המערכת של סרגיי (סטריאו) פוסט חדש עמוד 5. (17.12.22)


roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
הזכרת נשכחות..
Jbl 250 ti בצורת פירמידה,עשויים מעץ טיק בורמזי.
אם שופט אותו במושגים של היום,ואחרי כל מה שעבר אצלי,
מדובר ברמקול עם צליל גדול, חוויתי ועוטף.

למרות זאת,יש בו תסמונת הווינטא׳ג.
הוא פחות מדוייק ומהוקצע ביחס למרבית הרמקולים החדישים,עם החומרים האקזוטיים.
וגם הבאס הנמוך באמת,מלטף ומורגש,אבל לא בועט והתקפי.(סוג של דעיכה,לא פאנ׳ץ).
היתה אפשרות בחלקו האחורי,לבצע מספר הדגשות בתדר הנמוך והגבוה,אבל לא ממש מוחשי.
טוויטר טיטניום,מצויין,אבל שוב,לטעמי,לא ברמה של האלמנטים העכשוויים.
חייתי איתם כ4 שנים עם מספר הגברות.
רמקול שבאמת אהבתי,ועיצב לא מעט את המשיכה שלי לרמקולים גדולים,עם הרבה נפח וגודל במה.
בכלל בעניי jbl חברה מופלאה,סוג של הרלי דיווידסון אודיופילי.
אכן יש לו את תיסמונת הוינטאג' אבל עד שמגיעים לגבוהים......לטוויטר טיטניום המדובר יש את עקום ה- FR הכי ישר שראיתי מעולם .....עד לתדר של 26 קה"ץ ששם יש לו פיק עקב התהודה העצמית שלו. הרבה יגידו שזה לא "חזות הכל" אבל זהו טוויטר מדהים ובמיוחד ביחס לטוויטרי הבד שאני לא חבר שלהם.

כן, כן......אני יודע, העיקר התוצאה......וכולם מאוד צודקים בעניין התוצאה של טוויטרי בד.

אני זוכר ששמעתי אותו אצלך במהלך החיפושים שלי לרמקולים, ויום אחרי ששמעתי את המרטין לוגן החצי אלקטרוסטטי SL-3 ......אני זוכר שאמרתי לעצמי שבגבוהים בלבד הרמקול שלך לא נפל מהאלקטרוסטטי.

גילוי נאות:
1. אף פעם לא היה לי רמקול עם טוויטר טיטניום אז אין לי קשר רגשי מיוחד ליסוד המופלא הזה מטבלת מנדלייב.
2. קניתי מ Ebay שני טוויטרים כאלה עקב הזכרון הנפלא שהיה לי מהם מה TI250 שלך .....שוכבים בשקט עד שאצא לפנסיה ואז אבנה איזה רמקול DIY איתם........לא פשוט למצוא את המיד וופר ש"ראוי להם" ;)

JBL250 TI JPG.JPG
 

תמונות מצורפות

  • JBL250 TI JPG.JPG
    JBL250 TI JPG.JPG
    KB 53.7 · צפיות: 1,805
נערך לאחרונה ב:

Eylo

אוהב את התחום
הודעות
393
מעורבות
78
נקודות
28
נראה חדר מדליק ודליק במיוחד ;) תודה על השיתוף וכל הכבוד על ההשקעה
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
אולי טוב , אבל נראה זוועה , נראה לי שהגזמת !
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
זה טוב לביקתת חורף באלפים !
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
לא צריך לדחוף דיפיוזר בכל מקום אפשרי , לי יש קיר לבנים סיליקט אסטטים , עושים עבודה לא פחות טובה ונראים נורמלי , פיזרת את האמא של החדר , תסלח לי כותב לך ככה , אבל מוגזם!
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
הרבה שאלו פה בנושא האקוסטיקה אני יפרט מה זה חדר אקוסטי ואיך מגיעים לזה
עכשיו אני יגע בנושא הפיזיקה קצת מה זה סאונד זה סוג של אנרגיה קול שמחלפת לאנרגיית תנועה עכשיו יש לכם קרן קול\תנועה שיוצאת מהרמקול תיזכרו שלאנרגיה אין סוף היא יכולה רק להתחלף לאנרגיה אחרת עכשיו מה עושה כול סוג של חומר סופג ניקח לדוגמא צמר הוא מקבל את הקרן של אנגריית הקול\תנועה הצמר מתחיל להיכנס לרזוננס ובין סיבי הצמר נוצר חיכוך שגורם לפליטת חום ובכך הופך את אנרגיית הקול\תנועה לאנרגיית החום בצורה מיזערית אבל זאות התוצאה.
עכשיו מה החיסרון של הספוגים האקוסטים שהם סופגים חלק מהאנרגיה הקול\תנועה על עצמם מורידים את כמות האנרגיה שמגיעה אלינו
עוד חיסרון שיש בספוגים אקוסטיים זה שתווך התדרים שלהם מאוד מוגבל אנחנו מדברים על אלף הרץ ומעלה כול התדרים שהם מתחת לאלף הרץ הם בילתי ניראים לספוגים האקוסטים ובזה אנחנו יכולים להגיע למצב שאנחנו ניפגע באנרגיה בתווך הדינמי בתדרים הגבוהיים ולא ניגע בתדרים הנמוכים שיגרום לאי איזון של התדרים בין גבוהים לנמוכים

מה היתרונות של הספוגים האקוסטים שזה הפתרון הזול מכולם הוא פשוט מאוד לביצוע וכי חשוב צריך להישתמש בו במידה הנכונה תיזכרו שעם תעשו הרבה חומרים סופגים לא תקבלו את מלאו האנרגיה ויהרס האיזון בתדרים

עכשיו נדבר על חומרים אלטרנטיבים לספוג
בפאנלים אקוסטים מישתמשים גם בצמר זכוכית גולמט צמר סלעים צמר כבשים היתרונות של החומרים האלה לעומת ספוגים אקוסטים תווך רחב יותר של תדרים לספיגה כתוצאה מזה תווך תדרים יותר שטוח בלי חוסר איזון בתדרים

ועכשו נעבור לפתרון שאני מציע להישתמש בו דיפיוזרים מה זה ואיך זה עובד והיכן למקם אותו נעבור על כמה עיקרונות פעולה מידת הדיפיוזר קשורה ישירות לתדרים שעליהם הוא יעבוד דיפיוזרים קטנים לדוגמא חמש על חמש סמ עובדים על תדרים שש אלף הרץ ומעלה
דיפיוזרים גדולים יכולים להגיע למטר על מטר בהתאם לתדר שצריך צורתו וגודלו היא בהתאם לכול חדר אין נוסחה לדבר הזה מגיעים לזה רק דרך ניסוים בחדר
להלן כמה סוגים של דיפיוזרים

יש שלוש סוגים עיקריים של דיפיוזרים
2דיי


43460-31b0c1eee6c9402dd51f89b58fc1adaa.jpg


3דיי

43462-156c2eb1e4bc0410995a73c5c20b3247.jpg


שרדר דיפיוזר



43461-be6dc9ed4d97d4a64fbceb6bfc7bd1e2.jpg





עכשיו נדבר על המיקום של הפנאלים האקוסטים בראש ובראשונה אנחנו רוצים לטפל בהחזרי קול הראשונים שזה מהקיר הימני והשמאלי יחסית למערכת ובתקרה לבחירת המיקום של הפנלים האקוסטים יש שיטה מאוד פשוטה לוקחים מראה שמים אותה על הקיר ימני לדוגמה מתישבים על הכסא שאתם שומעים ממנו מוזיקה ורואים עם יש ישתקפות מלאה במראה של הרמקול תזיזו אותה ימינה שמאלה עד שתיראו את ההישתקפות של הרמקול במראה מתי שמצאתם את הנקודה לשם מגיע קרן סאונד ישירה שמיתנגשת בקיר והולכת לאוזניים שלכם שם צריך למקם את הפאנל האקוסטי השיטה עובדת על כול קיר שיש בחדר השלב הבא שאנחנו רוצים לטפל בו זה ההחזרים מהקיר האחורי בקיר האחורי מומלץ להישתמש בדיפיוזרים בזכות הפיזור והם יוצרים במה יותר עמוקה ופירוט סאונד יותר טוב
עם אתם לא יכולים לשים דיפיוזר אפשר להישתמש בפנאלים אקוסטיים אבל זיכרו שפאנל אקוסטי סופג אנרגייה וצריך להישתמש בו במידה הנכונה לכול חדר
בקשר לקיר מאחורי הרמקול אין איזה שהו טיפ שאני יכול להמליץ פשוט תנסו הכול גם דיפיוזר וגם ספוגים תזיזו תישמעו תיראו מה מתאים לכם בחדר
לגביי הרצפה אני חושב שאין סיבה לבודד את הרצפה אני יסבר את זה בכך ש לא משנה איפה תישמעו קרני קול לא משנה של מה תמיד יש קרניי קול שפוגעים ברצפה אז זה לא טבעי לאוזן של בן אדם שלא היה שום החזרים של צליל ותזכרו שתמיד צריך לדעת להישתמש בזה במידה הנכונה ובכמות הנכונה


עכשיו מה התפקיד של פאנל סופג עכשיו הרמקול מוציא צליל שמתנגש בקיר וחוזר אליכם יש צלילים ישירים ויש צלילים עקיפים תפקידו של הפאנל להוריד את כמות הצלילים הישירים שחוזרים מהקיר
עכשיו איך בנוי פאנל אקוסטי אפשר לבנות מכמה חומרים עכשיו איכות החומר משפיעה על כמה הרץ יעבדו הפאנלים ככל שהחומר יותר איכות ניתן להגיע לתדרים יותר נמוכים ולהוריד את כמות הצלילים החוזרים
עכשיו נעבור על החומרים שלא עובדים לפאנלים אקוסטי כמו ספוג ישן של מיזרונים רשתות ביצים וגם הספוג האקוסטי הפשוט לא עובד למה יש כלל אחד פשוט ככל שהמשקל של החומר יותר כבד ככה ניתן לבודד תדרים יותר נמוכים והפנלים האקוסטים הזולים הם ממש דקים הם יכולים לעזור אבל רק לתדרים גבוהים מאלף הרץ ומעלה


עכשיו נעבור על החומרים היותר איכותיים שעובדים ועוזרים לנו להוריד את התדרים הלא רצויים
יש ספוג אקוסטי מסוג מלמין איכותי שנימכר בארץ וזהו הסוג הכי טוב מהספוגים עובי הספוג צריך להיות מינימום 5סמ עד 10סמ יותר מזה אין טעם לעשות
יספוג אקוסטי מסוג פוליאוריטני זה ספוג שהוא יותר זול ומגיע כמעת לאותה תוצאה
יש עוד פתרון מאוד זול ומעניין פעם שמתם לב למה יש כזה שקט בסיפרייה הספרים הוא גם חומר מאוד טוב לספיגת צלילים אפשר לעשות מדפים בצורת מרובעים ולסדר שם ספרים בסדר לא רציונאלי




עכשיו אני יפרסם כמה תמונות מהחדר שלי הכיוון האקוסטי בוצע בשיטת impulse respones


43463-5fb5f85963450a684129f4b4b4d72ffc.jpg




43464-4d430a8ab873ec6642810f10cc367123.jpg




43465-8469834f3190706233b6b5d5aa4a5022.jpg





43466-f99c4537b53ca72d7b8c0dd8021097cb.jpg





החדר שלי הוא לא גדול 4X4 מטר אני ממקם את הקיר האחורי של הרמקולים באזור של 40 סמ מהקיר
כמו שאתם רואים בתמונות מאחורי הראש יש דיפיוזרים שממוקמים לפי החדר לפי הניסויים שלי
מאחוריי הרמקולים יש שתי דיפיוזרים מהצדדים ושתי לוחות אקוסטים וגם כול הקירות בדיפיוזרים אני חוזר ואומר צריך לעשות ניסויים ולישמור על איכות חומרים גם של הלוחות האקוסטים וגם של הדיפיוזרים שימו לב שאני כמעט ולא מישתמש בלוחות אקוסטים כדי לשמר את הדינמיקה של הסאונד


תודה לכולם
אולי תוכל להעלות סרטון של המערכת שלך עם צליל?
 

sergey

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
100
נקודות
18
אקוסטיקה

הרבה שאלו פה בנושא האקוסטיקה אני יפרט מה זה חדר אקוסטי ואיך מגיעים לזה
עכשיו אני יגע בנושא הפיזיקה קצת מה זה סאונד זה סוג של אנרגיה קול שמחלפת לאנרגיית תנועה עכשיו יש לכם קרן קול\תנועה שיוצאת מהרמקול תיזכרו שלאנרגיה אין סוף היא יכולה רק להתחלף לאנרגיה אחרת עכשיו מה עושה כול סוג של חומר סופג ניקח לדוגמא צמר הוא מקבל את הקרן של אנגריית הקול\תנועה הצמר מתחיל להיכנס לרזוננס ובין סיבי הצמר נוצר חיכוך שגורם לפליטת חום ובכך הופך את אנרגיית הקול\תנועה לאנרגיית החום בצורה מיזערית אבל זאות התוצאה.
עכשיו מה החיסרון של הספוגים האקוסטים שהם סופגים חלק מהאנרגיה הקול\תנועה על עצמם מורידים את כמות האנרגיה שמגיעה אלינו
עוד חיסרון שיש בספוגים אקוסטיים זה שתווך התדרים שלהם מאוד מוגבל אנחנו מדברים על אלף הרץ ומעלה כול התדרים שהם מתחת לאלף הרץ הם בילתי ניראים לספוגים האקוסטים ובזה אנחנו יכולים להגיע למצב שאנחנו ניפגע באנרגיה בתווך הדינמי בתדרים הגבוהיים ולא ניגע בתדרים הנמוכים שיגרום לאי איזון של התדרים בין גבוהים לנמוכים

מה היתרונות של הספוגים האקוסטים שזה הפתרון הזול מכולם הוא פשוט מאוד לביצוע וכי חשוב צריך להישתמש בו במידה הנכונה תיזכרו שעם תעשו הרבה חומרים סופגים לא תקבלו את מלאו האנרגיה ויהרס האיזון בתדרים

עכשיו נדבר על חומרים אלטרנטיבים לספוג
בפאנלים אקוסטים מישתמשים גם בצמר זכוכית גולמט צמר סלעים צמר כבשים היתרונות של החומרים האלה לעומת ספוגים אקוסטים תווך רחב יותר של תדרים לספיגה כתוצאה מזה תווך תדרים יותר שטוח בלי חוסר איזון בתדרים

ועכשו נעבור לפתרון שאני מציע להישתמש בו דיפיוזרים מה זה ואיך זה עובד והיכן למקם אותו נעבור על כמה עיקרונות פעולה מידת הדיפיוזר קשורה ישירות לתדרים שעליהם הוא יעבוד דיפיוזרים קטנים לדוגמא חמש על חמש סמ עובדים על תדרים שש אלף הרץ ומעלה
דיפיוזרים גדולים יכולים להגיע למטר על מטר בהתאם לתדר שצריך צורתו וגודלו היא בהתאם לכול חדר אין נוסחה לדבר הזה מגיעים לזה רק דרך ניסוים בחדר
להלן כמה סוגים של דיפיוזרים

