10/4/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
10-04-2020 14:47

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש במסך הקטן.

סלקום TV

מספר סרטים חדשים עלו השבוע בסלקום.

"דומינו" הוא מותחן של בריאן דה פלמה, בכיכובו של ג'יימי לאניסטר, אהה סליחה, ניקולאי קוסטר-וולדו. שוטר מקופנהאגן מחפש נקמה באיש מסתורי שרצח את השותף שלו. מכיוון שכולנו יודעים ש-Lannister always pays his debts, נראה לי שדי ברור איך הסרט יסתיים (אין הרבה הזדמנויות להשתמש בבדיחות GOT, אז הייתי חייב).

"ג'ון וויק 2", אחרי שלא מזמן עלה לשירות החלק השלישי, כעת ניתן לצפות גם בחלק השני של סיפורו של מתנקש העל (קיאנו ריבס), שמנסה לצאת מהעסק, אבל כמו המשפט המפורסם מהסנדק 3, שצוטט רבות גם ב"סופרנוס" אומר: Just when I thought I was out, they pull me back in.

"סיקאריו" (2015), שכבר היה זמין בשירות בעבר, חוזר שוב. סוכנת FBI (אמילי בלאנט) מגויסת בידי יחידה מיוחדת (בהובלתו של ג'וש ברולין) ויחד עם יועץ מומחה (בניסיו דל-טורו) הם יוצאים להילחם בקרטל סמים מקסיקני הפועל בגבול ארה"ב מקסיקו. הפעילות הזו תגרום לסוכנת לפקפק בכל מה שהיא האמינה בו. זהו סרט מתח מעט איטי, אבל מאוד מיוחד. הוא מצולם בצורה נהדרת. בזמנו מאוד נהניתי ממנו.

סרטים חדשים נוספים: "תשאלו את ד"ר רות", סרט דוקומנטרי על חייה של ד"ר רות - מניצולת שואה לסקסולוגית הכי מפורסמת בארה"ב.

ולא פחות מחמישה סרטים מבית HBO: "כריסטיאן דוקינס: המזימה", "סנסט לימיטד", "אויב מבית", "איינשטיין ואדינגטון" ו-"ד"ר מוות ומיסטר ג'ק".

 

מבחינת סדרות עלו לשירות שתי סדרות חדשות.

"הילדים האבודים של אטלנטה", סדרת דוקו מצמררת בת 5 חלקים (החלק הראשון זמין כעת) מבית HBO. הסדרה מציעה מבט חסר תקדים לחטיפתם ורציחתם של לפחות 30 ילדים ונערים אפרו אמריקאיים באטלנטה בין השנים 1979 ל-1981. 

זה אותו המקרה שמתואר בעונה השנייה של סדרת הפשע המדהימה של נטפליקס – מיינד האנטר.

"לטובת הכלל", דרמה משפטית מהיוצרים של "האנטומיה של גריי", העוקבת אחרי עורכי דין בצעדיהם הראשונים, הם נחלקים בין התביעה להגנה ועובדים בתיקים החשובים ביותר במדינה, בזמן שחייהם הפרטים מתמזגים.

נטפליקס

מספר תכנים חדשים עלו היום (10.4):

"תוססים". שני אחים נאלצים לשתף פעולה על מנת להציל את מבשלת הבירה שלהם. ההומור די נמוך, אבל מצד שני דיי משעשע.

"האירוע המרכזי", הוא סרט קומדיה על עולם ההיאבקות. ליאו הצעיר חולם להיות כוכב של ה-WWE, כשבמציאות הוא ילד חנון חלש שבריונים מביה"ס מציקים לו. כל זה הולך להשתנות כשהוא מוצא מסכת מתאבק קסומה שנותנת לו כוחות.

רוצים הומור קצת יותר גבוה? בבקשה, "אהבה, חתונה והכול מהתחלה" הוא סרט קומדיה רומנטית בריטי. אחותו של ג'ק מתחתנת, והוא מתמרן בין כל האורחים הבעייתיים. לא מעט קשרים רומנטיים נוספים יכולים להירקם בזמן החתונה.

אם כל הקומדיות האלה, עוררו אצלכם צימאון לקצת אקשן, אז אולי הסרט הקוריאני "ניצודים", יוכל לספק אתכם. שלושה פושעים שמתכננים שוד על מנת לברוח מעולמם המדכא, מושכים את תשומת ליבו של רוצח אכזרי.

מעדיפים דרמות? אין שום בעיה, הנה סרט דרמה שגם לו יש אופי אסיאתי: "חרטות". גרובר מנסה לחדש את הקשר עם בתו, בזמן שהוא נזכר באהבת נעוריו האבודה ובמסעו מטאיוון לארה"ב.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי שייך לזמר והסקספוניסט הוותיק קורטיס סטיגרס. כצעיר שגדל באיידהו, קורטיס רצה להיות זמר פאנק ורוק, אבל כשהוא עבר לניו יורק, הוא מצא את עצמו בלהקות בלוז וג'אז של סצנת המועדונים הניו-יורקית.

לקטע קוראים Gentleman:

עוד שירים חדשים מומלצים, השבוע בסימן ג'אז:

רביעיית הג'אז ה-Cooltrane quartet, עם הזמרת הארגנטינאית Nenei:

קטע ג'אז נוסף, הפעם של שלישיית Foehn Trio הצרפתיים יחד עם החצוצרן הצרפתי אריק טראפז:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע פולק רוק מקסים:

נמשיך לבלדת אקפלה של ג'ודי קולינס הוותיקה, שחודרת ישר לתוך הלב. ממה שהבנתי, זהו שיר מחאה של המהגרים לארה"ב מול ממשלת טראמפ ("באנו בשביל התקווה והדמוקרטיה, עכשיו נשארה לנו רק התקווה"):

נסיים בקטע חדש מהשנה (פשוט לא מהשבוע), מדובר בפיוזן בין מוזיקה קלאסית למוזיקה קובנית:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify, תוכלו למצוא כאן.

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל עם פיל הינטון מ-AVForums, שסוקר את מקרן ה-4K של JVC, מדגם N5 זהו דגם "הכניסה" של JVC:

ערוץ Audio Advice (חנות), מספרים לנו על רמקול ה-All in One החדש של Naim, ה-Mu-So 2:

וינסנט טאו מ-HDTVTest, עם וידיאו משעשע בו הוא עושה unboxing למסך חדש של סמסונג ה-Q80T:

לסיום, פול מקגאון ה-CEO של חברת PS Audio, שעונה על שאלות הגולשים בנושא אודיו ברמה יומית, עם סרטון שדן בשיפור הסאונד כתוצאה מהרצה:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם והכי חשוב המון בריאות לכם וליקירכם!


מעבר לתגובות בפורום