Bowers & Wilkins PX - מבחן אוזניות אורבניות

נמר לוי
20-10-2018 23:14

אוזניות קשת איכותיות יש לא מעט. אבל כאלה שהן כל כך אלגנטיות כמו זו יש מעט מאוד. וזו, האוזניה הזו, לא רק אלגנטית אם כי… כנסו ותבינו

 

אוזניות קשת גדולות מתחילו לאט לאט לתפוס תאוצה. הן הפכו לאביזר אופנתי ואם עליהן איזה מותג מפוצץ הן מוסיפות לאופנתיות גם סמל סטטוס. את היצרן הזה לא מכיר כל דיכפין, אבל כמו שעון של פטק פיליפ, מי שמבין מה יש לך על הראש, מבין שאתה מבין.

 Bowers & Wilkins PX

שחור, כחול רויאל וזהב???
 

זו בעצם האוזניה הראשונה של היצרן הזה שבה מערכת ביטול רעשים דינמית. בכותרת המשנה מדובר על הצבעים המשולבים באוזניה. נשמע מחריד על פניו אבל כשמשלבים את זה נכון זה הופך לתכשיט מהמם ביופיו. עם העיצוב מרשים ואיכות הבניה. איך לא, כמו שאני דורש לקבל מיצרן בקליבר הזה. האוזניה עטופה בחומר הנקרא ״ניילון בליסטי״ שנחשב לעמיד ביותר מפני כמעט כל מפגע שאפשר להעלות על הדעת מלבד טיל ישיר שיפגע בה.

Bowers & Wilkins PX

לאוזניה קשת מתכווננת המאפשר התאמה מוחלטת לראש המשתמש. הקשה עשויה חומר שמרגיש קשיח אבל עם זאת הוא סופר גמיש. בואו נגיד את זה אחרת, זה ממש הזוי כמה הקשת הזו גמישה ביחס לאיך שהיא מרגישה. עוד משהו מעניין הוא שהספוגים ממוגנטים בחוזקה לגוף האוזניה. לכן, החלפתם במידה ותצטרכו, קשה מאי פעם. אגב. אפשר להזמין אותה גם בשחור. אך כשתראו את השילוב הזה, מי ירצה אותה בשחור?

 

Bowers & Wilkins PX

לאוזניה יישום יעודי שמאפשר לך לשלוט על רמת ״ביטול רעשי סביבה״ על פי שלושה מצבים מוגדרים (אורבני/ משרד/טיסה).

אוזניות אורבניות - Bowers & Wilkins PX במבחן

 
למי שחשוב לו, ויש כאלה, להלן הנתונים הטכנים במלואם. 

Bowers & Wilkins PX


סאונד
 

עם האוזניה הזו השתעשעתי במשך מעל לשבוע. אפילו יצאתי איתה מהבית ואל תשאלו, הרגשתי נוח. הרי להבדיל מהאוזניות הבונגילות הנפוצות היום, האוזניה הזו סופר אלגנטית על הראש. כבר בצליל הראשון שהן הפיקו הבנתי שמדובר באוזניה סופר איכותית. רמת השקיפות שלה היא אחת המרשימות שנחשפתי אליהן בטווח המחיר הזה. היא מצליחה לחשוף איכות הקלטה בקלות כזו ששמורה לכאלה סופר אודיופיליות ומדופלמות.

גם היכולת שלה להפיק עוצמה אדירה הופכת אותה לכזו שתכניס לכם אנרגיה אפילו במכון כושר. ואם כבר מדברים על מכון הכושר וספורט בכלל, היא אמנם לא נועדה לזה, אבל תתפלאו כמה שהיא נוחה בגזרה הזו. היא לא נופלת מהראש, לא מציקה והספוג מכוסה גומי איכותי לא סופג זיעה. ומה הקשר בין היכולת שלה לנגן בעוצמה גבוהה מאוד לבין מכון כושר? שתגבירו תבינו. האוזניה הזו מכניסה אתכם לעולם פרטי. היא מצליחה לשמור על איזון טונאלי מהמם בכל עוצמה שתבחרו. וזה רבותי, זה מסדר לכם אנרגיה בקנה מידה אחר במהלך האימון.

Bowers & Wilkins PX

 את הביצועים המרשימים ביותר קיבלתי כשהאזנתי למוסיקה קלאסית. האוזניה הזו הצליחה להבחין בכלי נגינה באופן מרשים ביותר. זה לא רק ההבחנה אם כי היכולת שלה לעשות זאת גם כשיש עומס מוסיקלי מאתגר. עם זאת, היא מצליחה לייצר אינטמיות ורילקס במוסיקה קלאסית קאמרית ונוכחות מרשימה ביותר בשיחזור קולות אדם.

במוסיקת רוק היא מייצרת לי בדיוק את מה שאני מבקש. תופים עם אימפקט מרשים, טרנזיינטים מעולים וכמובן, אם יש את שני אלה תקבלו גם רמת פרטים מרשימה ומרקם מאוד ברור של תופים שונים. גיטרה חשמלית מלאה ודינמית ודינמיקה בכלל, המאפשרת לכל התחום הזה להצטיין גם כשקולות שירה מצטרפים.אני מוצא את האוזניה הזו כאחת שיודעת לייצר במה מעולה עם הרבה אוויר בין הכלים ותמונת סטריאו פשוט מהממת.

שקט בבקשה!

 במצב ביטול רעשי סביבה אורבנית זו לא האוזניה הטובה ביותר להשתקת רעשי סביבה, אבל מי מאיתנו מוכן ממש להתנתק מהסביבה האורבנית. הרי אם לא תשמעו צלילי אזהרה תמצאו את עצמיכם נגררים תחת גלגלים של מרצדס או גרוע מכך - דאצ׳יה! עם זאת, הניתוק מהסביבה מספיק בהחלט עבור כל חובב אוזניות בעלות ״ביטול רעשי סביבה״.
אם בכל זאת אתם מעוניינים לבטל לחלוטין את רעשי הסביבה בסביבה אורבנית, תוכלו להקיש על מצב ״משרד״ ובאותו רגע תנותקו לחלוטין מהסביבה (לא מומלץ) אך שוב. זיכרו שזה עלול להגמר בסמל של כלי רכב במצח או גלגל של אופניים חשמליות בגב. בקיצור, תשתמשו בהמלצות היצרן בהתאם למקום בו אתם נמצאים.

 Bowers & Wilkins PX

חיבור קווי
 

במידה ונגמרה הסוללה (לא שקל להגיע לשם) תוכלו לחבר את האוזניה ישירות לנייד שלכם. זה אומר שבאותו רגע בדיוק, הנייד שלכם אחראי על הגברת האוזניה מה שהופך אותה לאוזניה פסיבית. אני מבטיח לכם נפילה משמעותית בצליל. האוזניה הזו בעלת ״מגבר על״. הוא כל כך יותר טוב מכל מגבר המצוי בנייד (אפילו כזה מדופלם) שבדקתי (מאלה שעוד נותרו עם חיבור קווי).

 המדהים הוא שגם כאשר חיברתי אותן למגבר אוזניות יעודי, אודיופילי ואיכותי מאוד כמו ה-heed, מצאתי שהמגבר המצוי על האוזניה פשוט נכון יותר, מתאים יותר וטבעי יותר. ומכן אני מסיק שמהנדסי החברה עשו עבודה לא פחות ממדהימה בעניין הזה.

Bowers & Wilkins PX

סיכום
 

מדובר באוזניה פשוט מצוינת. היא נוחה באופן קיצוני, בנויה מדהים וחשוב לא פחות, נשמעת פשוט אדיר. אי אפשר להתעלם מאיכות ההגברה המותאמת באופן מושלם ליחידה האיכותית הזו, ואי אפשר להתעלם מהדינמיקה, הפרטים והרזולוציה שהאוזניה הזו מפיקה.
הסיבה שאני כל כך מתרשם מאיכות המגבר והתאמתו ליחידה היא אחת ויחידה. היא פשוט נשמעה טוב יותר לבדה מאשר כשהיא מחוברת למגבר אוזניות יעודי. וזה רבותי, זה הישג מדהים!

לאוזניה הזו מערכת ביטול רעשי סביבה מעולה אך לא הטובה ביותר. עם זאת, זו אחת האוזניות הבודדות ששמעתי שהפעלת מערכת ביטול רעשי הסביבה אינה משפיעה כלל על איכות הצליל. וזה רבותי, זה דבר מדהים. היכולת של האוזניה הזו לנגן כל סגנון מוסיקה כאילו נולדה לו היא פשוט פנומינלית. וכשאתה יכול להאזין לה במשך יותר מ-22 שעות (למרות שכתוב עד 22 שעות), זה בכלל בונוס.

שורה תחתונה: יפה ואופה - והמאפים יוצאים וואו!!!


מחיר: 1690 ש״ח

אחריות ושירות: טופ אודיו