michael123
חבר משקיען
- הודעות
- 9,770
- מעורבות
- 1,443
- נקודות
- 113
תחום הולך להעלם או להתפתח?
למעשה זה מאתמול, עכשיו רק ראיתי את זה
למעשה זה מאתמול, עכשיו רק ראיתי את זה
ההגיון אומר שזה יביא לירידת מחירים כי עלויות הייצור יהיו קטנות יותר ביחס לחברות קטנות, השאלה כמובן באם האיכות תישמר...
לא הבנתי מדוע תחום הרכב הרבה יותר מורכב מתחום אודיי ביתי.( ברשותי מערכת די טובה ברכב) ועדיין לא נתקלתי במותג סמסונג ברכבי אודיו לרכב...או שישנו משהו בסיסי שאני לא מבין אותו...סמסונג, שיש לה גם קבוצת הרמן, סיימה את ההשתלטות על תחום האודיופילי "המסחרי" (או מיינסטרים). מלבדה יש עוד את היצרנים הסיניים השונים עם תמורה מצויינת לכסף (כמו wiim או miniDSP), Focal/NAIM, Kef ואני חושב שדי זהו. ברגע שהיידע האודיופילי עבר תהליך של רציונליזציה ופיתוח מבוסס מחקר (הרבה תודות לאודיו לרכב, שהוא תחום מורכב פי כמה וכמה מאודיו ביתי, שגם בו סמסונג מובילה), ההבדלים שמייחדים יצרנים, טכנולוגית ושיווקית, הצטמצמו, והמיזוג מתבקש.
עכשיו לסמסונג יש מותג רמקולים שייתחרה ב-Kef.
במערב נשארו יצרני אודיו שהם לא חברות בוטיק עם מוצרים איזוטריים כאלו ואחרים. תמיד יהיו חובבים שיחפשו כל מיני מוצרים ייחודיים ויאמינו שהם מקבלים חווית סאונד שרק חברת גראז' יודעת לנפק... אבל לא שם העתיד של התעשייה, אם המטרה להחליף את הסאונד בר בסלון הממוצע. העתיד הוא בשימושיות והתאמה אקוסטית מובססת מדידות שתהיה קלה ונגישה למשתמש ההדיוט. וכן, גם תפירה של הסאונד לטעם כזה או אחר, אבל אל באמצעות שינוי רכיבים, אלא באמצעות התאמה לחדר/הקלטה/טעם מתוך אפליקציה בנייד...
אני יודע שפה מתעסקים בעיקר בחוויות סובייקטיביות וברכיבים שאף יצרן עם מחלקת R&D לא מתעסק איתם, אבל שוק האודיו המקצועי אינו "אודיופילי" ואת סמסונג קהילת האודיופיליה לא מעניינת.
סמסונג רכשה מלא חברות אודיופיליות עם השנים.