נבחרי שנת 2011 של אתר DTOWN

dtown
01-01-2012 06:00

צוות כתבי האתר, בוחר את המוצרים הטובים ביותר מתוך כל אלו שנבחנו ימים ולילות בשנת 2011, קבלו את הזוכים בתחום האודיו, וידאו וצילום. נבחרי שנת 2011 של DTOWN.

כמו כל שנה, גם הפעם, אנו מציגים לפניכם את "הרשימה המוזהבת" - מוצרי שנת 2011 שהרשימו אותנו בעזרת אוסף של תכונות וביצועים.

הזוכים נבחרו רק מתוך מוצרים אותם בדקנו לעומק והשוונו לאחרים, כתבי האתר משקיעים לילות וימים שלמים בבחינה מדוקדקת של טלוויזיות, מחשבים, מצלמות, רמקולים, מגברים ונגנים, בין אם זה בבית או בשטח והתוצאות הרשומות לפניכם, מגיעות לאחר התרשמות רבת ימים עם כל מוצר ומוצר.

הרי הם לפניכם - נבחרי שנת 2011 של DTOWN:



טלוויזית LCD LED - סמסונג D7000
סמסונג LCD LED D7000
טלוויזית ה- LED של סמסונג מעוצבת כתמונה עם מסגרת דקה דקה ושקופה, כך שהתמונה המוצגת בה תופסת את כל שטח החזית כמעט. ה- D7000 טומנת בחובה את כל התכונות של "טלויזיה חכמה", עם מבחר אפליקציות להורדה – כולל VOD 3D, דפדפן לגלישה חופשית באינטרנט, חיבור למצלמת סקייפ, מקלט לערוצי DTT החינמיים עם אפשרות הקלטה לדיסק חיצוני והכי חשוב, בדגם הזה הכל פשוט עובד, עם תמיכה בפסקול DTS  ועברית מצויינת בכל הסעיפים החשובים: כתוביות חיצוניות, אינטרנט, אפליקציות וגם שידורי DTT.


קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/1791.html

מסך פלזמה - פנסוניק VT30


Panasonic TH-P50VT30M - פנסוניק VT30 - מסך פלזמהבסופו של יום, מה שהכי חשוב במסך טלוויזיה הוא איכות התמונה וב- VT30 היא מנצחת השנה. סצינות שצולמו באור יום מוצגות בצבעים חיים ולא מלאכותיים, התמונה חלקה למראה, ללא רעש גרעיני מיותר. גולת הכותרת היא יכולת התמודדות עם סצינות חשוכות, שם מציגה הפלזמה של פנסוניק שחור מרשים, אך לא פחות חשוב מזה, היא מוציאה החוצה – אל הצופה, כל פרט וגוון שתועדו מבעד למצלמה. גם תלת המימד נעים וחלק לעין והחוויה של צפיה באוואטאר, היתה הטובה ביותר על מסך טלוויזיה השנה.


קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/1821.html


סטרימר - Boxee Box


Boxee Box - בוקסי בוקס - סטרימר אינטרנטיסטרימרים לא חסר, אך רוב המכשירים משתמשים בפלטפורמה דומה ומציעים סל תכונות דומה. תוכנת הבוקסי המוכרת למחשב שמגיעה מחברה ישראלית, עשתה דרכה אל תוך קופסה מעוצבת בשיתוף עם היצרנית D-Link ולראשונה מצהירה בגאון: אני נגן אינטרנט. הממשק שונה מהמוכר והתפיסה, גם אם מעט מקדימה את התקופה (לפחות ביחס לצופים הישראלים) מביטה בקו ישר לעיניים של אינספור אתרי וידאו / אודיו ואומרת: אני אציג אתכם, באופן מסודר לצופים בבית.


קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/1881.html

מצלמה לכל פועל - קנון SX230


קנון SX230ה-Sx230 היא ללא ספק אחת המצלמות המפתיעות שנפלו בחלקנו. עם חיישן לא גדול במיוחד, אבל עם שיפורים מבטיחים מסביב, ה-SX230 מספקת בהחלט את הסחורה. תוסיפו לזה זום מרשים של עד פי 14, איכות בנייה גבוהה וגוף קומפקטי וקיבלתם מצלמה מעולה המתאימה גם לוידאו וגם לסטילס. ואפילו לא הזכרנו את רכיב ה-GPS המובנה. יופי של מצלמה, שתספק הרבה מאוד פתרונות, ובמחיר לא גבוה.


קישור:
https://www.dtown.co.il/articles/1740.html

מצלמה "קומפקטית פלוס" - אולימפוס XZ1


אולימפוס XZ1אולי היא לא הכי קומפקטית או לא מתאימה לכיס וגם טווח הזום אינו גדול, אך היא מספקת איכות תמונה נהדרת בגוונים טבעיים. עם חיישן וגודל צמצם עדשה גדולים יחסית לקטגוריה, היא מאפשרת לכל אחד לקבל תמונות מרשימות עם עומק שדה רדוד כולל בתנאי תאורה חלשים, מאז מועד הסקירה, עם עדכון המחיר כלפי מטה היא הפכה להיות אטרקטיבית אפילו יותר.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1673.html

מצלמת "העתיד כבר כאן" - סוני NEX 5

סוני NEX5Nמצלמה זו היא מצלמת ביניים בקטגוריה החדשה יחסית "ללא מראה", היא לא בדיוק קומפקטית ולא מצלמת רפלקס, אבל היא לוקחת את הטוב מכל העולמות עם גודל ומשקל סבירים ואפשרות צילום קלה ונוחה בדומה למצלמת P&S ומצד שני מפגינה איכות תמונה שלא מביישת מצלמות רפלקס. מאז שבדקנו אותה, יצאה גרסה חדשה NEX 5n אשר הציגה שיפורים בחיישן ותכונות נוספות שהפכו דגם זה למרשים עוד יותר. עם יכולת להחליף עדשות - קשה לראות איך קטגוריה זו לא תפרח בעתיד.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1678.html

טאבלט - סוני S


סוני טאבלט Sבקרב חבורת הטאבלטים אשר מציגים מראה דומה להחריד, מצליח הסוני S לבדל עצמו בעזרת עיצוב של כריכת ספר, עם זוית נוחה לקריאה על השולחן ונוחות גם באחיזה ממושכת. הוא פועל באופן מהוקצע, מריץ אפליקציות כמו שצריך וגם מאפשר לכם לשחק בגרסאות מתואמות של משחקי פלייסטיישן. יש לו מסך מצויין וגם אפשרות שידור IR שתאפשר לכם להדליק או לכבות מרחוק את הטלוויזיה בפאב השכונתי. ובכן, יש כאן משהו קצת שונה ואת זה אהבנו.

https://www.dtown.co.il/articles/1992.html

קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1992.html

נבחרי השנה בתחום האודיו


יש לציין כי כל המוצרים נבחנו בקפידה על ידי DTOWN במגרש הביתי, כלומר, בבית הסוקר ובחיבור לרכיבים המוכרים לו.


רמקול הטוב ביותר לחובב המתחיל - Wigo WI-110 של Audio pro


Wigo WI-110 של Audio proזוג רמקולים במחיר של 1,250 ש"ח שהצליח להציג ביצועים מרשימים מאוד. הרמקולים הללו הינם נוחים למיקום (קרוב או רחוק יותר מהקיר) וגם פחות מפונקים בחיבור להגברה. המוצר בנוי באופן מרשים למחירו ושווה בהחלט המלצה.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1734.html

רמקול מוניטור איכותי - CHARIO Constellation Lynx


CHARIO Constellation Lynxמלבד העיצוב הכובש ואיכות הבניה המרשימה במיוחד רמקול זה התגלה כמוצר איכותי כמאמר הקלישאה "יפה וגם אופה". ברגע ששמענו אותו, הבנו שמדובר ברמקול מיוחד.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1915.html

 
רמקול מוניטור יקר - Spendor S3/5R²

העיצוב הינו מאופק וקלאסי בגימור מרשים, איכות הצליל יחודית, המיד Spendor S3/5R²הנהדר הצליח לכבוש אותנו וישמע נהדר במוזיקת רוק קלה וגם קלאסית. הוא מצליח להעלם בחלל סלון ממוצע וגם בחדר השינה.

קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1887.html

רמקול רצפתי הטוב ביותר

בגזרת הרמקולים הרצפתיים, מצאנו עצמנו בדילמה קשה. שני רמקולים רצפתיים במחיר בינוני הפתיעו, למרות שהיו שונים האחד מהשני באופן מובהק.

ASW Genius 310הראשון הוא ה-ASW Genius 310 שהציג צליל דינמי וחמים, עם המון "נשמה" בצליל. הוא הציג שינויים מול הדגם הקודם והצליח להתעלות מעליו עם שיפור שמיע בתוצאה והתאמה למגוון סגנונות מוזיקליים.

קישור: https://www.dtown.co.il/articles/2046.html

צליל שוויצרי

ה-Piega Premium 3 שהצליח להציג תוצאה לא פחות ממדהימה PIEGA - Premium 3 - רמקולים משוויץביחס למחירו בשילוב מראה מעוצב ומודרני.

אלו הם רמקולים העשויים תיבת אלומיניום, מייצרים יופי של הפרדה בצליל, עם אופי אורירי ומפורט, ללא ניפוח מלאכותי.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1795.html

נגן תקליטורים – Puresound A-8000

Puresound A-8000הנגן הטוב ביותר לשנת 2011 הוא ה-Puresound מדגם A8000 שהצליח ממש להזכיר לנו פטיפון איכותי. שמחנו לגלות נגן CD איכותי במחיר שפוי. הנגן הזה הצליח להציג איכויות ששמורות לנגנים יקרים ממנו בהרבה וזה בהחלט היה רגע מרענן השנה.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/2114.html

מגברים משולבים


בגזרת ההגברה במחיר סביר יש לנו גם שני זוכים.

האחד זוכה בזכות
Anthem Integrated 225הכוח ואיכות הצליל והשני בזכות הטכנולוגיה ואיכות הצליל. הכוחני והאיכותי מבינהם הוא ה-Anthem Integrated 225 בזכות היתרונות הנ"ל ובזכות העובדה שהוא מתאים לכל רמקול שחיברנו לו.

קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1922.html

טכנולוגיה של אודיו

הזוכה האיכותי והטכנולוגי הוא ה- HEGEL H70 שמגיע מנורווגיה ומצליח לראשונה לשכנע HEGEL H70את כתב האודיו – נמר לוי שיש אכן מחשבים שנשמעים טוב מאוד ואפילו מצוין בזכות ה-DAC המצוי בו.

איכות הבניה של המגבר מרשימה וכך גם הצלילים הבוקעים ממנו, כל זה מגיע עם חבילת תכונות מתקדמת שהופכת מגבר זה למוצר אטרקטיבי בהחלט.

קישור הגל: https://www.dtown.co.il/articles/1846.html




מגבר HI-END


asr emitter 1 exclusiveהמגבר הטוב ביותר שבחנתי השנה הוא ה-asr emitter 1 exclusive האדיר.

הנקיון, הפירוט והטבעיות יחד עם טכנולוגיה ואיכות בניה יוצאת מגדר הרגיל הופכים את 90 הקילו למגבר הטוב ביותר השנה.


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1716.html

רמקול השנה -
Naim Audio S-400

Naim Audio S-400הרמקול הטוב ביותר שבחנתי השנה הוא ה-Naim Audio מדגם S-400. קשה מאוד למצוא רמקול שנשמע כל כך מאוזן, טבעי, מהיר וורסטילי ברמת המחיר הזו שיתחרה עם הרמקול הזה. מדובר ברמקול שמציג איכות צליל שמתחרה ביקרים ממנו בהרבה ואיכות בניה יוצאת דופן.   


קישור: https://www.dtown.co.il/articles/1760.html

הפתעות השנה באודיו


הפתעה אחת, מגיעה ישירות מארץ הקודש - מפעל ישראלי כשר למהדרין ממנו הגיע סוג של מוצר שניתן לקרוא לו "קלאסיקה ישראלית". מדובר ברמקול Omega audio olp-501 הישראלי הזול בעל איכות הצליל הכל כך מענגת שלא היה אפשר שלא להתאהב בו. נוסיף לזה את קלות ההנעה ואת איכות הבניה, נתבל ב-Made in Israel וכבר יש לנו הפתעה עם צליל איכותי ונוכחות פטריוטית.

סט הגברה שהרשים באיכות צליל היי אנד אמיתי ואיכות בניה יוצאת דופן ביחס למחיר, הורכב מ- Audio Block A100 / P100 . הוא חזק, איכותי והכי חשוב, למי שזה חשוב, מחולק לרכיבי קדם גבר ומגבר הספק מבלי לחסוך בדבר. איכות הצליל המרשימה שלו והמחיר הצנוע הופכים אותו להפתעה במחיר כניסה לתחום.

קדם המגבר המעולה Nat audio plasma r הצטרף גם לנבחרת המפתיעים באיכות הצליל שלו. הוא בנוי מדהים, מדויק ביותר ולמרות סוללת המנורות שבתוכו הוא מצליח להציג שקט מופתי בצליל. איכות הבניה, האיכות הסונית האיכותית ביותר וגוון הצליל המיוחד שלו הופכים אותו לאחד המוצרים הבולטים השנה.

מעבר לתגובות בפורום