בחירת מצלמה


מומיןאמא

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום שלום
אני מנסה לעזור לבת שלי לבחור מצלמה טובה.
היא בת 16 ומצלמת מדהים.
החלום שלה עכשיו הוא מצלמה טובה...
התקציב הוא בין 1500-2500 ש"ח
היא מחפשת בעיקר לצלם סטילס. פחות וידאו.
מצלמת הרבה בטבע אבל גם בפנים.
אשמח לעזרה!
תודה רבה!
מיכל והלל
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,630
נקודות
113
1500-2500 ש"ח זה סכום כסף גדול מצד שניה זה סכום למצלמת כניסה.

אפשרות מעניינת היא מצלמת פוג'י X-T100 עם עדשת קיט 15-45 סט שעולה כ 2000 ש"ח מצלמה מוצלחת עם חיישן מעולה שמוציא תמונות נהדרות, עדשה היא בסיסית, אבל כעדשה ראשונה היא טובה מאוד. אין במחיר הזה מצלמה שמוציאה תמונות טובות יותר מהסט הזה. ברור שלא מצלמה מושלמת מערכת הפוקוס היא טובה, אבל יש טובות יותר ומוצלחות יותר, גם גוף המצלמה הוא בסיסי ולא החזק והמוגן ביותר - אמרתי תקציב של ציוד כניסה.

מעבר לכך זה דגם קצת ישן, אפשר לעלות קצת בתקציב לרכוש דגם חדש יותר את ה X-T200 עם עדשת 15-45 אבל המחיר כבר יהיה כ 2600 ש"ח, עדיין דגם כניסה, אבל היא מסך מפרקי מלא, מערכת פוקוס טובה יותר, קצב צילום מהיר יותר - בגדול טובה יותר, אבל יקרה יותר.

לדעתי ה X-T100 תספק את הסחורה ולא צריך לעלות לדגם החדש יותר.

אפשרות נוספת זו מצלמת DSLR של קנון EOS 2000D עם עדשת סיגמא 17-50 F2.8 עבור קנון, יוצא קצת פחות מ 2500 ש"ח. מצלמת DSLR גדול ומרשימה יותר, אבל גדול זה לא תמיד נוח כאשר צריך לקחת אותה, מערכת פוקוס בסיסית ביותר, עדיין טובה בכמה רמות מכל מצלמה של טלפון או מצלמה קומפקטית. חיישן מוצלח וגדול (זהה בגדול לזה של פוג'י), איכות התמונה של החיישן קצת פחות טובה מזו של פוגי'. מצד שני העדשה מעולה עם יכולת לצמצם גדול שזה יתרון ענק, יכולת לצלם מהר יותר (נכנס יותר אור, אז אפשר זמן חשיםה מהיר יותר), אפשר לקבל אפקט של עומק שדה רדוד (שבו באוביקט בפוקוס בולט מהרקע שלא בפוקוס, עומר שדה רדוד). עדשה מקבילה לפוגי תיהיה יקרה ותיקר מאוד את האופציה.

שתי אפשרויות, האחת עם מצלמה גדולה ועדשה מעולה, השנייה מצלמה יותר קטנה עם איכות תמונה טובה יותר, אבל העדשה פחות טובה - שתי האופציות הן בחירה טובה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור