אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה

  • פותח הנושא dkaro
  • פורסם בתאריך

dkaro

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

אני מחפש אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה, בדגש על סנכרון מלא של האודיו לוידאו. (יש לי כבר כיום אוזניות בלוטות' של Bose אבל לצערי הסנכרון אינו מלא וזה מציק לי מאוד. גם חצי שניה הבדל יכולה להרוס חוויה.) אני חושש לרכוש אוזניות אחרות רק כדי לגלות שיש בהן את אותה הבעיה.

מה שהכי מוזר לי זה שכשאני מחובר עם אותן האוזניות לטלפון אין לי שום בעיה של סינכרון. מצד שני, הבעיה של הסנכרון קיימת בחיבור ל-2 טלוויזיות שונות (אחת חכמה ואחת חיבור ל-Mi Box), כך שלא ניתן להגיד באופן מובהק שהבעיה באוזניות או בטלוויזיה. אין לי מושג אם בגדול הטכנולוגיה עם בלוטות' עוד לא שלמה, או השד יודע מה..

במידת הצורך, אין לי בעיה שהאוזניות יתחברו לטלוויזיה באמצעות מקלט אלחוטי עצמאי אשר יתחבר חוטי לטלוויזיה (HDMI? USB? היציאה האופטית תפוסה כבר על ידי המקרן קול), אם זה מה שיבטיח לי סנכרון מלא (אם כי כמובן שעדיפות היא שלא כדי שאוכל להתנייד איתן בקלות בין 2 טלוויזיות שונות).

יש המלצה?
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
לא יודע למה אבל אוזניות פושטיות למדי של JBL מדגם 450BT מספקות יופי של תמורה למחירן המצחיק, גם סינכרון גם צליל, ממש יופי. הצרה היא שהקשת לוחצת, אבל אפילו זה משתחרר עם הזמן, פושטיות, אמרתי כבר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור