סרטון של השוואה מעמיקה של אפליקציות האנדרואיד של סלקום TV וסטינג TV

  • פותח הנושא Anton
  • פורסם בתאריך

Anton

אוהב את התחום
צוות האתר
הודעות
433
מעורבות
222
נקודות
43
שלום חברים,

למי שמעוניין, הכנתי סרטון של השוואה מעמיקה של אפליקציות האנדרואיד של סלקום TV וסטינג TV שביצעתי על גבי המכשיר שיומי מי-בוקס.

מעבר לממשק שניסקר בסרטון:
מבחינת התכנים לא מעט מהסדרות ניתן לצפות בשתי האפליקציות: כגון כל התוכן של HBO: משחקי הכס, הסופרנוס, שובר שורות וכ"ו. ניראה שבסטינג יש יתרון קל במספר סדרות מוכרות: Modern Family, Walking Dead, The Americans, The Vikings, Dexter.
בסלקום העלו לאחרונה 3 עונות של המפץ הגדול 8-10, אני מקווה שיעלו גם את עונה 11 בקרוב. לאחרונה העלו את העונה החדשה של טווין פיקס, שזה משהו שמאוד חיכיתי לו (אם כי לא קראתי ביקורות ואולי זה גרוע).

מבחינת כמות, סלקום לוקחת בגדול ובהחלט ניתן תמיד למצוא משהו לראות, אבל עם נעולים על סדרות פופולריות ניראה שיש יתרון קל לסטינג.

מבחינת תכני דוקו, גם כאן יתרון הכמות הוא של סלקום, אבל בסטינג תכני הדוקו הם מערוץ הדוקו של YES ויש שם לא מעט תכנים מעולים. בנוסף בסטינג יש הפקות מקור של סדרות ישראליות.

לחובבי הספורט, יש את ערוץ 5 ו-5+ בסלקום, שאין אותם בסטינג.

הפרמטר האחרון זה איכות תמונה, זה משהו שקשה לראות בלי השווה צד לצד, אבל לאחר מספר ניסיונות אני חושב שאיכות התמונה בערוצי עידן + מעט טובה יותר בסטינג (לא הבדל משמעותי, ושוב בלי השוואה צד לצד קשה להיות בטוח), מבחינת איכות התמונה ב-VOD השוואתי פרק של משחקי הכס ופרק של Strike Back, מבחינתי זהה לחלוטין, כך שאני לא מזהה הבדלים משמעותיים בפרמטר של האיכות צפייה.

 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור