חוקי הפורום


מצב
הנושא נעול.

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,356
מעורבות
724
נקודות
113
א. מה אתה יכול לשלוח

אתה יכול לשלוח כל דבר הרלוונטי לעולם האודיו, הווידיאו, המוזיקה והקולנוע הביתי.​

נושאים היכולים לעניין מגוון של גולשים בפורום כדי שאחרים יוכלו לענות, חשוב לספק מספיק מידע כאשר אתה שואל שאלה, כגון: תקציב (סכום במספר/ים), צרכים, גודל חדר, רכיבים אחרים שברשותך, מה אתה מצפה להשיג ומדוע המערכת הנוכחית שלך לא מספיק טובה, טעם מוזיקאלי וכד'. זכור לשלוח את ההודעה בפורום המתאים.​

ב. מה אין לשלוח
1. אין לשלוח הצהרות משמיצות, פוגעות או מעליבות באדם, בעסק או בחברה אחרת.

מותר לכתוב שהרמקולים של חברת X נשמעים שטוחים ואינם ערבים במוזיקה. אסור לכתוב שהנתונים הטכניים אינם נכונים, אלא, אם אתה מגבה את ההצהרה בהוכחות. המנע מלחזור על שמועה לא מבוססת או לא מהימנה הקשורה למוצר, לאדם או לעסק מסחרי. הסתמך על הניסיון ועל הדעות שלך, התבסס על מה שאתה יודע, על דברים מדויקים ולא על שמועות.​

2. אין לשלוח הודעות משתלהבות, התקפות אישיות או תוכן ללא קשר
הרעיון הוא להפוך את הפורום לסביבה נעימה לדיונים על אודיו.​

3. אין לשלוח פרסום אישי או עסקי
מוצרים למכירה, לקניה או להחלפה. ישנם מקומות אחרים לכך.​

4. אין לשלוח תכנים מסחריים ושיווקיים
בעקבות פניה או בקשה של עוסק מסחרי, שמבקשת להעלות אותם בפורום.​

ג.
חבר חדש

רצוי שתציג את עצמך מי אתה, מאיפה באת, מה התחביבים שלך, איזה מוזיקה אתה אוהב וכד'. אתה יכול גם להעלות הודעת ברכה, שלום והגעה. אין להעלות תמונה של מוצר או מערכת חדשה שרכשת, כהודעה ראשונה בפורום הקדש זמן להכרת השטח ולקריאת ההודעות, לפני שאתה תורם משלך. נצל לטובה את האנונימיות שלך, ישפטו אותך לפי איכות הכתיבה שלך והעזרה לחברי פורום אחרים, שתף את האחרים בידע שלך.
 

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,356
מעורבות
724
נקודות
113
ד.
עוסקים בתחום

אנו מקבלים בברכה את ההשתתפות של חברים מתעשיית האודיו והקולנוע הביתי

יצרנים, יבואנים, בעלי או עובדים בחנויות, מתכננים, מעצבים, מהנדסים, מוזיקאים, כתבים, מתקינים, עורכים מסחריים באתרי מכירות ועוד. ישנם כללים מיוחדים עבור העוסקים בתחום. אם אתה בקבוצה הזו, בבקשה קרא את הכללים:​

א. עוסק מסחרי בתחום חייב להזדהות כעוסק מסחרי בפני מנהל הפורום ושאר הכותבים, לפני תחילת הכתיבה בפורום.
ב. עוסק מסחרי לא יכתוב, יחווה דעה או ידון על עסקיו, או על המוצרים אותם הוא מוכר, משווק, מייבא, נותן שירות, באופן ישיר או עקיף.
ג. עוסק מסחרי לא יכתוב, יחווה דעה או ידון על עוסק מסחרי אחר, לא על מוצריו, לא על עסקיו ולא על מי מהאנשים המועסקים על ידו, באופן ישיר או עקיף.
ד. עוסק מסחרי לא ינדב מידע על מוצר, בתגובה לבקשה מידע, הנוגעת למוצר מסוים.
ה. עוסק מסחרי יוכל לתקן בהודעות רק מידע עובדתי שגוי, הקשור למוצרים אותם הוא מייבא, מוכר, משווק, נותן שירות, כגון: מחיר, נתונים טכניים, תמונה וכד'.
ו. עוסק מסחרי לא ישלח הודעות, פרסומות, מידע מכירתי או שיווקי, על מוצר אותו הוא או מי מטעמו, או אדם אחר אשר מוכר, משווק, מייצר, מייבא, או נותן שירות.
ז. עוסק מסחרי לא יבקש מלקוחות בית העסק או מאנשים אחרים לשלוח הודעות, פרסומות, מידע מכירתי או שיווקי, על מוצר אותו הוא או אדם אחר מוכר, משווק, מייצר, מייבא, נותן שירות.
 

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,356
מעורבות
724
נקודות
113
5. שאלות שיש להימנע מהן
א. שאלות שאתה יכול לענות בחיפוש בפורום או בקריאה בהוראות ההפעלה של המוצר.
ב. שאלות שרק אתה יכול לענות עליהן, כגון "האם לסאבוופר הזה יהיה מספיק בס עבורי?"
ג. שאלות ללא תשובה, לדוגמה "האם המגבר הזה באמת טוב?"
ד. הודעה שאין בה מספיק מידע על התקציב שלך, שאר רכיבי המערכת שברשותך, הצרכים, גודל החדר, הניסיון עם מוצרים אחרים והטעם המוזיקאלי לך.
ה. שאלות על חבר פורום אחר או על התגובה שלו בהודעה אחרת.
ו. שאלות שלמעשה מנסות למכור מוצר כלשהו.

6. כבד את זמן החברים ואת רוחב הפס שלהם
השתדל לא להטריח אותם בהודעות ארוכות, בצרורות של שאלות, באגדות אורבאניות ובמכתבי שרשרת. המנע משרשור הודעות ללא צורך, אל תקפיץ הודעות, רוב ההודעות נענות בהקדם.

7. אין לשנות, להקצין, לשבח, לצבוע או להגדיל את פונט ההודעה שלך.
אל תמלא את ההודעות בסימני שאלה וסימני קריאה, שקול שימוש בסמיילים במקום הנכון. כולם ראויים שייראו את הודעתם בצורה שווה. מדי פעם, כותבים טורחים להשתמש בכל סוגי ההדגשות הקיימים בממשק הפורום, כתב מודגש, קו תחתי, אותיות גדולות, צבעים עליזים וכיו"ב. שמור את אופציות ההדגשה השונות למקרים בהם יש צורך בכך, או שאתה מבקש להבהיר נקודה מסוימת בהודעתך.

8. השתמש בסימני פיסוק ושפה תקנית
אם יש לך שגיאות כתיב כבד את האנשים האחרים שקוראים כאן והשתמש במאיית או בעזרה של חבר. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך- השתמש בהם. סימני פיסוק בסגנון צ'אט ...עם...3...נקודות בין משפט...למשפט אינם מקובלים. זכור בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להימנע משימוש מוגזם. כמו כן, "חחחחחחחחחחחח" זאת לא מילה וקיצורי סלנג כמו "ת'מערכת" לא מקובלים.

9. שמור על שפה תקנית ואל תתקן אחרים
(אתה לא מורה), סלח לחברי פורום על שגיאותיהם ועל שגיאות הכתיב שלהם, אל תכתוב בפורום מה שלא היית כותב במכתב רגיל.

10. תן כותרת עניינית לנושא
ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה, תן כותרות ענייניות לנושאים חדשים שאתה מפרסם. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכד' לא יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "מבקש ייעוץ למערכת".​

11. אין טעם להגיב להודעות שתוקפן עבר
אלא אם ממש יש לך מה לחדש ואתה חושב שהיסטוריית ההודעות רלוונטית למה שיש לך לחדש.
תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להימנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.

12. אין מקום לגזענות או העלאת נושאים פוליטיים בפורום
זה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום, זהו אתר אודיו וקולנוע ביתי ולמרות שקיים גם פורום המטבחון, אנחנו מעוניינים להימנע מריבים פוליטיים ורעיוניים בין המשתמשים.​
 

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,356
מעורבות
724
נקודות
113
13. כבדו את חברי הפורום האחרים!
העלבה של חבר פורום אחר (וזה לא משנה למה) לא תתקבל בברכה. אמץ את הכלל: "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך", המנע בשימוש בשפה בוטה, או מעליבה, אל תהיה גס רוח, שמור על רמה גבוהה של מוסר ושל התנהגות אישית, אל תאיים, אל תוציא את לשון הרע, אל תמתח ביקורת, תנזוף או תפגע בחבר פורום אחר.

14. המנע ממלחמות שלהוב!
כבד את הפרטיות של חברי פורום אחרים, עזור להרגיע את מלחמות השלהוב, המנע מהסתה והשתלחות מתלהמת באנשים. אל תנצל לרעה את כמות הידע שלך, העובדה שכמות הידע שלך גדולה יותר מאשר של חברי פורום אחרים אינה נותנת לך זכות להתעלל בהם, אל תנסה להשליט את דעותיך על חברים אחרים.

15. אם אינך יודע את התשובה בוודאות, אל תענה!
אם ראתה שאלה שאתה לא יודע את התשובה עליה, אנא חסוך משאר חברי הפורום את תשובתך הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון. עדיף לתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתה תדע את התשובה. כאשר אתם עונה ללא ידע, אתה טועה, מטעה וגורם לאנשים שיודעים את התשובה, לאבד רצון לענות.​

16. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (24 שעות)
אנא המתן לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקוריתמופיעה בדף הראשי של הפורום, הימנע מהקפצה.

17. אתה יכול לבחור איזה שם או כינוי שתבחר בו
אתה חייב להיות עקבי ולהשתמש רק בו. אין להרשם או לכתוב בשם משתמש אחר!

18. אתה יכול לקחת חלק בהצלחת הפורום
בעזרה בשמירה על הכללים האלה. שום כלל אינו תחליף לרצון טוב ולהתחשבות באחרים.

19. גולש אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום ויתעקש לפרסם הודעות שמקומן אינו בפורום, או שינסה לגרום להפרעות מכוונות, יחסם מיידית ועלול להיחשף לפעולה משפטית
חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.


20. טענות כלשהן כלפי ההנהלה או כלפי משתתף אחר, כמו גם הצעות יעול לפורום יש לשלוח בהודעה פרטית לליאור ולא בפורום עצמו.
אם אתה חושב שמחקו לך הודעה, שרשור או כל דבר אחר- אין לפרסם על כך בפורום עצמו. אפשר לפנות לליאור בהודעה פרטית או דרך צור קשר שים לב שהודעות בד"כ לא נמחקות סתם ככה-קח לעצמך מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה שהיה בה משהו שהביא למחיקתה. במידה ונערכה לך הודעה על ידי אחד האחראים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד האחראיים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל- אין להעלות אותה מחדש ללא אישור.​

21. כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד!
השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד. הנהלת dtown וליאור קורן, לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש במידע בפורום. ההסבר המוצג בפורום הינו תיאורטי בלבד, אינו בגדר המלצה ולא בא להחליף בדיקה וטיפול מקצועיים מבעל מקצוע מוסמך במעבדה מורשה.
 

מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור