התלבטות לגבי התקנה

  • פותח הנושא orku
  • פורסם בתאריך

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
אהלן חברים בוקר טוב
icon_smile.gif.a5c07751e041a45b800f801050cdfb97.gif


לאחרונה רכשתי רכב מסוג אופל מוקה וכרגע יש לי התלבטות האם להתקין את המערכת, המערכת כוללת:
רדיו דיסק 1DIN Pionner AVH-Z7150BT
קומפוננט קדמי Audison Voce
קומפוננט אחורי Morel Virtus
סאב כפול Focal P30f בתיבה פתוחה
מונובלוק Lightnin Audio S4.1000.1d
מגבר 4 ערוצים Hertz HDP4
ופרוססור Audison BitTen

אז ההתלבטות היא כזו, יש גם בעיית מיקום להרכיב את הרדיו דיסק שלי באוטו גם בגלל שהמולטימדיה המקורית היא לא מסך טאץ', המסך נמצא על הדאשבורד וכפתורי השליטה נמצאים מעט מתחת למזגן. מצרף תמונה להמחשה:
https://www.autoradio-privee.com/hightech-privee/IMG/origine/opel/mokka-1.jpg

בעיה נוספת היא שיש כל מיני הגדרות של הרכב (כמו נעילת דלתות בזמן נסיעה, זמן מסויים שאורות הרכב ישארו דלוקים לאחר כיבוי ועוד כל מיני שטויות מיותרות לחלוטין) שאיאלץ לוותר עליהן אם אחליט להחליף את המולטימדיה המקורית.

יש לפניי 2 אופציות שהמתקין שלי הציעה:
1. להחליף את המולטימדיה המקורית במסך אנדרואיד תואם מקור בגודל 9 אינץ' (אישית אני מאוד לא מתחבר למסכים האלה, אני לא חושב שהם יכולים להוציא סאונד מספיק טוב ביחס לפיונר שברשותי וזאת למרות שיש לי את הפרוססור).

2. להשאיר את המולטימדיה המקורית ברכב ולהרכיב את שאר חלקי המערכת עליה, אבל גם פה קצת קשה לי להגיע להחלטה בעיקר בגלל שאני יודע כמה טוב הרדיו דיסק שלי ואני לא סגור שזה הצעד הנכון לשלם את הכסף על ההתקנה ולדעת כמעט בוודאות שישמעו פחות טוב ממה ששמעו ברכב הקודם.

קיימת עוד אופציה שאני חושב עליה כרגע בזמן שאני כותב את השירשור הזה:
לקחת מחשב נייד קטן, להכין לו נישה באוטו עם מקלדת ועכבר אלחוטיים ולהוציא ממנו כבל RCA-PL ישירות לפרוססור ולעבוד מהמחשב בכל מה שקשור למוסיקה וככה לא ויתרתי על המולטימדיה המקורית, השאלה אם דבר כזה הוא ריאלי ואם מחשב נייד יעשה את העבודה בכלל?

אם הייתם עומדים במקומי מה הייתם עושים? מבחינה כלכלית - יש לי את התקציב להרכיב את המערכת, גם אם אחליט להרכיב את המערכת על המולטימדיה המקורית וגם אם אחליט לעבור לתואם מקור ולהרכיב עליו את המערכת.

תודה מראש לעוזרים בהתלבטות: אור :)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור