סיכום האירוע - סדרה 600 Bowers & Wilkins

dtown
22-12-2018 19:58

באירוע שהתקיים ביום חמישי האחרון, בחסות טופ אודיו (יבואנית Bowers & Wilkins) והחנות המתחמה ״אודיו קלאב״ נכחו 40 אורחים. כולם נחשפו לסדרה החדשה של החברה וכמובן, קיבלו עוד כמה נתונים שלא ידעו על ההסטוריה של החברה.

צילום: אורי וינגרט

לילה חורפי באודיו קלאב. TopAudio משיקה את הסדרה החדשה של Bowers & Wilkins ועל הדרך עושים השוואה בין המודל הרצפתי למדפי. אבל לפני הכל, האורחים התקבדו במיטב הפחממות והסיבים התזונתיים יחד עם שתיה קלה. את האירוע ארחה חנות האודיו המתמחה ״אודיו קלאב״ הממוקמת ברחוב הירקון בתל אביב, כאשר לא היה ניתן שלא לחוש בבית עם החיוכים הלבבים של ליאור ומרקו (בעלי החנות).


bowers & wilkins 600 series

יוסי גול (מנכ״ל טופ אודיו) מחדש לא מעט לאורחים

הרבה אנשים שתי קבוצות

הקבוצה התפצלה לשניים כאשר קבוצה אחת נחשפת למצגת המסבירה על Bowers & Wilkins מהיווסדה ועד עצם היום הזה. בד בבד נחשפנו למידע שטרם ידענו עליו הקשור לחברה. אחת מהן היא העובדה שחדלו מלהשתמש בשם b&w בעקבות שיתוף הפעולה עם חברת הרכב ״ב.מ.וו״ שכן אלה האחרונים העמידו זאת כתנאי. ובכלל, אחרי תקופת הקרבון הארוכה שמצאנו ביחידות של Bowers & Wilkins נחשפנו לחומר חדש, טוב יותר, קשיח יותר וקל יותר מהקרבון, אשר פותח במעבדות החברה.

bowers & wilkins 600 series

הנציגויות של ״טופ אודיו״ ויהיו עוד כמה חדשות בקרוב...


כיום, בתחום הרמקולים הקונבנציונאלים Bowers & Wilkins היא החברה עם נתח המכירות הגדול ביותר בעולם.

יוסי גולד, המנכ״ל ומקים חברת TopAudio חשף בפנינו את הסדרה החדשה של Bowers & Wilkins כאשר בהדגמה ניגנו שני דגמים, ה-606 המדפי וה-603 הרצפתי.

bowers & wilkins 600 series

מוניטור ורצפתי חדשים

bowers & wilkins 600 series

נוכחנו לגלות כי Bowers & Wilkins הצליחו לשמור על וויסינג כמעט זהה בין המוניטור לבין הרצפתי כאשר חלק מהמאזינים אף התבלבלו ולא הצליחו לשים את האצבע במדויק מתי שהמוניטור ניגן ומתי שהרצפתי ניגן. זהו הישג משמעותי, חשוב המלמד אותי על עקביות בגוון הצליל.

bowers & wilkins 600 series

מבחינים בין הרמקולים?

bowers & wilkins 600 series

הפתגם המנצח!

לאחר ההדגמה התקבצו כל האורחים לשיחה קולחת עם כתב האתר ״נמר לוי״ על רמקולים מדפיים ורמקולי רצפה, על ההבדלים בניהם ועל האבולוציה של הרמקולים בשני העשורים האחרונים.

bowers & wilkins 600 series

האבולוציה של הרמקולים - דיון בהנחיתו של כתב האודיו ״נמר לוי״

לקראת סוף האירוע הוגרלה אוזניית הדגל המדהימה של החברה ה-Bowers & Wilkins PX. יוסי מערבב, ליאור שולף ויש לנו זוכה!

bowers & wilkins 600 series

bowers & wilkins 600 series

bowers & wilkins 600 seriesbowers & wilkins 600 series

משמאל לימין: יוסי גול (מנכ״ל ״טופ אודיו״), ליאור (אודיו קלאב) והזוכה המאושר!!!

תודה רבה למרקו וליאור מ-אודיוקלאב על האירוח החמים והמלמד, תודה רבה לרפי בולרו ורז אלוביץ על האירגון וכמובן, תודה ליוסי גולד (מנכ״ל ״טופ-אודיו״) על ההרצאה המעלפת ומתנה הנפלאה.

מעבר לתגובות בפורום