יש שלוש סוגים עיקריים של דיפיוזרים
2D
WCZX1251.JPG




3D
WBWP9504.JPG


ויש עוד סוג של דפיוזר אבל משתמשים בו לרוב בחדרים גדולים כמו תאטרון וחדרי הופעות schroeder diffusers
GQCU6416.JPG



כול דיפיוזר אחראי על פעולה אחרת ומתאים לתנאים אחרים לא כול דפיוזר באמת יכול לעזור ולפעמים זה יכול גם להרוס את הנקודה המרכזית בבמה

אני בחדר שלי משתמש רק בדיפיוזר מסוג 2D-3D מכיון שהם יותר מתאימים לחדרי שמיעה קטנים
RYYV2852.JPG
QKUM4993.JPG

ובכמה לוחות אקוסטים בודדים במקומות הנכונים ועם המפרט הנכון כדי להוריד את כמות הלוחות בחדר שמיעה
הכיוון בחדר בוצע בשיטת IMPULSE RESPONSE .
השיפור מורגש מהרגע ראשון כבר מהדיפיוזר הראשון מבינים את ההבדל הסאונד נהיה יותר הדוק הבמה יותר מורגשת וגדולה
אין רזוננסים מיותרים בחדר אחריי הרבה זמן של כיוונים וניסויים הגעתי לחדר מטופל אקוסטית בצורה נכונה


עידכונים בהמשך!
תורה רבה
 

תמונות מצורפות

  • WCZX1251.JPG
    WCZX1251.JPG
    KB 71.4 · צפיות: 559
  • WBWP9504.JPG
    WBWP9504.JPG
    KB 155.3 · צפיות: 541
  • GQCU6416.JPG
    GQCU6416.JPG
    KB 34.8 · צפיות: 525
  • RYYV2852.JPG
    RYYV2852.JPG
    KB 95.2 · צפיות: 535
  • QKUM4993.JPG
    QKUM4993.JPG
    KB 105.9 · צפיות: 539
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
ברוך השם:אצבע מורמת
:
אנחנו נסתפק בהקלטה של פלאפון.
לא צריך להשתולל בציוד הקלטה.




בשמחה ההיתי מעלה סירטון אבל אין לי את הציוד המתאים כדי להקליט את הסאונד
אני מאוד תומך בסרטונים עם סאונד אבל עוד יותר אני תומך בסירטונים עם סאונד איכותי
אז אולי בעתיד אני יעשה סירטונים עם סאונד
כרגע אני מעדיף שנעבור את התקופה הלא קלה הזואת ותבואו לישמוע


תודה רבה!
 

Bruckner

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
2
נקודות
1
שלום לחברי הפורום, בתור מוזיקאי במקצועו, שנוסע להרבה פסטיבלים של מוסיקה קלאסית באולמות הכי נחשבים כמו קונצרטגבאו באמסטרדם, מוזיקפריין בוינה, פילהרמוניה בברלין, ובתור בעל אוסף דיי איכותי ומספיק גדול("רק" 5000 דיסקים) של מוסיקה קלאסית, רוצה לציין שהיה לי העונג כמה פעמים לשמוע מוסיקה אצל סרגיי בחדר המדהים שלו וברצוני להדגיש ששמעתי תמונה מוזיקלית שהיא חוויה אמתית. ישנן יצירות קלאסיות מורכבות (סימפוניות של מלהר,ברוקנר או שוסטקוביץ' למשל)שבציוד הכי טוב לא תמיד נשמעות בצורה משכנעת. הסטאפ של סרגי מנגן אותם בווירטואוזיות יוצת דופן. אמרתי פעם לסרגי ואגיד את זה לחברי הפורום היקרים: לבנות סטאפ ברמה כזו- זה אומנות אמתית. שמחתי לראות שסרגי פתח דף שלו בפורום ובטוח שזה יוסיף הרבה עניין לדבר.
 

sergey

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
100
נקודות
18
אני רוצה לספר לכם על הרמקולים שעומדים אצלי בסט אפ JBL 4344 MK2
יש לJBL עוד הרבה סדרות סדרת 44 שיוצרו קרוב ל20 שנה בפסי היצור הדגמים האחרונים של הסדרה הזאות יוצרו באמצע שנות ה2000 שאז הסדרה הזאות קיבלה שינוי בשופר ובעיצוב ניקראו K2
אבל בכול זאות מי שמיתעסק בתחום הסאונד הבייתי מעדיפים את סדרת 43 4343,4344,4345,4350 זה סדרת הדגל של JBL ברמקולים 4WAY אלה רמקולים מאוד יקרים ליצור ולכן החברה יצרה אותם כמה שנים בודדות בהשוואה לסדרות אחרות שלהם אלה דגמים מאוד נדירים מאוד קשה למצוא רמקולים במצב מקורי במחיר של פחות מ40000 שקל אל תישכחו שזה רמקול כמעת בן 40 שנה שיש לו כמה חסרונות. עייפות החלקים הנעים והאלקטרונים והמגנטים באלמנטים החלקי חילוף המקוריים הם גם באותו מצב של עייפות פחות או יותר תלוי איפה נעשה השימוש ברמקולים
לאורח הרבה זמן רציתי לקנות את אחד מהרמקולים המאוד מיוחדים מהסדרה הזאות אבל בארצנו הקטנה מאוד קשה למצוא את הדגמים הספציפים האלה כמעת ואין אצלנו ועם יש הם לא למכירה אז זה מאוד עיניין אותי למה החברה יצרה את סדרת הרמקולים האלה מסוף שנות ה70 ועד היום(KENRIK SOUND) משחזר את הדגמים האלה ומוכר לא בפחות מ60000 שקל אז רציתי לברר על מה כול המאומה אז התחלתי לחקור את האינטרנט בחיפוש אחר מידע על הרמקולים מסדרת 43 אספתי עליהם מידע מכול המקורות ודווקא נעצרתי על דגם 4344MK2
יש כמה גורמים מאוד חשובים שגרמו לי להחליט לעצור ספציפית על הדגם הזה
הרמקולים האלה יוצרו בסוף שנות השבעים זה כבר יותר מ40 שנה אז מאוד קשה למצוא דרייברים מקוריים לשנים המוקדמות של הדגמים האלה וזה דגם טיפה יותר חדש ויש יותר דרייברים מקוריים לדגם הזה בשוק ומצאתי חיסרון אחד שכול בן אדם שהקשיב לסדרה הזאות אמר שהם יוצרו לחללים מאוד גדולים והסאונד שלהם הוא טיפה אגרסיבי לחללים קטנים אבל זה לא עצר אותי למרות שחדר השמיעה שלי הוא סהכ הכול 16 מר




התחלתי לאסוף דרייברים לרמקולים מדגם 4344MK2
e347bf67-fd18-4cd3-a8d3-203d1aadfc6e.jpeg
f85efab8-55d3-4675-be73-84bdbfd8772c.jpeg
2b43850c-a6a2-4f75-ab82-91fc17fe0d89.jpeg
59e5a99e-8069-4862-9b2f-770de869e083.jpeg



jbl-2402h-high-frequency-bullet_1_cc1642e2160624c72d133a6cb2f8f0bb.jpg
JBL-ME150_1.jpg



זה הדרייברים שלי
באס 15 אינץ דגם ME150
מיד באס 2235H
מיד שופר מדגם L85
סופר טוויטר מדגם 2402H
זה הדרייברים שאספתי לבניית רמקול כול הדרייברים משופצים בחלקי חילוף הכי נחשבים שיש לעולם הAFTERMARKET להציע ניבדקו המגנטים שהעייפות לא תהיה גדולה והיא לא עלתה על 10אחוז שזה מאוד חשוב לדרייבר בן30 שנה ומעלה
 

תמונות מצורפות

  • e347bf67-fd18-4cd3-a8d3-203d1aadfc6e.jpeg
    e347bf67-fd18-4cd3-a8d3-203d1aadfc6e.jpeg
    KB 62.4 · צפיות: 1,402
  • f85efab8-55d3-4675-be73-84bdbfd8772c.jpeg
    f85efab8-55d3-4675-be73-84bdbfd8772c.jpeg
    KB 68.2 · צפיות: 1,399
  • 2b43850c-a6a2-4f75-ab82-91fc17fe0d89.jpeg
    2b43850c-a6a2-4f75-ab82-91fc17fe0d89.jpeg
    KB 82.4 · צפיות: 1,488
  • 59e5a99e-8069-4862-9b2f-770de869e083.jpeg
    59e5a99e-8069-4862-9b2f-770de869e083.jpeg
    KB 121.2 · צפיות: 1,381
  • jbl-2402h-high-frequency-bullet_1_cc1642e2160624c72d133a6cb2f8f0bb.jpg
    jbl-2402h-high-frequency-bullet_1_cc1642e2160624c72d133a6cb2f8f0bb.jpg
    KB 30.3 · צפיות: 1,391
  • JBL-ME150_1.jpg
    JBL-ME150_1.jpg
    KB 102.1 · צפיות: 1,420
נערך לאחרונה ב:

sergey

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
100
נקודות
18
הוצאתי מידות מקוריות של הרמקולים והזמנתי פלטות עץ מסוג בירץ בעובי 18ממ ו12ממ עכשיו שדיברתי על כמה שינויים קטנים החלטתי לעשות את הקירות של הרמקול בעובי 30ממ ואת הפאנל הקידמי והאחורי 36 ממ שבחברה הם עושים את כול הבסיס בעובי25ממ חתכתי את הפלטות למידות שאני צריך בקירות הצדדים חיברתי בירץ בעובי 18ממ ו12ממ ומיקדימה ומאחורה שלוש שכבות של 12ממ
674dd5e7-e9b8-479a-872b-3b49c57ab31b.jpeg
7d6206a3-0dc6-4fe1-b8e5-31bde4e4077b.jpeg
e6f3c0bc-3151-4903-81f3-4514cdbe5ebe.jpeg


הרמקול בנוי מתייבה נפרדת לבאס ותייבה ניפרד למיד באס במקור היא הולכת 14 ליטר אני החלטתי לעשות אותה טיפה יותר גדולה
66b21763-a161-4cae-99e8-60fcc1c0d6dc.jpg


נעשו גם חיזוקים לכול הקונסטרוקציה הזאות
b5af266d-9c76-4e42-a12b-458a19bf5636.jpg
d22de28d-947a-4d37-9ca8-61573e8840b0.jpg
ככה זה ניראה מורכב
df93e982-f8a1-411d-b0a1-8f19a23b112d.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 7d6206a3-0dc6-4fe1-b8e5-31bde4e4077b.jpeg
    7d6206a3-0dc6-4fe1-b8e5-31bde4e4077b.jpeg
    KB 130.6 · צפיות: 1,504
  • 66b21763-a161-4cae-99e8-60fcc1c0d6dc.jpg
    66b21763-a161-4cae-99e8-60fcc1c0d6dc.jpg
    KB 83.5 · צפיות: 1,486
  • 674dd5e7-e9b8-479a-872b-3b49c57ab31b.jpeg
    674dd5e7-e9b8-479a-872b-3b49c57ab31b.jpeg
    KB 142.9 · צפיות: 1,505
  • b5af266d-9c76-4e42-a12b-458a19bf5636.jpg
    b5af266d-9c76-4e42-a12b-458a19bf5636.jpg
    KB 96.2 · צפיות: 1,467
  • e6f3c0bc-3151-4903-81f3-4514cdbe5ebe.jpeg
    e6f3c0bc-3151-4903-81f3-4514cdbe5ebe.jpeg
    KB 82.8 · צפיות: 1,462
  • d22de28d-947a-4d37-9ca8-61573e8840b0.jpg
    d22de28d-947a-4d37-9ca8-61573e8840b0.jpg
    KB 96.5 · צפיות: 1,501
  • df93e982-f8a1-411d-b0a1-8f19a23b112d.jpg
    df93e982-f8a1-411d-b0a1-8f19a23b112d.jpg
    KB 103.4 · צפיות: 1,499
נערך לאחרונה ב:

sergey

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
100
נקודות
18
עכשיו שכול זה ינגן צריך גם קרוסאובר חקרתי את האינטרט וראיתי שיש את כול הסירטוט של הקרוסאובר והתחלתי לאסוף חלקים ביגלל שזה לא הפרוייקט הראשון שלי היה לי את רוב החלקים ומה שלא היה השלמתי עם הזמנות מהאינטרנט
עכשיו למה לא ישתמשתי בקורסאובר מקורי הסיבה היא עייפות החומר במיוחד בנגדים ובקבלים הפרמטרים כבר מזמן לא זהים כשהם היו חדשים וגם המחיר שלהם הוא קרוב לאלף דולר ליחידה אז בגלל זה החלטתי לבנות קורסאובר לבד
9cda4a3f-7b1c-41f7-bdb4-3c21d50eea38.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 9cda4a3f-7b1c-41f7-bdb4-3c21d50eea38.jpeg
    9cda4a3f-7b1c-41f7-bdb4-3c21d50eea38.jpeg
    KB 126.2 · צפיות: 1,491

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אם מסתכלים רק על עלות החומרים (בלי העבודה שלך), הסכומים שאתה מוציא נותנים תוצאה טובה יותר מרמקול חדש (או בן 5-6 שנים) במחיר הזה?
באיזה עלות מדובר לפרוייקט האחרון שהראית כאן?
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
פשוט מדהים סרגיי. מעורר השראה
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
עכשיו שכול זה ינגן צריך גם קרוסאובר חקרתי את האינטרט וראיתי שיש את כול הסירטוט של הקרוסאובר והתחלתי לאסוף חלקים ביגלל שזה לא הפרוייקט הראשון שלי היה לי את רוב החלקים ומה שלא היה השלמתי עם הזמנות מהאינטרנט
עכשיו למה לא ישתמשתי בקורסאובר מקורי הסיבה היא עייפות החומר במיוחד בנגדים ובקבלים הפרמטרים כבר מזמן לא זהים כשהם היו חדשים וגם המחיר שלהם הוא קרוב לאלף דולר ליחידה אז בגלל זה החלטתי לבנות קורסאובר לבד
צפה בקובץ המצורף 48281
שאפו על התעוזה.
כל הכבוד :בעד:
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
כל הכבוד סרגיי :בעד:
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
צפה בקובץ המצורף 48288
אם מסתכלים רק על עלות החומרים (בלי העבודה שלך), הסכומים שאתה מוציא נותנים תוצאה טובה יותר מרמקול חדש (או בן 5-6 שנים) במחיר הזה?
באיזה עלות מדובר לפרוייקט האחרון שהראית כאן?
אתה תמיד עם אותם שאלות "תמימות", אתה זוכר איך התעמרת באותו אמן/אומן ירושלמי שבנה "רמקולים מפוסלים" וניסה להתפרנס בכבוד? (לינק) - כתיבה שהיא גועל נפש מזוקק.....מתנוש תמיד נשאר מתנוש.
 

תמונות מצורפות

  • אומן ירושלמי בונה רמקולים מפוסלים.JPG
    אומן ירושלמי בונה רמקולים מפוסלים.JPG
    KB 83 · צפיות: 257
נערך לאחרונה ב:

אוהד11

צוות האתר
הודעות
537
מעורבות
250
נקודות
63
וואו, בטוח שיישמע מדהים
בהצלחה סרגיי
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור