המון מגברים ועוגת גבינה אחת.


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
לא יודע, אתה צודק משהו אבל אצלי לפחות אם יש אפשרויות משחק ושינוי אז זה מחרפן לי תמוח מעדיף רק כפתור ווליום ואם צריך שינוי אז מחליף משהו (רמקול/פרה/הגברה) עד שמגיע לתוצאה שאני רוצה, אחרת זה מציק בראש. כמובן התוצאה כתוצאה ניתן להגיע אליה בכמה דרכים, אני מעדיף את הדרך הישירה(יש פה הרבה פסיכולוגיה בעניין).

אני בהחלט יכול להבין אותך, עודף אפשרויות יכול גם לחרפן.

זה גם עניין של בגרות ונסיון, המאפשרים לך להבין איפה אתה עדיין מתקדם ואיפה אתה כבר זז ימינה ושמאלה.

למעשה, 2 הכלים הטכנולוגים האלה, גם ה CH וגם ה-Trinnov, מאפשרים לי להגיע לתוצאה הרצויה, הרבה יותר מהר והרבה יותר במדויק מבעבר.

רן
 

gds

חבר משקיען
הודעות
1,632
מעורבות
602
נקודות
113
לא יודע, אתה צודק משהו אבל אצלי לפחות אם יש אפשרויות משחק ושינוי אז זה מחרפן לי תמוח מעדיף רק כפתור ווליום ואם צריך שינוי אז מחליף משהו (רמקול/פרה/הגברה) עד שמגיע לתוצאה שאני רוצה, אחרת זה מציק בראש. כמובן התוצאה כתוצאה ניתן להגיע אליה בכמה דרכים, אני מעדיף את הדרך הישירה(יש פה הרבה פסיכולוגיה בעניין).
יש לי נגן\ממיר CD עם שני פילטרים, ברוך השם לא יותר כי זה באמת מחרפן.
היצרן כותב שבניגון CD או חומר ב 44.1 kHz מומלץ להשתמש בפילטר שהוא לא FLAT בגלל בעיות צלצול בדומיין הזמן וכך השתמשתי די הרבה אך כשהחלפתי מגבר הצליל היה אנמי ולא מאוזן כיוון שהפילטר הממומלץ גורם לסופט רול אוף בגבוהים לעיתים עד 2db בקצה העליון מה שמוסך כנראה ע" המגבר הקודם. בהמשך דבריו כותב היצרן שהדבר נתון לשיקולו של המשתמש בהתאם לרכיבי המערכת, חזרתי ל FLAT והמערכת חזרה עצמה.
גם אני פיוריסט באופיי ומחפש את הפשטות אך לפעמים כמה אופציות עוזרות לשפר.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
924
מעורבות
240
נקודות
43
הבעיה בכיולים האלה שזה משנה את אופי של כל הציוד מ קצה ל קצה, לטוב ו לרע והשינויים הם גדולים ולפעמים לא ליניאריים וזה עושה בלאגאן.
לטוב כי זה נותן לך דברים שבחיים לא תצליח להגיע אליהם בלי, לפעמים זה גם מקצר תהליכים, לפעמים יוצר לך חלון טווח מסויים עם תוצאה מטורפת, חוסך לך בזבוז מיותר על כבליה שגם ככה תשתנה ועוד..
לרע כי זה משנה את האופי של הציוד נניח כשאתה משווה מגברים, אחרי זה מחבר לתוכנת כיול אז ההשוואה הזאת חסרת משמעות בגדול כי עם כיול נכון לא צריך ציוד יקר כלכך גם אם נלך לפי הנחת הבסיס ש ציוד יקר תמיד יותר טוב (והוא לא).
השוואות של ציודים נניח מגברים ככלל, אם זה חיבור נטו לרמקול, ההשוואה היא נכונה, אם אתה מחבר דרך פרוססור שמכניס תוכנת כיול , יש מצב שעקום ההענות של מגבר מסויים שהוא פחות "טוב" בהשוואה 1 מול 1 , בסטריאו נטו, יהיה דווקא טוב יותר ממגבר שהיה יותר טוב ממנו מלכתחילה. זה נכון לגבי רמקולים/פרה/מגברים למעשה לגבי הכל, כך שאין בעצם משמעות להשוואות של ציודים כמובן מטווח מסויים ניקח נניח את המגבר שקנית, אני בטוח שניתן להגיע לתוצאה זהה עם מגברים אחרים, יקרים יותר וגם בפחות כסף ממנו. הציוד שקנית הוא סוף אין עוררין הכל סוף טופ באמת, בסיס טוב זה שקט לטווח רחוק ל שנים קדימה, אבל .... קח לדוגמא את שניצל שבא ושינה משהו ופתאום הכל השתנה לך מקצה ל קצה ... כמובן שעם מגבר "אחר" השינוי הזה נניח היה גם "אחר" אולי פחות טוב, אולי יותר טוב ... נקודה למחשבה.
 
נערך לאחרונה ב:

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,127
מעורבות
661
נקודות
113
רן, שאלה לי אליך - השקעתה ברמקול, הגברה ברמת הקיצון (הכול יחסי כמובן, אבל זה באמת די רחוק וגבוהה טיפסתה), אבל למה אין פרה ראוי (של ch שזה די מתבקש או אחר)? יש מצב שפרה תואם יביא לך תוצאה שתברך ת׳רגע. קצת מוזר לי שימוש בפרה דיגיטאלי של טרינוב (שבעניי מחשב על, אך עדיין מחשב)…
ועוד דבר, באחד מה שרשורים שלך אחרונים כאן ציינתה שאלה משתמש גם ברמקולי סוראונד באזנה, האם גם עכשיו זה חלק מהסט אפ?
תודה
 

gds

חבר משקיען
הודעות
1,632
מעורבות
602
נקודות
113
הבעיה בכיולים האלה שזה משנה את אופי של כל הציוד מ קצה ל קצה, לטוב ו לרע והשינויים הם גדולים ולפעמים לא ליניאריים וזה עושה בלאגאן.
לטוב כי זה נותן לך דברים שבחיים לא תצליח להגיע אליהם בלי, לפעמים זה גם מקצר תהליכים, לפעמים יוצר לך חלון טווח מסויים עם תוצאה מטורפת, חוסך לך בזבוז מיותר על כבליה שגם ככה תשתנה ועוד..
לרע כי זה משנה את האופי של הציוד נניח כשאתה משווה מגברים, אחרי זה מחבר לתוכנת כיול אז ההשוואה הזאת חסרת משמעות בגדול כי עם כיול נכון לא צריך ציוד יקר כלכך גם אם נלך לפי הנחת הבסיס ש ציוד יקר תמיד יותר טוב (והוא לא).
השוואות של ציודים נניח מגברים ככלל, אם זה חיבור נטו לרמקול, ההשוואה היא נכונה, אם אתה מחבר דרך פרוססור שמכניס תוכנת כיול , יש מצב שעקום ההענות של מגבר מסויים שהוא פחות "טוב" בהשוואה 1 מול 1 , בסטריאו נטו, יהיה דווקא טוב יותר ממגבר שהיה יותר טוב ממנו מלכתחילה. זה נכון לגבי רמקולים/פרה/מגברים למעשה לגבי הכל, כך שאין בעצם משמעות להשוואות של ציודים כמובן מטווח מסויים ניקח נניח את המגבר שקנית, אני בטוח שניתן להגיע לתוצאה זהה עם מגברים אחרים, יקרים יותר וגם בפחות כסף ממנו. הציוד שקנית הוא סוף אין עוררין הכל סוף טופ באמת, בסיס טוב זה שקט לטווח רחוק ל שנים קדימה, אבל .... קח לדוגמא את שניצל שבא ושינה משהו ופתאום הכל השתנה לך מקצה ל קצה ... כמובן שעם מגבר "אחר" השינוי הזה נניח היה גם "אחר" אולי פחות טוב, אולי יותר טוב ... נקודה למחשבה.
אני גם מוסיף שמגבר טוב צריך להיות פלאט למה שנכנס ומה שיוצא, מעין חוט עם גיין, מה לעשות שהרבה אנשים לא אוהבים זאת ולכן לכל יצרן יש וויסינג מוסף משלו. תאר לך ששוק ההיי אנד היה נשמע אותו דבר, גזר דין מוות לתחום.
לכן הרבה דיונים על מה נשמע יותר טוב הם בעצם עשרה אודיופילים עם עשר דעות שונות שקשורות בעיקר לטעם אישי בהנחה שהציוד שנבדק עומד בתקן.
ולכן גם לזה אני מסכים שכל פרוססור שמתערב בוויסינג המקורי הוא מניפולציה של הצליל המקורי שאליו כיוון היצרן אך מה לעשות שרוצים להשתלט על החיה הפרועה שנקראת אקוסטיקה או אי התאמה מסויימת בין רכיבים בלי להביא מהנדס אקוסטיקה או להחליף עשרה זוגות רמקולים בגודל של מקרר...? אין לי תשובה, בגלל זה יש ליצרנים וליבואנים איך להרוויח.
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
הבעיה בכיולים האלה שזה משנה את אופי של כל הציוד מ קצה ל קצה, לטוב ו לרע והשינויים הם גדולים ולפעמים לא ליניאריים וזה עושה בלאגאן.
לטוב כי זה נותן לך דברים שבחיים לא תצליח להגיע אליהם בלי, לפעמים זה גם מקצר תהליכים, לפעמים יוצר לך חלון טווח מסויים עם תוצאה מטורפת, חוסך לך בזבוז מיותר על כבליה שגם ככה תשתנה ועוד..
לרע כי זה משנה את האופי של הציוד נניח כשאתה משווה מגברים, אחרי זה מחבר לתוכנת כיול אז ההשוואה הזאת חסרת משמעות בגדול כי עם כיול נכון לא צריך ציוד יקר כלכך גם אם נלך לפי הנחת הבסיס ש ציוד יקר תמיד יותר טוב (והוא לא).
השוואות של ציודים נניח מגברים ככלל, אם זה חיבור נטו לרמקול, ההשוואה היא נכונה, אם אתה מחבר דרך פרוססור שמכניס תוכנת כיול , יש מצב שעקום ההענות של מגבר מסויים שהוא פחות "טוב" בהשוואה 1 מול 1 , בסטריאו נטו, יהיה דווקא טוב יותר ממגבר שהיה יותר טוב ממנו מלכתחילה. זה נכון לגבי רמקולים/פרה/מגברים למעשה לגבי הכל, כך שאין בעצם משמעות להשוואות של ציודים כמובן מטווח מסויים ניקח נניח את המגבר שקנית, אני בטוח שניתן להגיע לתוצאה זהה עם מגברים אחרים, יקרים יותר וגם בפחות כסף ממנו. הציוד שקנית הוא סוף אין עוררין הכל סוף טופ באמת, בסיס טוב זה שקט לטווח רחוק ל שנים קדימה, אבל .... קח לדוגמא את שניצל שבא ושינה משהו ופתאום הכל השתנה לך מקצה ל קצה ... כמובן שעם מגבר "אחר" השינוי הזה נניח היה גם "אחר" אולי פחות טוב, אולי יותר טוב ... נקודה למחשבה.
אתה קצת עושה סלט, אבל זה נובע מחוסר הניסיון שלך עם יכולות של RC מתקדם והבנה של המושגים הקשורים עם זה.

ראשית, בכל הקשור להגברות:
כל ההשוואות גם בוצעו ראש בראש ללא כיול, שנית, ההשוואות בוצעו עם כיול, ללא שום טיונינג, שלישית, ההשוואות בוצעו, עם כיול ועם טיונינג זהה.

עדיין, קיימים הבדלים ולעיתים לא פשוטים בין הגברות ואכן, לא כל הנוצץ זהב.

קצת קשה להסביר שאתה לא ממש מבין את ההבדל בין כיול של חלל לביצוע טיונינג של הסאונד. שני דברים שונים בתכלית השינוי.

אין שום קשר בין השניים.

ביצוע טיונינג לא רלוונטי למגבר, אומנם קיימים מגברים בודדים, כדוגמת ה CH שיכולים לעזור עם זה.

לגבי אם צריך או לא צריך ציוד יקר וכמה באמת היקר מוסיף, זו שאלה פרסונלית וקשורה עם הרצון שלך למקסם את התוצאה והיכולות התקציביות שלך.
רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
10,097
מעורבות
2,248
נקודות
113
רן, שאלה לי אליך - השקעתה ברמקול, הגברה ברמת הקיצון (הכול יחסי כמובן, אבל זה באמת די רחוק וגבוהה טיפסתה), אבל למה אין פרה ראוי (של ch שזה די מתבקש או אחר)? יש מצב שפרה תואם יביא לך תוצאה שתברך ת׳רגע. קצת מוזר לי שימוש בפרה דיגיטאלי של טרינוב (שבעניי מחשב על, אך עדיין מחשב)…
ועוד דבר, באחד מה שרשורים שלך אחרונים כאן ציינתה שאלה משתמש גם ברמקולי סוראונד באזנה, האם גם עכשיו זה חלק מהסט אפ?
תודה
מה שפרה עושה -- תקן אותי אם אני טועה או מחסיר משהו:
-- מאפשר לבחור איזה מקור יהיה פעיל מבין כמה שמחוברים אליו
-- שולט על הווליום
-- מבצע התאמות חשמליות, אם נדרשות, בין המקורות השונים לבין מגברי הכוח
-- בחלק ממכשירי הפרה יש גם שליטה על באסף טרבל, loudness וכו'
-- מאפשר לאזן בין הערוצים (כפתור balance).

הטרינוב ממלא את כל הפונקציות האלה בצורה מושלמת ויותר (למעט אולי כפתור loudness).

למה צריך עוד פרה בדרך? זה רק יאריך את מסלול הסיגנל עם אפס תועלת -- למעשה רק חסרונות.

כשקניתי את הטרינוב, היה לי פרה מנורתי דו ערוצי משובח של Audio Research ופרה רב ערוצי משובח של EMM Labs.

ניסיתי לשמוע עם הטרינוב עם ובלי הפרה-אים האלה.
לכל היותר הפרה המנורתי נתן טיפה צבע של מנורות, אבל היה פחות צלול. לא היה בזה שום טעם, אז מכרתי אותו.

אולי אתה יכול למצוא טעם שאני לא מצאתי.

הבעיה בכיולים האלה שזה משנה את אופי של כל הציוד מ קצה ל קצה, לטוב ו לרע והשינויים הם גדולים ולפעמים לא ליניאריים וזה עושה בלאגאן.
לטוב כי זה נותן לך דברים שבחיים לא תצליח להגיע אליהם בלי, לפעמים זה גם מקצר תהליכים, לפעמים יוצר לך חלון טווח מסויים עם תוצאה מטורפת, חוסך לך בזבוז מיותר על כבליה שגם ככה תשתנה ועוד..
לרע כי זה משנה את האופי של הציוד נניח כשאתה משווה מגברים, אחרי זה מחבר לתוכנת כיול אז ההשוואה הזאת חסרת משמעות בגדול כי עם כיול נכון לא צריך ציוד יקר כלכך גם אם נלך לפי הנחת הבסיס ש ציוד יקר תמיד יותר טוב (והוא לא).
השוואות של ציודים נניח מגברים ככלל, אם זה חיבור נטו לרמקול, ההשוואה היא נכונה, אם אתה מחבר דרך פרוססור שמכניס תוכנת כיול , יש מצב שעקום ההענות של מגבר מסויים שהוא פחות "טוב" בהשוואה 1 מול 1 , בסטריאו נטו, יהיה דווקא טוב יותר ממגבר שהיה יותר טוב ממנו מלכתחילה. זה נכון לגבי רמקולים/פרה/מגברים למעשה לגבי הכל, כך שאין בעצם משמעות להשוואות של ציודים כמובן מטווח מסויים ניקח נניח את המגבר שקנית, אני בטוח שניתן להגיע לתוצאה זהה עם מגברים אחרים, יקרים יותר וגם בפחות כסף ממנו. הציוד שקנית הוא סוף אין עוררין הכל סוף טופ באמת, בסיס טוב זה שקט לטווח רחוק ל שנים קדימה, אבל .... קח לדוגמא את שניצל שבא ושינה משהו ופתאום הכל השתנה לך מקצה ל קצה ... כמובן שעם מגבר "אחר" השינוי הזה נניח היה גם "אחר" אולי פחות טוב, אולי יותר טוב ... נקודה למחשבה.
למה זו בעיה אם "זה משנה את אופי של כל הציוד מ קצה ל קצה" (מה שלא בהכרח נכון, אבל לצורך הדיון נניח שכן).

המטרה אינה לשמר את "אופי הציוד" כפי שהוא, אלא לקבל את התוצאה הטובה ביותר לטעמו של בעל המערכת שאפשר לקבל מהציוד בחדר הנתון, לא?

אם משום מה "אופי הציוד" הוא משהו לשימור, אז אכן כל המוסיף גורע, אבל אני לא יכול לחשוב למה לשמר אותו אם אפשר לקבל תוצאה עדיפה כשלא מתעסקים ב"שימור".

הכיולים למיניהם אינם הופכים ציוד בינוני לטוב, ואינם מביאים את כל הרכיבים להישמע בדיוק אותו דבר. כך שזה ממש לא נכון לומר שאין משמעות להשוואות/החלפות רכיבים.

הטענה ש"אני בטוח שניתן להגיע לתוצאה זהה עם מגברים אחרים, יקרים יותר וגם בפחות כסף ממנו" פשוט אינה נכונה, כמו כל שאר הנאמר, והכל מבוסס על אי הבנה מהותית של המשמעויות של הכיולים למיניהם ואפשרויותיהם.

אני גם מוסיף שמגבר טוב צריך להיות פלאט למה שנכנס ומה שיוצא, מעין חוט עם גיין, מה לעשות שהרבה אנשים לא אוהבים זאת ולכן לכל יצרן יש וויסינג מוסף משלו. תאר לך ששוק ההיי אנד היה נשמע אותו דבר, גזר דין מוות לתחום.
לכן הרבה דיונים על מה נשמע יותר טוב הם בעצם עשרה אודיופילים עם עשר דעות שונות שקשורות בעיקר לטעם אישי בהנחה שהציוד שנבדק עומד בתקן.
ולכן גם לזה אני מסכים שכל פרוססור שמתערב בוויסינג המקורי הוא מניפולציה של הצליל המקורי שאליו כיוון היצרן אך מה לעשות שרוצים להשתלט על החיה הפרועה שנקראת אקוסטיקה או אי התאמה מסויימת בין רכיבים בלי להביא מהנדס אקוסטיקה או להחליף עשרה זוגות רמקולים בגודל של מקרר...? אין לי תשובה, בגלל זה יש ליצרנים וליבואנים איך להרוויח.
לא משנה מה מגבר "צריך" לעשות, חשוב מה הוא עושה בפועל, ולא קיים דבר אחד כזה "הצליל המקורי שאליו כיוון היצרן", כיוון שבכל שילוב של מקור, הגברה, רמקולים ואקוסטיקה התוצאה יכולה להיות שונה עד בלתי הכר.

כמו בעניין "שימור האופי", גם כאן אני לא רואה ערך בהתעסקות עם כוונות תיאורטיות ובלתי-ידועות של היצרן. מה שחשוב הוא לקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית לטעמו של בעל המערכת עם הציוד הנתון בחדר הנתון, לא?
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
רן, שאלה לי אליך - השקעתה ברמקול, הגברה ברמת הקיצון (הכול יחסי כמובן, אבל זה באמת די רחוק וגבוהה טיפסתה), אבל למה אין פרה ראוי (של ch שזה די מתבקש או אחר)? יש מצב שפרה תואם יביא לך תוצאה שתברך ת׳רגע. קצת מוזר לי שימוש בפרה דיגיטאלי של טרינוב (שבעניי מחשב על, אך עדיין מחשב)…
ועוד דבר, באחד מה שרשורים שלך אחרונים כאן ציינתה שאלה משתמש גם ברמקולי סוראונד באזנה, האם גם עכשיו זה חלק מהסט אפ?
תודה

שוב קצת סלט...:)

ברגע שיתרת על הפרה של הטרינוב ויתרת על הטרינוב.

אתה יכול לשים 10 פרה של CH אחד על השני ובתוספת פרה של Nagra, הם כולם יכשלו אל מול ה Trinnov, כי יש להם תפקידים שונים.

לא ממש נראה לי שאתה מבין מה התפקיד של הטרינוב במערכת ועושה רושם שגם אין לך באמת ניסיון עם דברים כאלה.

לגביי הסראונד...:)
הסט אפ שלי מאוד מאוד וסטרילי ומאפשר לי לבצע כל מיני שינויים.

בזמנו העליתי פוסט ארוך לפיו אנשים נהנו מאוד ממצב מסוים והתברר להם אחר כך..... שהם בעצם שומעים גם סראונד, מבלי שהם שמו לב.

זה בזכות תפירה אולטימטיבית של הטרינוב והפיכת כל הרמקולים לבועת סאונד.

מגבר כזה או אחר, לא רלוונטי לכך אם אני בוחר לבחור ללחוץ על כפתור של סראונד, או כפתור של סטריאו, סתם עניין של החלטה.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
יש לי נגן\ממיר CD עם שני פילטרים, ברוך השם לא יותר כי זה באמת מחרפן.
היצרן כותב שבניגון CD או חומר ב 44.1 kHz מומלץ להשתמש בפילטר שהוא לא FLAT בגלל בעיות צלצול בדומיין הזמן וכך השתמשתי די הרבה אך כשהחלפתי מגבר הצליל היה אנמי ולא מאוזן כיוון שהפילטר הממומלץ גורם לסופט רול אוף בגבוהים לעיתים עד 2db בקצה העליון מה שמוסך כנראה ע" המגבר הקודם. בהמשך דבריו כותב היצרן שהדבר נתון לשיקולו של המשתמש בהתאם לרכיבי המערכת, חזרתי ל FLAT והמערכת חזרה עצמה.
גם אני פיוריסט באופיי ומחפש את הפשטות אך לפעמים כמה אופציות עוזרות לשפר.
פיוריסט זו מילה נחמדה אבל שוב לא רלוונטית לתחום שלנו.

אין דבר כזה פיוריסט, אלו שוב מילים ריקות מתוכן.

אני מתערב בסאונד באופן כירורגי. מדויק. טכנולוגי. מתקן שגיאות שהחדר הארור יצר.

אני בעצם הפיוריסט, כי אני לוקח את הירקות שנכנסו לחדר כירקות והם הפכו לסלט בגלל החלל.

אחרים מנסים איכשהו לקחת את הסלט הזה ולהחזיר אותו לירקות, בכל מיני יריות באפילה.

זה אודיו. מדע. טכנולוגיה.

לא רומנטיקה.

רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
10,097
מעורבות
2,248
נקודות
113
ברגע שיתרת על הפרה של הטרינוב ויתרת על הטרינוב.
לא בהכרח. אתה יכול להישאר עם הטרינוב בווליום קבוע ולחבר אותו לפרה נפרד, שדרכו תיעשה השליטה על הווליום.
זה מאריך את מסלול הסיגנל ללא יתרון נראה לעין, כך שלמה לרצות לעשות את זה זו שאלה אחרת.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
אפשרי. מסורבל.
אכן מיותר.

רן
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,127
מעורבות
661
נקודות
113
קשה לי כאן להתווכח כי אתה בעל העניין:)
אני בעד old school - רמקול-מגבר-מקור לא תוספות ולא פירוטכניקה , כול תוספת זה התערבות (לא מדבר על פיין טיונינג ומשחקי כבילה וכו׳).
העיקר שאתה נהנה שככה צריך להיות.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
התוספות שאתה מכנה
קשה לי כאן להתווכח כי אתה בעל העניין:)
אני בעד old school - רמקול-מגבר-מקור לא תוספות ולא פירוטכניקה , כול תוספת זה התערבות (לא מדבר על פיין טיונינג ומשחקי כבילה וכו׳).
העיקר שאתה נהנה שככה צריך להיות.
זה בדיוק העניין, אתה חייב קצת לצלול ולהבין את המשמעויות המדעיות של התחום הזה

אתה זה שבעצם משחק משחקים, יורה באפילה, מעוות את הסאונד, כאשר אתה מחליף כל היום כבלים, משחק עם חשמל, הכל מבלי להבין בכלל את המשמעויות.

זו פירוטכניקה.

צריך להבין שכל המשחקי הללו משנים את הסאונד, משנים את הסיגנל.
זה משחקים ללא תוחלת וללא ידיעה מראש לאן הם יכולים לקחת אותך.

אצלי הכל נמדד ברמת המילימטר. אין משחקים. אין הפתעות. אין אולי יהיה ככה ואולי יהיה אחרת.

הקשבתי עכשיו ל 12 כבלי חשמל שונים.

אקווליזרים טיפשים. משחקים.

רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
10,097
מעורבות
2,248
נקודות
113
קשה לי כאן להתווכח כי אתה בעל העניין:)
אני בעד old school - רמקול-מגבר-מקור לא תוספות ולא פירוטכניקה , כול תוספת זה התערבות (לא מדבר על פיין טיונינג ומשחקי כבילה וכו׳).
העיקר שאתה נהנה שככה צריך להיות.
רק שאתה מדבר על האמצעים ולא על המטרה.
למעשה, אתה מגדיר כמטרה את הגבלת האמצעים.

אני בטוח שאפילו לא טרחת להאזין במו אוזניך לבדוק מה אפשר לקבל באמצעות מה שאתה מכנה במושג שלילי-בעיניך "פירוטכניקה", והאם באמת אתה מקבל תוצאה עדיפה לטעמך בלעדיה.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,127
מעורבות
661
נקודות
113
רן, הכול בסדר ואין סתירות כאן, יחד אם זאת אני לא פגשתי בפורומים בעולם החיצון או בתערוכות או בתצוגות למיניהם א7 סקירות ציוד יקר וגם תחלס אצל חברי מכובדים כאן שיש להם טרינוב בקטע הסטריאו... לא שזה רע/פסול/ מעוות (תן שם), אך בסט אפים ״הגבוהים״, כלומר לחבריי שיכולים להרשות לעצמם כול העולם ואישתו - לא מכניסים RC... ולמה? יש כנראה מה שהו בזה, לא?
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,127
מעורבות
661
נקודות
113
רק שאתה מדבר על האמצעים ולא על המטרה.
למעשה, אתה מגדיר כמטרה את הגבלת האמצעים.

אני בטוח שאפילו לא טרחת להאזין במו אוזניך לבדוק מה אפשר לקבל באמצעות מה שאתה מכנה במושג שלילי-בעיניך "פירוטכניקה", והאם באמת אתה מקבל תוצאה עדיפה לטעמך בלעדיה.
סורי, אני מרוצה מהתוצאה שיש לי. לא אומר שאין מקום לשיפור - תמיד יש ותמיד יהיה. אבל אין לי מטרה לרדוף אחרי כול זה כול הזמן. לא שזה פסול, חלק מהתחביב והנאה שלנו, אמה מה... לי אין לזה זמן, מקום במזנון:) ולא תקציב:)
אבל עם הזדמן לי - לא יפסול בדיקה והשפעה אצלי.
 

avile7

אוהב את התחום
הודעות
165
מעורבות
32
נקודות
28
אם כבר עוגת גבינה:
חג שמח
 

HDR

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
19
נקודות
8
קצת קשה להסביר שאתה לא ממש מבין את ההבדל בין כיול של חלל לביצוע טיונינג של הסאונד. שני דברים שונים בתכלית השינוי.

אין שום קשר בין השניים.
אפשר בבקשה לקבל הסבר מה ההבדל בין מערכת הכיול של הפרוססור, לבין "טיונינג של הסאונד" ?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
668
מעורבות
752
נקודות
93
רן, הכול בסדר ואין סתירות כאן, יחד אם זאת אני לא פגשתי בפורומים בעולם החיצון או בתערוכות או בתצוגות למיניהם א7 סקירות ציוד יקר וגם תחלס אצל חברי מכובדים כאן שיש להם טרינוב בקטע הסטריאו... לא שזה רע/פסול/ מעוות (תן שם), אך בסט אפים ״הגבוהים״, כלומר לחבריי שיכולים להרשות לעצמם כול העולם ואישתו - לא מכניסים RC... ולמה? יש כנראה מה שהו בזה, לא?
אני לא יודע מה פגשת , או מה לא פגשת, אבל לא נראה לי שזה יפריע למנוחתה של חברת Trinnov...:)

לטעמי מי שאין לו RC או אין לו טיפול אקוסטי מקצועי, דגש על מקצועי, לא ממצה את יכולות המערכת שלו...אפילו לא קרוב
.
עובדה מצערת זו גורמת לו כל היום להחליף ציוד ולעשות פליק פלאקים מוזרים באוויר, ללא שום כיוון ותוחלת.

לו היה קצת קורא ומעמיק, זה היה נחסך.

שום פרה בעולם, גם בתקציב של 100 מליון דולר, לא יכול להתחרות ב Trinnov בחלל לא מטופל.

וזה נוגע לעובדה הפשוטה והבסיסית לפיה הם לא נועדו להתחרות אחד בשני.

הם לא בתחרות... כי יש להם תפקיד שונה.

זה כמו לקחת פרארי (פרה מפונפן) אל מול סירת דייגים פשוטה (Trinnov )......ולבקש משניהם לחצות את הנהר.

שיהיה בהצלחה עם הפרארי.

רן
 


למעלה