודה. הגשמת לי עוד חלום! סתם, סתם, אני לא איש של מקרנים, אלא מכור כבר שמונה שנים לקונטרסט האין סופי ולרמת השחור של ה-OLED, אבל זה כבר שייך באמת לפורום קולנוע ביתי.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
865
מעורבות
413
נקודות
63
רן
איזו סדרת פוסטים!
העיסוק שלך באותו מפל צליל שניגר וניתז עליך מלמעלה (ושאין לי מושג במה מדובר) הוא הוא התחביב הזה, התעמקות במה עושה את זה לכל אחד, בלי להתבייש ובלי לתת חשבון למישהו. "דע את עצמך" ממקדש אפולו בדלפי, הגירסה האודיופילית :)

אנסה לקחת ממך דוגמה.
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
רן
איזו סדרת פוסטים!
העיסוק שלך באותו מפל צליל שניגר וניתז עליך מלמעלה (ושאין לי מושג במה מדובר) הוא הוא התחביב הזה, התעמקות במה עושה את זה לכל אחד, בלי להתבייש ובלי לתת חשבון למישהו. "דע את עצמך" ממקדש אפולו בדלפי, הגירסה האודיופילית :)

אנסה לקחת ממך דוגמה.
תודה. אתה מוזמן לחוות את קסם הרמקול הפלאנרי ריבוני המלא (פול ריינג׳) של דיפטיק ב״סינמארט״ בנתניה, ואז יהיה לך מושג במה מדובר. אנסה להסביר - הצליל שניגר וניתז עלי מלמעלה ובלשוני ״מפל המים״ הוא מה שקוראים האודיופילים קיר מנגן / במה גבוהה כלומר במת צליל תלת מימדית למלוא רוחב החדר, למלוא עומק החדר (שמאחורי הרמקולים, מה שנקראה במה אחורית) ולענייננו גם למלוא הגובה עד לגובהם הפיזי של הרמקולים (במקרה זה 162.5 סנטימטרים ואפילו יותר). אני מקווה שעכשיו הכל מובן.
 

נערך לאחרונה ב:

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
רן, סקרן לדעת באם האפקט בהקלטה של גשר על מים סוערים של סיימון וגרפינקל מזכיר במשהוא את אפקט המפל שאתה מתאר.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
865
מעורבות
413
נקודות
63
תודה. אתה מוזמן לחוות את קסם הרמקול הפלאנרי ריבוני המלא (פול ריינג׳) של דיפטיק ב״סינמארט״ בנתניה, ואז יהיה לך מושג במה מדובר. אנסה להסביר - הצליל שניגר וניתז עלי מלמעלה ובלשוני ״מפל המים״ הוא מה שקוראים האודיופילים קיר מנגן / במה גבוהה כלומר במת צליל תלת מימדית למלוא רוחב החדר, למלוא עומק החדר (שמאחורי הרמקולים, מה שנקראה במה אחורית) ולענייננו גם למלוא הגובה עד לגובהם הפיזי של הרמקולים (במקרה זה 162.5 סנטימטרים ואפילו יותר). אני מקווה שעכשיו הכל מובן.
תודה רן. מה שניסיתי להגיד שלכל אחד קריטי סט מיוחד של דברים בצליל ובגלל שאי אפשר הכל, ההכרה של הדברים האלה עוזרת.

כשאגיע בפעם הבאה לדן היקר אבקש לשמוע. לא שמעתי דיפטיק אבל מאוד מאוד אוהב מגנפאנים ואם היה לי מקום מתאים עבורם...
אני חושב שישבתי פעם אחת מאחורי התזמורת. אולי בהיכל התרבות הקודם. בקונצרטחבאו ובאולם פילהרמוני בברלין (עליו דיברת? זה שהתזמורת נמצאת במרכז קצת כמו הופעת רוק באיצטדיון?) ישבתי לפני כמה חודשים במקום קרוב אך מקדימה. בכלל ההבדלים בין אולמות קונצרטים נושא מרתק שלא פגשתי שמדברים עליו בשיחות אודיופיליות. אפילו בין אולמות עם קונצנזוס יש הבדלים מעניינים בצליל.
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
תודה רן. מה שניסיתי להגיד שלכל אחד קריטי סט מיוחד של דברים בצליל ובגלל שאי אפשר הכל, ההכרה של הדברים האלה עוזרת.

כשאגיע בפעם הבאה לדן היקר אבקש לשמוע. לא שמעתי דיפטיק אבל מאוד מאוד אוהב מגנפאנים ואם היה לי מקום מתאים עבורם...
אני חושב שישבתי פעם אחת מאחורי התזמורת. אולי בהיכל התרבות הקודם. בקונצרטחבאו ובאולם פילהרמוני בברלין (עליו דיברת? זה שהתזמורת נמצאת במרכז קצת כמו הופעת רוק באיצטדיון?) ישבתי לפני כמה חודשים במקום קרוב אך מקדימה. בכלל ההבדלים בין אולמות קונצרטים נושא מרתק שלא פגשתי שמדברים עליו בשיחות אודיופיליות. אפילו בין אולמות עם קונצנזוס יש הבדלים מעניינים בצליל.
את תחושת הגובה מקבלים יחסית בלא הרבה כסף (במונחים של שוק האודיו העולמי הנוכחי) רק ברמקולים אלקטרוסטאטיים או רמקולים פלאנאריים. במרטין לוגאן ובמגנאפאן המחירים מתחילים בארה״ב בכ-2800 עד 3000 דולר לזוג רמקולים שגובהם 150 ס״מ לפחות. לדיפטיק יש מודל שגובהו 140 ס״מ ושמו DP140, לא ביררתי מה המחיר שלו בצרפת או בישראל, ומעליו DP160 שממנו כה התלהבתי. היתרון של מרטין לוגאן שכל הדגמים האלקטרוסטאטיים שלהם הם רמקולים היברידים - כלומר הפאנל הוא אלקטרוסטאטי אבל הבאס מופק מיחידה אחת (בדגם אחד) או שתי יחידות (ב-6 דגמים נוספים) של וופר דינאמי. התצורה ההיברידית מאפשרת יצירת רמקולים צרים יחסית לפלאנאריים. רוחב הדגמים ההיברדיים של מרטין לוגאן מתחיל בכ-25 ס״מ. הרמקולים שלהם שאותם החזקתי במשך עשרים שנה היו ברוחב כ-30 עד 32 ס״מ וגודל כזה הרבה יותר ידידותי בסלון.

יש למרטין לוגאן בעיות - ליין הרמקולים האלקטרוסטאטיים שלהם הוא מיושן יחסית ויצא לשוק על שלל דגמיו בין השנים 2011-2016.

הפאנל האלקטרוסטאטי שלהם חשוף לאוויר הבית או הדירה שבה ממוקמים הרמקולים ולכן רגיש מאוד לאבק, אדי עישון, עשן ואדי בישול ולחות. אני מדבר מנסיון אישי רב שנים. מרטין לוגאן ממליצים עד היום בחוברות הוראות השימוש שלהם לשאוב את הפאנל באמצעות שואב אבק בטכניקה שהם מסבירים היטב כיצד לבצע כדי להימנע מהצטברות חומרים מזיקים על הפאנל העשוי מחומר הקרוי מיילאר.

גם פאנל הריבון אצל חלק מהיצרנים עשוי ממיילאר (דיפטיק, פאנל הקוואזי ריבון של מגנאפאן) אבל רק דיפטיק הם היחידים מיצרני רמקולי הריבון פול ריינג׳ שמצהירים באתר שלהם שהרמקולים שלהם ״אינם מפחדים מאבק או לחות״ וזה ציטוט שלהם. הבעייה של רמקול פלאנארי שיוצר את אפקט הצליל התלת מימדי רוחב-עומק גובה הוא תמיד המימדים. פעם קראתי לזה: ״להקת הדלתות״.

ולגבי אולמות הקונצרטים ואפקט הוואו בהאזנה מאחורי הבמה (היכן שזה ניתן) אכן התכוונתי לפילהרמוני בברלין אבל אולמות עם שורות קהל מאחור יש גם בגרמניה בדרזדן ובלייפציג. לדעתי כל מקום אחר באולם הוא פשרה כואבת. אני יושב בשנה וחצי האחרונות קרוב מאוד לבמה שורה 1 או 3 בקונצרטים של הפילהרמונית בתיאטרון ירושלים ולאורך כבר כ-15 קונצרטים אני כל הזמן מצטער על המקום שהיה לי בבנייני האומה ושאיננו קיים יותר (כי הפילהרמונית ושום תזמורת אחרת לא מנגנת שם).
 

נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: omi

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
רן, סקרן לדעת באם האפקט בהקלטה של גשר על מים סוערים של סיימון וגרפינקל מזכיר במשהוא את אפקט המפל שאתה מתאר.
סקרנת אותי, בדקתי ואכן כן. ניגנתי את גשר על מים סוערים בהקלטת האודיו המקורית בערוץ הרשמי של סיימון וגרפונקל ביו טיוב (VEVO). עשיתי זאת כדי שהטלויזיה תפעל ואז אוכל לשבת על הכסא שלי להתרשם ואחר כך לבדוק את גובה הצליל ביחס לגובה הטלויזיה שלי (77 אינץ׳ - מסך בגובה מטר שתלוי על עגלת הצבה בגובה 70 ס״מ ובסה״כ 170 ס״מ). הקולות של סיימון וגרפונקל בקטע הזה הגיעו לגובה של כ-160 ס״מ מהחלק העליון ביותר של המסך. רק שיהיה ברור - הרמקולים של הטלויזיה לא פעלו. הצליל בקע רק מזוג הרמקולים הקדמיים + הסאב.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
תודה רן,מאשר את הגובה ,לפי התחושה גם יותר לא רק הקולות גם הגל הרועם שמתקבל מאיזו מניפולציה בהקלטה או מה שתהיה הסיבה.אצלי זוג רמקולים בגובה 100 סמ בסטריאו.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
חזרתי עכשיו מדן.
הרמקול הזה הוא משהו אחר, שונה מאוד מרמקול דינמי.
צריך לשבת ולשמוע ולהתרגל לחוויה הזאת.
כמעט כמו טעם נרכש ביין משובח.
יש בו איכויות שלא שמעתי אף פעם ברמקול דינמי והחוויה הכוללת מאוד חיה ומערבת.
זרקתי עליו הכל וקשה, מקלאסי ועד אלקטרוני, מאוד מאוד אהבתי.
באתי הביתה, שמתי את אותם קטעים בדיוק והכי בא לי עכשיו זה לזרוק את כל המערכת שלי לפח האשפה של ההסטוריה, ומהר.
חתיכת יציאה הרמקול הזה.
חייב לומר שחוץ מקטעים מובהקים של מוזיקה אלקטרונית בווליום גבוה או קטעי הדגמה אודיופילים לא ממש הרגשתי בחסרונו של סאב.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,063
מעורבות
1,508
נקודות
113
גם אני זכיתי אתמול לשמוע הרמקול פעם שניה , פעם ראשונה לא היתה טובה , פעם שניה אחרי טיפול פשוט מטורף !!!!!!
 

omi

חבר משקיען
הודעות
865
מעורבות
413
נקודות
63
שמעתי השבוע magnaplanar ושוב הבנתי שאם היה לי מקום מתאים להם הייתי בוחר רמקול מהמשפחה הזו. הצליל מגיע ממשטח ולא נקודה, לא מאומץ, פתוח ונפרס.
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,354
מעורבות
658
נקודות
113
אני קורבן לניסיונותיי, בהם עמדתי על היתרונות בסוג הרמקולים הזה, יחד עם האתגרים. ולכן שאלת תם, מישהו כאן חווה רמקול ריבון / אלקטרוסטאט ושות' והצליח לשמוע כלים בהקלטה שיוצאים מצידי הפאנל שמאלה או ימינה? כמובן ובהנחה שההקלטה מאפשרת זאת .
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,551
מעורבות
225
נקודות
63
בעברי הרחוק היה ברשותי מאגנפאן 12 (בערך שנה)ואז 16 לתקופה לא ארוכה. בשני המקרים אשתי ישבה לי על האוזן מקרוב להעיף לעזאזל את זוג הדלתות לארון מהדירה אותה שכרנו.
יש משהו ממכר בהתחלה עם העובדה שיש קיר של סאונד שפשוט מתנפל עליך וזה עוטף אותך אך לא מהצדדים ויש חשיבות מכרעת למרחק מהקיר האחורי שכן הרמקול הזה מנגן לשני הצדדים קדמי ואחורי . בכל המקרים מדובר ברמקול רעב ביותר עם התנגדות שיורדת מתחת ל-1 אום
ואם אין לך הגברה כזאת שהיא די נדירה לצרכים שלהם אתה לא יכול להפעיל אותם בצורה מיטבית.
הם לא אוהבים כלל קירות בטון ומעדיפים טיפול אקוסטי כבד על מנת שלא "יצרחו" עליך. כמובן שכל הכבילה הייתה על בסיס נחושת על הצד הסגור מאוד. הם נפוצים מאוד בארה"ב בשל יחס עלות/תועלת (פשוט משלמים על דרייברים+קרוס ללא תיבה) ולכן הם יחסית זולים שם לרמת הסאונד
שהם מנפקים. כמובן שמקבלים עזרה מאסיבית בזה מבתי העץ של האמריקני הממוצע. כאן בארץ ההחזרים מקירות הבטון פשוט יחסלו את רב היתרונות שיש להם להציע. אבל גם אם מצאת איזה רתכת של אראגון עדיין חסר הבאס
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
חברים, מזה שלושה ימים מוצבים אצלי לנסיון בבית הדיפטיק 160 באדיבותו של דן נגר.
אקדים את המאוחר ואומר שמבחינתי מדובר בלא פחות מפלא.
אני וזוגתי (שרחוקה מאודיופיליה בערך כמו שהיא רחוקה מהמאדים) יושבים פה ימים ולילות, עד השעות הקטנות ופשוט לא מסוגלים ללחוץ על כפתור הכיבוי של המערכת.
הרמקול מנגן סאונד ענק ומרגש ותחושה כל כך אמיתית של לייב. כל טראק בהופעה חיה!
הרזולוציה פשוט מטורפת והדינמיות מעולה.
הרמקול הזה כל כך נכון טונלית.
פתר לי (בלי שום רום קורקשיין) בעית הדהוד רצינית שהיתה לי. הרמקול פשוט לא מהדהד.
הרמקול גם לא מערב את החדר ולכן הוא הרבה יותר סלחן בהיבט הזה מרמקול דינמי לכל מיני בעיות של אקוסטיקה.
דבר נוסף, אני יכול לשבת במרחק מטר ממנו או ששה מטר ממנו ושומעים נפלא אותו דבר. סטרטאפ. לא חייבים לשבת בנקודה מאוד צרה.
בהתייחס לתגובות שלמעלה.
הרמקול הזה כל כך מרגש ונכון ומוזיקלי. אין לי מושג על מה רונן מדבר, וכנראה שלמרות שהם מאותה ״משפחה״, ישנם הבדלים מאוד מהותיים בין המגנפן לדיפטיק.
שיטת העבודה היא שונה. דיפטיק עובדים בקרוס פוש פול מגנט (שזה פטנט רשום שלהם) יש מגנטים מקדימה וגם מאחורה כך שהממברנה זהה בשדה הרבה יותר יציב ונשלט וכך גם הרמקול מוציא בס דינמי ונכון יותר.
העכבה בדיפטיק סופר יציבה ואין לו שום בעיה עם קירות בטון.
שמעתי אותם גם בחדר מטופל בכבדות אצל דן וגם אצלי בבית בלי שום טיפול אקוסטי ואפילו לא מינימלי, ולדעתי אצלי שומעים יותר טוב.
האמת שקשה לי להסביר במילים את החוויה. כשאני משתדל להסביר לעצמי אני חוזר כל פעם לאותה תשובה. לא שמעתי אף רמקול, בשום גזרת מחיר, שנתן לי את ההרגשה הריאליסטית הזאת של הופעה חיה או קונצרט, בלי טריקים ובלי שטיקים ובלי ״פייק״ פשוט פרזנטציה הכי נכונה שיש.
אני התאהבתי.
אני גם חושב שהרמקול הוא תמורה אדירה למחירו.
אציין גם שלא חסר לי באס ולא חושב שאנסה לשלב סאב דינמי עם הרמקול הזה. לטעמי, זה לא הולך ביחד.

אני שוקל מאוד מאוד מאוד ברצינות…..

(דן, אם אתה מתקשר לתאם את ההובלה חזרה אז תדע שאני לא בבית עד סוף מאי והנייד שלי שבור ואני במילואים והצ׳יק בדואר ושיהיה לך בהצלחה בלמצוא אותי:כוכב: )
 
נערך לאחרונה ב:

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,551
מעורבות
225
נקודות
63
חברים, מזה שלושה ימים מוצבים אצלי לנסיון בבית הדיפטיק 160 באדיבותו של דן נגר.
אקדים את המאוחר ואומר שמבחינתי מדובר בלא פחות מפלא.
אני וזוגתי (שרחוקה מאודיופיליה בערך כמו שהיא רחוקה מהמאדים) יושבים פה ימים ולילות, עד השעות הקטנות ופשוט לא מסוגלים ללחוץ על כפתור הכיבוי של המערכת.
הרמקול מנגן סאונד ענק ומרגש ותחושה כל כך אמיתית של לייב. כל טראק בהופעה חיה!
הרזולוציה פשוט מטורפת והדינמיות מעולה.
הרמקול הזה כל כך נכון טונלית.
פתר לי (בלי שום רום קורקשיין) בעית הדהוד רצינית שהיתה לי. הרמקול פשוט לא מהדהד.
הרמקול גם לא מערב את החדר ולכן הוא הרבה יותר סלחן בהיבט הזה מרמקול דינמי לכל מיני בעיות של אקוסטיקה.
דבר נוסף, אני יכול לשבת במרחק מטר ממנו או שש מטר ממנו ושומעים נפלא אותו דבר. סטרטאפ. לא חייבים לשבת בנקודה מאוד צרה.
בהתייחס לתגובות שלמעלה.
הרמקול הזה כל כך מרגש ונכון ומוזיקלי. אין לי מושג על מה רונן מדבר, וכנראה שלמרות שהם מאותה ״משפחה״, ישנם הבדלים מאוד מהותיים בין המגנפן לדיפטיק.
שיטת העבודה היא שונה. דיפטיק עובדים בקרוס פוש פול מגנט (שזה פטנט רשום שלהם) יש מגנטים מקדימה וגם מאחורה כך שהממברנה זהה בשדה הרבה יותר יציב ונשלט וכך גם הרמקול מוציא בס דינמי ונכון יותר.
העכבה בדיפטיק סופר יציבה ואין לו שום בעיה עם קירות בטון.
שמעתי אותם גם בחדר מטופל בכבדות אצל רן וגם אצלי בבית בלי שום טיפול אקוסטי ואפילו לא מינימלי, ולדעתי אצלי שומעים יותר טוב.
האמת שקשה לי להסביר במילים את החוויה. כשאני משתדל להסביר לעצמי אני חוזר כל פעם לאותה תשובה. לא שמעתי אף רמקול, בשום גזרת מחיר, שנתן לי את ההרגשה הריאליסטית הזאת של הופעה חיה או קונצרט, בלי טריקים ובלי שטיקים ובלי ״פייק״ פשוט פרזנטציה הכי נכונה שיש.
אני התאהבתי.
אני גם חושב שהרמקול הוא תמורה אדירה למחירו.
אציין גם שלא חסר לי באס ולא חושב שאנסה לשלב סאב דינמי עם הרמקול הזה. לטעמי, זה לא הולך ביחד.

אני שוקל מאוד מאוד מאוד ברצינות…..

(דן, אם אתה מתקשר לתאם את ההובלה חזרה אז תדע שאני לא בבית עד סוף מאי והנייד שלי שבור ואני במילואים והצ׳יק בדואר ושיהיה לך בהצלחה בלמצוא אותי:כוכב: )
שמע הם לא כבדים במיוחד-תביא גם לי לבדוק ואז תיעלם;)
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
נ.ב:
הבן שלי אוהב מטאל. אני קלאסית. החברה שלי פופ (רחמנא לצלן).
זרקתי עליו הכל והכי קשה שיש. אוכל הכל באותה צורה נהדרת.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,551
מעורבות
225
נקודות
63
עם איזה הגברה אתה מגביר אותם?
באתר ראיתי בתמונות שמחוברים תמיד למפלצות ,באמת מעניין. יש לי חיבה לדלתות למרות שאשתי מתנגדת לעניין:rolleyes:
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
עם איזה הגברה אתה מגביר אותם?
באתר ראיתי בתמונות שמחוברים תמיד למפלצות ,באמת מעניין. יש לי חיבה לדלתות למרות שאשתי מתנגדת לעניין:rolleyes:
הם מחוברים אצלי להגברה קלאס די של MBL שמוציאים 380 וואט.
בטוח שכל המרבה הרי זה משובח אבל אצלי עובד יפה מאוד.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור