מערכת ניווט לפורד קוגה 2016

  • פותח הנושא yor
  • פורסם בתאריך

yor

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
רכשתי לא מזמן פורד קוגה 2016 טיטניום 4X4 שמגיעה עם מערכת מולטימדיה מקורית של פורד שנקראת 2 Sync ועם מערכת שמע מקורית של Sony. המערכת מאוד טובה ואמינה, מצלמה, bt, usb, פקודות קוליות ועוד.. הבחור שרכשתי ממנו התעקש בעת הקנייה של הרכב שנה שעברה לא להוסיף או לשנות כלום מהמערכת המקורית. הוצע לו להתקין מערכת אנדרואיד ב 4000 ש"ח. הוא סירב ובצדק כי המערכת הזו מאוד בעייתית ונתקלתי בבעל רכב כזה שכבר החליפו לו 3 פעמים את מערכת האנדרואיד הזו והתקלות לא נעלמות. בקוברה הוצע לי להתקין תוסף שמכיל וויז ופנגו בלבד בסביבות 3000 ש"ח ואני מאוד חושש מזה. למערכת ה Sync המקורית יש מערכת ניווט מקורית כנראה של igo כשהמפות על כרטיס sd. הבעיה שהמערכת ניווט הזו פתוחה רק בחלק מהרכבים. גם באירופה אותו סיפור, לא כל הקוגות פתוחות למערכת ניווט ואנשים שם מבצעים איזה שינוי לא מורכב במיוחד ופותחים את מערכת הניווט. במוסכי פורד בארץ לא מכירים את האופציה הזו למרות שהם אמורים.. מישהו כאן נתקל בבעיה הזו והצליח לפתור? אגב אותה מערכת Sync מותקנת לא רק על הקוגות אלא גם ברכבי פורד נוספים.
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
בכל מקרה על תחליף את המערכת לאנרואיד ב 4000 ש"ח.
במכוניות פורד אחרות (למשל פוקוס) מקבלים את המכונית לאחר שהחליפו למערכת אנדרואיד בהתקנה מקומית של קוברה (ואין אפשרות אחרת) , המערכת על הפנים בעיקר באיכות רדיו ירודה ומערכת שמע על הפנים וללא קשר לתקלות.
למה אתה חושש מתוספת של וויז ופנגו בלבד ב 3000 ש"ח ? (מערכת השמע המקורית נשארת לך),
אפילו שתפתח את המערכת ל IGO , IGO היא תכנת ניווט מיושנת ואין עדכוני תנועה.
 

yor

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
צודק, בהרבה דגמים כולל בקוגה, האנדרואיד מותקן אוטומטית בחברת קוברה ואין אופציה אחרת. בדגם טיטניום 4X4 כנראה זאת אופציה בתשלום ולשמחתי לא הותקן בקוגה שרכשתי. בעקרון אני חושש בגלל התקלות שציינתי וגם אתה מכיר. אני עדיין לא ראיתי את המערכת וויז פנגו הזאת, ולא מכיר מישהו עם כזאת כדי לשאול על תקלות. בנוסף מדובר על סכום לא קטן בשביל פנגו ווייז בלבד, שיש לי בחינם בטלפון. מערכת הIGO היא פתרון נחמד ועם תצוגה טובה ועדכוני מפה כמה פעמים בשנה. יש לי אותה ברכב השני שלנו, פיז'ו 2008 ואנחנו מרוצים. ה IGO עובדת בסנכרון מלא על ה 2 Sync של פורד כולל פקודות קוליות ואין התנגשויות, ראיתי סרטונים ביו טיוב של חברה באירופה שעובדים עם האופציה הזו. אמור להיות במחיר מינימלי עם החיסרון של החוסר בעדכוני התנועה. לכן אם מישהו עשה את זה או יודע אשמח לשמוע.
תודה!
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
IGO עובדת על כרטיס זכרון, כמובן צריכה להתאים למערכת ההפעלה (אני חושב שזה windows CE ) , תברר במשרדי IGO , הרי גם זה תכנה ישראלית...
מנסיון עבר איתם התכנה הייתה יקרה ולא במחיר מינימלי...
http://www.igostore.co.il/page.aspx?id=4
 

Yaniv Gozali

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
האם ניתןן להתקין גופן בעברית במערכת
אם מישהו מכיר אשמח לקבל מספר טלפון
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור