תגובה אחרונה ע"י yuvy123


  1. Y

    WiiM PRO+

    דיברתי איתו .הוא לא ממשיך להביא אותם
  2. Y

    WiiM PRO+

    שלום לכל חברי הפורום . האם מישהו יודע אם ניתן לרכוש בארץ את הסטרימר הנ"ל ? Wiim מפנים לקניה באמזון , ושם באמת המחיר הנקוב הוא הנמוך ביותר , אבל כרגע המוצר לא זמין באמזון . הסטרימר היותר פשוט שלהם זמין , אבל הדאק הוא שונה , ואני מעוניין ב פרו פלוס ... תודה - יובל .
  3. Y

    מחפש המלצות להרכבי Funk Soul גם משנות ה 80 ו90 ו70

    נסה את Earth Wind and Fire , Kool and and The Gang
  4. Y

    נגן מוזיקה לטלפון אנדרואיד

    תודה , אנסה ... יובל .
  5. Y

    נגן מוזיקה לטלפון אנדרואיד

    שלום לכולם ! מחפש תכנת נגן טובה , שמנגנת את כל סוגי הקבצים , כולל ברזולוציה גבוהה . הכוונה למוזיקה שמאוכסנת בטלפון , לא משירות חיצוני כלשהו . כיום משתמש בפובר2000 , אבל יש לה קצת מגבלות , ואני מעוניין בתוכנה הכוללת גם איקוולייזר עם מצבי שמיעה מובנים , ואת זה אין לפובר . תודה - יובל.
  6. Y

    רמקולים 3.5 מ"מ או כבל אופטי?...

    מפנה אותך לאתר שלהם עם קישור לדאק : https://hifimediy.com/product/sabre-9018-uae23hd-usb-dac/ כמו שציינתי - אני שומע איתו באזניות ישירות מהמחשב , ובמקום זה - כשרוצים - ניתן לחבר לו כבל אופטי עם חיבור זכר , שיכול להתחבר לרמקולים הנ"ל . יובל .
  7. Y

    רמקולים 3.5 מ"מ או כבל אופטי?...

    הדאק הזה הוא דאק סיני . קניתי אותו דרך האתר שלהם . יש להם דגם אחר שמחליף את הדאק הזה עם צ'יפ יותר עדכני , שמחירו כ - 70$ . http://www.dtown.co.il/articles/4323.html - זהו הקישור לסקירה של נמר על הרמקולים הללו באתר זה . הנסיון הקצר שלי איתם גם הוא מצויין , כפי שאומרת הסקירה .
  8. Y

    רמקולים 3.5 מ"מ או כבל אופטי?...

    מתנצל - עשיתי סלט עם הדגמים : הנכון הוא : R1280DB , שזה הדגם שנסקר בעבר באתר. יובל .
  9. Y

    רמקולים 3.5 מ"מ או כבל אופטי?...

    תיקון - קניתי את הדגם R1250DB , שנסקרו כאן באתר . היה מבצע ב KSP . אולי יש עדיין ..
  10. Y

    רמקולים 3.5 מ"מ או כבל אופטי?...

    היי . במקרה קניתי לפני שבועיים את הרמקולים של אדיפייר R1850DB , שהם יותר קטנים , אבל יותר מתאימים למחשב וגם נסקרו כאן באתר בעבר . מאד מרוצה מהם .. מחובר למחשב שולחני רגיל בחיבור אופטי דרך דאק חיצוני שיש לי כבר מזמן עבור אוזניות : HiFimeDIY U2 Asynchronous USB DAC היתרון בדאק הזה הוא שהוא...
  11. Y

    שאלה לאנשי המחשבים וכיו"ב

    אצלי בבית יש לעיתים ניתוקים מהאינטרנט .... בעיות של קוים ... למרות זאת יכול להמשיך להפעיל ROON דרך הטלפון , ולשמוע מוזיקה מקבצים על המחשב בחדר השני , דרך הרשת המקומית . עובד בלי שום בעיה . יובל.
  12. Y

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    איזה סטרימר אם מותר לשאול ?
  13. Y

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    זה אמין לקנות שם ? אין וירוסים ו"תוספות" לא רצויות ? שאלה נוספת - האם זה כולל את ההתחברות באתר או מחליף אותה ? עוד שאלה - זה אפליקציה לטלפון או למחשב ? תודה לכל העוזרים ... יובל .

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור