סטרימר Roku 3 + Netgear VEGN2610


spitzi

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
יש לי כיום שתי טלביזיות, לאחת מהן מחובר Boxee Box עם Boxee+Hack שעושה עבודה מצוינת בהזרמת נטפליקס, BBC iPlayer וסרטים שהורדתי למחשב ביתי.
בשביל הטלביזיה השניה, קניתי עכשיו בארה"ב סטרימר Roku 3, לפי הרבה המלצות אונליין. לא ידעתי כמה הפלטפורמה הזאת סגורה, ועכשיו אני נאבק בה כדי להשיג חווית צפיה דומה למה שנותן לי הבוקסי בוקס:

נטפליקס
אפליקציית נטפליקס ברוקו היא מגירסה חדשה, שמנסה לחסום התחברות מחוץ לארה"ב. כרגע, נטפליקס מנסה לעקוף שירותי DNS VPN בכך שהיא פונה ישירות לשרתי DNS של גוגל: 8.8.8.8 או 8.8.4.4.
אני משתמש בשירות DNS VPN של Unblock-us. יש להם דף עזרה בנושא, ושם מנחים לבצע static route לכתובת הנ"ל, כך שיופנו לראוטר עצמו. לי זה עבד לכמה דקות, ואז הפסיק לעבוד לגמרי.
הראוטר שלי הוא Netgear VEGN2610, חכירה מבזק. אני לא חושב שה-static route המשיך לעבוד, מפני ש-ping לכתובות אלה עדיין נותן אותו round trip time כמו בלי ה-static route.
  • האם זה פשוט מפני שהראוטר הנוכחי לא עושה את העבודה?
  • האם החלפת הראוטר לכזה שתומך ב-DD-WRT תפתור את הבעיה? אני לא מכיר את הטכנולוגיה, האם היא מאפשרת להפעיל VPN כך שאני מקבל כתובת IP בארה"ב, וכך לנטפליקס אין מושג איפה אני באמת?

הזרמת סרטים ממחשב ביתי
ברוקו 3 הכל עובד דרך "ערוצים", כך שגם להזרמת מדיה ביתית, אני צריך להוריד ולהפעיל ערוץ ייעודי.
הרוקו לא הצליח לנגן ISO, וניגן סרט אחר בלי אודיו. לעומתו, Boxee Box ניגן את שניהם בלי בעיה.
  • אולי שווה לי פשוט למצוא עוד קופסת Boxee Box מהאחרונות שנשארו, לקנות וזהו?
  • או עדיף כבר לבנות HTPC? חשוב לי שיהיה שלט עם מיני-מקלדת.

תודה!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור