תגובה אחרונה ע"י MOAR


  1. MOAR

    היכן ניתן לקנות מנורות ECC83

    שלום , היכן ניתן לקנות מנורות ECC 83 ל Unison Research. תודה
  2. MOAR

    רמקולים חברים, תלמדו להפעיל את הרמקולים שלכם

    לאחר שידרוגים רבים במשך שנים של רמקולים ומגברים החלפת מקור השיגה את התוצאה המשמעותית ביותר וגרמה לי לנוח משידרוגים לתקופה לא מבוטלת. בלי מקור טוב/ מקור מתאים שום שידרוג אחר לא יבוא לידי ביטוי כפי שאנו מצפים.
  3. MOAR

    הנבחרת החדשה של METRONOME בדרך לארץ

    Le dac חוויה אנלוגית בעולם דיגיטלי.
  4. MOAR

    איך יראה הסטאפ הבא שלכם

    המערכת הבאה שלי תיהיה מנימילסטית יותר. כניראה משולב רציני פלוס זוג רמקולים צנועים במראה אך באיכות גבוה מאד.
  5. MOAR

    מה היתרון בלקנות אצל יבואן?

    אחלה יבואנים, אחלה שרות, אחלה חוויה,אחלה סאונד. יאללה להתקדם
  6. MOAR

    מערכת של מיכאל

    ממש שובה לב, חדר עם המון נשמה בטוח שנישמע ככה.
  7. MOAR

    תרשו לי לשלוח מכאן זר של ספינורומה ,

    פעם החלפתי רכיב משמעותי במערכת שבוודאות היה נימדד טוב יותר וברמה הפרטנית עשה הכל יותר טוב חוץ מלגרום לי להנות יותר מההזנה. אז נאלצתי לחזור "אחורה" .
  8. MOAR

    גדול הכדורגלנים בתבל-דייגו מארדונה הלך לעולמו

    שמעו זה מעייף לראות הכל בפרספקטיבה "שלנו" האיש היה גאון כדורגל שהגיע מהמקומות החלשים ביותר לכן ליבו היה עם החלשים גם שלא באמת ירד לשורש העניין.מראדונה תמיד העדיף את הפלוטריון על האלפיון מה שקשה לומר על הכדורגלנים של היום. לבי גם עם התושבים הפלסטינים שחייהם במונחים שלנו גהינום [ראה מה עושה פה...
  9. MOAR

    מה הרפרנס שלכם?

    ואני טוען שגם אם זה מופע מוגבר חשמלי עם 40 מיקרופונים שום מערכת ביתית לא תישמע כמו הופעה חיה בהנחה שהציוד ואיש סאונד טובים. כמובן שיש הרבה מישתנים אבל על פי רוב זו דעתי.
  10. MOAR

    מה הרפרנס שלכם?

    גם אצלי סאונד חי זה רפרנס[עדין לא שמעתי סאונד ביתי שמישתווה לסאונד טוב בהופעה חיה]. זה הרפרנס שלי https://www.pmc-speakers.com/products/consumer/se-passive-series/mb2-se הכי קרוב לחי שניתן לקבל. רק חבל שלא ניתן להאזין בארץ לרמקול הזה אולי בגלל מחירו.
  11. MOAR

    Monitor Audio Platinum PL II במבחן מוניטור אודיו מדפי

    לפעמים בא לי איזה מוניטור פגז משודך לאינטגריטד טוב במקום כל וואג'רס שיש לי היום. יש קסם במוניטורי איכותי . תודה על הסקירה.
  12. MOAR

    אודיופיליה בתיאוריה vs אודיופיליה בפועל.

    ברצוני להתנתק מהחוויה רק לצורך הדיון גם מהביתית וגם מהופעות חיות ולדבר על הסאונד בלבד שניתן לפרק לגורמים: שיחזור, ראליזים ,הפרדה, מיקום הכלים על הבמה, תחושת של סאונד עוטף, וההרגשה הפיזית של הכלים( בס בעיקר) בכל זה ניצחון ב נוקאאוט להופעה חיה . אבל אני מבין שהחוויה הכללית של ההזנה היא עוד מישתנים...
  13. MOAR

    אודיופיליה בתיאוריה vs אודיופיליה בפועל.

    עדין לא שמעתי מערכת ביתית שמתקרבת לסאונד של מופע חי בהנחה שמדובר במופע שאינו חלטורה. זה יומרני לחשוב שניתן לשחזר חווית סאונד של מופע בבית . הדבר היחיד שניתן להשיג בבית היא הסטרליזציה והשקט אולם כאשר מקבלים פריטה של גיטרה ובייס דראם במלוא הדרם במופע חי נישאר לנו רק לחלום שנשיג זאת בבית. ישיבה...
  14. MOAR

    מגבר מרעיש חזק במצב פטיפון

    שתי אפשרויות שעולות לי: המגברים לא מאורקים מהסיבה שהכבל שלהם לא תקין או ללא ארקה . בקיר אין ארקה תקינה. ישנה אפשרות לחבר את הכבל ארקה של הפטיפון לתקע אך ורק בחיבור הארקה שלו ולחבר לשקע נוסף( בעזרת חשמלאי)׳ בדוק האם כבל הארקה של הפטיפון נוגע בגוף הפטיפון במקום מוליך. ( שלח תמונות)
  15. MOAR

    איפה המגפה?

    לא שופט איש וגם לא ניכנס לכיסו של אף אחד אבל רוב האנשים הסלחנים למצב כניראה לא ניפגעו כלל או לא ניפגעו בצורה קשה מהמשבר. קל לומר שצריך לעשות סגר כללי כאשר מקבלים פנסיה תקציבית או שממשיכים לקבל משכרות כבעבר. ניראה את הגיבורים הללו מצדדים בסגר גורף כאשר יש לשלם שכירות ארנונה והצאות אחרות על עסק...

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור