Canon Eos 5D Mark 2


carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
אתה מזמין לשאול ואתה גם מזמין את איתי לענות :)
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
מבטיח לא לענות יותר!
ובכלל אני שונא פילם...
זה יקר, מסורבל, גרעיני, מטושטש, גועל נפש!
:)
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
איתי, למה לא לענות יותר, למדתי הרבה מהתשובות שלך
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
כי הערת שאני מוזמן של ניתאי, שזו עבירה אתית חמורה!...
:)
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
איתי כעת אתה יכול להיות מוזמן שלי :)
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מה השאלות כרמי?

:):D:)
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
אגב איתי

קיבלתם כבר מכשיר
hd sr?
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
אני לא יודע למה אתה מתכוון ספציפית, אבל הרבה פעמים אתה רואה סריקות בציוד חובבני (סורק שקונים באופיס דיפו ב 1400 שקל (מתוך זה 900 שקל רווח לשרשרת המזון), סריקות שעשויות רע, של צילומים חובבניים לא חדים מלכתחילה.
לסרוק טוב, צריך סורק תוף מקצועי. ציוד מאד יקר שיש במעבדות מקצועיות.
זו לבד יכולה להיות סיבה לעזוב את הפילם לטובת דיגיטל.
הסירבול המטורף של להעביר את התמונות שלך למדיום הדיגיטאלי בפילם, הוא פשוט לא מעשי.
כ"כ בפילם 35מ"מ יש הרבה GRAIN, (מפריע בסטילס, פחות מפריע בסרט), והרבה אנשים חושבים שזו הסיבה שהתמונה גרועה.
תסתכל על האיכות של תמונות medium format, שלא לדבר על 4X5, ותראה מה פילם יודע לעשות.
אבל זו כבר היסטוריה.
הדיגיטל כאן והוא רק ישתפר.
וטוב שכך...
:)
ז"א שאם אני אשיג סריקה בסורק תופי אני אוכל להמשיך להשתמש במצלמת הפילם שלי ? אני מדבר על סטילס כמובן .
וד"א איך בדיוק עושים סרט בווידאו כשצריך לשנות פוקוס ידני ? או שעוצרים את הסרט ומחזירים את האדם ואז מסריטים עוד פעם ? זה בסדר לסרט מבויים , אבל מה עושים כשרוצים להסריט אירוע ? הרי לא תגיד לכול המוזמנים לחזור כדי שיצאו בפוקוס ?
זה פשוט מעניין , כי אם אחליף את הפילם לדיגיטאלי זו כנראה אחת הקנדידטיות ורציתי לדעת לגבי הווידאו
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
ז"א שאם אני אשיג סריקה בסורק תופי אני אוכל להמשיך להשתמש במצלמת הפילם שלי ? אני מדבר על סטילס כמובן .
וד"א איך בדיוק עושים סרט בווידאו כשצריך לשנות פוקוס ידני ? או שעוצרים את הסרט ומחזירים את האדם ואז מסריטים עוד פעם ? זה בסדר לסרט מבויים , אבל מה עושים כשרוצים להסריט אירוע ? הרי לא תגיד לכול המוזמנים לחזור כדי שיצאו בפוקוס ?
זה פשוט מעניין , כי אם אחליף את הפילם לדיגיטאלי זו כנראה אחת הקנדידטיות ורציתי לדעת לגבי הווידאו


בסורק מקצועי אתה יכול להגיע עד רמות של 200 מגה בייט לפריים ואף יותר

כשאני מצלם דוקומנטרי אני עושה את הפוקוס בעצמי

כשזה מבויים העוזר צלם שלי אחראי על הפוקוסים לפי מדידות מוקדמות בסרט מדידה

בצילום מקצועי מעולם לא עובדים עם אוטו פוקוס

:D
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
ניתאי, לא קיבלנו כי לא תרמנו לסוני 200K$ עדיין...
יש איזה פיטשר שאנחנו מנסים להשכיר אחת בשבילו.
truejoker, לגבי צילומי ארועים, חדשות וסתם טיולים וצילום אקראי, ברור שפוקוס אוטומטי זה הכרח. זה שונה מסרט מתוכנן.
הקנון לא מיועדת לצילום ארועים, זה יותר נסיון בטכנולוגיה/הענות לאופנה, של קנון, לחוש את השוק, לראות איך קהל הלקוחות שלה מגיב, ולאן הם רוצים שזה יצמח.
הבנתי שהניקון D90 נופלת לפוקוס ידני בוידאו, לגבי קנון, היא ממשיכה למקד, אבל בשיטת הפוקוס קונטרסט האיטית, ללא עקיבה, כך שלדברים שזזים ומהר זה לא אפקטיבי. אבל אפשר לכוון לה את הפוקוס ידנית.
בכל מקרה, אין להם כוונה להרוג את ליין המצלמות וידאו האמיתיות שלהם, אתה מבין.
היתרון של ה 5D על מצלמות וידאו רגילות (גם HD) זה העומק שדה הקטן שהיא מאפשרת (צ'יפ גדול, עדשות גדולות מפתח צמצם).
מה אפשר לעשות עם זה? כל אחד יחליט לעצמו.
אתה צריך לחכות למבחנים שלה, ולשמוע מה הם אומרים על זה.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
בסורק מקצועי אתה יכול להגיע עד רמות של 200 מגה בייט לפריים ואף יותר

כשאני מצלם דוקומנטרי אני עושה את הפוקוס בעצמי

כשזה מבויים העוזר צלם שלי אחראי על הפוקוסים לפי מדידות מוקדמות בסרט מדידה

בצילום מקצועי מעולם לא עובדים עם אוטו פוקוס

:D

איך באמת אתה עושה פוקוס בעצמך ומוודא שהנושא לא יברח מפוקוס ?
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
ניתאי, לא קיבלנו כי לא תרמנו לסוני 200K$ עדיין...
יש איזה פיטשר שאנחנו מנסים להשכיר אחת בשבילו.
truejoker, לגבי צילומי ארועים, חדשות וסתם טיולים וצילום אקראי, ברור שפוקוס אוטומטי זה הכרח. זה שונה מסרט מתוכנן.
הקנון לא מיועדת לצילום ארועים, זה יותר נסיון בטכנולוגיה/הענות לאופנה, של קנון, לחוש את השוק, לראות איך קהל הלקוחות שלה מגיב, ולאן הם רוצים שזה יצמח.
הבנתי שהניקון D90 נופלת לפוקוס ידני בוידאו, לגבי קנון, היא ממשיכה למקד, אבל בשיטת הפוקוס קונטרסט האיטית, ללא עקיבה, כך שלדברים שזזים ומהר זה לא אפקטיבי. אבל אפשר לכוון לה את הפוקוס ידנית.
בכל מקרה, אין להם כוונה להרוג את ליין המצלמות וידאו האמיתיות שלהם, אתה מבין.
היתרון של ה 5D על מצלמות וידאו רגילות (גם HD) זה העומק שדה הקטן שהיא מאפשרת (צ'יפ גדול, עדשות גדולות מפתח צמצם).
מה אפשר לעשות עם זה? כל אחד יחליט לעצמו.
אתה צריך לחכות למבחנים שלה, ולשמוע מה הם אומרים על זה.
מה זה אומר עומק שדה קטן ? העובדה שאני בסטילס מבודד את הנושא מהרקע כי הרקע יוצא מטושטש ? אז זה טוב לפורטריטים ולפרחים , אבל מה השימוש לזה בווידאו ?
ואם זה כך אז צריך בוודאי אוטופוקס כי אז מדובר על טווח מאוד קטן שבו יש פוקוס

בקיצור יש לך רעיון למה אפשר להשתמש בווידאו של המצלמה הזו ?
אם אפשר כמה אפשרויות , שנדע אם זה בכלל חשוב כרגע
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
אתה רואה את התמונה ומפקס. זה לא מסובך.
כמו פעם.
את רוב הצילומים שעשיתי בחיי, צילמתי במצלמה ידנית, עם פוקוס ידני.
שכחת, או לא נולדת אז עדיין?...
:)
לגבי הוידאו, קנון תקעו וידאו במצלמת סטילס, לצלמי סטילס.
זה לא מצלמה לצלמי וידאו, שיודעים מה לעשות איתה.
אני, אם היא היתה לי, הייתי פתוח לאפשרויות, וזורם עם זה.
זו לא מצלמה לארועים/חתונות/דוקומנטרי.
היא מקליטה רק מונו, למשל. והפוקוס הידני מגביל את השימוש החובבני בה.
לפני חודשיים הייתי בתערוכת מטוסים באנגליה, והתעצלתי לסחוב מצלמת וידאו.
אח"כ המשכנו לסקוטלנד, וצילמתי הרבה וידאו בקנון פוקט שלי, באיכות מעפנה.
אז הנה איפה שהייתי מנצל עד תום את יכולות הוידאו שלה.
זה אני, אתה אולי היית עושה משהו אחר.
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
איך באמת אתה עושה פוקוס בעצמך ומוודא שהנושא לא יברח מפוקוס ?


הרבה שנים של נסיון ותרגול

ובדוקומנטרי כשאני עושה את הפוקוס לבד
קורה שדברים יוצאים מפוקוס זה חלק
מצילום דוקומנטרי
:D
 
נערך לאחרונה ב:

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
מה זה אומר עומק שדה קטן ? העובדה שאני בסטילס מבודד את הנושא מהרקע כי הרקע יוצא מטושטש ? אז זה טוב לפורטריטים ולפרחים , אבל מה השימוש לזה בווידאו ?
ואם זה כך אז צריך בוודאי אוטופוקס כי אז מדובר על טווח מאוד קטן שבו יש פוקוס

בקיצור יש לך רעיון למה אפשר להשתמש בווידאו של המצלמה הזו ?
אם אפשר כמה אפשרויות , שנדע אם זה בכלל חשוב כרגע

עומק שדה קטן זה אומר שהאובייקט בפוקוס והשאר באאוט אוף פוקוס
זה תלוי באורך מוקד העדשה ובצמצם שבו אתה מצלם

ככל שאורך המוקד גדול יותר עומק השדה קטן יותר וההיפך
ככל שהצמצם פתוח יותר עומק השדה קטן יותר וההיפך

הקשר לוידאו?-
השאיפה היא ליצור כמה שיותר עומק
בוידאו הדבר חשוב אף יותר כי התמונה היא שטוחה יחסית
לכן משתמשים באורך מוקד גבוה יותר
מה שאומר עומק שדה קטן יותר
מה שאומר תמונה טובה ובעלת עומק יותר


מקווה שעזרתי
:D
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור