דעתכם על אוזניות k701

  • פותח הנושא stam
  • פורסם בתאריך

stam

אוהב את התחום
הודעות
221
מעורבות
78
נקודות
28
שלום .אשמח לקבל את חוות דעתכם על k701 של akg פשוט ראיתי שהיא נמכרת כיום ממש בזול.איך היא מבחינת שקיפות ואותנטיות של הסאונד?איך הבמה שלה? וסתם כך מה דעתכם עליה? והאם יש משהן טוב יותר במסגרת 1000 שח?
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
ל AKG יש סידרה של אוזניות שמתחילות ב 7XX. ה 701 היא אוזניית הכניסה בליין הזה והיצרן מכוון את כל הליין הזה לתחום הפרו,כלומר לשימוש באולפן.

זה לא אומר,ואני מדגיש,זה לא אומר שאין להן מקום מחוץ לאולפן.

AKG מפרסמים פרטים טכנים על האוזניות שלהם אבל,מניסיון,כל סידרת ה 7 קשות מאוד להנעה וצריכות מגבר גיבור וחזק שיוציא מהן את המיטב. ולא הן לא יציגו א הפוטנציאל שלהן בחיבור לטלפון נייד.

ל AKG יש סאונד יחודי שלהם שנשמר גם בסידרת ה 7.

בעקרון,וזה קצת אוקסימורון,האוזניות מהסדרה הזו מאוזנות ומשקפות טוב מאוד את האודיו ועם במה מצוינת ודינאמית מלא החופן ו...הסאונד המאוד יחודי של AKG שאותו אפשר לאהוב או לא.

אין דרך לתאר את הסאונד של ה 7 צריך להאזין להם - ואני מסופק אם יש משהו בארץ שמחזיק זוג 701 פתוח ולהאזנה.

גם אני ראיתי שמחירן בישראל,בחלק מהחנויות,נמוך מאוד ובמקומך הייתי נזהר מאוד. זה לא יבוא של היבואן הרשמי בארץ והוא כמעט ממחצית ממחירן בחו" כולל גרמניה ארה"ב ובריטניה ואני ממחיר הזול הזה הייתי נזהר.

היבואן בארץ,כלי זמר,לא מחזיק את הדגם הזה אבל כן את הדגם שמעליו ה 702 שדי דומות ל 701 ובמחיר מתחת ל 1000 ש"ח אז אני מציע לסור לאחד מהסניפים שלו ולבקש להאזין לפני ההחלטה לרכוש. הד"כ בדיזינגוף סנטר יש אפשרות להאזין.....

ואם כבר תסור ליבואן ותהייה מוכן לשמוע על הוצאה קצת יותר גדולה (כ 200 ש"ח יותר מאלף) שווה להאזין ל 712 שהיא הבכירה בסידרה וממש לא סתם ...

מנחם.
 

stam

אוהב את התחום
הודעות
221
מעורבות
78
נקודות
28
תודה .תשובה מעולה!!
 

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
בא לי בדיוק בזמן הדיון הזה.
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
777
מעורבות
305
נקודות
63
הסדרה מופיעה לעיתים ב DROP.COM במחירים סבירים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור