אוזניות סוני Over ear WH-1000XM5 במבחן

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,337
מעורבות
719
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/over-ear-wh-1000xm5
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
מעניין לשמוע אם ה-XM5 השתפרו באיכות הסאונד עד כדי כך שהם מצליחות להתעלות על איכות הסאונד הטובה מאוד, גם במוסיקה קלאסית, של אפל איירפודס מאקס. השתמשתי בדור הקודם סוני 1000XM4 במשך כשנה, והן היו נוחות ובעלות סאונד סביר, ואפילו עם ביטול רעשים טוב מאוד.
עד שקניתי במקומן את האפל וגיליתי עולם אחר. נכון, האפל כבדות הרבה יותר, הקייס שלהם מגוחך ומעצבן באופן קיצוני, והסוללה שלהן מאבדת אחוזים בקצב הרבה יותר גבוה מאשר הסוני. אבל הסאונד שלהם גובר על הסוני XM4 בכל פרמטר, ביטול הרעשים שלהם כמעט מושלם (ואני מדבר אחרי שלושה חודשי עבודות בנייה ושיפוצים מאסיביות בבניין מגוריי שהפכו את החיים לדי קשים). אני מקווה מאוד שה-XM5 מצליחות להציב לאיירפודס מאקס תחרות ראוייה ואפילו יותר מזה.
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
783
מעורבות
171
נקודות
43
הי רן,
תודה על המשוב.
לא הקשבתי לאייר פודס מקס, ולכן לא אוכל להעיד על ההבדלים באיכות הצליל מול ה- M5. עם זאת, כדאי לשים לב שאת האייר פודס מקס יקנו רק מי שיש להם iOS.

על הנייר, ההבדלים בין האייר פודס מקס ל- M5 רבים:
האייר פודס מקס כבדות פי 1.5, כוללות פרוטוקול בלוטות' לא עדכני (5.0 לעומת 5.2 ב- M5), לא תומכות בחיבור Multi Point, חסרות תמיכה ב- LDAC שמעביר דגימה גבוהה במיוחד, והמיקרופונים שלהם מתקשים לסנן רעשי רוח.

האם האפליקציה באייפון מאפשרת לך את השליטה הרחבה כל כך שניתנת באפליקציה של ה- M5?
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
כמי שגר בירושלים, סינון רעשי רוח של האיירפודס מאקס בעונת החורף האחרונה, ויש כאן הרבה רוח על רכסי ההרים, היה משובח לגמרי. כאפליסט השתמשתי ב-XM4 על האייפון שלי בשתי האפליקציות של סוני ״מיוזיק סנטר״ ו״הדפונס״, והן פעלו בסדר גמור. אני לא יודע אם ב-XM5 איחדו סוני את האפליקציות לאפליקציה אחת, אבל אם כן, זו בשורה חשובה. חסרונות הבלוטות׳ והקודקים ידועים, אבל למרות זאת היה לאיירפודס מאקס יתרון עצום באיכות הסאונד על ה-XM4.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
מהם ההבדלים העיקריים ביחס לדגם הקודם , xm4 ?
תודה
ארז
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור