23/4/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
23-04-2020 10:09

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש במסך הקטן.

סלקום TV

השבוע בסלקום עלו שני סרטים לכבוד יום השואה.

"ילדי וינדרמיר" (גרמניה, 2020), קבוצת ילדים ניצולי מחנות השמדה, מועברים לבית הבראה מאולתר על גדות אגם וינדרמיר. שם הם מנסים להתגבר על העבר ולהתחיל חיים חדשים.

"רשימת שינדלר" (1993), יצירת המופת זוכת האוסקר של סטיבן ספילברג, בכיכובו של ליאם ניסן. סיפורו של אוסקר שינדלר, שהציל יהודים במהלך מלחמת העולם השנייה על ידי עיסוקם במפעלו.

נעבור לסגנון שונה לחלוטין, "אוברדרייב" (2017), הוא סרט אקשן צרפתי. במרכזו שני אחים המתמחים בגניבת מכוניות, הנשלחים לגנוב מכונית שעולה מיליון אירו ובדרך מסתבכים עם ראש ארגון פשע מקומי.

עבור חובבי הקומדיה, שני סרטים שעלו לשירות:

"חיפוש לילי" (2017), אב מכור לעבודה, מגיע לבקר את בתו ומגלה שהיא נעלמה. הוא נאלץ לשתף פעולה דווקא עם האקס שלה על מנת לנסות ולאתר אותה במהלך לילה פרוע במיוחד.

"מאסטר מיינדס" (2016), קומדיה בכיכובם של זאק גאליפנאקיס ואוון ווילסון. דיוויד (זאק) הוא עובד לא חכם במיוחד, העובד בחברה שמובילה סכומי כסף גדולים. כשקולוגה שלו, שהיא מושא אהבתו, מפוטרת מהעבודה, היא משכנעת אותו לעזור לה לשדוד את החברה.

לחובבי האימה: "אנאבל 3" (2019): תרשו לתקצר את עלילת הסרט ב: בלה בלה בלה... בובה רצחנית בדמות ילדה... בלה בלה בלה...

מבחינת סדרות, עלתה העונה הראשונה של הסדרה הקומית "ספר האורחים" (2017). הסדרה עוקבת אחר אורחים שונים בבקתה שלווה בהרים והאינטראקציות השונות שלהם עם תושבי המקום.

נטפליקס

אחרי שבוע חלש משהו, השבוע יש לא מעט תכנים חדשים עם פוטנציאל בנטפליקס.

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

העונה השנייה של "טוני נולד מחדש". סדרה קומית שעוקבת אחר טוני (ריקי ג'רוויס), עיתונאי במקומון / צהובון בעיירת חור באנגליה. אשתו של טוני, מתה מסרטן (דרך בריטית קלאסית להתחיל סדרה קומית) וטוני מאבד כל רצון להמשיך להיות תקין פוליטית. העונה הראשונה הייתה מעולה לטעמי, למעשה היא הייתה כל כך טובה, שבחרתי בה לסדרה הקומית של השנה. הסיפור די הרגיש גמור בסוף העונה הראשונה, יהיה מעניין לראות לאיזה כיוון יקחו את הסדרה בעונתה השנייה.

הסרט "טיילר רייק: חילוץ", הוא סרט אקשן בכיכובו של כריס המסוורת' (שחוזר לכושר אחרי המראה המרושל ב"הנוקמים: סוף המשחק"). שכיר חרב מחושל, יוצא למשימת חילוץ בנו של ברון סמים בבנגלדש.

ביום שני, תעלה הסדרה הקומית "אמת או חובה", מדובר בעוד סדרה על חנונים מלאים בהורמונים בתיכון, הטוויסט הפעם הוא שמדובר בחנוניות.

ביום רביעי הבא יעלו התכנים הבאים:

סדרת הטבע הדוקומנטרית לכל המשפחה "הכוכב המוזר", מדובר בטייק מלא הומור על סדרות כמו "הכוכב המופלא". זה נראה כמו סדרה מעולה לצפייה עם הילדים, רק שאני לא בטוח שיהיה דיבוב לעברית (מחזיק אצבעות שיהיה דיבוב לרוסית לפחות).

גם סרט האנימציה "משפחת וילובי", נראה כמו פוטנציאל לבידור טוב לכל המשפחה, וגם במקרה הזה לא ברור לאלו שפות יהיה דיבוב (לרוב ברגע שהטריילר הוא לא בעברית, זה אומר שלא יהיה דיבוב). ילדי משפחת וילובי לא מרוצים מהתפקוד של הוריהם, ולכן הם מחליטים לשלוח אותם לחופשה מלאה בסכנות, בתקווה שהם לא יחזרו משם. לאחר שההורים יצאו לחופשה, הילדים עוברים הרפתקאות משלהם ומגלים את המשמעות האמיתית של משפחה. מבוסס על ספרה של לויס לורי.

לסיום, סרט המתח הספרדי "שתיקת הביצה", בכיכובו של פדרו אלונסו (ברלין מ"בית הנייר"), סופר ספרי מתח, חוקר שחיתויות בשביל ספרו החדש ומאבד את הגבול בין בדיה למציאות.

(הטריילר הוא באנגלית, אבל שפת המקור היא כמובן ספרדית)

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

הרבה זמן לא בחרתי באיזו בלדת רוק טובה כשיר השבוע שלי, אז השבוע זה קורה. Kaleo, הם להקה שמקורה באיסלנד, אבל ההקלטות והסאונד שלהם הוא מאוד אמריקאי. אני מאוד מחבב את הלהקה ואפילו יש לי תקליט שלהם - A\B.

אני חושב שיש להם גרוב מגניב בנגינה והסולן שלהם נהדר. אם כך, שיר השבוע שלי הוא Backbone (שיר הנושא מסינגל שלהם, שכולל ארבעה שירים, כולם מעולים והיו חלק מהרשימות שלי בשבועות האחרונים).

עוד שירים חדשים מומלצים:

קטע בלוז אינסטרונטלי איטי ומשגע:

בלדה עוצמתית ומרגשת באיטלקית של ג'ק סאוורטי:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע בלוז של אחד האומנים הכי אהובים עלי בתקופה האחרונה, אומן שלפני שנה הייתי בטוח שהוא One Hit Wonder, האומן הוא Snowy White:

נמשיך לקטע של הזמרת כריס בארי, שמשלבת ג'אז עם מוזיקת פופ מהקריביים:

נסיים בקטע פסנתר יפייפה:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify:

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic: 

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

השבוע נתחיל מערוץ Pursuit Perfect System של טרי אליס, שסקר את רגליות הבידוד של חברת Quadraspire מדגם QPlus. הרגליות למעשה מבטיחות לנו HiFi Rack שלם שנכנס לכף יד:

בסרטון הבא, טרי מדגים איך הסאונד משתנה כשמשתמשים ברגליות הבידוד (הדגם הבכיר, כנסו לערוץ שלו להדגמות האזנה של שאר הדגמים של הרגליות שלהם):

ג'ין דה-לאסלה מאודיוהוליקס, מציע פשרה לחברות הכבלים האקזוטיים, אם הם יפסיקו להשתמש במונחים/עקרונות הנדסיים שקריים (לטענתו), הוא יפסיק לתקוף אותם על מחירי הכבלים המטורפים שלהם:

וינסנט טאו מ-HDTVTest, העלה מדריך (עם פתיחה משעשעת) לבחירת המסך הבא שלכם:

לסיום, פיל הינטון מ-AVForums, סקר השבוע את מסך ה-OLED הזול ביותר מבית פיליפס, מדגם 754:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם והכי חשוב המון בריאות לכם וליקירכם!

מעבר לתגובות בפורום