סיכום אירוע האודיו של ט.ר לחברי האתר - מערכת TAD, רמקולים Cabasse L’Océan ועוד

dtown
12-11-2014 13:00

באירוע יחודי לחברי DTOWN, הציגה ט.ר. את רמקולי העל Cabasse L’Océan, מערכת יוקרה שלמה של TAD, השוואות כבלים של Audioquest, רמקולים סונוס פאבר ומוצרים רבים לאודיו וקולנוע ביתי, היינו שם:

במסגרת אירוע ההשקות הגדול של ט.ר. לחברי DTOWN, התכנסו 120 חברי הפורום לערב שכולו אודיו – צלילי סטריאו ורב ערוצי, שלל מכשירים חדשים ויוקרתיים ואורחים רבים מחו"ל. באירוע הציגה החברה מערכת שלמה של TAD (בניצוחו של גבי עמרם מסאונדקווסט), את רמקולי העל Cabasse L’Océan, דגמי רמקולים של סונוס פאבר האיטלקית, מערכות של דנון, פיוניר ועוד וכמובן כבלים מתוצרת AudioQuest.

ראשון עלה גיל לייזר וברך את האורחים מהחברת האודיו שהגיעו לאירוע. שני עלה נמר והודה לכל מי שטרך, ברך את ט.ר. וחילק את האורחים שהגיעו ל-4 קבוצות, 30 מאזינים בכל קבוצה.

אירוע אודיו Hi End ט.ר
גיל לייזר:

אירוע אודיו Hi End ט.ר - גיל לייזר

אירוע אודיו Hi End ט.ר - גיל לייזר
נמר לוי:

אירוע אודיו Hi End ט.ר - נמר לוי

אירוע אודיו Hi End ט.ר
אורחים מהעולם

שורת האורחים שהגיעו לאירוע מחו"ל היתה נכבדה וכללה את בעלי התפקידים הבאים:


CABASSE
Miss. Delphine Dall – Export Manager
Mr. Frédéric Lebreton – Sales Director

LOEWE
Mr. Ulf Kaempfe

Sonus faber

Mr. Mattia Donnola

Audioquest

Steve Silberman VP of Product Development
Adam Shaw-Cotterill  - Sales

Denon

Mr. Robert Romano Export Sales Manager 

הדגמות עיקריות

מערכת TAD הכוללת רמקולים, הגברה וממיר אודיו במחיר של חצי מיליון ₪. רמקולים ה- Evolution One כוללים דרייבר קואקסיאלי - בו יחידת טוויטר מבוססת בריליום משולבת עם וופר המיד. מעגל הקרוס אובר מבודד מחלל הפנים של התיבה. מתחת לדרייבר הקואקסיאלי, נמצאים שני דרייברים נוספים, כל אחד מהם בקוטר 18 ס"מ. משקל כל רמקול עומד על 54 ק"ג וטווח התדרים המוצהר שלו נע בין 28Hz-100kHz.

רמקולים TAD עם גבי עמרם

רמקולים - קבאס הצרפתית
באירוע, הודגם רמקול העל - Cabasse L’Océan הכולל תיבה כדורית ודרייבר קואקסיאלי 3Way וגם וופר 15". כל דרייבר מגיע עם הגברה משלו וכל הכבודה הזו שוקלת 120 ק"ג. המחיר לזוג רמקולים עומד על כמיליון ₪.


Cabasse L’Océan
Cabasse L’Océan
כבלים – AudioQuest
אנשי החברה ביצעו הדגמות של הבדלים בין כבלים כמו HDMI עם שימוש בנגני Apple TV וגם השוואה בין מספר תצורות שונות: כבל של אודיוקווסט, כבל רשת רגיל (גנרי) וחיבור אלחוטי WiFi.

כבלים – AudioQuest

כבלים – AudioQuest
סונוס פאבר

סונוס פאבר
דנון

תצוגת דגמי (רסיברים – קולנוע ביתי) דנון כללה בין השאר את הרסיבר הבכיר AVR-X5200W המציע 9 ערוצי הגברה עצמאיים ואפשרות עיבוד לעד 11.2 ערוצים. המכשיר כולל 8 כניסות HDMI – תומכות ברזולוציית 4K בקצב פריימים 60p, תמיכה בכל פורמטי האודיו העדכניים – כולל דולבי Atmos וגם DSD להזרמת אודיו. לצדו, הוצבו דגמי ה- AVR-X4100W (עם הגברת 125 וואט לכל ערוץ) ו- AVR-X1100W עם 7.2 ערוצים. גם הדגמים הללו כוללים חיבורי HDMI להעברת וידאו 4K 60p. מלבד הרסיברים, הוצגו באירוע סדרות ה- HEOS של דנון – רמקולים אלחוטיים להאזנה למוזיקה בכל חדרי הבית.


אירוע אודיו Hi End ט.ר

אירוע אודיו Hi End ט.ר

אירוע אודיו Hi End ט.ר


תודה לגיל לייזר, יוסי בן יהושוע ולכל צוות עובדי חברת ט.ר על הארגון המרשים, תודה לכל נציגי החברות מחו"ל שטרחו והגיעו ותודה לכל חברי האתר שבאו.


להתראות באירוע הבא!

מעבר לתגובות בפורום